Zwanger worden eind 2017/begin 2018

30-10-2017 10:33 2952 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.

Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).

Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.

NaamLeeftijd1e/2e/3e kindjeRondeNOD
eneriirene291e kindjeronde 92-7
Stippeltjesbehang361e kindjeronde ..12-7
theemonster301e kindjeronde 517-4
Roffa38381e kindjeronde 517-5
Yogayup361e kindjeronde 520-5
Theepoes303e kindjeronde 2 (IUI)18-2
Pennelopeeeee241e kindjeronde 52-4
MiAnoo, Miamora, SMJ91 en Weetje5, jullie zijn uit de tabel gehaald vanwege langere tijd niet meeschrijven. Mochten jullie weer terug willen laat het dan even weten.

Zwanger!!!:
NaamLeeftijd1e/2e/3e kindje1e echoUD
Jade_1982352e - zoon 15 mnd20-7-2018
Koekie27332e - dochter 15 mnd2-8-2018
Rose-87302e - dochter 121-8-2018
Vlammetje-1322e - dochter 222-215-9-2018
Elle_86312e - zoon 12-221-9-2018
Vievie_abc322e - zoon 112-223-9-2018
Kaatje1988292e kindje16-10-2018
Bella15312e kindje27-36-11-2018
Merl0t311e kindje9-417-11-18
Femme302e kindje1-512-12-18
Roos7281e kindje....14-12-18
Donderwolkje281e kindje19-630-1-18
Yogayup361e kindje…...27-1-18
Roffa38, Stippeltjesbehang :redrose: :redrose:
anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 14:23
60.82% gewijzigd
Aah shit Bella! Sterkte!

Even voor de tabel, mijn NOD is 31 december.. -.-
An9sie schreef:
08-12-2017 21:40
Aah shit Bella! Sterkte!

Even voor de tabel, mijn NOD is 31 december.. -.-
Heb het aangepast!
Oh groenegeitensok staat er al in! Dan is er misschien ook een plekje voor Stippeltjesbehang!
Ach Bella nee wat jammer! Sterkte hiermee!
Dank jullie wel!

Met een normale cyclus zou mijn nod ook 5 jan zijn. Voor in de tabel.

En ik zie die 5-1 ook boven de tabel staan.
Bella15 schreef:
08-12-2017 21:47
Dank jullie wel!

Met een normale cyclus zou mijn nod ook 5 jan zijn. Voor in de tabel.

En ik zie die 5-1 ook boven de tabel staan.
Heel raar, ik krijg die 5-1 boven de tabel niet weg want ik zie hem daar niet staan wanneer ik mijn OP bewerk. Heel vreemd. Ik pas je NOD aan Bella. Vind het echt niet leuk om te doen want ik had het je natuurlijk heel erg gegund.

Ik ben nu echt flink ongesteld en zit lekker een wijntje te drinken. Echt even van genieten :-P)
Kut bella.. dikke knuffel voor jou meid!
Ok heel vreemd dan.

Het is dat ik niet van alcohol hou maar anders had ik het ook wel geweten 😋. Maar ik hoop echt dat dit wel een beetje positieve gevolgen heeft voor mijn cyclus. Want die van afgelopen maand was echt niet leuk.

Geniet lekker van je wijntje 😊 vlammetje.

Dank je wel Jade!
anoniem_348970 wijzigde dit bericht op 08-12-2017 22:02
Reden: Nog niet klaar
3.16% gewijzigd
Hè wat naar Bella! Hopelijk inderdaad hierna een "normale" cyclus.
Och Bella, wat een teleurstelling! :hug:
Hips, hopsakee en pierlala.
Bella, vreselijk! Wat een teleurstelling... Heel veel sterkte, neem de tijd om het een plekje te geven....
Hier ook een wijntje trouwens, met chocola. En een ongesteldheid van heb ik jou daar. Ben er al drie dagen hormonaal door van de leg :)
Aaah nee Bella15! Wat rot.

Hier weet ik het niet zeker meer. Begin mijzelf nu toch wel te behoeden voor teveel goede hoop.
Gisteravond ook echt flinke kramp. En nog steeds wat minimaal bloedverlies. Het is niet veel maar nu dus wel al 2 volle dagen. Vandaag de 3e dag.
Ik wilde morgen al vroeg testen maar ik denk dat ik toch braaf tot de 12e ga wachten.
Ah Bella :(
Ik sta al in de tabel, vlam! 😄
Ja stom! Ik keek naar een oud lijstje..

Ik wacht even een paar dagen af en dan zet ik de meest actieve schrijfster die nog geen plek hebben erin.
Hmz ik begin het somber in te zien. Na die kramp van gister en net aardig wat bloedverlies. Zelfs met 1 iniemini stolseltje.

Nou moet ik wel zeggen dat mijn zwangerschap van dochter ook begon met bloedverlies. En dat hield zelfs tot en met week 16 aan. Maar ik kan mij niet meer herinneren hoe het toen begon. Qua hoeveelheid en eventuele stolseltjes.

Ik vind het maar weer verwarrend. Aaargh.
Rose hoe gaat het nu? :hug:

Vreselijk wat ben ik hormonaal sinds gisteren. En moe! Vriend vraagt ook al of ik nog gelukkig ben...het is een schat! Ik zie er nogal verdrietig uit volgens hem. Hopelijk is dit snel voorbij. Gelukkig is er verder niets aan de hand.
@merl0t, wat vervelend dat het zo heftig is!

@Rose, hoe is het nu, al wat meer duidelijkheid of het van je menstruatie komt?

@Vlammetje bedankt voor het updaten van de tabel!

@Haoshi oh jee, dat klinkt goed hormonaal!

Ik merk dat ik echt op alle kleine dingetjes let, als ik een steek heb in mijn neusvleugel bij wijze van spreke voel ik het al haha. Dus ik moet echt even wat meer relaxen want grote kans dat we voorlopig nog geduld moeten hebben.
Zo, lees even een paar dagen terug... Wat naar @bella dat het je nu toch nog niet gegund is.

Ik zie nog meer nieuwe nods in januari, balen dames.

Mijn nod komt ook al steeds dichterbij. Vind het wel spannend worden nu. Heb er best een goed gevoel over, maar dat zegt niks... Kon me vandaag nog net inhouden om een vroege test te kopen
Wederom maandverbandje in en dat wat er in zit is minimaal.
Dus kan niet zeggen dat het lijkt op een beginnende menstruatie. Maar nu wel al de 3e dag wat bloed dus.
Verder ook al een paar dagen wat vage hoofdpijn. Wat ik verder ook niet herken van voor mijn menstruatie. En ik heb al de hele dag het idee dat ik koorts heb. Maar dat heb ik niet. Maar waar ik het normaal overwegend ijskoud heb gloei ik nu helemaal. Heb alleen geen idee of dat iets met hormonen te maken kan hebben.

Geen kramp verder gehad overigens.
Heb je al getest, Rose?
Het klinkt alsof je niet overtuigd bent dat dit je menstruatie is.
Nee mijn nod is pas de 12e. Ik wil niet eerder testen. Ik wil een duidelijke streep. Geen twijfelgevalletje of alsnog een teleurstelling als het een vroege miskraam zou worden.
Ik wilde eerst wel eerder testen maar denk dat ik verstandig moet zijn en voor zekerheid wil gaan op dinsdag. :-)
Wat spannend rose-87, knap zoveel discipline!

Groenegeitensok voor jou ook spannende dagen! Wanneer wil je testen?

Hopelijk voor jullie beiden goed nieuws binnenkort!
Spannend dames! Het wordt echt wel weer tijd voor een verhuizing naar de onderste tabel dus kom maar op!

Ik ben blij dat dit een drukke maand wordt. Gaat hij hopelijk een beetje snel en is het snel 5-1.
Spannende dagen meiden! Ik ga de komende dagen proberen te wachten met testen tot vrijdag. Gelukkig veel dingen op de planning :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven