Ik ben klaar met dit verkoudheid virus

zaterdag 25 november 2017 om 20:30
Pfff..... effe klagen al een dikke week aan het snotteren verstopte neus pijnlijke keel, geen stem meer en traan ogen. Sinds vandaag ook koorts er bij koud warm koud warm gek word ik er van.
Spoelen met zoutoplossing doet niks even als pijnstillers voor de keelpijn.
Ik weet dat het gewoon geduld hebben is en de boel uit zieken.
Maar voor nu ben ik er even helemaal klaar mee.
Spoelen met zoutoplossing doet niks even als pijnstillers voor de keelpijn.
Ik weet dat het gewoon geduld hebben is en de boel uit zieken.
Maar voor nu ben ik er even helemaal klaar mee.

zondag 26 november 2017 om 12:11
Ik functioneer prima ook met koorts alleen is het heel simpel koorts = niet werken want ik werk met een kwetsbare doelgroep.
zondag 26 november 2017 om 18:04
Doe bij beginnende keelpijn, 's avonds voor het slapen gaan een koude natte opgerolde theedoek om je hals, daarover een opgerolde plastic zak (broeieffect)en als laatste een wollen shawl. 's morgens is je keelpijn over.(bron: oma weet raad)Superhuisvrouw schreef: ↑26-11-2017 17:42Hier al een paar dagen flinke keelpijn en al die middeltjes trachtol en waterijsjes en gorgelen met zoutwater lijken allemaal niets uit te halen. Vanmiddag dronk ik een glas sinaasappelsap en deed gewoon pijn in de keel
zondag 26 november 2017 om 18:14
Denk dat oma hier een geintje maakt.. sorry maar serieus, daar heb je toch helemaal geen zin in als je je hondsberoerd voelt? Ook niet als je je prima voelt voor de volledigheid.
Niet zo best voor je huid ook zo lang vochtig broeien onder een opgerolde theedoek, plastic zak en een wollen sjaal.
Ik zou geen oog dicht doen van ellende maar mss is dat de bedoeling, je voelt je vast een stuk beter als je die lappen er weer afhaalt dat geloof ik meteen

zondag 26 november 2017 om 18:53
Ik heb volgens mij kinkhoest. Ik heb verschrikkelijk hoest salvo's en stoten waarbij slijm vrijkomt tot kokhalzen aan toe (sorry voor de grafische beschrijving), piepende adem....echt uitputtend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 26 november 2017 om 20:39
Ik ben donderdag bij de huisarts geweest toen leek het nog op een hele zware verkoudheid waar ze verder niets mee konden behalve uitzieken. Ik mocht wel terug komen bij zwaardere koorts. Ik zat echter net boven de 38 graden dit weekend. Ik twijfel omdat men bij de 2de fase van kinkhoest niet veel kan doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 27 november 2017 om 09:22
Miedo, werk jij in de zorg? Kunnen mensen die niet in zorg werken of in risicogroep vallen ook gewoon zo’n prik halen?
Ik ben niet vaak ziek maar nu ik een kind heb, bijna 2 merk ik hoe kwetsbaar het is. Als moeder een week a 2 uit de running zijn kan eigenlijk niet. Zou fijn zijn als ik iig de griep buiten de deur kan houden.
Ik ben niet vaak ziek maar nu ik een kind heb, bijna 2 merk ik hoe kwetsbaar het is. Als moeder een week a 2 uit de running zijn kan eigenlijk niet. Zou fijn zijn als ik iig de griep buiten de deur kan houden.
maandag 27 november 2017 om 10:43
Bloemetjefresia schreef: ↑27-11-2017 09:22Miedo, werk jij in de zorg? Kunnen mensen die niet in zorg werken of in risicogroep vallen ook gewoon zo’n prik halen?
Jazeker Fresia, je kan gewoon om zo'n griepprik vragen bij je huisarts.
Omdat ik niet in de risicogroep val, moet je hem wel zelf betalen.Kost 25 euro hier en heb ik er graag voor over.
maandag 27 november 2017 om 10:46
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat je met 39,8 niet gaat werken, echt te bizar voor woorden dat mensen zich daar hier voor moeten verantwoorden.single1985 schreef: ↑26-11-2017 12:11Ik functioneer prima ook met koorts alleen is het heel simpel koorts = niet werken want ik werk met een kwetsbare doelgroep.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

maandag 27 november 2017 om 14:18
maandag 27 november 2017 om 18:24
maandag 27 november 2017 om 20:47
Natte koude Lap gisteren omgedaan. Naar een uurtje begon de huid te jeuken ok kon er niet mee inslaap komen. Heeft niet veel effect gehad.Nu weer koorts als het maar geen streptokok bacterie is.Want zit niet te wachten op antibiotica maag en darmen raken altijd van slag van die zooi
superhuisvrouw wijzigde dit bericht op 27-11-2017 20:50
0.35% gewijzigd

maandag 27 november 2017 om 21:40
Beterschapviva-amber schreef: ↑27-11-2017 18:24Ik heb ook longontsteking en voor 2 weken antibiotica. Ik ben er wel van geschrokken. Was bij de huisarts in de woonplaats van mijn ouders ipv naar mijn eigen ha.

Ik heb voor 1 week en moet dan terug komen.
dinsdag 28 november 2017 om 00:07