Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wow Lin! Goede ideeën, dank je! Ik alle genoemde plekken even opzoeken. Ik heb voor het eerst sinds tijden een weekend 'vrij' van familiale en andere 'verplichtingen', dus een rondje stad om een en ander te bekijken zit er in. Zin in, eindelijk weer eens met iets leuks bezig zijn :jump:
Trouwens HOI iedereen. :cheer:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
09-11-2017 12:46
Oh wow Lin! Goede ideeën, dank je! Ik alle genoemde plekken even opzoeken. Ik heb voor het eerst sinds tijden een weekend 'vrij' van familiale en andere 'verplichtingen', dus een rondje stad om een en ander te bekijken zit er in. Zin in, eindelijk weer eens met iets leuks bezig zijn :jump:
Trouwens HOI iedereen. :cheer:
Geen dank! Over de boot: het is dan denk ik Amsterdam light festival dus als je dat zou willen zou ik snel zijn!
Ik verveel me op mn werk een beetje. Bij eerdere manager mocht ik zelfstandig projecten naast mn dagelijks werk doen, nu wil de baas alles zelf doen of een hele dikke vinger in de pap. Ik mag niets nieuws oppakken want “onze afdeling heeft het druk genoeg” (mijn lijstje extras is leeg...) en de dingen die op mn lijstje stonden zijn af of hij heeft het zelf overgenomen.
Gelukkig heb ik leuke collega’s en kan ik ongezien op internet rondlummelen.
Ik kwam verder nog op:
De jonge dikkert in Amstelveen heeft ook een private dining zaal.
Misschien Brasserie 10 (aan de Amstel)? Lastiger te bereiken met ov maar wel mooie locatie!
Ook gaaf (via internet dus geen ervaring) lijkt me de gewoonboot aan de ndsm werf
anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 09-11-2017 13:32
2.53% gewijzigd
Met dank aan de baas van Lin :kneel: Ik ga weer vliegen, tot later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Helaas niks kunnen vinden in de stad maar wel even lekker gefietst en gewandeld.
Heel raar ik voelde ineens iets “knakken” in mijn vinger en die werd ineens heel dik en wat blauw rondom het kootje, een gesprongen adertje denk ik... Kan hem wel buigen maar doet pijn. Gelukkig is het links dus doe daar niet zo veel mee.
Hopelijk trekt het snel weg.

Ik wandel zo even naar de super hier. Vast paar boodschappen voor het weekend halen. Heb niet zoveel nodig want morgen gaan we waarschijnlijk naar koopavond en eten we friet ofzo en zaterdag gaan we een dagje treinen en museum bezoeken en ergens eten. Zondag zien we wel weer verder en de diepvries ligt vol genoeg.
Hoe gaat het met je vinger Dolfje?

Hier een dubbel weekend gehad. Poezel is weggelopen, nog steeds geen spoor van het beestje.
Gisteravond met vriendlief nog een rondje gelopen en hij dacht hem te zien. Rond die omgeving nog gelopen, maar helemaal niks. Ik voel me er zo klote bij.
Wel m'n verjaardag voor vrienden gevierd, dat was heel gezellig.
Naar van Poezel Aza, ik hoop dat hij snel terugkomt *duimduimduim*Fijn dat je wel een beetje afleiding had.

Dolfje, zoiets heb ik jaren geleden ook eens gehad. Helemaal goed gekomen en nooit meer voorgekomen. Maar toch wel gek.

Ik zit tegenwoordig meer op dat andere forum, maar daar is het vaak zo stil... weinig leuke meeleestopics. Dus toch maar weer hier af en toe, ondanks de bugs.
The owls are not what they seem
Hallo, ik zal ook weer eens een iets langer berichtje plaatsen.
Moest aan Blond denken afgelopen weekend. Zag namelijk ‘d’Olle Grieze’. Heb de toren niet beklommen, geen tijd voor gehad.
Onderweg naar Groningen zoon afgezet in Friesland vanwege een meisje. En nu heeft hij luddevedu, echt sneu. Ze hebben elkaar voor het eerst in het echt gezien, zijn verliefd, maar hebben besloten niet meer af te spreken omdat ze 2 uur van elkaar vandaan wonen. En dat gaat niet werken aldus zoon. Zijn strategie "als je het geen verkering noemt, bespaar je jezelf de pijn als het over is" heeft niet geholpen. Maar hij wil zichzelf en het meisje verdere pijn besparen door nu te stoppen (met wat zogenaamd niet was).
Verder ga ik solliciteren op een nieuwe functie binnen mijn werkveld. Een directe collega van mij heeft haar sollicitatiebrief al ingeleverd. Ik 'moet' haar en mijn lg nog vertellen dat ik die functie ook ambieer. Daarnaast word ik als het goed is gebeld door een basisschool die ook een leuke vacature heeft. De kans is klein dat ik die functie ga vervullen (te veel kandidaten en te weinig uren voor alleen die baan, maar ws te veel om te combineren met huidige baan), maar wie weet wat er uit komt.
En anders zit ik nog goed waar ik nu zit. Pas weer een contractverhoging gekregen.
O, nog meer ontwikkelingen: ik mag exposeren in een park in een kleine stad. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik een expositie in elkaar moet zetten.

Aza, ik hoop dat je poezel snel terug is! Amivedi al gebeld denk ik?
(en dierenasiel enz. En, niet zo leuk om te doen, maar dan heb je iets meer zekerheid: de gemeente om te vragen of er een dood poesje is opgehaald die aan de beschrijvingen voldoet)

Dolfje ook voor jou een knuffel.

En Blond, succes met het feestje en sterkte met maman. :hug: voor het laatste. Verdrietig nieuws.

Verder heb ik niet terug gelezen, dus sorry als ik je heb overgeslagen!
Ja, heel naar. Weet ook echt niet waar hij nog meer zou zijn.
He jakkes Aza, hopelijk komt poes nog terug!

Succes met solliciteren Katjies en met expositie!

Vinger is gelukkig weer normaal. Was 1 dag blauw en pijnlijk.
Weekend was leuk. Gezellig dagje weg met man gehad.
Mijn mood is ook weer "normaal" gelukkig.
Vanmorgen wezen sporten en boodschappen en wat hier in huis bezig geweest en nu lig ik met boek op de bank in de zon.
Dank je wel Dolfje. Dat exposeren is pas volgend jaar hoor.
Werd net gebeld door die basisschool en ik mag vanmiddag al op gesprek komen.
Het is via een bso waar ik dan ook mag werken als het klikt. Ik ga er dan 5 uur op achteruit. En er zijn nog wat nadelen t.o.v. mijn huidige baan, maar ook voordelen en uitdagingen!
Eerst het gesprek maar eens afwachten.
Poezel is nog steeds niet terug.
Dit is zo slecht voor m'n hart :-(
Ik wilde stamgast worden bij dat andere forum, maar inloggen doe ik deze maand niet zo vaak.
Druk met UWV-spook en laatste loodjes op het werk.
Heb nu maar definitief besloten dat ik niet kan heksen, dus negatief verlofsaldo verrekenen ze maar met vakantiegeld.

Gisteren feestje gebouwd in ZiggoDome. Google maar :P

FamilieSintdatum en Kerstdatum zijn ook weer geprikt, dus zal me vanaf dit weekend eens uitleven op kadospeurtochten. (Nog 1-2 gelovige kindjes in de groep, altijd leuk!)

Nu zal ik mijn anonimiteit voor sommige meelezers vast compleet vernaggeld hebben dus zal nadenken over een andere nick :rolling:
Fijn dat het leuk was Watervrouw!
Wat is dat toch met dat andere forum? Waar en wat is dat? Is dat de reden dat t hier zo leeg is??
linjmh schreef:
16-11-2017 20:53
Wat is dat toch met dat andere forum? Waar en wat is dat? Is dat de reden dat t hier zo leeg is??
het heet says Who.
Daar is het ook niet heel druk.
dolfje schreef:
16-11-2017 21:14
het heet says Who.
Daar is het ook niet heel druk.
Zonde, als t drukker is heb ik altijd t idee dat ik meer kan vertellen. In rustige tijd is iets opschrijven meteen “Een Verhaal” in plaats van wat geklets...
Ja dat is zo. Het blijft jammer dat er zoveel vaste forummers zijn vertrokken hier.
En dan de updates en dat het forum gewoon niet heel fijn werkt.
Heel jammer inderdaad. Het voelt nu soms als een dagboek met wat interactie.
Gisteren heb ik poezel gespot.
Vanavond hopen dat ie binnenkomt.
Goed nieuws Aza!
Hij is nog in de buurt, wat fijn.
Heb jij 'm zelf gezien, Aza? Ik hoop dat hij snel terug is! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
In eerste instantie een van m'n vriendinnen die er gisteravond was.
Later hoorde vriendlief hem mauwen. We zijn gaan kijken en hij zag hem wegschieten. Vervolgens zat ie onder een auto, waar ik hem ook gezien heb. Helaas kon ik hem niet lokken, hij schrok ergens van.
Wat raar dat hij niet binnenkomt. Maar goed, ik ken niet zoveel van katten, mss gebeurt dat vaker.
Life is short. Eat dessert first.
Ja, ik weet het ook niet.
Maar ik weet nu dat ie nog leeft.
fijn dat je hem gezien hebt Aza, is er iets wat ie heel erg lekker vindt waar je hem mee kunt lokken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gisterenavond kwam hij zich weer melden. Zaterdag hebben we een vangkooi gehaald.
Die gaat vanavond buiten.

Ik kan hem lokken met snoepjes en paté. Dus dat ga ik dan ook proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven