Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja allemaal gedaan Star. En eucalyptus zwitsal spul voor in badje...

Ja voorhuidje nooit iets aan gedaan. Nou ja maar even afwachten, misschien is het morgen stuk beter...
Bepanthennen eerst maar idd!
Ja nu gedaan, en beetje talkpoeder...

Nou ja, gaat wel over voor hij 18 is gok ik...
Nou mag hopen dat je dan niet meer zijn piemel moet betalken nee.
Brrr neeeeeeeeee.......

Ga zo naar bed. Alvast een heeeeeele lekkere nacht Star! En veel plezier met ophalen van Ceetje MORGENOCHTEND...
Star, lekker even bijslapen! Tenminste, als Ceetje morgenochtend pas terug komt

Mamax, fijn dat Sam geen koorts meer heeft.

Bridges, zielig voor Ties. Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen, vooral droog houden en inderdaad misschien een heel dun laagje Bepanthen erop.
Goed Star! Ik moest de eerste keer ook janken, de tweede zag ik het al veel positiever in haha.

Leuk dat je het geslacht gaat horen. Maak je het ook bekend?
Hmmmmmm, eind middag slaan we hier maar over denk ik. Ik was een waardeloze moeder met een DRAAK van een kind. Bah, ik ben helemaal gebroken en moest ook nog net een Ikea-kast in elkaar zetten. Dat is gelukt gelukkig (alleen een enorme blauwe plek op mijn voet want ik werd zo ongeveer gelanceerd toen ik de kast op zijn kant wilde zetten en toen stuiterde de kast op mijn voet en nu zit is er dus een hap uit de smetteloze deurpost. Jinnyman is vast not amused...).

Kunnen jullie kindjes ook zo vreselijk klieren? In twee minuten, want ik moest even plassen en meneer wilde doorlopend aandacht, heeft ie de hele ballenbak omgekieperd, heeft een halve liter water op de grond gegooid, zijn broertje geknepen, op zijn kartonnen verpakkinkjes gedansd, zijn mixer op de grond gegooid en de lego door de kamer gesmeten.

En hij wilde doorlopend aandacht en toen werd ik echt boos want ik was het zat om tweeduizend keer per minuut mamma mamma mamma te horen.

En toen heb ik mijn moeder gillend gebeld en toen was ik ook nog een waardeloze dochter want ik heb mijn ultralieve moedertje een complex aangepraat omdat ik had gevraagd of ze deze dagen wilde komen (paar weken geleden) en ze kon niet en nu voelde ze zich helemaal schuldig.

Oooooh, ik ben waardloos als AM, dochter, echtgenoot (heb ook tegen hem gesnauwd en arme vent heeft belangrijke examens). Ooooooh.......
Zo, dat was een partijtje TJAXXEN zeg .
Och arme Ties, wat je doet is goed Bridges. Oudste heeft het ook eens gehad en dat hielp goed. Jongste heeft een erg strak huidje, dus ik ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Star, wat stoer! Had je het zelf bedacht of was het op aandringen van deze of gene?
Compu, logeert cg vaak? En waar logeert ze dan?

Bam, ik vind je de held van de maand februari, echt waar.
quote:compu schreef op 20 februari 2009 @ 22:17:

Goed Star! Ik moest de eerste keer ook janken, de tweede zag ik het al veel positiever in haha.

Leuk dat je het geslacht gaat horen. Maak je het ook bekend?Ja hoor, jullie mogen het weten
Jin, dat soort dingen kan mijn kind ook in twee minuten. Hele huis kan echt in een poep en een zucht zo'n ontzettende bende zijn. Behang. Kind. Plaksel. Klaar. Echt, I feel your pain (ook die in je voet, au!).

Opa en oma wilde kind graag te logeren hebben, en Starman vond het een goed idee
Ik dacht al dat het van iemand anders kwam Star. Maar je slaapt vast heel lekker en ik zou Starman gewoon zijn bed uit sturen voor een ontbijtje op bed.
Goedemorgen

Zo Robin had bedacht dat hij om kwart voor 7 wel klaar was met slapen en dat hij honger had. Vervolgens komt Tobias er ook 'gezellig' bij en zitten we al vanaf 7 uur beneden. *Gaap*

Star, ik hoop dat je nog lekker aan het slapen bent, en da Ceetje ook goed haar best doet bij opa en oma.

Jinny Dat klinkt allemaal echt niet leuk ( nog zachtjes uitgedrukt) Hier is dat ook zo, die puinhoop. Ik had het van de week,mn schoonmoeder belde, ik had Robin op schoot,want die had net gegeten en Tobias heeft spontaan aandacht nodig. Gaat met zn vest lopen zwaaien, beker limonade om, gooit zn hele bak met auto's én treinbanen om, om vervolgens nog even de potloden te willen pakken en daarna alle potloden door de kamer te gooien Ik heb maar gauw het telefoongesprek afgemaakt en later toen vent er weer was, even terug gebeld. Moet ook eigenlijk niet gekker worden!
Ha Jin en Naat, leuk hè 2 jongetjes

Jin, je hoeft niet altijd lief te zijn hoor, mopperen op alles en iedereen mag soms en man en moeder snappen het wel hoor. En de kinderen zijn het al weer vergeten. Vast wel, hoop ik...

Goeiemorgen Star! Lekker geslapen? Heerlijk toch? Ik vind het zo super om even een nachtje GEEN verantwoordelijkheid te hebben. Heerlijk. Ik zou 'm erin houden, die logeerpartijtjes.
Naat, ik doe dat ook wel eens; de telefoon opnemen als je eigenlijk weet dat het misschiein niet zo heel handig moment is Dat voelen die kleintje feilloos aan!
Goodmorning! Ik was gisteren jarig (ik noem de leeftijd niet want ik voel me 25 ) en nog verwend met wat blond&blond serviesdingetjes, en een grote twinings-theedoos. Ik heb er verder niet zoveel aan gedaan, ouders waren er gisteravond en mijn beste vriendin + vriend. Omdat neefje in het zkhs nog ligt en zus net geopereerd is vier ik het verder niet zo. Ben ook niet zo'n verjaardagvierder hoor. Als ik te vaak op het forum ben dit weekend moeten jullie me eraf trappen hoor, want ik moet mijn theorie leren .

Goedemorgen Naatie jij ook al ochtenddienst?

Jinny, jij bent helemaal geen slechte moeder gekkie! Dat hebben we allemaal wel eens dat we de balen hebben als ze zo vervelend zijn. Ik werd deze week ook aardig wanhopig met dat winkelen en steeds weglopen en op de grond liggen als hij zijn zin niet krijgt en alle ballen uit een schap gooien in de winkel en de paaseitjes stelen. (nou ja, dat laatste was wel grappig nog, maar de rest niet) Niet aan jezelf twijfelen. Ik vind je al een held dat je een kast in elkaar zet van de Ikea zonder man met kinderen.

Star, hoe is het nachtje weg gegaan? Wel lekker kunnen slapen?

Bam, ik kan me voorstellen dat het ook wel weer moeilijk is dat Bammeisje weer gaat, want jullie zijn wel gek op haar. Maar het is idd goed als ze leert voor zichzelf te zorgen.

ik moet het kort houden want klein draakje hier wil aandacht (gooit net al de gsm van M op de grond)
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoi Amalia! lees je het vreemdgaan topic nog? Die vrouw gaat er toch heen, dus het heeft allemaal niks geholpen.
Goedemorgen,

Mal, nog met je verjaardag

En nu je theorie leren

Naat, ook goedemorgen. Tim was ook vroeg wakker. Gisteravond geen verhoging meer en nu ligt hij weer te brabbelen en te lachen.

Star, moeilijk eerste keer logeren hè? Maar ze heeft het vast heel leuk gehad.

Jin, oh ik zou het ook hélemaal gehad hebben.
quote:amalia schreef op 20 februari 2009 @ 19:35:

Kokos, lief dat Lianne zegt: mama, jij hebt geen dikke buik meer. Laurens zegt: Mama, waarom heb jij een dikke buik? En bedankt...Dat is minder om te horen, maar je hebt wel 2 prachtige kinderen
Boodschappen doen, man helpen met de vloer, koffie drinken, verder met de vloer, eten, Lianne ophalen.

Goed weekend allemaal.
ik wil een nieuwe bank, wat zijn leuke zaken?

Mal: Gefeliciteerd!!

36 ben je geworden toch?
quote:bambino schreef op 21 februari 2009 @ 09:54:

ik wil een nieuwe bank, wat zijn leuke zaken?

Mal: Gefeliciteerd!!

36 ben je geworden toch?

zie ik er zo oud uit?

ik ben 35 geworden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven