Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ja die heb ik ook gehoord TP:

"ik wil niet de verwachtingen hebben van in een relatie"

" ik wil niet het gevoel hebben dat ik haar s avonds ook nog moet gaan bellen"

Ik zeg gewoon lekker ruk dus!
Daar heb je gelijk in Wuzzie. Dat is de reden waarom het uit is bij ons. Hij had het gevoel niet meer. En dit was het gevolg.
Wuzzie, je mag best bot doen, maar je hebt het mis.

Weet zeker dat dat niet aan de orde is, we lijken ook best veel op elkaar, wat betreft tijd voor onszelf willen, dus ik begrijp hem wel, wat mij betreft vind ik verder als vrienden prima, snap zelfs dat hij de verplichting van een relatie niet wilt, maar dat hij daardoor het gevoel had, dat hij me aan het lijntje hield, en écht ik vertrouw er 200% op, dat er geen ander is. Die vraag heb ik niet eens gesteld, omdat ik weet, dat ik die niet hoef te stellen....
Zoals eerder op de avond gezegd, ik heb geen wijsheid/waarheid in pacht. Ik baseer mijn visie op grond van mijn eigen ervaringen en wat ik rond mij zie. En op een gegeven moment weet je dat B meestal (nee niet altijd) het gevolg is van A. En ja, zal arrogant over komen maar met mijn jonge jaartjes heb ik veel (shit) gezien omtrent relaties. Maar niemand hier op het forum kent hem, alleen jij...

Trouwens, eigenlijk verandert de reden niets aan de uitkomst.

En die luidt: Hij heeft geen tijd en of zin om in relatie met jou te investeren.

Pas goed op jezelf meid (f)
Maar TP hoe voel je je ? Baal je er niet van ?
Hey TP, heb je toch je antwoorden. Maar hoe voel je je daar nu onder? Vind dat Scorpia het mooi verwoord: het is ruk!

Jeetje, moest echt bijlezen hier sinds vanmorgen! Ik ga geen woorden meer vuil maken aan het geschrevene.

Wuzz, jammer dat je date wel leuk was, maar niet leuk genoeg.

Xen, jij vindt mijn strijdplan wel goed, maar eigenlijk twijfel ik er zelf een beetje aan. Ik kan het ik-wil-een-relatie-gevoel nog niet loslaten. Als ik heel hard roep dat ik alleen voor de leuk flirt, dan geloof ik mezelf best wel, maar eigenlijk wil ik gewoon dat de prins gewoon voor mn deur staat.

Kreeg op RP wel een leuk berichtje van een man, maar ik weet eigenlijk niet eens of ik wel wil daten, wegens kans op teleurstelling.

Wie weet hoe het moet: geen relatie willen? Ik weet het ff niet meer.

Vleer, je bent in een jolige stemming, met je paardenpiemels en het vader worden. Zijn dan de voorzenuwen voor SB of de voorpret voor carnaval?

Waarschijnlijk is het dit weekend rustig hier, met al die carnavalsgangers! Aan allemaal: heel veel plezier!!!!!!!

Ik ga morgen de stad in met n vriendin, heb er nu al zin in! Vandaag met een andere vriendin lekker gerelaxt. En een goed gesprek gehad. En ik kan alleen maar heel erg blij zijn met de mensen om me heen!
Ik voel me er rustig onder, had natuurlijk al zo'n idee, maar was meer gissen en malen van mijn kant, wat de reden van zijn "radiostilte" was. Nu weet ik de reden, en dacht al dat het zoiets was, verschil tussen hem en mij is; op het moment dat ik hem leerde kennen, was zijn relatie nog maar 5 maanden over, en ik was al 3 jaar vrijgezel. Denk ook dat dat de reden is dat hij nu liever vrijgezel is, geen eeuwige vrijgezel, maar op dit moment wel. Het is misschien te snel gegaan, na zijn vorige relatie. Hij heeft het nu ook drukker op zijn werk, binnen bedrijf naar een andere afdeling. Kortom, ben niet boos. Het is ook geen klootzak, wist ik ook wel, al wou ik het wel even denken.

Heb 'm gezegd, dat als hij nog eens wil afspreken over een tijdje, ik het initiatief bij hem laat, hij wou zeker vrienden blijven, dus dat vond hij een goed plan...

Ik heb nu antwoorden, op de waarom vraag iig! Nu kan ik verder, zonder gepieker en gemaal wb zijn radiostilte, en zonder wrok.

Pak nu dus gewoon m'n leventje als vrijgezel weer op, zonder verwachtingen meer van zijn kant. Zou het leuk vinden om hem over een tijdje nog eens te zien, als vrienden, en daar dacht hij hetzelfde over, want we hebben het altijd leuk met elkaar gehad.
Naar diegenen die het best luisteren, wordt vaak het best geluisterd.

Een mooie dagelijkse gedachte..

Slaap lekker!...
Hee allemaal..

kom net thuis en wil jullie nog even gedag zeggen!

Chatdate heeft nog wel wat berichtjes achter gelaten...maar we lopen elkaar steeds mis..

Slaap lekker allemaal!
Tas is gepakt....ik ga na mijn werk gelijk op wintersport.

Ik kon helaas niet meer reageren omdat het forum eruit lag en daarna omdat ik druk was met van alles. 02:00 uur lag ik uiteindelijk in mijn bed en moet nu eigenlijk ook al op werk wezen, maar wil toch even kort reageren.

Wuzz, bedankt voor je uitgebreide reply.

Xen...ik zag jou ook echt als een forumvriendin en deze situatie doet mij dan ook echt wel pijn. Ik wil deze situatie niet maar ik weet niet meer wat ik eraan kan veranderen. Sorry als ik je voor de kop hebt gestoten met mijn gedrag. Maar de situatie met mij en VL/PM is helemaal echt. Er zitten geen enorme dalen in...ook niet in mijn gevoel. Er zijn wederzijdse heftige gevoelens. Ik kan er niet meer van maken. Het voelt gewoon heel fijn. De situatie met VM maakte mij gewoon enorm onzeker....die situatie was gewoon niet goed voor mij!!

Nu moet ik echt richting werk en daarna ga ik op vakantie!

Allemaal een hele fijne week......
Was idd een avond gister, werd wakker en moest toch nog ff inloggen.

WM, ik vind het heel erg dapper van je dat je reageert. Petje af, dat mag dan ook gezegd worden!

Al zie ik dat we een ander kijk op de zaak hebben zie ik ook dat je goodwill toont door meerdere malen aan te geven dat de gang van zaken je spijt en niet je intenties waren.

Hopelijk is deze zaak gesloten nu.

Ik zal je niet meer zien/lezen dus een hele prettige skivakantie. Genietze en zorg dat je niet met de gipsvlucht terug moet. Dus geen rare capriolen op de baan he?!

Meiss, hou je haaks (lett.&fig.) )
Mogguh , koffie tijd !

WM hele fijne vakantie
koffie..lekker!!!

WM, fijne vakantie!!!
Fuckieduckie.. lees net op hyves (was ff aan t kijken bij ex op curacao zijn hyves) Zie ik daar dat hij in juni naar NL komt voor vakantie.. en in September definitief in NL gaat wonen..

Bizarre gewaarwording
Mmm... Vleer, das inderdaad wel gek. Zat ie zo veilig ver weg, komt ie naar Nederland!

Wanneer vertrek je richting carnaval?

WM leest dit niet meer, maar toch: fijne vakantie!
Ga mij nu aankleden en spullen bij elkaar zoeken.. Dinnetje komt me rond half 6 halen
Ik ga morgen ochtend pas. Nu druk met koffer bezig! Lijkt wel of ik meer dan een week weg ga! Niet normaal meer! haahah
to vleer: Is het al lang een ex? En heel veel plezier meis! Je ging als flower power meisje he?? geniet ervan!!!

to pop: Ga je nog wat leuks doen het weekend? Ik moet dus mijn zinnen gaan verzetten. best lastig. En precies wat je zegt over een relatie. Ik mis het nu ook zo erg! Zo opeens en uit het niets! vroeger nooit last van gehad. Altijd maar de zelfstandige en onafhankelijke. Ik wist ook nooit dat ik het zo leuk kon vinden dat stomme kneuterige. Misschien hebben we de boel wel zwaar geromantiseerd en is het met de juiste echt 100 x leuker!!! We zullen zien!

To Indi: Hoe is het ? Wat voor mail had je naar die leukie gestuurd van RP?

To de anderen: Gaan jullie nog wat leuks doen??
Goedenavond !

Het vooruitzicht van 10 pagina's teruglezen trekt me op het moment niet zo.... Iemand zin om een kleine samenvatting te geven van de meest belangrijke dingen van de afgelopen 48 uur?

Ik heb in ieder geval een leuke dag gehad gister: met VDL gewinkeld, gebiost (slumdog millionair) en geslapen.

Vnvd barst het feest los; maandag weer werken (helaas).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Het is vanavond echt heel stil he???

Is er een feestje ergens waar ik niet van af weet??????
Nou...hier niet. Ik zit hier ook in mijn eentje. En zo meteen lig ik in mijn eentje..tenzij er verandering in gaat komen.
Hahahha nou hier het zelfde! Ook x factor aan het kijken?
Ik ga slapen/ bed. Wordt een druk weekend!!

Fijn weekend iedereen!!

xxx
Hier ook geen feestje, of ik moet met de poes polonaise door de kamer gaan lopen, bouw ik m'n eigen carnavalsfeestje wel.;-)
Lalalalaaaaa, fijne carnaval allemaa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven