Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 6 november 2017 om 19:17
maandag 6 november 2017 om 19:24
Ik weet het nog niet Prada. Ik heb er nu bakingsoda op gestrooid. Dat laat ik heel de nacht liggen en dan morgen de stofzuiger erop.
Als de vlek dan niet weg is ga ik tapijtreiniger kopen. Het is wel een lelijke plek dus ik ben benieuwd.....
maandag 6 november 2017 om 19:44
Pffff...dat klinkt akelig Bjort. Fijn dat je weer thuis bent. En hier.
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 6 november 2017 om 19:47
Ben ook blij weer hier en thuis te zijnAnnapicobella schreef: ↑06-11-2017 19:44Pffff...dat klinkt akelig Bjort. Fijn dat je weer thuis bent. En hier.
maandag 6 november 2017 om 21:07
Gewoon even je momenten en topics kiezen Filee. En gewoon blijven
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 7 november 2017 om 10:18
Hoi allemaal,
Nieuw op het forum
Ik begrijp iets niet helemaal van de werking van het forum. Op home zie je bovenin topics waar je op gereageerd hebt en of er weer nieuwe mensen op hebben gereageerd. Toen ik de eerste keer klikte bij een nieuwe reactie kwam ik terecht bij mijn reactie dus kon ik makkelijk doorlezen. Nu kom ik echter bij het aanklikken steeds terecht bij mijn eerste reactie in dat topic. Mega onhandig. Doe ik iets verkeerd?
Nieuw op het forum
Ik begrijp iets niet helemaal van de werking van het forum. Op home zie je bovenin topics waar je op gereageerd hebt en of er weer nieuwe mensen op hebben gereageerd. Toen ik de eerste keer klikte bij een nieuwe reactie kwam ik terecht bij mijn reactie dus kon ik makkelijk doorlezen. Nu kom ik echter bij het aanklikken steeds terecht bij mijn eerste reactie in dat topic. Mega onhandig. Doe ik iets verkeerd?
Ik zit voor m'n tv en verder nergens mee.
dinsdag 7 november 2017 om 13:39
Nee hoor jij doet niks verkeerts, dit forum is gewoon na de laatste update waardeloos.Vriendin1990 schreef: ↑07-11-2017 10:18Hoi allemaal,
Nieuw op het forum![]()
Maarja de mensen zijn wel gezellig, welkom hier
dinsdag 7 november 2017 om 13:40
Ja he, er zijn gewoon nog mensen waar ik graag mee wil blijven kletsen, ik ging jullie gewoon echt missen.
dinsdag 7 november 2017 om 13:48
dinsdag 7 november 2017 om 14:03
Veel forumplezier, enne het went vanzelf hoor dat het forum niet echt goed werktVriendin1990 schreef: ↑07-11-2017 13:48Hm, fijn... Onhandig zo'n functie. Maar bedankt voor het welkom![]()
dinsdag 7 november 2017 om 14:04
dinsdag 7 november 2017 om 14:06
Haha ja nou daar heb je wel gelijk in, een vent went nooit