Geld & Recht alle pijlers

Black friday

23-11-2017 18:05 67 berichten
Wie gaat er morgen nog gebruik maken van de black friday deals? En waar azen jullie dan op? Hebben jullie mooie kortingen gezien?

Ik zag net al Davitamon met 50% korting bij Bol, heb ik toevallig sowieso nodig dus ga ik straks even kopen :biggrin:
Ik heb een mooi paar winterlaarzen voor mijn dochter gekocht met heel goede korting, dus ben erg tevreden.
minnimouse schreef:
24-11-2017 17:08
Hier in de stad zit een winkeltje waar ze Marokkaanse jurken verkopen. ZIj hadden een bordje ‘white friday’ op het raam hangen :facepalm:
Gompernikkel. Dat is wel heel sneu zeg.

Ik ben trouwens helemaal niet onder de indruk van al die zogenaamde kortingen en vind het hele concept Black Friday stom. Het zou nog wel ergens op slaan als we Thanksgiving zouden vieren, maar dat doen we niet en gaan we (hopelijk) ook nooit doen.
Alle reacties Link kopieren
Paar sportschoenen met 20% korting. Ik wou ze toch al halen dus dit was een mazzeltje.
Been there, done that, got the T-shirt.
1+1 gratis op alle make-up bij de Kruidvat en toevallig had ik iets nodig wat op was. Scheelt weer 15 euro.
Ik zat al een paar weken naar sneakers te loeren. Toch 30€ bespaard vandaag.
Broodrooster bij de Lidl, wat dingen van de Marco Borsato fanshop
ben wel blij.
Rosaliane schreef:
24-11-2017 13:07

Kreeg als tip trouwens pricewatch van tweakers, handig om dit soort dingen te checken.
Is inderdaad een fantastische website, want je ziet het prijsverloop van de laatste maanden/jaren mooi in beeld.

Voor elektronica check ik ook altijd tweakers en hardware.info, https://nl.hardware.info/prijsvergelijker

Met die 2 samen weet je voor 99% zeker wat het zou mogen kosten.
Mejuffrouwmuis schreef:
24-11-2017 17:13
Gompernikkel. Dat is wel heel sneu zeg.

Ik ben trouwens helemaal niet onder de indruk van al die zogenaamde kortingen en vind het hele concept Black Friday stom. Het zou nog wel ergens op slaan als we Thanksgiving zouden vieren, maar dat doen we niet en gaan we (hopelijk) ook nooit doen.
Deze actie vind ik nu juist de leukste van het land goeie knipoog naar de zwartepietendiscussie !
Schoenen met 30% korting. Blij mee.
Ik vind het commerciële onzin maar dan wel commerciële onzin die mij flink op een nieuwe wasdroger heeft bespaart :-D Die was al even stuk en ik dacht er met Black Friday pas aan om een goede deal te vinden.
Ik heb vorige week mijn tablet kapot laten vallen en heb gisteren een mooie deal gescoord; een samsung tab A 10.1 inch voor 129 euro, normaal is de goedkoopste prijs daarvoor 189 euro dus toch mooi 60 euro bespaard :-)
C&A heeft vandaag en morgen ook nog black friday?
Ja, ik vind het maar vreemd, veel bedrijven gaan gewoon door met de black friday. Wat stelt het dan nog voor?

Ik heb zelf trouwens uiteindelijk niks gekocht. Was nog wel bij Dirk langsgeweest voor happy socks maar ze waren 1 uur na openingstijd al uitverkcoht :cry:
lizenlotte schreef:
25-11-2017 12:31
Ik heb vorige week mijn tablet kapot laten vallen en heb gisteren een mooie deal gescoord; een samsung tab A 10.1 inch voor 129 euro, normaal is de goedkoopste prijs daarvoor 189 euro dus toch mooi 60 euro bespaard :-)
Waar heb je deze gekocht? Ik zoek al een hele tijd naar zo'n deal.

Bumba1985 schreef:
26-11-2017 11:23
Ja, ik vind het maar vreemd, veel bedrijven gaan gewoon door met de black friday. Wat stelt het dan nog voor?

Ik heb zelf trouwens uiteindelijk niks gekocht. Was nog wel bij Dirk langsgeweest voor happy socks maar ze waren 1 uur na openingstijd al uitverkcoht :cry:
Happy socks heb ik via de website van happy socks zelf besteld. Misschien een tip? ;)
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Ik heb Shabbies gekocht met 60 euro korting(wilde die al zooo lang maar vond ze te duur) en nog bij Manfield met 20%.
@TwistedGeek: ja, die hebben nu ook 40% korting zag ik. Bij de Dirk lagen ze voor €2,99 per paar. Eigenlijk moet ik het gewoon doen he? :devil:
@twistedgeek, was een blackfridaydeal die alleen vrijdag gold bij een electronicawinkel hier in dld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven