Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Ja slaat ook nergens op.
Star² schreef:
30-11-2017 11:14
Ja slaat ook nergens op.
Volgens mij slaat ze wel :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
_Marana_ schreef:
30-11-2017 11:06
pfff eens per 2 weken :bonk:
Red je dat? :there:
Life is short. Eat dessert first.
Ze doen niet eens hun best meer. Vroeger had je nog wel eens goede trollen, waarbij je aan jezelf ging twijfelen. Hier is geen lol aan te beleven.
Moiren’ schreef:
30-11-2017 11:10
Heb jij er eentje en welke dan?

Ik heb deze:

Afbeelding

Toetsenbord zit met magneet vast op de hoes, maar kun je dus ook loshalen. Enige nadeel is dat sommige toetsen loslaten na een paar jaar.
anoniem_338331 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 11:25
21.35% gewijzigd
RikM schreef:
30-11-2017 11:18
Ze doen niet eens hun best meer. Vroeger had je nog wel eens goede trollen, waarbij je aan jezelf ging twijfelen. Hier is geen lol aan te beleven.
Nee. Het is verloedering ten top. Vroeger kon je nog lachen met een goeie troll. Dit is allemaal treurnis.
Doe dit dan ook maar bij de kansloze topics vriend word neer gestoken door zijn broer.
relaties/irritaties-schoonmoeder-hoe-ga ... ges/396363
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 11:27
12.32% gewijzigd
Goed trollen is een kunst. Die van die gedichtjes, die kon dat.
Al jaren en jaren hang ik hier op het forum rond. Altijd met veel plezier. Maar ik merk de laatste maanden dat het hier lang zo leuk niet meer lijkt te zijn.

Of het nu komt door de laatste update (vind het nog steeds niet super werken en kan sindsdien ook geen plaatjes en ava’s meer zien. Vraag neergelegd bij de mods maar nul reactie....)

Maar ook lijken een aantal vaste forummers van het forum verdwenenen te zijn. Geanonimiseerd wellicht. Zo heb ik Leo bijvoorbeeld ook nooit meer gezien. En zo waren er wel meer ‘vaste gezichten’ die voor een deel de sfeer hier maakten en die nu verdwenen lijken.

Waarom? Heb ik een collectief Exodus gemist? En was het in reactie op het almaar slechter werkende forum? De manier waarop Sanoma ons de reclames en eigen artikelen lijkt op te dringen in dit nieuwe format (“lees ook” en het door moeten scrollen) roept bij mij ook gruwelijke irritatie op.

Snap best dat ze hun centen moeten verdienen. En ja, het forum is gratis dus; voor wat, hoort wat. Maar dit ligt er wel erg dik bovenop.

Om nog maar te zwijgen over de stortvloed aan treurniswekkende topics met hoog troll gehalte. Wordt er ook nog gemodereerd tegenwoordig? Om moedeloos van te worden.

Zoals ik in het begin al zei, ik kom al heel lang op dit forum. Maar het napraattopic heb ik nooit echt gevolgd. Berichtgeving gaat daar snel en moet dan soms voor mijn gevoel te ver terug lezen om een verhaal te volgen. En wellicht is dit alles hier al menig keer besproken.

Maar nu waag ik mij hier toch met mijn vraag “Wat is er met mijn vertrouwde forum aan de hand? En waar is iedereen gebleven?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Er zijn wat mensen die (ook) op een ander forum zitten, sayswho.nl. Maar daar zit ook niet iedereen die je hier niet meer ziet. Ik denk dat het slechter functioneren wel een rol speelt, maar ook de onderlinge gedoetjes.
Star² schreef:
30-11-2017 11:08
relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439

Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
Dat je die zin helemaal gelezen hebt..... :worship:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Wie mis je Vera?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
_Marana_ schreef:
30-11-2017 11:33
Er zijn wat mensen die (ook) op een ander forum zitten, sayswho.nl. Maar daar zit ook niet iedereen die je hier niet meer ziet. Ik denk dat het slechter functioneren wel een rol speelt, maar ook de onderlinge gedoetjes.
Wat voor gedoetjes bedoel je precies?

We zijn het er allemaal over eens, over het vivaforum anno nu.
Solomio schreef:
30-11-2017 11:37
Dat je die zin helemaal gelezen hebt..... :worship:

Dat het maar direct duidelijk is dat het een trol is, die weet welke woordjes hier irritatietjes veroorzaken.
_Marana_ schreef:
30-11-2017 11:24
Ik heb deze:

Afbeelding

Toetsenbord zit met magneet vast op de hoes, maar kun je dus ook loshalen. Enige nadeel is dat sommige toetsen loslaten na een paar jaar.

Wat een afschuwelijke naam.
Star² schreef:
30-11-2017 11:49
Wat een afschuwelijke naam.
:rofl: Helemaal eens!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
_Marana_ schreef:
30-11-2017 11:27
Goed trollen is een kunst. Die van die gedichtjes, die kon dat.
Yup. Maar werd uiteindelijk ook herkenbaar en voorspelbaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
30-11-2017 11:37
Wie mis je Vera?
Er zijn er wel een paar. Maar degene waar ik het meest van opkeek was dus Eleonora. Forumfossiel van het eerste uur wat mij betreft.

Las haar altijd graag. Sowieso om de humor maar heb toch ook vaak hele zinvolle wijze dingen voorbij zien komen. Stof tot nadenken. Iets waar andere (waardevolle) forummers dan ook weer hun bijdrage aan gaven zodat er vaak hele aardige topics ontstonden

En nu was zij daarin niet de enige, begrijp me goed. Maar met de huidige stroom van bagger over kansloze relaties en non-probleempjes die hier nu op het forum voorbij trekken mis ik ‘de dagen van weleer’ kennelijk toch wel een beetje.

En begon ik me dus dingen af te vragen.
vera8 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 11:55
0.07% gewijzigd
Of ik word gewoon te oud voor dit forum :cry:
Vera8 schreef:
30-11-2017 11:51
Er zijn er wel een paar. Maar degene waar ik het meest van opkeek was dus Eleonora. Forumfossiel van het eerste uur wat mij betreft.

Las haar altijd graag. Sowieso om de humor maar heb toch ook vaak hele zinvolle wijze dingen voorbij zien komen. Stof tot nadenken. Iets waar andere (waardevolle) forummers dan ook weer hun bijdrage aan gaven zodat er vaak hele aardige topics ontstonden

En nu was zij daarin niet de enige, begrijp me goed. Maar met de huidige stroom van bagger over kansloze relaties en non-prombleempjes die hier nu op het forum voorbij trekken mis ik ‘de dagen van weleer’ kennelijk toch wel een beetje.

En begon ik me dus dingen af te vragen.
Waar Leo is weet ik niet maar verder mis ik niet zoveel forummers geloof ik. Wat betreft de idiote topics loopt het de spuigaten uit idd. Het is ook wel logisch dat het forum na een tijd verandert maar ik ben het met je eens dat het de laatste tijd wel een heel verschil is met hoe het ooit was. We worden (te) oud, zou dat het zijn? ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vera8 schreef:
30-11-2017 11:53
Oh, die conclusie had jij zelf ook al getrokken :rofl:
Waar is Suus eigenlijk gebleven? En te oud, nee joh. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Vera8 schreef:
30-11-2017 11:53
Kan, maar dan ben ik het ook. :-)
Ik denk datveel voormalig veel postende Nicks om de zoveel tijd een nieuwe nemen. Ik vermoed dat ze er nog wel zijn maar net als velen een stuk minder. Daarnaast denk ik dat het forum voor hetzelfde gebruikt wordt als een gemiddeld televisiezender; vol met lucht en bewust in elkaar gedraaide rotzooi waarmee men vervolgens hoopt een serieus en ozo realistisch beeld weer te geven. Blijkbaar is dat waar men behoefte aan heeft want ook ik vind dat het 'mijn geheim' gehalte hier heel erg aanwezig is en de dagelijkse leiding van dit forum zal dit boeien. Als ze maar hits hebben en zo denken ze ook in televisieland, alles voor de kijkcijfers.
enn wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:14
4.18% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
30-11-2017 12:05
Oh, die conclusie had jij zelf ook al getrokken :rofl:
Denk dat dit wel klopt. Maar ja, als je van het eerste uur bent, dan zit dit forum aan je vastgeplakt.
yasmijn schreef:
30-11-2017 12:14
Denk dat dit wel klopt. Maar ja, als je van het eerste uur bent, dan zit dit forum aan je vastgeplakt.
Zeker niet van het eerste uur, elke dag een rondje, soms duurt het rondje 5 minuten en soms langer. Ik merk dat na het lezen van drie keer dikke vette bullshit ik meestal weer wat anders ga doen. Vandaag lig ik in bed dus ben ik er meer. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven