Man wil moedermelk proeven

03-12-2017 21:48 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik geef sinds een tijdje borstvoeding aan mijn zoontje en al vrij snel na de bevalling is het seksleven van mij en mijn man alweer op gang gekomen, wat erg goed gaat. Mijn man heeft nooit rare fetishes gehad of iets dergelijks en nooit heeft hij iets van mij gevraagd wat ik vreemd vond. Laatst zei hij dat hij nieuwsgierig was naar de smaak van moedermelk en dat hij een keertje aan mijn tepel wilde zuigen en zo de melk te proeven. Ik zei dat ik er even over na moest denken omdat ik het een beetje een vreemd idee vond.. :-O$ Hij zei dat hij het wel begreep en dat hij het natuurlijk niet wil als ik het niet fijn vind. Mijn zus heeft 3 kleintjes en omdat we erg close zijn heb ik zijn voorstel ook even met haar besproken en zij zei dat het vrij normaal was dat mannen dit wilden. Ze zei dat haar man ook van de melk heeft geproefd maar niet rechtstreeks, maar gewoon uit het flesje. Nu ik erover nagedacht heb vind ik het eigenlijk niet zo raar meer, en neig ik ernaar mijn man die ervaring gewoon te geven..

Zijn er hier meer mensen wiens man weleens geproefd heeft van de melk? :-D Op internet lees ik allemaal rare fetish dingen dus daar schiet ik ook weinig mee op.
( Ik heb het zelf wel geproefd maar ik vond het eigenlijk maar vies smaken. )
Ook Friends gekeken gisteren, toevallig?
Kind aan de tiet, man aan de tiet.
Lekker doen joh.
Ik zie het probleem niet. We drinken massaal melk van de koe dus waarom niet van je eigen vrouw?
Zowel mijn man als expartner (vader vd oudste) hebben vd moedermelk geproeft..maar wel pas na afkolven...niet uit de tiet.
:rofl:
Ik snap werkelijk je koppeling seks/fetish en het feit dat je man borstvoeding wil proeven niet.

Ik snap het volledig van je man. Tenzij hij er seksuele acties aan wil verbinden. Maar dat haal ik niet uit je post?
Roanoke*: Nee, niet gezien, kwam dat thema voorbij? :D

Perzina: Ik koppel er onbewust iets seksueels aan omdat hij voor de geboorte altijd aan mijn tepels zoog tijdens de seks of als voorspel, dus voor mij is het iets seksueels :) Vandaar dat ik er ook eventjes over na moest denken. En het is bekend dat er mannen bestaan die een borstvoedingsfetish hebben dus daar heb ik ook nog even aan gedacht (wat ik niet heel erg zou vinden hoor als hij die had maar ik heb die fetish zelf niet).
Ik zou het hem dan van een lepeltje laten proeven, of een slokje in een glaasje. Niet direct uit de borst.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wat krijg je nou van Sanoma voor het aanmelden en het plaatsen van zo’n post? 1x het blaadje op de mat?
himalaya wijzigde dit bericht op 03-12-2017 22:01
9.84% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarschijnlijk krijgt hij er geen druppel uit. Tenzij jij spontaan een toeschietreflex krijgt van zijn gesabbel.

Ik heb ook afgekolfde melk geproefd, man misschien ook wel, maar dat weet ik dan weer niet.

Hij had wel de meeste kans want vooral man gaf de afgekolfde flesjes, niet ik.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 03-12-2017 21:57
0.70% gewijzigd
Rechts smaakte wat zoeter dan links, geen idee hoe dat kwam. Iemand een verklaring hiervoor?

Ik kan me niet heugen of mijn man het ooit heeft geproefd, wellicht uit een flesje. Zou me ook echt niet boeien.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
himalaya: Ik ben niet ingehuurd door Sanoma of wat, ik ga dit niet doen onder mijn eigen nick ivm herkenbaarheid. Niet iedereen met een nieuwe nick is gelijk van Sanoma...

Zet me wel aan het denken.. is dat was mijn man van me vraagt zo raar dat mensen denken dat ik een Sanomatroll ben? o_o

Andersom: Ik twijfel daar dus ook over, maar ik weet niet hoe mijn lichaam zal reageren als hij eenmaal gaat zuigen!
Jeetje zeg, het is gewoon je eigen man hoor.
Waarom wil je man dit op precies dezelfde manier als jullie baby?
Leg je hem dan ook even aan in de Madonna houding?

Als hij proeven kan het via een lepeltje. Rechtstreeks vind ik gewoon bizar.
Snoesje666 schreef:
03-12-2017 21:57
Rechts smaakte wat zoeter dan links, geen idee hoe dat kwam. Iemand een verklaring hiervoor?

Ik kan me niet heugen of mijn man het ooit heeft geproefd, wellicht uit een flesje. Zou me ook echt niet boeien.
Haha, vertelde je kind dat aan je ? Eén zoete en één zoute borst ? Verandering van spijs doet eten ?

On-topic : van een lepeltje, lijkt me. Gewoon nieuwsgierig van hem, misschien ?
zazamaenade wijzigde dit bericht op 03-12-2017 22:13
9.30% gewijzigd
nounou
Volgens mij kan het ook niet. Je verleert die specifieke zuigtechniek ergens rond je 7e of 8e jaar of zo.
Heel wisselende reacties zeg! :)

Aan de ene kant denk ik (zoals Amant idd zegt): het is mijn man, hoe erg is dit nu, als hij dit nou leuk vindt..
Aan de andere kant voelt het wel een beetje vreemd omdat ik borstvoeding gewoon associeer met mijn baby en daar niks seksueels aan verbind of wil verbinden, en als man aan mijn tepel zuigt is dat voor mij toch echt seksueel.

Maar misschien moet ik me gewoon erover heen zetten..
Nog niemand hier heeft echt ervaring met 'rechtstreeks proeven' zie ik.
foutje
zazamaenade wijzigde dit bericht op 03-12-2017 22:11
96.15% gewijzigd
nounou
Ik heb het zelf ook wel es geproefd (niet uit de borst, zo lenig ben ik niet) en ik vond het inderdaad zoet.
zazamaenade schreef:
03-12-2017 22:08
Haha, vertelde je kind dat aan je ? Eén zoete en één zoute borst ? Verandering van spijs doet eten ?
Nee, dat proefde ik zelf. En dat smaakverschil veranderde ook niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hmmm toch een gemiste kans dat ik niet beide kant heb geproefd. Damn!
Snoesje666 schreef:
03-12-2017 22:13
Nee, dat proefde ik zelf. En dat smaakverschil veranderde ook niet.
Apart, inderdaad. Je zou denken, het komt toch allemaal uit jouw melkklieren. Zou een kind dan een voorkeur krijgen voor één van beide borsten ? Zou het een aanpassing van de natuur zijn om een kind te plezieren ? Intrigerend, hoor.

Als baby wilde ik schijnbaar geen van beide, wel flessenmelk :@@:
nounou
Pascale-E schreef:
03-12-2017 21:55
Roanoke*: Nee, niet gezien, kwam dat thema voorbij? :D

Perzina: Ik koppel er onbewust iets seksueels aan omdat hij voor de geboorte altijd aan mijn tepels zoog tijdens de seks of als voorspel, dus voor mij is het iets seksueels :) Vandaar dat ik er ook eventjes over na moest denken. En het is bekend dat er mannen bestaan die een borstvoedingsfetish hebben dus daar heb ik ook nog even aan gedacht (wat ik niet heel erg zou vinden hoor als hij die had maar ik heb die fetish zelf niet).
Balen he, als je je verhaal in de verkeerde volgorde vertelt
anoniem_346264 wijzigde dit bericht op 03-12-2017 22:23
0.16% gewijzigd
Ik moest in het ziekenhuis blijven na de bevalling en naast me was ook nieuwsgierig. De man vroeg ook aan zijn vrouw of zij het al had geproefd. Of hij het daadwerkelijk heeft geproefd weet ik niet. Maar die nieuwsgierigheid is vrij normaal denk ik .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven