Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mevr85!!! wat een mooi nieuws! leuk, die schattife geluidjes... :flirting: ials ik dat lees heb ik toch ook wel veel zin in de komst van onze kleine... Baal je zelf van de keizersnee of is het ook wel goed? k kan me heel goed voorstellen dat je met zo'n lange aanloop en 0 resultaat het wel prima vindt. Maar hij is er!!! hopelijk ga je een mooie tijd tegemoet en herstel je snel!

hier vannacht niet uit bed gevallen haha! :yes:
@mevrouw85 gefeliciteerd!!! Jammer dat het anders is gelopen dan gedacht maar heerlijk dat je nu je kleine man hebt!

@mevrouwtomatensoep, zet hem op vandaag! Ben heel benieuwd hoe het met je zal gaan.

Grappig dat de vier jongens uit deze groep het eerste komen! Misschien moet ik toch hopen dat ik ook een jongen krijg en dan de volgende ben :hihi: of de eerste met een meisje natuurlijk, kan net zo goed ;-D
@mevrouw85 gefeliciteerd met jullie zoon!! Klinkt zo schattig al die geluidjes.

@maryline ik dacht even te lezen dat je bevallen bent. Maar je bent niet uit bed gevallen. :high5: haha.

@vastha wie weet ben jij de volgende. Hier vanacht weer niet in slaap kunnen vallen. Het was weer na 02:00u.
Gefeliciteerd mevr85!!! Wat fijn dat hij er is!

Katheter lijkt mij ook vreselijk pff maargoed het is achter de rug gelukkig!! Hier kreeg ik gister avond ineens voorweeen, kwamen om de 8 minuten dus ik dacht even dat het was begonnen, alleen het is na 2 uurtjes afgezwakt helaas.. Ik raakte toch wel heel even in paniek maar mijn vriend heeft me wel weer rustig gekregen. We zijn toen het minder werd gewoon gaan slapen en nu voel ik niks meer.. klein beetje rommelend gevoel maar verder niks, helaas! Wel een goede generale repetitie :-D
Gefeliciteerd mw85! Fijn dat het toch allemaal goedgekomen is uiteindelijk!

Ik heb vannacht nog redelijk geslapen wonderbaarlijk genoeg. Vind het zo'n bizar idee wel... en mega spannend. Vanmiddag melden!
Natte tosti..
@mevrouwtomatensoep spannend zeg! Maar wel fijn dat je nog redelijk geslapen hebt. Lijkt mij een gek idee. Ziekenhuis in zonder kind ziekenhuis uit met kind.
Succes!
@mwtomatensoep, heel veel succes vandaag en hopelijk heb je snel je baby in je armen :heart:

@marilynne gelukkig ben je niet uit bed gevallen haha.

@vastha, lijkt me toch ook wel spannend dat je niet weer wat het geslacht is. Ik heb er het geduld niet voor maar het heeft toch wel iets. Welke kleur hebeb jullie nu gebruikt voor de babykamer? Bij ons is alles echt roze roze roze haha. Vond ik nu wel een keer leuk. Bij mijn eerste dochter had ik het neutraal.

@mycupoftea, spannend hoor! Hopelijk zet het snel door.

@mw85, hoe is de eerste nacht verlopen?

@kaartje, balen dat je zo laat in slaap valt steeds. Slaap je overdag dan nog bij?

Ik was wel redelijk op tijd naar bed maar werd wakker van mijn vriend die laat thuis was. Dus toch nog even naar beneden gegaan om te kletsen. Dus uiteindelijk ook pas 2 uur weer naar bed. Maar ja ik kan toch uitslapen en als de baby er is moet ik er toch ook in de nacht uit. Al hebben vriend en ik wel al een schema bedacht. Hij is namelijk echt een avondmens en ik echt een ochtendmens. Dus hij doet de avonden begin nacht en ik de vroege ochtenden en begin ochtend. Top geregeld👍
Mevrouw85 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :heart:

Mwtomatensoep heeel veel succes!
Mwtomatensoep, fijn dat je nog goed geslapen hebt. Lijkt me idd ook een gek idee zoals kaartje zegt. Heel veel succes en hopelijk snel de kleine in de armen!

@sleutels, goed geregeld voor de nachten. Hier over gehad dat we het samen verdelen, maar nog niet zo concreet. We zien wel.

@kaartje, vervelend dat je zo lastig inslaapt. Kan je overdag wel voldoende rusten? Zelf heb ik vanaf 4u wakker gelegen. Helpt mij om even een boekje te lezen.
Enne ik hoop dat het gisteren stilte voor de storm was.. afwachten weer.

@mw85 hoe is de eerste nacht gegaan?

@mycupoftea, hopelijk zet het snel door! Spannend!
@slapen ik probeer vroeg in de middag vanaf 12:30 tot 14:00u even bij te slapen. Dit lukt altijd wel. Ik ga niet te laat in de middag slapen in de hoop dat ik 's avonds eerder in slaap val. Maar wel of niet slapen 's middags ik val niet eerder in slaap. Dus ik doe maar lekker een middag dutje:).
Fijn dat je dan wel ff kan slapen. Slaap lekker :)
Lekker hoor Kaartje. Ik ben ook net wakker. Heb er deze week echt behoefte aan.

Rommelt er nog niks bij jou Lentegroetjes?
Oh jongens ik ben nu zo zenuwachtig :proud: :facepalm:
Natte tosti..
@mevrouwtomatensoep logisch. Jij krijgt nu toch eerst een ballon en moet dan vanacht in het ziekenhuis blijven?
@sleutels, nee niet iets wat gerommel mag heten helaas. Af en toe het gevoel dat ik ongesteld word en daarna weer niets. Ik reken maar nergens op.

Logisch mwtomatensoep! Hopelijk vermaak je je tot die tijd een beetje. Anders spam je het topic maar vol :)
Het is ook spannend mwtomatensoep! Maar komt helemaal goed.

Jammer Lentegroetjes. Hier hetzelfde inderdaad. Gisteren in ruststand heel veel harde buiken, krampjes maar het zet gewoon niet door. Vandaag is mijn buik weer redelijk ontspannen. Nou ja hopelijk al wat onsluiting maandag. Zie dr niet meer zelf komen voor die tijd helaas.

Veel dames dit weekend uitgerekend he. Dit weekend gaat het gebeuren :-D
@sleutels ik hoop echt dat dit weekend de baby komt. (of eerder mag ook hoor).
Ik zelf had gisteren opeens heel sterk het gevoel dat wij maandag 4 december onwennig met een baby op de bank zitten. Dus wie weet 3 of 4 december?
Maarja misschien wil ik dat ook wel gewoon heel graag.

Is het bij jullie ook zo grauw en koud weer? Ik wou vandaag een kort wandelingetje maken. Maar het is er niet van gekomen.
Nou, ik lig aan het ctg en ze gaan zo een ballonnetje inbrengen. Prima kamer, enige is dat je soms de buren kunt horen en dat is niet altijd bemoedigend :proud:
Natte tosti..
oja sinds vandaag als ik wat eet erg last van mijn darmen. Ik moet ook vaker naar de wc. Wie weet word er ruimte gemaakt?
Dat zou best kunnen...

Ballon zit erin. Was niet mega fijn maar had gelukkig al bijna 2 cm ontsluiting dus ze konden er goed bij. Ik verveel me alleen best wel :sheep:
Natte tosti..
Dat is al een goed teken mwtomatensoep! Laat de andere 8 ook maar snel komen. Hopelijk hoor je de andere vrouwen nu niet ;)
Mag je nog rondlopen met een ballon? Anders ff een stukje door de gang lopen? Serietje kijken? Tijdschrift lezen? Al zou ik van de spanning dat allemaal niet kunnen Haha.

@sleutels vervelend he dat het niet doorzet.. zelf ga ik er nu vanuit dat ik overtijd ga lopen. Denk een soort zelfbescherming.

@kaartje dat zou wel een voorteken kunnen zijn. Ik hoop het voor je!
Goed nieuws! Moet je de nacht blijven?

Kaartje ik duim met je mee voor het weekend!
kaartje1 schreef:
29-11-2017 15:52
oja sinds vandaag als ik wat eet erg last van mijn darmen. Ik moet ook vaker naar de wc. Wie weet word er ruimte gemaakt?
Herkenbaar!
Ik dacht vanmiddag wat krampen heeee wat is dit? Maar toen moest ik poepen :proud: :facepalm:
Hier vanmiddag iets heel doms gehad. Ik sneed mij met een mesje in mijn vinger. Diepe snee dus op naar de dokter. Vriend gebeld ik ben niet aan het bevallen maar wil je wel mee naar de dokter. Alles zit weer netjes aan elkaar. Ik ben erg geschrokken. Ik zocht wat afleiding alleen niet deze afleiding. haha
Ik denk dat ik dit later wel een leuk verhaal vind. Hoog zwanger en nog even in vinger snijden.
Oja en mijn eerst gedachte ook. Help straks kan ik mijn eigen baby niet aankleden,verschonen enz.
fritzzzz schreef:
29-11-2017 17:57
Herkenbaar!
Ik dacht vanmiddag wat krampen heeee wat is dit? Maar toen moest ik poepen :proud: :facepalm:
dit heb ik ook! moet soms wel 2x op een dag nr 2...Maar heb dat nu al een week, dus zal wel niets zijn? Misschien verder ingedaald en gewoon weinig ruimte...Njah, lekkerrrr onderwerp weer hahaha.

mycupoftea wat balen dat het niet heeft doorgezet...Oefenweeen lijken me echt ruk. zit je met pijn waar je niks mee opschiet, en zonder oefeningen lukt het vast ook wel :proud:

Lekker druk hier verder! Ik ga er wel vanuit dat 1 van jullie komende dagen gaat bevallen hoor! Moet wel toch?? Zelf vandaag 39 weken, dus ik moet denk ik nog ff :hyper:

@mevr tomatensoep Voor jou heeeel veel sterkte! Fijn dat je al 2 cm ontsluiting had. Hopelijk heel snel jullie kleine in je armen. Laat ons weten hoe het is gegaan!! Toi toi toi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven