zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Its coming close kaartje! Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je snel je meisje mag ontmoeten, zijn jullie er klaar voor. Ik ga weer heel vaak het forum bekijken! nog heel even volhouden!! :hug:

Inderdaad vooral druk met werk, haha. Maar het is een goede afleiding.
@lala succes met de drukte van je werk dan. Is het ook drukker door de aankomende december maand?
Het gaat verder allemaal goed hier. Natuurlijk wel wat kwaaltjes die bij het einde van de zwangerschaps horen maar voor de rest mag ik niet klagen. Hopelijk kan ik snel baby nieuws melden.
Ik hoop ook op snel nieuws van jouw kant. Spannend hoor. Fijn dat het verder goed gaat! Ja zeker, maar ook vanwege mijn functie verhoging waar ik het laatst over had. Maar dat komt allemaal goed!

Oh trouwens, ik word weer ongesteld. Ronde 12 gaat bijna beginnen. Het is niet anders.
@lala even een dikke :hug: van mij. Ik hoop toch echt dat het jullie snel gegunt is.
Lief van je kaartje :hug:

Ik weet niet of ik het hier had verteld, maar ik hoop ook dat het snel raak is.. vriend heeft van de week kenbaar gemaakt dat hij best onderzoeken wilt laten doen, maar voor nu en de komende tijd (of nooit) geen daadwerkelijke behandelingen. dan voelt het voor hem niet als een eigen kindje. dat was en is voor mij pittig, ik had er zelf al geen vertrouwen meer in. Ik hoop dat mijn lichaam dit op eigen kracht kan, ik hoop het echt. Ik zou tot het uiterste gaan, maar we moeten het wel samen doen..
Jeetje lala, wat heftig. Vooral ook omdat je vriend het nu pas aangeeft... ik duim keihard voor je, ik gun het je enorm!

Kashri, ook hier echt even moeilijk gehad met borstvoeding. Bij mij kwam het niet lekker op gang en moest dus twee dagen om de twee uur voeden, ook ik heb die dagen heel veel gehuild. Ik hoop voor je dat het gaat lukken en anders, flesvoeding zijn ook heel veel baby’s op groot geworden hoor.

N88 welkom terug :)

Hier ook even zwaar gehad, m’n opa ligt terminaal en zal dus nooit ons wondertje ontmoeten. Daarnaast heb ik afgelopen maandag en dinsdag dus om de twee uur moeten voeden wat enorm uitputtend was. Toen de woensdag verloor ik twee enorme stolsels en waren de kraamhulp en verloskundige bang dat er placenta resten waren achtergebleven. Dus moesten we weer terug naar het ziekenhuis voor een spoedecho. Gelijk werd er over narcose en curettage gesproken en ik was dus even helemaal in paniek. Achteraf bleken het vlies resten te zijn en als het niet nog een keer gebeurd hoef ik niet meer terug.

Nu gaat het gelukkig heel goed met ons allebei. We beginnen al wat ritme te vinden. Ze komt ongeveer elke 3 uur en ‘s nachts houdt ze het net geen 4 uur vol dus we mogen echt niet klagen.
In the end we only regret the chances we didn't take.
@lala jeetje dat is best een heftige mededeling van je vriend. Wel fijn dat hij wel onderzoeken zou willen laten doen. Wanneer het niet natuurlijk lukt weten jullie tenminste wel wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Ik kan mij dan ook voorstellen dat een stap naar de huisarts extra lastig word.

@dookster sterke met je opa. Woont je opa ver weg? Moeilijk dat hij nooit jullie dochter kan ontmoeten.
Jullie hebben ook een heftig weekje achter de rug. Ik hoop dat het vanaf nu wat rustiger blijft en jullie lekker kunnen blijven genieten.
Ja ongeveer 2 uur rijden vanaf ons dus dat trek ik nu gewoon nog niet...
@dookster begrijpelijk. Mijn opa en oma wonen op 2'5 uur rijden afstand. Zou mij dan ook echt niet lukken hoor.
Ach dookster wat verdrietig. Veel sterkte!! :hug:

En lalameme ik kan me voorstellen dat je dat heel pittig vindt. Natuurlijk hoop je dat alles via de natuurlijke weg kan, maar je hebt de medische weg anders nog achter de hand. Snap heel goed dat het voor jou zwaar voelt dat vriend dit (op korte termijn) niet ziet zitten. Mijn duimen draaien nu nog harder voor je dat het snel raak is!
Lala, jeetjes wat heftig. Ik hoop ook echt dat deze ronde jouw ronde is!

Dookster, sterkte met je opa!

Kashri, hoe gaat het bij jou? Gaat het nu beter om bv te geven?

Kaartje, de tijd gaat steeds sneller. Heb je al een gevoel dat het bijna zover is?

Rii, hoe gaat het bij jullie?

Hier, gaat het z'n gangetje. Zaterdag verjaardag van manlief gevierd, nu wachten tot het eind van de week, dan is mijn NOD.
Hou je het nog een beetje vol kaartje? Komt nu wel echt dichtbij he

N88 hou je het toch maar weer een beetje bij wanneer je NOD is? Of ging het je meer om de ovulaties die je niet meer bijhoudt? Ik duim in ieder geval voor je :)

Hier, opa is na 10 dagen zonder eten en drinken vanmorgen ‘eindelijk’ overleden. Voor hem is het beter zo, maar het is toch wel even een emotioneel dagje...

Met de kleine gaat het elke dag wat beter, voel me al veel zelfverzekerder.
@dookster gecondoleerd met het overlijden van je opa. Het blijft toch je opa.
Wel fijn dat het met de kleine elke dag beter gaat en jij je steeds zekerder voelt.

@laatste loodjes. Alles gaat nog goed. Maar word steeds nieuwschieriger. Ik zelf heb het idee dat kleine rond uitgerekend data komt. Dus nog even geduld.

@n88 spannend je nod eind deze week. Ik hoop op goed nieuws!
Lieve dookster, heel veel sterkte met het verlies van je opa, heftig zo in deze tijd en net met de kleine.. alle emoties door elkaar.. :hug: fijn dat het met jouw meisje allemaal steeds beter gaat.

Ik hoop dat je haar snel mag ontmoeten kaartje! Snap je nieuwsgierigheid volkomen! :)

Fijn dat je jouw draai weer gebonden hebt N88! Blij dat te horen. Ik duim voor je.

Bedankt voor jullie lieve woorden! doet me goed. Ik had geen hoop meer dat het vanzelf zou gaan, maar ging ervan uit dat het met hulp uiteindelijk wel goed zou komen, op welke manier ook. Helaas blijkt dat voorlopig dus niet te gebeuren. Ik hoop weer wat vertrouwen te krijgen anders word het lastig. Ik ga binnenkort wel echt naar de huisarts want ook al zouden we er niks mee doen, ik wil, als er wat aan de hand Is wel weten wat er is.

Stel ik heb progesteron tekort, wat goed zou kunnen, dan vind mijn vriend het nog net goed als ik daar wat voor zou krijgen. Maar een echte behandeling als iui, ivf, icsi dat ziet hij helemaal niet zitten. Nu niet misschien nooit niet. Al ga ik er niet van uit dat dat meteen nodig zal zijn natuurlijk!

Verder gaat het prima met mij! genoeg afleiding! En als ik denk aan jullie met jullie zwangeren buiken en kleine mannetjes en meisjes kan ik alleen maar blij zijn! Het is jullie zo gegunt, ik ben zo blij voor jullie. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

Het is een beetje een lang bericht geworden.. sorry!
@lala lief dat je altijd zo met ons mee leeft!
Ik kom er even niet aan toe uitgebreid te forummen maar wil wel even een :hug: sturen naar dookster en lalameme!
Dookster, gecondoleerd met het verlies van je opa. Wat verdrietig. Ook al is het 'beter zo', het gemis wordt er niet minder om. Heel veel sterkte :hug:

Lalameme wat ben je toch lief. Het is jou meer dan gegund!
Gecondoleerd Dookster! Veel sterkte.

@Lalameme, wat schrijf je toch lieve dingen. Ik gun het je zo enorm! Ik lees mee en hoop snel mooi nieuws van je!

@N88, spannend! Ik hou het hier even in de gaten want het is nu het einde van de week.
Dookster, gecondoleerd met het verlies van je opa. Ik wens jou en je familie veel sterkte.

Lala, lief dat je het ons gunt. Wij gunnen het jou ook!

Hier, had me idd voorgekomen om niet op mijn NOD te letten, maar dat is niet echt gelukt. Mijn NOD is zondag, voel nog niks, maar het kan beide kanten op.

Verder ben ik al een paar dagen harstikke moe. Vandaag en morgen moet ik tot 22.00 uur werken, dat maakt het niet bepaald beter!

Nog een fijne avond.
@N88 vandaag lekker een dagje vrij? Ik hoop dat je ongesteldheid uit blijft. Ik duim ervoor.

@hier vandaag 39+1 nog geen baby hier. Ik zelf denk dat ik de uitgerekende data wel ga halen. Nog even geduld dus. Gisteren gezellig een middagje geshopt met vriend. Het was wel heel vermoeiend maar wel echt nog even heel leuk. Vandaag lekker bijkomen van gisteren.
Hi Dames,

Vandaag ben ik ongesteld geworden, 1 dag te laat. Gelukkig zat ik niet al te lang in onzekerheid.

Ik had idd gezegd dat ik mij niet zou focussen op mijn NOD dat ga ik nu ook niet meer doen.

Ik ga iets minder schrijven, maar kom af en toe spieken om te kijken of er babynieuws is.
Jammer N88. Hopelijk mogen jullie snel weer een kindje verwachten.

Hier nog geen baby. Wel veel gerommel maar dat is al een paar dagen zo.
Jullie zijn lief :hug:

Kashri hoe gaat het met jullie?

Dookster, ik denk veel aan jullie. Hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie. Het lijkt mij heel heftig om op deze manier afscheid te moeten nemen van jouw opa. :hug:

N88, dat is flink balen. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn! Laat je af en toe eens wat horen ?

Hoe gaat het met jou vlammetje? Al begonnen ondertussen? Spannend!!

Lieve kaartje, aan jou denk ik ook veel! Ik hoop dat het gerommel snel doorzet zodat je haar snel kunt ontmoeten! Nog heel even en dan is ze er! Fijn dat jullie nog even samen hebben kunnen genieten!

Hoe gaat het nu bij jullie Ri? al helemaal gewent? Hoe is de kleine man met zijn zusje ?
@lala, ik zit op het welbekende wachtbankje voor de eerste keer. Mega spannend. Nog 10 dagen te gaan!

Jammer N88, hopelijk is het gauw raak!

Sterkte met de laatste loodjes kaartje! Kan ook best nog ff duren, ik beviel pas met ruim 41 weken. Hoop dat jij eerder gaat bevallen!
@vlammetje spannend het wachtbankje. Ik hoop ook dat ik wat eerder beval. Maar ik besef mij ook dat het nog 2 weken kan duren. Daar wil ik maar niet teveel aan denken.

Lief dat je veel aan mij denkt lala. Ik hoop snel nieuws te kunnen melden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven