Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gatver, was er een kerel bij jou die de keten maakte en ging zitten poepen?? Dat vind ik echt goor

En áls je al zo nodig moet laat je toch de plee nog netter achter dan dat je 'm aantrof?

Ha ha Mamax, je stond zeker te kokhalzen boven de pot. Gelukkig was ie dichtbij!

Juud, ik moest aan je denken vanmiddag. Was in de Blokker om een nwe weegschaal te kopen en nu hebben we er een die oa je vetpercentage aangeeft. Oeps.... met een boekje die aangeeft wat okee is enzo. Durf er dus echt niet op te gaan staan. Dat wordt een fijne confrontatie....

Had me vandaag voorgenomen niet meer te snoepen, zitten we vanmiddag in de kroeg besteld vent een portie bitterballen. Tja, dan ga je die niet aan je neus voorbij laten gaan natuurlijk.

Fout fout fout. Ik zal je binnenkort mijn vetpercentage melden. Snap alleen niet hoe zo;n weegschaal dat kan meten hoor.

Kokos, lief dat Lianne zegt: mama, jij hebt geen dikke buik meer. Laurens zegt: Mama, waarom heb jij een dikke buik? En bedankt...

Mal, net 10 theorievragen geoefend, 1 fout. Maar ik twijfelde, dus ik vind het een halve fout

Niet nadenken, gewoon invullen zoals je het logisch lijkt. Het verkeer is logisch.

Zei ze stoer.
Jinny, fijn dat Frau Doktor eindelijk tijd voor jullie had. Ze had niet veel bijzonder te melden dus?

Volgende week oogarts, spannend! Ga duimen dat het niet nodig is.

Naaaaaaaaaaa wat naar van dat jochie! Had Oudste veel last van zijn arm? Geschrokken zeker?

Suuuuuuus haai! Wat fijn dat je een goede dag had! Hopelijk een stijgende lijn. Gemberpillen bij natuurwinkel inderdaad, maar denk dat de Etos ze ook wel heeft.

Gekke Freule vertoonde diva gedrag dus?

Och, Tim en Fieke ook al niet lekker. Hoe is het met Thijmen en Sam nu? Sam weer opgelopen tot hoge koorts vanavond?

Bam, konsekwensies

Mijn broertje, CV mannetje, gaat altijd naar huis om te poepen
Thuis poep je toch het lekkerst
Zoals het potje thuis poept, poept het nergens? Zoiets?
Mijn kind is trouwen VOOR HET EERST uit logeren vanavond en heb een flink potje moeten janken
Hij zei ook niet dat hij ging zitten poepen, dan had ik wel nee gezegd .

Sam zat nu op 37.2. Gelukkig maar. Vond zichzelf wel heel zielig, dus vent zit nu met hem boven. Ik had er even genoeg van.

Ga eten en bankhangen. Liefs!
Gelijk heb je Mamax, even lekker chillen!
Fijn dat het goed gaat met Sam! Hopelijk houdt het aan!!!

Star: oh je, waar is ze heen! Kan me voorstellen dat het even slikken is... Gaan jullie iets leuks doen?

Ga je Ceetje straks weer laten drinken eigenlijk, als baby 2 er is? Zat ik me zomaar af te vragen vanmiddag...

Mamax: gatver wat een ranzige vent! Ben je lekker mee!

Witloftaart was trouwens een echte aanrader! Heerlijk!

http://www.jongegezinnen.nl/grotergroeien/Recepten/
NEEEEEEEEEEEE no way, dan is ze bijna vier. Straks kom ik nog in shock doc Nee echt niet, moet ze niet proberen ook.

Ze slaapt bij mijn ouders, helemaal hyper, ze wilde al om 17.00 naar bed bij mijn moeder. We gaan leuk bijslapen ja

Taart lijkt lekker, maar CROISSANTDEEG? Hmmm, dat zou ik toch niet doen denk ik.
Oh dat is juist het lekkerste van de taart! Smaakt echt goed!

Lekker joh bijslapen!

Ha grappig, had gedacht dat je haar nog wel zou laten drinken en zou het niet eens bijzonder raar vinden (bij jou dan hè...)

Pittig joh, lekker logeren. Ben benieuwd!

Advies nodig van de jongensmama's: Ties zijn piemeltje is rood, het topje zeg maar. Doet ook pijn. Wat moet ik daarmee? Heb nu beetje zalf opgedaan en wat talkpoeder, maar lijkt haast wel dat hij niet goed heeft afgedroogd en het daarom wat vies is... Herkennen jullie dit?
Ik ben benieuwd hoe laat mijn ouders bellen dat ik haar moet komen halen trouwens

Piemel in de gaten houden en even zelf afdrogen lijkt me.
Denk je echt?

Tsja piemel denk ik ook, maar wel sneu. Thuis drogen we goed af na plassen, maar bij kdv zijn ze daar minder alert op denk ik. Even aangeven volgende keer...
Willen jullie trouwens weer weten wat het wordt?
Jaaaaaaa, willen we weer weten! Kan niet wachten

Dat idee heb ik van kdv ook, vegen ze zichzelf af. Ciara heeft om de haverklap weer een lijkende beginnende schimmel.
Wc papier staat daar ook hoger zodat ze er niet mee kunnen klooien. Maar vind het wel sneu voor het ventje... En kan dat nou van een dagje slecht afdrogen kunnen komen? Oei oei oei... (krijg namelijk meteen allerlei visioenen van Vish haar zoontje, ook al was dat heel iets anders...)
Heb je gevoel wat het gaat worden?
Jaaaaaaaaa hier op kdv ook dus, wc papier hangt hoog in een hoek van de wc.

Nemo had een ontstoken piemel steeds want voorhuid te krap.
Ik denk een meid Bridge
Ik denk ook een meid hoor, vind jou echt een meidenmoeder. Lekker met zijn allen tegen Starman!
Whoehahahahaha de arme ziel! Hij heeft het nu al zo zwaar met ons tweetjes. Jemig, wat een kop zit er op dat kleine vrouwspersoon zeg!
Van wie zou ze dat nou hebben hè...

Hmmm mijn moppie begint alweer te jammeren... Arme kind is echt zo snip en snip verkouden... Zal wel weer lange nacht worden...
Ik ook Star!

Wb die piemel: herken het niet, maar ik weet wel dat binnenkort de piemel ook gewassen moet worden door de voorhuid wat terug te trekken.

Geloof ik hoor, maar ik heb dat nog niet gedaan. Vind het toch een beetje vreemd. Ik geloof dat dat naarmate de jongens ouder wordt, wat soepeler wordt en er dus wat vuil tussen kan gaan zitten.

Zou dat het kunnen zijn?
Ja ik heb ook ergens iets gelezen ooit een keer over die voorhuid, maar wanneer en hoe en zo hè... En vent hier zegt niet zoveel dus maar even zoeken...
Bedje omhoog, ui naast bedje, neusje sprayen al gedaan zeker? Zo sneu zo vol snot!
Voorhuidje moet toch pas met ene jaar of vier, vijf kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven