Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 27 november 2017 om 21:02
dinsdag 28 november 2017 om 20:18
Yep. Ze doet hetzelfde waar ze jou van beschuldigt. Ik was het ook eens trouwens met je dat Harry beter had moeten weten op z'n 20ste. Maar voorlopig even genoeg daar, denk ik...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 28 november 2017 om 20:21
Ja precies, ik vind het altijd zo raar als mensen zelf doen waar ze anderen van betichten. Zeg er dan ook niks van bij anderen denk ik dan.
Dank je voor je steun, goed om te weten dat ik toch niet de enige ben die dit te ver vond gaan
Raar ook dat men in dat topic klaagt over dat de zus van Meghan een naar mens is, maar het voor Harry opneemt. Wat die zus doet vind ik wel minder walgelijk dan een nazipak aantrekken...
groetjes, slagtandje
dinsdag 28 november 2017 om 20:49
dinsdag 28 november 2017 om 20:50
dinsdag 28 november 2017 om 20:54
dinsdag 28 november 2017 om 21:05
Last van haar depressie of wat voor toestand dan ook. Gedraagt zich al tijden weer compleet geschift.
dinsdag 28 november 2017 om 21:24
Heb JIJ het gelezen?
dinsdag 28 november 2017 om 21:30
Viel mij ook al op. Laat haar meestal links liggen maar nu geen zin in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 28 november 2017 om 21:30
2 zinnen is genoeg.
dinsdag 28 november 2017 om 21:31
Ik gok van niet.
Life is short. Eat dessert first.