De ex van mijn man.....

01-12-2017 13:41 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet voldoende.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga een lekker frietje halen.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2017 23:19
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.28% gewijzigd
willem1959 schreef:
01-12-2017 13:44
Je hebt het prima voor elkaar. Alleen zou ik nooit boven een patatzaak gaan wonen.

Dit!

Ik zou de verleiding van al die lekkere frikandellen niet kunnen weerstaan. :rofl:
11,8 jaar, dat is toch gewoon 12 jaar bijna. Waarom achter de komma?
Dit is mijn motto
Fijn. Nu heb ik zin in patat...
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
:popcorn:
zozoe schreef:
01-12-2017 14:06
11,8 jaar, dat is toch gewoon 12 jaar bijna. Waarom achter de komma?
De kracht van de spatie :)
ZO, alles gelezen, wie gaat er nu met wie?
mijn kinderen zijn 11 en 8 jaar
Oh, oops, blond momentje.
Dit is mijn motto
Ik denk dat er zo nog een boze schoonmoeder op de frietlucht afkomt.
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 14:13
35.24% gewijzigd
Ik stel een vraag en wordt uit gelachen? Ik dacht dat dit forum ergens anders voor was?
barrelroll schreef:
01-12-2017 14:07
Je bent niet de enige.. zucht! bedankt TO! >:-(
Jullie zijn trouwens snel getrouwd zeg!
;-D
wij zijn niet getrouwd
barrelroll schreef:
01-12-2017 14:07
Verdomme, ik ook !!
En ik ben net zo lekker bezig geweest in de sportschool!
Bedankt loes.
Je bent gelijk gaan samenwonen, natuurlijk is dat veel te vroeg. Zeker wanneer er kinderen in het spel zijn.

Daarnaast vind ik het hilarisch dat je ervan uitgaat dat iedereen regelmatig drinkt en dronken is. Ik vind mannen die drinken namelijk totaal niet aantrekkelijk, dus nee, ze drinken niet allemaal.

Verder wil ik je bedanken voor dit geniale troltopic.
loes35 schreef:
01-12-2017 14:15
wij zijn niet getrouwd
Maar goed ook.

Je kinderen horen voor alles te gaan, de benen nemen en met een alcoholist boven een patatzaak gaan wonen, dan heb je ze niet allemaal op een rijtje.
Oh, laat maar.
anoniem_319507 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 14:25
94.24% gewijzigd
Dit is mijn motto
Ik zou idd wel een smølrøl lusten, nu
Nee nee nee nee nee nee Loes!

Je hebt echt helemaal niks van trollen begrepen..
Die spanning moet je langzaam opbouwen.
Als je met een te sappig verhaaltje begint denken lezers al snel "Mkay.." (South Park-verwijzing, geen spelfout).

Je begint met een lokkertje: een verhaaltje dat mensen nieuwsgierig maakt en ruimte voor interpratie overlaat.
Dan laat je mensen eerst rustig happen en raden. Zodra je besluit te reageren (wacht echt minimaal een kwartiertje, niet te graag willen) doe je een beetje dommig en laat je sappige uitspraken vallen, maar rustig! Rellen kan altijd nog, eerst hengelen.

Maak nu maar een nieuw profiel aan (of twee, als een door de mand valt heb je met de tweede niet gelijk de reactie, hee, een nieuw profiel, bende gij wel echt.. wel een paar keer mee reageren tusentijds om het echter te laten lijken) en begin opnieuw. Maarre, geduld he. Niet teveel details. Val je ook te makkelijk door de mand als je je verhaal besluit later aan te vullen, snappie.

Laat je weten hoe je volgende topic is gelukt? Want als je het goed doet weet ik natuurlijk ook niet of dat zo is. Succes! Xxx
Een troll uit Noorwegen, is het Mortiis?
Afbeelding
Vaak als je een verhaal leest dan ben je het eerder met diegene eens omdat je het hele verhaal uit de ogen van diegene ziet. Meestal heb je dus meerdere kanten nodig om tot een ander inzicht te komen.

Maar met jou verhaal dus niet, ik acht de ex van je vriend de enige rationele persoon in dit hele verhaal.

Als je vaak moet ontkennen dat iemand een alcoholist is dan weet je wel eens hoe laat het is. Als je daarbij ook nog de woorden 'wel eens' 'biertje' en 'drankje' moet gebruiken is het bingo. Ik durf er op in te zetten dat alleen jij en je vriend niet inzien dat het drinkgedrag problematisch is. In die zin is het voor je vriend lekker makkelijk dat een andere vrouw zich aandiende en hij zo niet meer hoefde te kiezen tussen blijven drinken en een relatie. Jij faciliteert op dit moment zijn drank probleem. ("zijn vrouw was niet meer zo aardig tegen hem", dat je daarin trapt)

Vrijwel uit het niks veranderen 2 gezinnen in de straat in 3 gezinnen in de straat. Ze kennen je als hun overbuurvrouw, nu ben je stand-in mama. Dat is nogal een overgang. Als je daarbij optelt dat je vriend zijn ex er (ik vermoed terecht) vanuit gaat dat je vriend een drankprobleem heeft en jij dat niet inziet, snap ik dat ze niet staat te springen de kinderen naar jullie toe te sturen.

Ik zou snel het een en ander formeel gaan regelen, zowel financiën als omgang met de kinderen. Scheiden is een gedoe. Samengestelde gezinnen zijn een gedoe. Dat is een proces van jaren waar meerdere weldenkende volwassenen goed moeten samenwerken.

In jullie geval:
* vrouw beschuldigt man van alcoholisme
* man vind het allemaal maar onterecht en zegt dat zn "vrouw niet aardig doet"
* overbuurvrouw vindt het zielig
* man en overbuurvrouw verbreken beide hun huwelijk
* een week later gaan ze samenwonen
* er zijn in totaal 6 kinderen in het spel, leeftijden 6 tot 12

En nu de jongste van 6 het zich allemaal niet laat welgevallen, moet er wat anders aan de hand zijn? ik denk dat bovenstaande het gedrag allemaal prima verklaart.

Als ik ex was zou ik ook ontiegelijk pissed zijn en je vriend een lamlul vinden.

Jij hebt zelf je kop in het zand.
Ik vond dat boven die frietzaak ook een beetje doodslaan, moet ik zeggen. Ik zou eerder gekozen hebben voor het huis van een vriendin waar ze ieder moment uitgezet konden worden, of zo.
Als dit echt is: OMFG :facepalm:
Als dit Noors is: OMFG :facepalm:

Er is hoe dan ook iets heel erg mis onder je hersenpan.

Wel potentie voor vrijmibo topic, dat dan weer wel. :cheer2:
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 01-12-2017 14:30
0.54% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
De meesten denken dat dit nep is, dat hoop ik dan maar.
Dit kan echt niet waar zijn wat jij hier schrijft. Ik kan er wel om janken. Ik heb het wel 6 keer overgelezen.
JIJ SCHRIJFT:
"""Mijn kinderen blijven bij hun vader en ik zie ze doordeweeks uit school tot mijn ex man thuis komt rond 17:30 uur. Dan ga ik weer naar huis. Mijn vriend vindt drukte niet zo fijn daarom blijven ze bij mijn ex man. En op zaterdag zie ik ze naar mijn werk. Op zondag gaan mijn vriend en ik voetbal kijken en dan kunnen de kinderen niet mee. Af en toe blijft er 1 of 2 kind een nachtje slapen"""".

Dat doe je toch niet?! Jouw vriend vindt drukte niet zo fijn? Huh????Smijt hem eruit.
Ga jouw kinderen eens bovenaan zetten. In plaats van die kerel.
Nogmaals, dit kan niet waar zijn.
Wordt wakker, wat is dit?
IK STA VERSTELD. :'( :'( :'(
eslarealidad wijzigde dit bericht op 01-12-2017 14:34
0.13% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven