Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 december 2017 om 02:55
Ahhh herkenbaar. Ik word zelf in de avonduren altijd heel actief en kom slecht in slaap. Vanmorgen ook flink uitgeslapen. Zit midden in een verbouwing en had de dag ervoor enorm lopen ploeteren dus kon de slaap wel gebruiken.
Gelukkig gaat de wekker morgen pas rond half negen. Wat zijn jouw plannen voor de dag?
Gelukkig gaat de wekker morgen pas rond half negen. Wat zijn jouw plannen voor de dag?
Don't waste your time or time will waste you.
maandag 4 december 2017 om 03:02
Je komt wel aan je slaapuren?
In ieder geval fijn dat je niet zo akelig vroeg op hoeft. Met een beetje geluk is het al redelijk licht om half 9. Moet je nog veel verbouwen?
Hier ook avondmens. Vind de rust en de stilte van de late avond zo fijn.
De activiteiten voor morgen zijn van huishoudelijke aard. Quite boring.
In ieder geval fijn dat je niet zo akelig vroeg op hoeft. Met een beetje geluk is het al redelijk licht om half 9. Moet je nog veel verbouwen?
Hier ook avondmens. Vind de rust en de stilte van de late avond zo fijn.
De activiteiten voor morgen zijn van huishoudelijke aard. Quite boring.
maandag 4 december 2017 om 11:04
He toch in slaap gevallen vannacht.
Qua slaap uren zit ik wel goed, alleen een iets ander ritme dan sociaal acceptabel is. Ach ja...
Hier ook een huishoudelijk dagje. Het hele huis wordt trouwens verbouwd, we denken over anderhalf jaar wel klaar te zijn. Duurt nog wel even dus.
Maarre, we zijn verlost van Hare Krishna!
Qua slaap uren zit ik wel goed, alleen een iets ander ritme dan sociaal acceptabel is. Ach ja...
Hier ook een huishoudelijk dagje. Het hele huis wordt trouwens verbouwd, we denken over anderhalf jaar wel klaar te zijn. Duurt nog wel even dus.
Maarre, we zijn verlost van Hare Krishna!
maandag 4 december 2017 om 11:53
Ik kon er in het begin wel om lachen, maar ze begon ook op elk topic waar ik in reageerde ongepaste reacties te geven. Dat vond ik wel vervelend ja, en het ging tot diep in de nacht door. Wat ik het vervelendste vind is dat ze een topic had waar mensen heel veel tijd en energie in hebben gestopt om haar te steunen en te adviseren. Het is dus een optelsommetje.
maandag 4 december 2017 om 14:00
Tada.Moiren’ schreef: ↑03-12-2017 22:53Ook nep.
kinderen/dochter-gepest/list_messages/396701
Geen kind in groep 4 lacht een ander kind uit, omdat het rekenen leuk vindt.
maandag 4 december 2017 om 14:01
Nee ik vind haar (?) echt rete irritant. Kreeg ook pb van haar.
Ergens vind ik het gewoon zielig ook, hoe ze om aandacht bedelt, wat een armetierig leven moet je dan hebben om wildvreemden een beetje te gaan trollen. Sneu gewoon.
maandag 4 december 2017 om 14:10
Heb nu al vier mailtjes.. Ik vind het een beetje eng worden. Wat nu, zit op mobiel dus kan niks melden, reclame over de verzend knop... Fijn forum schrik er echt van. Kan iemand dat gedoe over vier kinderen straffen please? Tnx!QueenArachnia schreef: ↑04-12-2017 14:01Nee ik vind haar (?) echt rete irritant. Kreeg ook pb van haar.Dat domme gegil en rare antwoorden.. Soms vind ik het best lekker om me te ergeren op het forum, maar dit gaat zelfs mij te ver.
Ergens vind ik het gewoon zielig ook, hoe ze om aandacht bedelt, wat een armetierig leven moet je dan hebben om wildvreemden een beetje te gaan trollen. Sneu gewoon.
maandag 4 december 2017 om 14:12
Al gestaft.
When they go low, we go high. (M.Obama)