Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
@ Lovestar, af en toe nog wel een date of helemaal niet?

@ Dreamchild, eens met de anderen. Het lijkt alsof sommige mannen niet begrijpen wat flirten en vleien is. Moeite doen. Romantisch zijn (ook al is het maar een klein beetje). En galant. Je laat toch je beste kant tijdens het daten zien?

@ Rolami, lekker bezig! :-D

Hier is er geen sprake geweest van daten de afgelopen weken. Heb nog wel wat geswiped maar vond de mannen niet aantrekkelijk of niet te vertrouwen. Issues :proud: Na de laatste date doe ik geen concessies meer. Voorheen krijgen twijfelgevallen een like maar werd dat toch niks. Ga daar nu geen tijd meer aan besteden. En onwijs veel toeristen, zeker tijdens vakantieperiode en ADE! Maarrr er is toch een leuke match tussendoor geglipt. Met humor, eindelijk! :cheer:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
@dreamchild: Degene die hier gek is dat is Hij en ben jij absoluut niet. Wat een hork!
Snel verder zoeken naar een leukerd.

@Harvey: Al een date gehad met je leuke match?

@lovestar: Jij nog iets leuks beleefd? Ik vind dit nieuwe forum trouwens nog steeds verschrikkelijk dus ben hier ook weinig te vinden nog.

Hier is iemand heel Happy.
Het is nu Officieel aan! :)
Ik ben gewoon Single-af. Raar haha. Dat is heel lang geleden. Maar dit voelt echt zo goed. Heb mij misschien nog wel nooit zo prettig gevoeld bij iemand en dat is niet eens de rose bril die nu spreekt. Het zit gewoon goed en hopelijk blijft dat ook zo en kom ik hier niet over paar weken huilend weer mee tinderen ;)
Ons eerste weekendje weg staat gepland over twee weken. De eerste echte relatie test haha.
[quote=Harvey_Specter post_id=27743146 time=1509719324 user_id=

En onwijs veel toeristen, zeker tijdens vakantieperiode en ADE!
[/quote]

ohhh dat is t :-?
ik dacht al waarom opeens zoveel Engelsen en Duitsers in mn swipveld hahah
@senso: leuk om te horen dat het zo goed gaat. Zo een weekend is altijd leuk en inderdaad weer een stap om elkaar nog beter te leren kennen.

@harvey: geen concessies is wel een goede denk ik, want waar stop je anders op een gegeven moment als het vanaf het begin al mwah is.

Vanmiddag een gezellige date gehad. Leuk kletsen en al dat soort dingen, maar ik merkte dat ik geen interesse had om verder te gaan. Dit ook snel duidelijk gemaakt nadat de date voorbij en was ook van beide kanten. Niet het idee dat er iemand gekwetst is ofzo dus dat vind ik dan wel weer prettig.

Met de andere dame staat de 2e (of 2,5e na even kort samen eten van de week) date op vrijdag gepland. Merk dat ik daar wel zin in heb. We hebben zo door de dag ook wel contact wat van beide kanten af komt dus dat is ook wel positief denk ik.

Ik vind nog lastig te bepalen wat genoeg moeite doen en galant zijn is. Ene kant wil je ook niet te veel doen en aan de andere kant denk ik: fuck it, ik ben geïnteresseerd en dan gedraag ik me ook maar zo.

Flirten en vleien zijn nog dingen waar ik ook moeite mee heb. Ik weet niet, misschien is het allemaal te subtiel ofzo. Mannen zijn te simpel. :-D
Heb gisteren en vandaag onverwacht een date gehad. Met dezelfde persoon, dus was niet slecht, we hebben een klik. Merk wel dat ik meteen angst voel om te binden of in ieder geval zoals nu weer eens intiem te zijn met iemand en elkaar nog vaker te zien. Is bij handwerk gebleven maar merkte wel dat hij niet stijf bleef.. beetje afknapper ook. Voor nu even laten rusten. We zien elkaar dus wel zitten en wil dit ook niet zomaar afkappen maar wel even wennen weer iemand om rekening mee te houden en jezelf af te vragen wat je eigenlijk wilt. Ik ben denk ik zo lang op mezelf dat het nu wat raar aanvoelt, maar daarvoor daten we toch allemaal? Om dat langblijvende gevoel van wederzijdse interesse te voelen... En nu maak ik meteen druk of hij wel de juiste is want er lopen nog zoveel andere heren rond... En ben ook eigenlijk niet helemaal hoteldebotel van zijn looks, maar zijn karakter en oprechtheid is dan wel weer heel fijn in vergelijking met andere mannen.
Iedereen bedankt voor de bevestiging.
Ik ben dus niet gegaan en heb ook niets meer van hem gehoord.

Dus nu verder swipen :hyper:
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Dusssss...ik snap dateman 1 echt niet. Hij belt af en toe, appt uit zichzelf zeer regelmatig, spreekt zich steeds duidelijk uit met dat we elkaar binnenkort gaan zien (dit weekend) en is dan vervolgens weer stil.
In principe zien we elkaar komend weekend maar duidelijkheid over dag en tijd heeft ie nog steeds niet gegeven. Vandaag is hij niet in de lucht gekomen en ik heb vanavond een afspraak dus morgen maar eens vragen. Als hij weer afzegt of er weer wat tussen komt, kap ik t af. Hij zal alleen maar drukker worden komende tijd.
2 a 3 weken tussen date 1 en date 2 vind ik wel ok, maar dit slaat nergens meer op.

Verder nog wel een chat lopen maar hij klinkt niet heel slim en daar ga ik me aan irriteren vrees ik.
Kom uberhaupt weinig interessante mannen tegen op tinder op t moment
Kkaat schreef:
09-11-2017 18:46
Dusssss...ik snap dateman 1 echt niet. Hij belt af en toe, appt uit zichzelf zeer regelmatig, spreekt zich steeds duidelijk uit met dat we elkaar binnenkort gaan zien (dit weekend) en is dan vervolgens weer stil.
In principe zien we elkaar komend weekend maar duidelijkheid over dag en tijd heeft ie nog steeds niet gegeven. Vandaag is hij niet in de lucht gekomen en ik heb vanavond een afspraak dus morgen maar eens vragen. Als hij weer afzegt of er weer wat tussen komt, kap ik t af. Hij zal alleen maar drukker worden komende tijd.
2 a 3 weken tussen date 1 en date 2 vind ik wel ok, maar dit slaat nergens meer op.

Verder nog wel een chat lopen maar hij klinkt niet heel slim en daar ga ik me aan irriteren vrees ik.
Kom uberhaupt weinig interessante mannen tegen op tinder op t moment
herkenbaar...ik swipe dan vrolijk verder maar ik denk echt dat zulke types gwn of iemand thuis hebben of dat de focus op iemand anders gericht is...voor t moment..

ik vind zowiso dat mannen niet zo snel over de brug komen met “ een date” via Tinder

heb een leuke date gehad op en maandag ergens wat drinken en daarna gaf hij aan me nogmaals te willen zien in t weekend en vervolgens bleef hij wel appen maar kwam niet met iets concreets.. wel probeerde hij last minute afspraakjes te regelen maar daar ben ik niet van..
op een gegeven moment belde hij me waarbij hij na leuk kletsen uitvoerig ging beschrijven hoe hij achter me zou liggen en met me zou kroelen en kusjes geven
ik zei dude.. je slaat echt wat stappen over... ik heb je nog maar 1 x gezien..
dus ik denk dat hij andere intenties heeft..
bummer... :nocheer:
Leuk om al het Tinder date verhalen te lezen hier.

Ik had deze week ook een bijzonder geval....

Een match en we zijn begonnen met chatten. Ze vertelde dat ze in Sneek woont en een dochterje van 2 had. Allemaal prima zover. Niet heel daarna daarna kwamen de verhalen los. Haar ex had haar 8 jaar lang mishandeld, haar dochter woonde bij haar ouders die als pleegouders door jeugdzorg waren aangesteld. Ze was in beroep gegaan tegen de uithuisplaatsing van haar dochter en zou een van deze dagen uitslag krijgen. Haar ex had net bij haar ingebroken en het halve huis overhoop gehaald en ze vermoedde ook dat hij aan kleine kinderen had gezeten maar dat kon ze niet bewijzen.

Ze stuurde mij dat de uitslag van het hoger beroep binnen was en dat ze verloren had. Ze had mij de uitspraak van de rechter gestuurd en daar stond dat haar dochter bij haar ouders zou blijven wonen.
Ze wilde niet meer in zo'n verrotte wereld leven en zei dat ze slaappillen had genomen. Op de vraag hoeveel kon ze geen antwoord geven. Gewoon alles wat ze in huis had.

Op dat moment heb ik de politie maar gebeld. Die zijn bij haar thuis gaan kijken en wat bleek; ze had inderdaad teveel slaappillen genomen. Ze is met de ambulance meegenomen.
De volgende dag was ze dankbaar maar ze wilde niet meer leven. Want er zou nu een zorgmelding volgen en zou ze haar dochter nooit meer terug kunnen krijgen.
Nadat ze weer begon over zelfmoord, was ik klaar met de drama's en heb ik de match maar opgeheven...
@Qball: Dat meen je niet? Wel heel heftig zeg. Hoe ben je daar zelf onder?

@play-do: Er zit best veel verschil tussen de mannen op tinder. Het is echt selecteren op de goede maar dat is zo moeilijk. Jammer dat dit ook geen match blijkt te zijn.

@kkaat: Volgens mij is dit een gevalletje ik heb al iemand anders maar de rest hou ik nog even aan het lijntje. Als iemand jou oprecht de leukste vindt dan is er altijd wel ergens een gaatje te vinden en duurt het geen weken voor er weer een date is.
Jammer van je chat. Vaak kun je al goed inschatten of iemand qua niveau bij je past aan de hand van chatgesprekken. Tenminste bij mij zegt dat vaak al best veel. Geef ik dan iemand toch de kans op een date dan matchte het vaak toch echt ook niet.

Hier gaat het zijn gangetje. Het is fijn en leuk samen.
Volgend weekend gaan we 3 nachten samen weg. Heel veel zin in. Lekker naar een Zonnige stad :)
Ben alleen wel ziek nu dus knap hopelijk snel op met antibiotica.
wow @ Q ball wat heftig!
ja kan me voorstellen dat je de match heb opgeheven toen..

ja idd @ sensotouch , het is goed selecteren en ben al leuke online tegengekomen qua gesprekken, dat wel

beterschap en alvast veel plezier met paar daagjes weg!
Qball dat is wel een heel heftig verhaal. Zo dan..

Senso wauw lekker samen weg! Dat klinkt echt top allemaal

Wat betreft dateman1, ja ik denk dan ook steeds dat er nog iemand zal zijn dan ofzo, maar toen ik bij hem was, was daar geen spoor van en zijn verhalen waren ook allemaal heel open en eerlijk. Het kan natuurlijk best dat hij de week erna nog een date had en daarmee wel op een volgende date is gegaan en daar niets ove rgezegd heeft naar mij en mij dan idd aan het lijntje houdt. Dat lijkt wel zo. Maar ik blijf het dan wel apart vinden dat hij dat dan niet gewoon zegt want we hebben zowat alles besproken al in al die weken chat en zoiets heb ik m zelfs gevraagd ook.
Vandaag houdt ie zich stil op een goedemorgen na. Maarja is een werkdag ook. Ik ga niet wachten en heb net afgesproken om naar de film te gaan vanavond. Na de film zal ik eens kijken of ik alsnog een concrete afspraak kan maken voor zaterdag of zondag en anders zeg ik hem dat afspreken wat mij betreft niet meer hoeft
Ik kan niet te veel in detail treden maar heb even wat advies nodig.. Anderhalve maand geleden een man leren kennen.

Vanaf het begin was alles super, roze wolk, gevoelens wederzijds, zagen elkaar zeker 2 x per week. Laatste keer dat ik hem zag, nog steeds geen vuiltje aan de lucht. Wel een domper dat hij naar een ander land vertrekt, maar is te overzien.

Opeens uit het niets geblokkerd. (Savonds nog lieve berichtjes, sochtends overal verwijderd) Meerdere mailen gesmst, gebeld etc. Maar krijg geen enkele respons? Wat moet ik doen? Ik voel mij nu zo hopeloos, snap ook absoluut niet waar dit vandaan komt..

Niet quoten aub
Ik zeg, getrouwd.
Hij is net 20, ben vaak in zijn kamer geweest waar geen enkel spoor van een vrouw te bekenen is. Had hem ook op alle sociaal media, dus getrouwd die kans is heel klein..
Omdat hij naar een ander land vertrekt wil hij een nieuw begin maken, maar is heel slecht in afscheid nemen?
@kerstfeest ik kan me voorstellen dat je echt zwaar verbaasd bent na zo'n actie. Ik zou het ook heel irritant vinden dat je niet weet waarom.
Ik ben wel een beetje opgehouden met bepaalde acties begrijpen van mannen.

Dateman1 kwam dan toch gister na al die weken langs. Het was gelijk weer helemaal ok tussen ons. Hij is lang gebleven ook. Ik merk wel dat ik het lastig vind want hij is blijkbaar erg druk en heeft zijn kinderen bijna elk weekend. En dan nog de afstand....als er elke keer zo'n lange tijd tussen een afspraak zal zijn...pfff
Maar wel echt super fijn met elkaar dus ik weet het ook even niet
@kerstfeest: vervelend zeg en ik zou niet weten waarom iemand zich zo zou gedragen. Helaas ben ik bang dat je voor jezelf moet kiezen en door moet gaan met je leven. Het zal heus wel even pijn doen en ik hoop dat je daar snel overheen kan zetten. Iemand die zo met je omgaat zou je ook niets meer mee te maken willen hebben eigenlijk.

@kkaat: dat is ook een lastige zeg. Dan klikt het dus wel echt als je elkaar ziet, maar dan duurt het allemaal zo lang allemaal. Ik geloof ook niet snel dat afstand meehelpt, maar ja als het goed zit zou dat ook nog te overbruggen zijn. Ik hoop voor je dat het in het vervolg wat soepeler verloopt.

Ik had vrijdag voor de 3e keer mijn date gezien. Was heel gezellig en de tijd vloog voorbij. Wel besproken dat we elkaar wel weer willen zien en wat we op onze volgende date willen gaan doen, maar nog niet concreet afgesproken. Verder ook redelijk actief chatten tussendoor wat wel leuk is, maar minder dan echt ontmoeten vind ik.

Ze gaf zelf wel aan dat ze eigenlijk vind dat ze nog maar weinig over mij weet. We hadden eigenlijk wel nog een keer kunnen afspreken dit weekend, maar ik heb gezegd dat we zat tijd hebben om elkaar te leren kennen. Ik had het wel geopperd, maar heb het idee dat ze wat voorzichtig is met afspreken hoewel ze zeker wel interesse toont. Misschien heeft ze daar goede redenen voor.
Rolami klinkt fijn. Nou ben ik benieuwd wat is redelijk actief chatten? Ik vind het soms lastig hoe vaak je berichten kan sturen zeg maar. Wat is de goede balans?

Dateman1 is na onze afspraak zaterdag erg stil gebleven. Wel nog een goedemorgen op mijn goede morgen zondag zeg maar, maar daarna niets meer. Misschien voelt hij zelf ook de afstand en het eigenlijk te druk zijn om elkaar regelmatig te zien. Voorheen hadden we eigenlijk elke dag wel contact. Nu heb ik geen idee.

Wat ga je volgende keer doen? Is er dan vel gelegenheid tot praten om elkaar beter te leren kennen? Of kan je ergens heen wat wat over jou zegt?
Redelijk actief verschilt wel per persoon denk ik, maar wat ik waardeer is dat het niet van één kant komt. Eigenlijk stuurt zij vooral meer bijvoorbeeld door de dag een eerste bericht en dan komt er een gesprek op gang.

Ik ben wel weer iemand die heel snel reageert altijd en het grappige is dat van haar kant er regelmatig een paar uur voorbij gaan voor het volgende bericht dan weer terug komt. Ik zie het ook meer als een gesprek wat gewoon over heel de dag wordt verspreid.

Als het altijd van één kant komt dan weet ik ook genoeg.

Eigenlijk is bij de dates tot nu toe genoeg gelegenheid geweest om te praten. We hebben vrijdag ook minstens 3 uur zitten praten. Ik probeer vaak een actieve luisteraar te zijn en vragen te stellen. Wellicht dat de daarom wat meer verteld heeft over haar zelf dan ik zelf over mij. Misschien wat meer die balans op zoeken voor de volgende keer.
Hey Rolami, klinkt goed!
Zo te lezen zijn jullie in het moment op gegaan en wellicht over van alles en nog wat gesproken zonder het zwaar te maken met persoonlijke dingen?
Wel goed dat zij het aangeeft want ze toont aan dat ze meer van je weten wil maar geef haar ook de kans om meer van jou te weten te komen.
Ik herken jouw 'aanpak' wel hoor, ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt.

Ik ga dit volgen!
Gisteravond best een leuke date gehad :)
Komt zeker een vervolg!
@lotje: fijn om te horen!

@mats: we gaan dan op in het gesprek en lachen vooral veel wat altijd wel een goed teken is. Niet te zware dingen besproken, maar ook weer wel serieuze dingen.

Haha, ik weet niet of ik het een 'aanpak' kan noemen. Het is altijd van nature zo gegaan voor mij. Mensen vertellen gemakkelijk veel tegen mij.

In ieder geval net weer terug van een hele leuke avond met haar samen. Wat meer over mezelf verteld, maar ging gewoon natuurlijk. Gewoon elkaar op een prettige manier leren kennen. Zaterdag zie ik haar weer en ik heb er zin in!
Lotjeb Wat fijn! Leuk :D

Rolami gaat lekker zo te lezen. Super!

Hier met dateman1 nog af en toe contact maar meer vriendschappelijk want het gaat m echt niet worden aangezien hij nooit tijd vrij kan/wil maken en de afstand t nog moeilijker maakt. Jammer maar eigenlijk was me dat toch al beetje duidelijk aangezien het zoooo lang duurde voor we elkaar wer konden zien. De spanning tussen ons was er nog steeds en is er nog steeds maar het werkt gewoon niet zo :/

Ik heb met andere dates die spanning en echte klik nog niet gehad. Ik hoop maar dat dat er toch weer een keer van komt maar dan met iemand dichterbij en die denkt in mogelijkheden ipv onmogelijkheden ;)
Maar voor nu even rust hoor. Vind het wel weer even mooi. Spendeer mijn tijd nu maar even aan mijn bestaande vrienden. Dan is t weekend ook zo vol haha

Heb wel nog twee die steeds proberen af te spreken maar ook die 2 wonen ver weg en een daarvan waren we het beide al over uit dat het niet ging werken qua relatie maar die wil wel fwb. Zit ik niet op te wachten en dat hem ook gezegd maar hij blijft steeds knipoogjes sturen of 'ík zag je weer online' Misschien moet ik nog duidelijker zijn. pff
@ kkaat, gewoon blokkeren zulke types! Ben je er lekker vanaf.
Ik heb er ook zo één. Echt irritant....

Mijne is ook best enthousiast :) Het is dat ik vanavond ga sporten, maar anders wilde hij afspreken haha. Misschien daarna vroeg hij.... maar daar heb ik niet zoveel zin in haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven