Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
ja inderdaad jullie mogen best weten, maar alle andere niet hahahaha

hyves yess!!

ennnn ik stel met liefde mijn eiland ter beschikking voor een date met zn alle! hahah
@jippie: ik dacht eerst ook dat dat bericht van de nieuweling aan jou gericht was, maar ze was vast gewoon blij: jippie is immers ook een uitroep van blijdschap ;)
oja hahaha dat kan ook nog!
@muca: ik denk dat je gelijk hebt (vond het ook al zo raar).... hihi ben niet meer zo scherp de laatste dagen (wat concentratieprobleempjes)
jippie voelde jij eigenlijk voor de test al dat je zwanger was? of had je het zelfde gevoel als de maanden er voor?
Hello Chica's! Thnx voor jullie medeleven. Met mijn liefje is alles oke, gelukkig! Om een lang verhaal kort te maken: HA dacht aan huidkanker dus daarom doorverwijzing naar ziekenhuis. Gelukkig was het vals alarm. Ik ben erg blij dat ik me voor niets zo druk hebt gemaakt de afgelopen dagen!

Rest van de dag heerlijk geshopt met zijn twee! Heerlijk!

@Mika/Maris: Ik heb ook erg veel baat gehad bij de Bach therapie. Het overwegen en proberen waard! Het is geen wondermiddel, je moet het toch altijd zelf doen, maar je krijgt zeker een duwtje in de goed richting!

@Sunshine: Echt ongestelheidsbloed??? Als het maar een beetje is kan het ook de innesteling zijn......

@Ugglover: Frou Frou is té lekker! :-)

@Futuremaman: Yes, ook Hyves!

@Ugglover/Muca: Ben jaloers! Wil ook weer hardlopen! Trainde ook elk jaar weer voor de 10 km, heerlijk! Door een knie blessure kan ik alleen niet meer hardlopen. Vorig jaar kwam ik strompelend over de finisch. Mis het wel hoor! Lekker buiten, lekker gaan. Geeft zo een voldoening! Gelukkig kan ik al de andere sporten nog wel gewoon doen.

Als ik de staatsloterij win plannen we een meeting bij Xasi! Betaal ik!
@yaella wow dat is schrikken zeg!! niet normaal! kan voorstellen dat de opluchting zeeeeeeeer groot is! wow

ben blij voor jullie :-)

al die hardlopers hier......echt ik kan gewoon niet sporten! ben er nioet voor geboren. ik kan wel heel enthousiast aan dingen beginnen..zwemmen heel fantiek..fietsen....fitness...van alles en nog wat...maar ik hou het gewoon niet vol vind het zoooooooo saai. erg hé?!?!
Gelukkig is alles goed met je man yaelle! Liever een keer voor niets naar het ziekenhuis dan een keer te weinig.

hardlopen heb ik vroeger ook altijd gedaan, maar meer de kortere afstanden tot 2,5 km ongeveer.Op de ateletiekbaan. Ook door een zwakke knie moeten stoppen..
Thnx! Futuremaman en xasi!

Ik me nu even bezig houden met een kindje maken :-)
hahhaha veel plezier Yaelle
Hmmm, toch niet.....

Knallende ruzie gemaakt.... BLLEEEEHHHHHGGGGG!

Wat ben ik ook een draak! Bah!
Hoi dames,

Graag doe ik ook mee met dit gezellige ik-ben-gestopt-met-de-pil-want-wil-graag-een-baby-gepraat want ik ben ook gestopt met de pil! Sinds vandaag...Maar vind het wel superspannend en ben benieuwd hoe het de komende maanden zal gaan....

Ik ben trouwens getrouwd en 20 jaar

Groetjes, Yber
ohh vervelend Yaelle...wel lief doen tegen je man hooor, ga hem verleiden voor goedmaakseks!

@ de rest; wie wil vandaag de bozerik spelen...?
haha zal ik het doen dan...

Yber we zitten helemaal vol maaaaarrr er is net een nieuw groepje gestart hun topic heet iets van gestopt met pil februari 2009 en t is gestart door poffertjes...wie weet is het wat voor jou!

yaelle niet zo streng zijn voor jezelf......als t jouw schuld is...idd goedmaak sex in de aanbieding gooien!! maar hey geen moeten van maken he
@ yber ik ging net even de precieze naam voor je opzoeken, maar ik zie dat je daar al meedoet....maar iig die bedoelde ik dus!
Yaelle!!!

Ga het eens snel goedmaken! 't Is voor een goed doel!
hahahaa... ik word echt vrolijk van al jullie getik! en het is echt vreselijk maar ik kom nu net thuis, normaal zou ik eigenlijk rechtdoor naar mn bed gaan en nu ben ik gewoon zo benieuwd naar wat er hier weer allemaal gebeurd is! Zwaar verslaafd!!

Ik heb ook Hyves...

@Xasi, maakt niet uit hoor dat je je eiland niet wil verklappen! Ik gok op Curacao! De zon is er iig lekker!

@Futuremaman, die schoenen zijn f*cking verslavend! Ik heb de Ultra Tall, met zo'n "indianenstreep" achterop. Ik had bijna ook de Cardy's gekocht maar idd, de lente komt er al weer bijna aan en over 7 weken vlieg ik naar de zon dus heb mezelf in weten te houden. Het slaat natuurlijk ook helemaal nergens op die prijzen! Ik weet wel welke je bedoelt, supermooi! Bizar dat ze in NY niks op voorraad hadden... bummer!! Over Ibiza hebben we afgesproken dat we nog niks boeken en dat we tot mei wachten maar dat we wel die week vrij houden. Ben benieuwd, zwanger op Ibiza zie ik namelijk niet zitten, zeker niet als ik al die moe- en misselijkheidverhalen hier lees!

@Yaelle, gelukkig is het goed bij je liefje!! Wat een schrik! Echt heel fijn dat het niks was! Ik hou je aan je belofte, wel eerlijk zeggen als die bal op je hoofd is geploft hè! haha Heb je het weer goed gemaakt met je lief? Bah, ruzie! Ik heb het gelukkig niet vaak, maar als we het hebben, is het een vette! Lang geleden gelukkig, kan het me niet eens meer herinneren. Je zit in je vruchtbare periode zo ongeveer dus idd snel goedmaken!! Er mag geen maand verloren gaan...

Ga naar mn bedje, svediamo domani!! x
Hoi, hier nog even een nachtelijke sunshine, ik kon het net als ugglover niet laten nog even jullie berichten te lezen voor ik naar bed ga!

Ik vind uggs ook leuke schoenen/laarzen maar jee wat zijn die dingen duur zeg! Vraag me soms af waar mensen het van betalen, of zouden er neppers op de markt zijn?

@yaelle: balen van de ruzie, hoop dat het weer goed is ondertussen. Wb het bloedverlies. Het heeft nog niet doorgezet, hoop stiekem heeeel klein beetje dat het van de innesteling is.

Aan de andere kant heb ik altijd (ook voordat ik de pil gebruikte) zo'n korte cyclus gehad dus het zou echt niet onverwacht zijn als ik wel gewoon ongesteld werd morgen. Kom er op internet niet echt achter in hoeverre het een probleem is, zo'n korte fase na de eisprong (tegenstrijdige berichten). Ga toch maar deskundig advies inwinnen als het zo blijft.

Eerst maar eens een nachtje en dan kijken hoe het er morgen voor staat.

Slaap lekker!
Goeiemorgen meiden!

Lekker weekend vieren vanaf vandaag? Lekker hoor, ik nog niet.. :(, moet vandaag nog van half acht tot zes, dus nog een lekker dagje, en vanavond een feestje wat ook niet vroeg is afgelopen (meestal) dus morgen lig ik waarschijnlijk de hele dag voor pampus!

@Sunshine, wie weet! Ben benieuwd!

@ Yaelle, fijn dat het meevalt met je vriend. Maar waarom zegt de dokter dat ik denkt dat het huidkanker is. Ik vind het nogal wat.. Daar moet je toch wel bewijzen voor hebben voor je zoiets zegt.. Vind het maar raar.. Maar goed, het is het niet, dus dat is fijn..

@ iedereen ik lees het allemaal hoor, maar moet nu snel weg.. :P Tot later. liefs
Mogge!

Ruzie weer bijgelegd! Gelukkig! Was een vette ruzie.....bah!

Komt denk ook een beetje door de stress rondom dat ziekenhuis gedoe. We hebben eigenlijk nooit ruzie, maar inderdaad als het er is.....

We waren zo moe van ruzie maken en ik had zo een huilhoofd dat er voor het slapen gaan geen goedmaaksex in zat

Maar vannacht maakte mijn liefje me wakker! Heel lief! Fijn hoor. Gelukkig is deze maand dus nog niet verloren.

Straks Carnavallen..... Met waarschijnlijk veel bier. Ga me toch maar een beetje inhouden....

@Rianne: De ha wilde alles uitsluiten, dus daarom naar ziekenhuis. Je gaat je dan toch druk maken ondanks dat de ha het niet met zoveel woorden zegt. De dermatoloog in het ziekenhuis daarentegen noemde het gewoon bij naam. Krijg je toch een bevestiging van wat de ha niet uit spreekt zeg maar, maar waar je je wel druk over hebt gemaakt. (Lekker vaag verhaal maar ik hoop wat duidelijker....hihihihi)
@xasi: ja ik had al voor mijn LNL-dag gevoelige borsten en af toe krampjes in mijn buik

@yaelle: fijn om te lezen dat er niets ernstigs aan de hand is met je man. Oh en hebben jullie het weer goedgemaakt?

@sunshine, spannend, hoe is het deze ochtend?

@rianne werk ze (maar je bent vast allang weg)
Hej Yaelle, gelukkig hebben jullie het weer goed gemaakt! Wat trek je aan met carnaval? Hier in -...- al erg druk met carnavallers... Mijn vriend gaat vandaag ook met een paar vrienden. Ikzelf ga morgen eventjes kijken.. Nu met die AB mag ik helemaal niet drinken, dus ben benieuwd hoe lang ik het volhou tussen al die dronkelappen!
anoniem_79826 wijzigde dit bericht op 21-02-2009 12:00
Reden: plaatsnaam weggehaald
% gewijzigd
Gelukkig idd, dat het weer goed is Yaelle! En héél erg fijn dat er niets ernstigs aan de hand bleek bij de dermatoloog.

Ik heb ook Hyves, maar doe er niet zo heel veel mee de laatste tijd.

@xasi: goed idee hoor, lekker naar de antillen met ons forum!

Hier (gelukkig) nog niet zoveel te zien qua ongesteldheid. Gisteravond laat en vanmorgen een klein beetje bruine afscheiding (sorry voor expliciet taalgebruik, weet niet hoe ik het anders moet zeggen....), maar verder nog niets. Spannend dus nog steeds. Tjongejonge, ik ben 3 uur 'overtijd' en ga al helemaal fantaseren van 'stel je eens voor dat het raak zou zijn' !!
@futuremaman: succes met de dronkelappen! Voel je je wel alweer wat beter door de AB?
Wat een rustige dag hier vandaag, is iedereen carnaval aan het vieren of zo?

Nog niet echt ongesteld geworden, dus ben voor mijn doen bijna 1 dag overtijd, oehoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven