Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kwartel123 schreef:
05-11-2017 14:33
Dat het beleid dom en kortzichtig is, ben ik 100% met je eens.
Ik denk alleen dat je de invloed die je als klagers hebt, enorm overschat. Zolang hun inkomsten niet teruglopen, vinden ze het wel best.
Kijk wat er tot nu toe gedaan is met alle klachten sinds de update naar het 'nieuwe' forum... He-le-maal niets.
En toch zitten we hier allemaal nog, dus de makers wrijven lachend in de handen. Iedere klacht is weer een post meer op hun tellertje waarmee ze de adverteerders verleiden.
De inkomsten lopen behoorlijk terug. De potentiële inkomsten nog meer.
Daar zijn gewoon cijfers van hoor.

En ik overschat mijn tien berichtjes per dag niet. Daar verdient Sanoma niets aan.

Sanoma verdient niet aan de vaste of actieve forummers, Sanoma verdient aan de meelezers.

Maar als je het forum (en de afdeling artikeltjes) zo grandioos verkloot dat de meelezers afhaken ben je gewoon dom bezig.
En dat is wat ze nu doen.

Dan kan je doorgaan op ingeslagen weg en artikeltjes, reclame en bugs door de strot blijven persen. Of je kan luisteren naar diegenen (de forummers) die de inkomstenbron (de meelezers) aantrekken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vind het eerder afstoten.
yasmijn schreef:
05-11-2017 14:34
Goeie tekst, Feow. Echter water naar de zee. Die Duk is vandaag aangemeld met nieuwe nick en te laf om omder eigen nick die lulverhalen hier en daar te poneren. 🤦‍♀️

En dan al die dombo's die oude topics naar boven halen. Pleurt op.
Star² schreef:
05-11-2017 14:53
En dan al die dombo's die oude topics naar boven halen. Pleurt op.
Mannen, gisteren Willem en vandaag
Corona 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
05-11-2017 15:01
Mannen, gisteren Willem en vandaag
Corona 😱

Zeg ik.
KyloRen schreef:
05-11-2017 15:05
Ik denk nog steeds dat het allemaal een bewuste keuze is van Sanoma, het forum levert niet meer genoeg op.
Waarom trekken ze dan niet gewoon de stekker eruit?
LeesMee schreef:
05-11-2017 10:38
Jij, en de meeste klagers die hier al jaren komen, redeneren te veel vanuit jezelf en te weinig vanuit Sanoma. Je overschat daardoor het belang dat Sanoma hecht aan oudgedienden een gratis forum bezorgen waar zij blij mee zijn. Het beleid is veel minder vreemd als je je eerst afvraagt welke belangen Sanoma heeft. En hint, dat belang heet niet Redbulletje, Meds, BGB of LeesMee.
klopt, maar redbulletjes, meds, bgb en leesmee zijn wel de middelen die sanoma nodig heeft om meelezers te krijgen en vast te houden. Het forum waar die oud fossielen tekeer gaan wordt immers veel beter gelezen dan het pulpblaadje en die achterlijke blogs over stinkende kutten. Maar sanoma denkt meer opbrengsten uit reclame binnen te halen want het is een noodlijdend bedrijf. Maar ergens is een kantelpunt, dan zijn de advertenties zo irritant dat je gebruikers afhaken en dus ook je meelezers. En dat betekent dat vroeg of laat of je adverteerders zullen afhaken. Voor nu zal het nog zijn: kijk baas, dalende kijkcijfers maar stijgende advertentieopbrengsten. Maar ergens gaat dit natuurlijk mis.
Kwartel123 schreef:
05-11-2017 14:33
Dat het beleid dom en kortzichtig is, ben ik 100% met je eens.
Ik denk alleen dat je de invloed die je als klagers hebt, enorm overschat. Zolang hun inkomsten niet teruglopen, vinden ze het wel best.
Kijk wat er tot nu toe gedaan is met alle klachten sinds de update naar het 'nieuwe' forum... He-le-maal niets.
En toch zitten we hier allemaal nog, dus de makers wrijven lachend in de handen. Iedere klacht is weer een post meer op hun tellertje waarmee ze de adverteerders verleiden.
ik denk dat er ook mensen af haken omdat er veel geklaagd wordt. Als je voor de 100e keer moet lezen dat er een reclame in je beeld te voorschijn komt, dan wordt je daar ook niet blij van. En het wordt er echt niet sneller door opgelost, als dat dag in, dag uit door 10 verschillende forummers gemeld wordt.
En de manier waarop er tegen mods gezeurd wordt, vind ik ook niet kunnen. De mods kunnen er nl ook niets aan doen, het is de CM (of te wel de GA) die haar werk niet doet en niet communiceert.
ik ben er nu vijf minuten en heb nog geen tempoteam gezien, zou het??????
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 15:30
ik denk dat er ook mensen af haken omdat er veel geklaagd wordt. Als je voor de 100e keer moet lezen dat er een reclame in je beeld te voorschijn komt, dan wordt je daar ook niet blij van. En het wordt er echt niet sneller door opgelost, als dat dag in, dag uit door 10 verschillende forummers gemeld wordt.
En de manier waarop er tegen mods gezeurd wordt, vind ik ook niet kunnen. De mods kunnen er nl ook niets aan doen, het is de CM (of te wel de GA) die haar werk niet doet en niet communiceert.
Helemaal eens met jou.
ik denk dat er ook mensen af haken omdat er veel geklaagd wordt. Als je voor de 100e keer moet lezen dat er een reclame in je beeld te voorschijn komt, dan wordt je daar ook niet blij van.
oneens. Ik vind het wel prettig om te lezen dat meerderen er ook nog steeds past van hebben. k

En het wordt er echt niet sneller door opgelost, als dat dag in, dag uit door 10 verschillende forummers gemeld wordt.

oneens. Aan irritante kutreclames doen ze niks. Pas na veel en herhaaldelijk klagen komt er actie.
Die actie helpt dan volgens huppeldepup heel goed.
Pas na veel en veelvuldig klagen komt er opnieuw actie.

De cm wíl dit ook graag hè. Pas bij veel mail gaat hij/zij het prioriteit geven. Maar ik ga niet mailen, ik forum.

grotendeels eens. Hoewel ik wel vind dat je als moderator aangesproken mag worden op je acties en het beleid dat je uitvoert. En ik hoop dat de mods af en toe wel tot de GA kunnen doordringen. Of desnoods weten hoe ze de opvolger in kunnen werken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dat is hier, niet in andere topics. Dat klagen over reclame dus.
Star² schreef:
05-11-2017 15:44
Dat is hier, niet in andere topics. Dat klagen over reclame dus.
modtopic ook
05-11-2017 15:46
modtopic ook

Ja maar daar komt het gros van de mensen niet, dus lijkt me geen logische reden dat mensen wegblijven.
ik heb de tempoteam nog steeds niet. Jullie dan?
S-Meds schreef:
05-11-2017 15:52
ik heb de tempoteam nog steeds niet. Jullie dan?

Nee wel een knalroze atfurtoorijul.
het lijkt er op dat de tempo team eraf ligt. zie: klagen helpt
Ik lees dit dan niet, (of vluchtig , stel vast waar het over gaat en scroll verder). Zoals altijd kies ik gewoon om te lezen wat me wel interesseert, schrijf ik daar wat ik vind en leef/forum gewoon verder. Afhaken omdat er mensen zijn die hun tijd besteden aan klagen over wat dan ook? Welnee, ze gaan hun gang maar, dat doe ik ook. Ik haak momenteel wel sneller hier af omdat ik de vernieuwingen niet fijn vind forummen en omdat ik het jammer vind dat veel topics verwijderd worden. Dan ga ik lekker Netflix kijken ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:
05-11-2017 15:41
maar moet je dat elke dag lezen, dat er meer mensen last van hebben?
En ik geloof echt niet dat problemen sneller opgelost worden, doordat er steeds maar weer over gezeurd wordt. Ze werken gemiddeld 1 bug per week weg, (en er komt er gemiddeld weer 1 bij ;) ) en dan is dat maar net hoe het uitkomt wat ze oplossen.
En ondanks dat vele mensen weten dat je post gewist wordt in het modtopic, blijft men stelselmatig daar postten om vervolgens te klagen dat je post gewist wordt. Euh, dat is nu al heel vaak gezegd, dus waarom door blijven gaan? Zelfkastijding?
anoniem_206443 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 16:12
3.36% gewijzigd
S-Meds schreef:
05-11-2017 16:04
het lijkt er op dat de tempo team eraf ligt. zie: klagen helpt
Wel een andere irritante erbij 😡😡😡 naast die klote auto en t mobile die et allebei nog steeds zijn heb ik nu een geldverstrekker.

Nee ik wil geen fokking nieuwe hypotheek!
Geen bijzonderheden
KyloRen schreef:
05-11-2017 16:07
Daar kom ik amper meer, sinds het zonder enige reden uit m’n lijst verdwenen is.
Je wordt er toch gegumd.
Geen bijzonderheden
Vrijdagavond waren er tegen 12 uur nog 5 topics ‘actief’.

Volgens mij was het gisteravond ook vrij doods, maar dat is een aanname, want ben wat anders gaan doen, omdat ik het eerder op de avond doodsaai vond.
05-11-2017 16:11
maar moet je dat elke dag lezen, dat er meer mensen last van hebben?
En ik geloof echt niet dat problemen sneller opgelost worden, doordat er steeds maar weer over gezeurd wordt. Ze werken gemiddeld 1 bug per week weg, (en er komt er gemiddeld weer 1 bij ;) ) en dan is dat maar net hoe het uitkomt wat ze oplossen.
En ondanks dat vele mensen weten dat je post gewist wordt in het modtopic, blijft men stelselmatig daar postten om vervolgens te klagen dat je post gewist wordt. Euh, dat is nu al heel vaak gezegd, dus waarom door blijven gaan? Zelfkastijding?
Als je niets meer laat horen doen ze er op zeker niets meer aan.
Ja, gisteravond was er ook geen hond te zien.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
MoirenPhae schreef:
05-11-2017 16:14
Als je niets meer laat horen doen ze er op zeker niets meer aan.
maar ik zeg ook niet dat je niets hoeft door te geven, maar men valt nu soms over elkaar heen, om dezelfde bug/reclame ed te melden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven