Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?

maandag 13 november 2017 om 23:43
Opgelost.

maandag 13 november 2017 om 23:44
En zij leren het op een oude fiets. Win-win.

maandag 13 november 2017 om 23:49
Of ze kunnen al heel veel. Ik heb ooit eens samengewerkt met een oud marinier. De vrouwen boden zich bij bosjes aan.valentinamaria schreef: ↑13-11-2017 23:48[quote=MoirenPhae
En zij leren het op een oude fiets. Win-win.
[/quote]
Maar die was oud.
Die jongens zien alleen elkaar in de kazerne joh.

maandag 13 november 2017 om 23:55
Jonger dan ik nu ben...valentinamaria schreef: ↑13-11-2017 23:54Maar die was oud.
Die jongens zien alleen elkaar in de kazerne joh.

[/quote]
Veel plezier!
Ik wil er maar 1, maar dat is kansloos begrijp ik.

dinsdag 14 november 2017 om 00:22
In ieder geval fijn om te lezen dat ik niet de enige verdwaalde ben..
Maar bijzonder is het wel
Gaan ze zeker op dit tijdstip niet meer oplossen?

dinsdag 14 november 2017 om 00:25
Was er al bang voor

Achteraan sluiten in de rij, bugs nr zoveel
dinsdag 14 november 2017 om 07:39
En hier nog één. Wat is dat toch met defensie ? Alsof tegen een hoogspanningsdraad al niet genoeg overlast geeft.
Ik heb geen militair als partner.
En vanuit meerdere topics leidt het hierheen. Wat een bagger met die bugs weer.
Ik ga het ook niet meer melden. Ze bekijken het maar.
nounou

dinsdag 14 november 2017 om 07:45

dinsdag 14 november 2017 om 08:02
Ligt er aan hoeveel tijd er over is op de sociale werkplaats.
dinsdag 14 november 2017 om 08:03
Of jezelf een ban opleggensingle1985 schreef: ↑14-11-2017 07:49Zou het kunnen helpen als je hier een ban oploopt van 24 uur kom je dan wel los uit deze bermuda driehoek?
Ik wil gewoon onzin lezen en dit topic geloof ik verder wel. Seks met een militair is niet bepaalt bizonder.

Alle nieuwe topics komen hier terecht.
Wel apart als je dit topic tien jaar geleden hebt geopend, en het explodeert opeens in de verre toekomst !
Niet ingelogd kun je wel overal komen, zag ik net. Is dit nu een bad gateway ?
nounou