Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bruise schreef:
27-11-2017 18:35
;)
Maar toch bedankt voor je uitgebreide reactie. Het is toch te triest als e.o.a. huisvrouwtje* zich daar druk om gaat maken.

*of anders.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Werkt de negeer niet meer ? Kan alleen berichten blokkeren of kijk ik niet goed ?
Simitçi schreef:
28-11-2017 08:41
Werkt de negeer niet meer ? Kan alleen berichten blokkeren of kijk ik niet goed ?
Soms wel, soms niet.
Bij mij op dit moment wel maar ik zit nu op desktop werk.
Op mobiel is het wisselvallig.
:frusty: :frusty: :blabla:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Even een beetje frustratie kwijt hoor.
Nouschi je smileys slaan zeker op het Harry topic? :biggrin:
groetjes, slagtandje
Wat is er loos?
Het Harry & Meghan topic is een beetje een rassentopic geworden

De laatste paar posts zijn weer neutraal maar ik denk dat het wel weer opnieuw een keertje gaat escaleren
groetjes, slagtandje
slagtandje schreef:
28-11-2017 19:52
Nouschi je smileys slaan zeker op het Harry topic? :biggrin:
Yep. Ze doet hetzelfde waar ze jou van beschuldigt. Ik was het ook eens trouwens met je dat Harry beter had moeten weten op z'n 20ste. Maar voorlopig even genoeg daar, denk ik... :mrgreen:
Nouschi schreef:
28-11-2017 20:18
Yep. Ze doet hetzelfde waar ze jou van beschuldigt. Ik was het ook eens trouwens met je dat Harry beter had moeten weten op z'n 20ste. Maar voorlopig even genoeg daar, denk ik... :mrgreen:
Ja precies, ik vind het altijd zo raar als mensen zelf doen waar ze anderen van betichten. Zeg er dan ook niks van bij anderen denk ik dan.

Dank je voor je steun, goed om te weten dat ik toch niet de enige ben die dit te ver vond gaan :D Vraag me op dat soort momenten ook altijd af waar de Joodse forummers blijven, ik neem aan dat die hier ook zijn en dat die dit ook niet ok vinden.

Raar ook dat men in dat topic klaagt over dat de zus van Meghan een naar mens is, maar het voor Harry opneemt. Wat die zus doet vind ik wel minder walgelijk dan een nazipak aantrekken...
groetjes, slagtandje
Zullen we Barbie of de bachelor kijken, moeilijk moeilijk.
Nouschi schreef:
28-11-2017 19:52
Even een beetje frustratie kwijt hoor.

Ik heb je nog nooit zoveel en zo heftig zien schrijven!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dus: Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak! :lips:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
28-11-2017 20:49

Ik heb je nog nooit zoveel en zo heftig zien schrijven!
Nou, niet overdrijven :proud:
Enn schreef:
28-11-2017 20:50
Dus: Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak! :lips:
Als er iemand aan het afzeiken was, was zij het wel.
dubbel
nouschi wijzigde dit bericht op 28-11-2017 20:55
95.38% gewijzigd
Nouschi schreef:
28-11-2017 20:54
Als er iemand aan het afzeiken was, was zij het wel.
Zo vaak. Zo vaak.
Nouschi schreef:
28-11-2017 20:18

Last van haar depressie of wat voor toestand dan ook. Gedraagt zich al tijden weer compleet geschift.
Neem. Een. Fucking. Dagboek.

relaties/mij/list_messages/396358
Eens. Jeetje.
Life is short. Eat dessert first.
Star² schreef:
28-11-2017 21:21
Neem. Een. Fucking. Dagboek.

relaties/mij/list_messages/396358
Heb JIJ het gelezen?
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2017 21:26
Reden: spammer
99.47% gewijzigd
Star² schreef:
28-11-2017 21:05
Last van haar depressie of wat voor toestand dan ook. Gedraagt zich al tijden weer compleet geschift.
Viel mij ook al op. Laat haar meestal links liggen maar nu geen zin in.
MoirenPhae schreef:
28-11-2017 21:24
Heb JIJ het gelezen?
2 zinnen is genoeg.
MoirenPhae schreef:
28-11-2017 21:24
Heb JIJ het gelezen?
Ik gok van niet. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven