Uitgerekend begin december 2017!
maandag 3 april 2017 om 11:41
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Bessie2017 | 29/33 | Eerste | 3 december | Jongen! | |
| ElCid79 | 37/38 | Tweede | 26 november | Jongen! | |
| Mevrouw85 | 3 december | Jongen! | |||
| MevrouwTomatensoep | 32/24 | Eerste | 10 december | Jongen! | |
| Kaartje1 | 26/26 | Eerste | 2 december | Meisje! | |
| mycupoftea | 26/31 | Eerste | 30 november | Meisje! | |
| Sleutels | Derde | 12 december | Meisje! | ||
| Lentegroetjes | 26/28 | Eerste | 3 december | Meisje! | |
| fritzzz | 28/30 | Eerste | 10 december | Meisje! | |
| Marilynne | 28/32 | Eerste | 6 december | Meisje! | |
| VashtaNerada | 36/37 | Eerste | 1 december | Jongen! | |
| -cactus- | Tweede | 6 december | Jongen! |
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
donderdag 30 november 2017 om 18:55
Mevrtomatensoep...wat vervelend om te lezen dat het allemaal zo lang duurt. Als ik dit zo lees ben ik heel blij met mijn keuze! Mijn infuus stond ook op de hoogste stand maar gewoon helemaal niks...
Ik mag straks al lekker naar huis! Ze zijn allemaal verbaasd dat ik gister al zo fit was naar zo m operatie. Vandaag niet veel in bed gelegen. Zo n keizersnede valt mij dus 100% mee!
Heb even snel door gelezen en bij iedereen gebeurt er wel wat...succes!
1ste nacht was heerlijk...2de nacht een hel. Maar het schijnt normaal te zijn dat baby s de 2de nacht gaan spoken. Vannacht ongetwijfeld het zelfde verhaal omdat we naar huis gaan maar mijn bed lig sowieso veel lekkerder! Kraamzorg is er zo ook zodat we kunnen opstarten in huis.
Succes meiden!
Ik mag straks al lekker naar huis! Ze zijn allemaal verbaasd dat ik gister al zo fit was naar zo m operatie. Vandaag niet veel in bed gelegen. Zo n keizersnede valt mij dus 100% mee!
Heb even snel door gelezen en bij iedereen gebeurt er wel wat...succes!
1ste nacht was heerlijk...2de nacht een hel. Maar het schijnt normaal te zijn dat baby s de 2de nacht gaan spoken. Vannacht ongetwijfeld het zelfde verhaal omdat we naar huis gaan maar mijn bed lig sowieso veel lekkerder! Kraamzorg is er zo ook zodat we kunnen opstarten in huis.
Succes meiden!
donderdag 30 november 2017 om 19:06
vrijdag 1 december 2017 om 05:16
Jaa kaartje fijn! Nu wordt het zeker het weekend
ik had niet zoveel nattigheid verwacht. Zeker niet zoals in de film. Toch iets om rekening mee te houden.
Mw85, wat fijn dat jullie naar huis mogen! Hoe is het gegaan vannacht? Laat je lekker verwennen door de kraamhulp!
Mwtomatensoep hoe is het bij jou?
Hier niets aan de hand.. geen harde buiken gehad vannacht. Hopelijk zo nog ff paar uurtjes slapen. En afwachten maar weer.
Mw85, wat fijn dat jullie naar huis mogen! Hoe is het gegaan vannacht? Laat je lekker verwennen door de kraamhulp!
Mwtomatensoep hoe is het bij jou?
Hier niets aan de hand.. geen harde buiken gehad vannacht. Hopelijk zo nog ff paar uurtjes slapen. En afwachten maar weer.
vrijdag 1 december 2017 om 05:27
@kaartje woohoo! Zetten de weeen door? Hopelijk ben je druk bezig!
Hier een rotnacht, kan helemaal niet meer liggen door de pijn aan mijn heupen. Elk kwartier omdraaien, geen oog dicht gedaan.
Ben nu maar opgestaan en in een fijne stoel beneden gaan zitten, misschien kan ik hier nog een beetje slapen. Beetje tv kijken. Heb nu wel de kat op schoot, dat maakt wel wat goed
Nog helemaal geen teken van een naderende bevalling. Ben wel een klein beetje jaloers op jullie
Hier een rotnacht, kan helemaal niet meer liggen door de pijn aan mijn heupen. Elk kwartier omdraaien, geen oog dicht gedaan.
Nog helemaal geen teken van een naderende bevalling. Ben wel een klein beetje jaloers op jullie
vrijdag 1 december 2017 om 09:33
@mevrtomatensoep hoe is het bij jullie inmiddels? hopelijk is de kleine er nu! geen droombevalling zo te horen zeg, of viel het toch mee?
@kaartje jaaa dat klinkt goed! hopelijk zit jij inmiddels zo helemaal in de bevalling dat je even geen tijd meer hebt voor het forum! heel veel sterkte en succes! het eerste meisje van dit topic op de wereld zetten
@mevr85 Fijn dat jullie naar huis mogen! Geniet ervan!!!
Nou, en de rest gaat weer een dagje lekker wachten haha! Ik heb vandaag en dit weekend de laatste afspraken en todo dingen staan, vanaf volgende week echt een lege agenda! Die tijd is helemaal voor ons lieve meisje, al dan niet nog even in de buik. Ik ben zo benieuwd wanneer ze komt! Nog max 2,5 weken!
@kaartje jaaa dat klinkt goed! hopelijk zit jij inmiddels zo helemaal in de bevalling dat je even geen tijd meer hebt voor het forum! heel veel sterkte en succes! het eerste meisje van dit topic op de wereld zetten
@mevr85 Fijn dat jullie naar huis mogen! Geniet ervan!!!
Nou, en de rest gaat weer een dagje lekker wachten haha! Ik heb vandaag en dit weekend de laatste afspraken en todo dingen staan, vanaf volgende week echt een lege agenda! Die tijd is helemaal voor ons lieve meisje, al dan niet nog even in de buik. Ik ben zo benieuwd wanneer ze komt! Nog max 2,5 weken!
vrijdag 1 december 2017 om 09:44
@mwtomatensoep, balen dat het zo moeizaam gaat, hopelijk ben je nu echt bezig.
@kaartje, hoop dat de weeen door hebben gezet. Spannend!!!!
@mw85, wat fijn dat het zo goed gaat en heerlijk al naar huis! Genieten!
@lentegroetjes, hier vannacht ook niet echt harde buiken meer helaas. We gaan weer verder met wachten haha.
@vastha, ik ben stiekem ook een beetje jaloers op iedereen die aan het bevallen is haha. Vandaag ben je uitgerekend toch?
Hier weinig nieuws. Ben heel erg druk met wachten
Ik ben blij als het maandag is.
@kaartje, hoop dat de weeen door hebben gezet. Spannend!!!!
@mw85, wat fijn dat het zo goed gaat en heerlijk al naar huis! Genieten!
@lentegroetjes, hier vannacht ook niet echt harde buiken meer helaas. We gaan weer verder met wachten haha.
@vastha, ik ben stiekem ook een beetje jaloers op iedereen die aan het bevallen is haha. Vandaag ben je uitgerekend toch?
Hier weinig nieuws. Ben heel erg druk met wachten
vrijdag 1 december 2017 om 12:27
wat spannend voor iedereen, succes allemaal! ik ben net bij de verloskundige geweest (40+1) en ze heeft me gestript en ik had dus al 2 cm ontsluiting! dus ik ben heel hard aan het hopen dat ze vandaag of morgen komt, super spannend
strippen deed trouwens niet zoveel pijn, had het pijnlijker verwacht!
vrijdag 1 december 2017 om 14:45
Wij hebben een Daniël! Vannacht om 00.25 geboren.
Bevalling was lang en zwaar, ben ook kapot nu. Ook flink gescheurd en gehecht en als toppunt ook nog bekkeninstabilliteit opgelopen. Bont en blauw dus.
Zoon is wel een enorme beloning
Er werd steeds gezegd dat hij ruim bovengemiddeld was maar hij blijkt maar krap 6 pond te zijn. Ook hij heeft het niet makkelijk gehad op het laatst dus hij wordt 24 uur geobserveerd op de couveuseafdeling en ik mag daar niet bij zijn want kraamvrouw
tweede nacht moet t arme kindje dus al alleen slapen, dat vind ik echt vreselijk verdeietig. Maar goed, alles het zekere voor het onzekere natuurlijk..
Bevalling was lang en zwaar, ben ook kapot nu. Ook flink gescheurd en gehecht en als toppunt ook nog bekkeninstabilliteit opgelopen. Bont en blauw dus.
Zoon is wel een enorme beloning
Natte tosti..
vrijdag 1 december 2017 om 15:21
Gefeliciteerd mwtomatensoep!!!
Hopelijk doet je zoontje het gewoon goed. Bijzonder dat hij zoveel kleiner was dan verwacht!
Maar wat idioot dat je niet bij hem mag zijn, ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Wat is daar de gedachte achter? Kan je man vannacht bij hem blijven zodat hij niet alleen is?
Wel fijn dat ze hem goed in de gaten houden natuurlijk.
En hopelijk heb je hem lekker snel weer bij je.
Hopelijk doet je zoontje het gewoon goed. Bijzonder dat hij zoveel kleiner was dan verwacht!
Maar wat idioot dat je niet bij hem mag zijn, ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Wat is daar de gedachte achter? Kan je man vannacht bij hem blijven zodat hij niet alleen is?
Wel fijn dat ze hem goed in de gaten houden natuurlijk.
En hopelijk heb je hem lekker snel weer bij je.
vrijdag 1 december 2017 om 15:48
Gefeliciteerd mwtomatensoep! Klinkt erg pittig allemaal. Maar hij is er. Ik snap dat je verdrietig bent dat hij naar de couveuse afdeling moet maar wel erg fijn dat ze hem nog even extra observeren. Komt helemaal goed. Daarna mogen jullie naar huis?
Vastha, couveuse afdeling is altijd apart ivm infectiegevaar enzo. Mijn eerste had ook 24 uur op de couveuse afdeling gelegen en ik mocht daar alleen heen om haar te voeden en voor de rest achter glas.
Vastha, couveuse afdeling is altijd apart ivm infectiegevaar enzo. Mijn eerste had ook 24 uur op de couveuse afdeling gelegen en ik mocht daar alleen heen om haar te voeden en voor de rest achter glas.
vrijdag 1 december 2017 om 16:21
@sleutels, dat wist ik niet! In ons ziekenhuis mogen ouders onbeperkt op de couveuse afdeling komen, in ons tweede keuze ziekenhuis zijn er zelfs couveuse-kraamkamers waar de couveuse dus bij de moeder op de kamer staat (of de moeder bij de couveuse op de kamer slaapt, het is maar hoe je het bekijkt). Vreemd dat het per ziekenhuis zo verschilt.
@mevrouwtomatensoep hopelijk kun je een beetje uitrusten en bijkomen. Misschien kun je vragen of hij na de 24 uur observatie meteen bij je mag? Dan pak je nog een stukje nacht mee. Of moet jij alweer naar huis?
Mooie naam trouwens, was ik nog vergeten te zeggen.
@mevrouwtomatensoep hopelijk kun je een beetje uitrusten en bijkomen. Misschien kun je vragen of hij na de 24 uur observatie meteen bij je mag? Dan pak je nog een stukje nacht mee. Of moet jij alweer naar huis?
Mooie naam trouwens, was ik nog vergeten te zeggen.
vrijdag 1 december 2017 om 16:31
Ja die kamers ken ik inderdaad ook. Dan moet het bezoek zo een jasje aan toch? Ja bezoeken als ouders mag wel maar niet overnachten op de couveuse afdeling. Tenminste zo is het hier. Voor mij is het al bijna 17 jaar geleden maar staat mij bij dat ik alleen de voedingen echt op de afdeling mocht geven. Gelukkig was het ook maar 24 uur. Ik sliep wel in het ziekenhuis dus ook de nachtvoedingen gaf ik.
Ben benieuwd hoe het bij de rest is. Bij jou nog steeds geen tekenen, Vastha?
Ik kreeg vandaag ineens een opleving om het huis te poetsen. Vraag niet hoe haha. Oma van 80 is sneller. Maar het is wel weer lekker fris. Mijn vriend wilde het eigenlijk morgen doen dus een leuke verrassing voor hem. Of hij wordt boos dat ik teveel heb gedaan, dat kan ook
Ben benieuwd hoe het bij de rest is. Bij jou nog steeds geen tekenen, Vastha?
Ik kreeg vandaag ineens een opleving om het huis te poetsen. Vraag niet hoe haha. Oma van 80 is sneller. Maar het is wel weer lekker fris. Mijn vriend wilde het eigenlijk morgen doen dus een leuke verrassing voor hem. Of hij wordt boos dat ik teveel heb gedaan, dat kan ook
vrijdag 1 december 2017 om 17:20
@sleutels, ik weet niet alle details eerlijk gezegd, alleen wat er verteld is op de rondleiding en zo.
Nee hier geen tekenen. De hele dag nog steeds ontzettende pijn aan mijn heupen, heel erg vervelend. Helpt ook niet met mijn humeur... weet niet hoe ik ga slapen vanavond.
We gaan wel extra pittig eten in de hoop dat dat helpt! En omdat dat lekker is.
Ik voel me nu ook wel erg opgesloten, ik wil zo graag gewoon even de stad in of naar de markt in het dorp maar ik haalde het amper de 100 meter naar de supermarkt. Verder weer de hele dag op de bank. Beetje appen met vriendinnen en dat is het wel weer. Iedereen is ook aan het werk. Gelukkig nu weekend, dan is mijn man thuis en heb ik wat aanspraak. Als ik morgen weer een beetje kan lopen kunnen we misschien even ergens gaan lunchen of zo. Dat zou ik echt geweldig vinden, even een andere omgeving.
Bevallen zie ik op korte termijn echt niet gebeuren, dus dan maar andere dingen doen.
Nee hier geen tekenen. De hele dag nog steeds ontzettende pijn aan mijn heupen, heel erg vervelend. Helpt ook niet met mijn humeur... weet niet hoe ik ga slapen vanavond.
We gaan wel extra pittig eten in de hoop dat dat helpt! En omdat dat lekker is.
Ik voel me nu ook wel erg opgesloten, ik wil zo graag gewoon even de stad in of naar de markt in het dorp maar ik haalde het amper de 100 meter naar de supermarkt. Verder weer de hele dag op de bank. Beetje appen met vriendinnen en dat is het wel weer. Iedereen is ook aan het werk. Gelukkig nu weekend, dan is mijn man thuis en heb ik wat aanspraak. Als ik morgen weer een beetje kan lopen kunnen we misschien even ergens gaan lunchen of zo. Dat zou ik echt geweldig vinden, even een andere omgeving.
Bevallen zie ik op korte termijn echt niet gebeuren, dus dan maar andere dingen doen.
vrijdag 1 december 2017 om 17:41
Maakt ook niet uit verder, hopelijk hebben we het niet nodig.
Ik voel me echt net als jij. Gevangen inderdaad. En normaal ben ik echt vreselijk actief. Mensen vragen vaak aan me waar ik mijn energie vandaan haal. Ik werkte fulltime, 2 kids en vriend, 3 tot 5 keer per week sporten, en dan ook nog een rijk sociaal leven en zowel mijn vriend als ik hebben een goede band met onze en elkaars familie. Ja het is soms druk en puzzelen allemaal maar ik hou er zo van. En nu kan ik bijna niks meer. En het is nog maar tijdelijk dat weet ik verstandelijk echt wel maar gevoelsmatig kan ik wel janken. En dat doe ik soms dus ook.
Echt vervelend ook van je heupen. Even samen lunchen is echt een goed idee. Hadden wij gisteren ook gedaan. Ik heb ook al voorgesteld om het weekend even samen en met de kinderen te gaan zwemmen. Even gewichtsloos zijn. Ik heb ook niet meer de illusie dat ik voor maandag ga bevallen maar als het goed is hebben we wel beide volgende week ook ons kindje in onze armen.
Ik kan ook niet wachten tot ik weer mag gaan trainen. Ik spreek mijn trainer nog wekelijks omdat mijn zoon er ook traint en ik heb mijn plan al helemaal besproken en uitgestippeld ook in combi met de kleine. Ik moet ook 30 kilo weer zien kwijt te raken! Maar ik heb er allemaal zin in
Ik voel me echt net als jij. Gevangen inderdaad. En normaal ben ik echt vreselijk actief. Mensen vragen vaak aan me waar ik mijn energie vandaan haal. Ik werkte fulltime, 2 kids en vriend, 3 tot 5 keer per week sporten, en dan ook nog een rijk sociaal leven en zowel mijn vriend als ik hebben een goede band met onze en elkaars familie. Ja het is soms druk en puzzelen allemaal maar ik hou er zo van. En nu kan ik bijna niks meer. En het is nog maar tijdelijk dat weet ik verstandelijk echt wel maar gevoelsmatig kan ik wel janken. En dat doe ik soms dus ook.
Echt vervelend ook van je heupen. Even samen lunchen is echt een goed idee. Hadden wij gisteren ook gedaan. Ik heb ook al voorgesteld om het weekend even samen en met de kinderen te gaan zwemmen. Even gewichtsloos zijn. Ik heb ook niet meer de illusie dat ik voor maandag ga bevallen maar als het goed is hebben we wel beide volgende week ook ons kindje in onze armen.
Ik kan ook niet wachten tot ik weer mag gaan trainen. Ik spreek mijn trainer nog wekelijks omdat mijn zoon er ook traint en ik heb mijn plan al helemaal besproken en uitgestippeld ook in combi met de kleine. Ik moet ook 30 kilo weer zien kwijt te raken! Maar ik heb er allemaal zin in
vrijdag 1 december 2017 om 20:54
vrijdag 1 december 2017 om 22:25
vrijdag 1 december 2017 om 23:55
Jaaaa GEFELICITEERD mevrtomatensoep en kaartje!! Wat fijn dat ze er zijn. wWel eht twee heel verschillende bevallingen zo te lezen...Een lange en een snelle
mevrouwtomatensoep heel bijzonder dat ze er zo naast zaten met t gewicht. Hopelijk knapt hij snel op ook, fijn dat het inmiddels beter lijkt te gaan. En wat een prachtige naam hebben jullie hem gegeven!! Lekker verliefd worden hoor!!
kaartje Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is verlopen! Ben je thuis bevallen? En echt nog wel snel gegaan dan toch? Hoe voelt dat nu, nu ze er is?? Is het wennen of gelijk heel vertrouwd?
Oooh, nu begin ik toch ook wel ongeduldig te raken hoor haha!
vashta en sleutels voor jullie een extra
Zo te lezen hebben jullie t niet makkelijk... sleutels jij had een inleidings afspraak staan toch ook? Hang in there! Ik duim heel erg dat jullie de volgenden zijn!
mevrouwtomatensoep heel bijzonder dat ze er zo naast zaten met t gewicht. Hopelijk knapt hij snel op ook, fijn dat het inmiddels beter lijkt te gaan. En wat een prachtige naam hebben jullie hem gegeven!! Lekker verliefd worden hoor!!
kaartje Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is verlopen! Ben je thuis bevallen? En echt nog wel snel gegaan dan toch? Hoe voelt dat nu, nu ze er is?? Is het wennen of gelijk heel vertrouwd?
Oooh, nu begin ik toch ook wel ongeduldig te raken hoor haha!
vashta en sleutels voor jullie een extra