Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 31 oktober 2017 om 12:54
De reclame vind ik opzich nog wel dragelijk, alleen dat hijgerige baaaaaagggg is vreselijkJoni_de_tweede schreef: ↑31-10-2017 12:15Bij mij op dit moment George Baker en Lidl, het valt me mee dat die nog niet genoemd is. Tien keer op een avond komt hij voorbij met de liddle brown baaaaaaaaaaggggggggggggggg, brr.
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 31 oktober 2017 om 16:55
Niet???koekkoekje schreef: ↑31-10-2017 16:27Die van Andrelon waarin gepretendeerd wordt dat je een geile stoeipoes wordt als je hun shampoo gebruikt![]()
Everything you see I owe to spaghetti!

woensdag 1 november 2017 om 07:44
nlies schreef: ↑19-10-2017 22:23Die verzekeringsmaatschappij die eerst iets had over een mevrouw met kanker, maar die, omdat ze wist dat ze haar kinderen op wilde zien groeien, en een verzekering had die meedacht en het beste voor haar kon vinden, genas (tuurlijk je hoeft alleen maar te willen dan gebeurt het) heeft de mevrouw vervangen door een andere mevrouw, met een minder erge kwaal
Hier heb ik me ook ontzettend aan gestoord. Ik kan er sowieso niet tegen als er gesproken wordt in termen als "kanker overwinnen" en dergelijke.
Alsof het een kwestie van wilskracht is.....bah.
zondag 5 november 2017 om 11:28
De leukste commercials verpesten het voor zichzelf door veel te vaak uitgezonden te worden in korte tijd. Die van Lidl is daar een goed voorbeeld van. Grappige commercial, maar ik hoef hem niet elk reclameblok te zien en horen als ik een film kijk. Die van Tele2 wordt zelfs twee keer per reclameblok uitgezonden. Dat grenst aan marteling

Ik vind hier dingen van.

maandag 6 november 2017 om 16:56
maandag 6 november 2017 om 18:12
vorig jaar werd ik ook dood gegooid met black friday sales vond het echt een lachertje. ik snap het ook wel maar het is gewoon stomme reclameAnAppleADay schreef: ↑06-11-2017 16:56Singles day is echt enorm in China, een soort black friday.
Aangezien black friday ook is overgewaaid en bol.com wil blijven concurreren met internationale webshopts verbaast dit me niks.
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 6 november 2017 om 21:51

maandag 6 november 2017 om 22:21
Ik vind hem ook heel leuk!
maandag 6 november 2017 om 22:43
Ik vind het best leuk verzonnen / gemaakt, maar omdat deze commercial in bijna ieder reclameblok zit irriteer ik me er aan.

vrijdag 17 november 2017 om 00:07
Blij dat ik niet de enige ben
Hij komt ook heeeel vaak langs
Frankly my dear, I don"t give a damn