Hoe moet ik dit opvatten?

10-11-2017 16:17 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Bleek toch een jongen te zijn die zoveel mogelijk meisjes in bed probeert te lokken. Geblockt en verwijderd.
sigmundfreud221b wijzigde dit bericht op 18-11-2017 09:47
Reden: Done
88.05% gewijzigd
'You can't always get what you want'
SigmundFreud221b schreef:
13-11-2017 18:06
Ja, ik kon gaan. Ben nu bij m’n vader waar ik al 8 jaar niet geweest ben.
Wauw, heeft ze je het huis uitgezet?

Dat vind ik wel ernstig.

Je hebt echt niets mis gedaan door met hem naar bed te gaan. Knoop dat goed tussen je oren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ppff dat dit nog bestaat. Je mag niet zomaar seks hebben maar ze mag je van haar geloof wel op straat zetten en je ouders mochten wel scheiden?
calvijn1 schreef:
13-11-2017 19:16
Wauw, heeft ze je het huis uitgezet?

Dat vind ik wel ernstig.

Je hebt echt niets mis gedaan door met hem naar bed te gaan. Knoop dat goed tussen je oren
Zolang ze het maar wel veilig heeft gedaan, maar daar heb ik op 1 of andere manier ook mijn twijfels over. De moeder reageert overdreven, maar ik zou ook niet blij zijn als ik TO's moeder was. Het meisje komt zo onstabiel over als wat en was duidelijk niet op zoek naar een one-nightstand (anders maakte ze zich niet zo druk over het niet-reageren). Blijkbaar is ze wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie, nadat de vorige net uit was en dat vind ik best wel sneu op deze leeftijd. Laat haar gewoon lekker proberen gelukkig met zichzelf te worden. Dat wordt ze uiteraard ook niet door haar het huis uit te gooien.
lattemachiato schreef:
13-11-2017 21:57
Zolang ze het maar wel veilig heeft gedaan, maar daar heb ik op 1 of andere manier ook mijn twijfels over. De moeder reageert overdreven, maar ik zou ook niet blij zijn als ik TO's moeder was. Het meisje komt zo onstabiel over als wat en was duidelijk niet op zoek naar een one-nightstand (anders maakte ze zich niet zo druk over het niet-reageren). Blijkbaar is ze wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie, nadat de vorige net uit was en dat vind ik best wel sneu op deze leeftijd. Laat haar gewoon lekker proberen gelukkig met zichzelf te worden. Dat wordt ze uiteraard ook niet door haar het huis uit te gooien.
Had expres geen condooms mee maar hij had ze wel. Anders had ik het nooit gedaan. Dus daar hoef je geen twijfels over te hebben. Denk dat je best kan bedenken dat ik nogal angstig ben zeker als het daarom gaat.

Ik was niet op zoek naar een one night stand en daar waren we het van tevoren beide over eens. Hij zegt nog steeds wel te willen daten maar ik merk dat ik denk ik niet op de eerste plaats ga komen. Ik wacht tot hij doorkomt en anders niet. Ik vind het wat anders als je het probeer maar je blijkt niet bij elkaar te passen dan wanneer iemand keihard tegen je liegt dat hij geen misbruik van mensen maakt en dat wel doet. Ik zie wel welke van de 2 er waar is.
13-11-2017 23:45
Had expres geen condooms mee maar hij had ze wel. Anders had ik het nooit gedaan. Dus daar hoef je geen twijfels over te hebben. Denk dat je best kan bedenken dat ik nogal angstig ben zeker als het daarom gaat.

Ik was niet op zoek naar een one night stand en daar waren we het van tevoren beide over eens. Hij zegt nog steeds wel te willen daten maar ik merk dat ik denk ik niet op de eerste plaats ga komen. Ik wacht tot hij doorkomt en anders niet. Ik vind het wat anders als je het probeer maar je blijkt niet bij elkaar te passen dan wanneer iemand keihard tegen je liegt dat hij geen misbruik van mensen maakt en dat wel doet. Ik zie wel welke van de 2 er waar is.
Gelukkig maar. En voor de rest. Ach meisje toch. Ik geef je de knuffel maar die je moeder je had moeten geven. :there:
13-11-2017 18:06
Ja, ik kon gaan. Ben nu bij m’n vader waar ik al 8 jaar niet geweest ben.
Och jee! En gaat het het goed daar, bij je vader?
Sterkte. Ik vind het nogal wat dat je om zoiets weggestuurd bent door je moeder.
Mind the gap
Ellius schreef:
14-11-2017 00:28
Och jee! En gaat het het goed daar, bij je vader?
Sterkte. Ik vind het nogal wat dat je om zoiets weggestuurd bent door je moeder.
Ben hier niet welkom. Vroeger wilde ik niet meer heen omdat er spanningen waren dus dat is niet zo verassend. Ga vroeg naar school en kom laat terug. Dan is het wel te doen. Het geeft tenminste wat rust
Bah, wat naar joh! Veel sterkte.
Is het niet mogelijk om op jezelf te gaan wonen?
Mind the gap
He getver, vind dit echt rot voor je...
Ik hoop dat je iemand tegen gaat komen waar je je wel geliefd en gezien bij voelt.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Wat erg zeg, kun je ergens anders wonen tijdelijk totdat je zelf iets vasts hebt gevonden?
Wat een nare ouders zijn er toch...
Echt meisje trap er toch niet meer in. Als je niet van de one night stands ben dan moet je dit ook niet doen.

Deze gast was op sex uit, wie niet op de vleesmarkt die Tinder heet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven