Ben ik dik?

12-12-2017 00:19 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus het meest rare ever overkwam mij laatst.

Mijn nicht dacht dat ik zwanger was omdat ik geen wijn wilde op een groot feest van mijn oom en heeft dit "stiekem" met haar dronkenkop tegen mensen en familie verteld. Ik ben een fanatiek wijndrinker dus waarschijnlijk dacht ze het daardoor. De echte rede dat ik geen wijntje nam was omdat ik een kalmeringstabletje in had genomen, maar goed..
Ik heb haar hier op aangesproken maar nu denkt mijn familie dat ik zwanger ben. Ik heb al een paar keer aangegeven dat het niet zo is, maar ze lijken het niet te geloven. Mijn oma kocht laatst een knuffel en baby sokjes voor me.. Wel heel lief, maar ik heb haar uitgelegd dat het niet zo is. Ze zei "ja ja" en begon te grinniken. Wat moet ik doen?
Hoeveel tijd hebben we nog Moiron, dat ik dat even kan incalculeren met mijn pillen.
Bruise schreef:
12-12-2017 02:11
Ik voel me nog niet rijp voor een nieuwe pasfoto ook niet.
Zit net je haar goed, moet je het achter je oren doen.
Dit. En dan zie ik er echt als een schooljuf uit. Inclusief flapoor.
Waar is T als we hem nodig hebben!
Bruise schreef:
12-12-2017 02:13
En om on topic te zijn, niet dik zodat je familie grapjes gaat maken wanneer je weer eens een glas wijn laat staan vanwege een kalmeringstabletje.
Beetje bikkel kan en slikken en drinken.
Je oren kan je eventueel met wat oorbellen versieren, dat is toegestaan.
Bruise schreef:
12-12-2017 02:14
Hoeveel tijd hebben we nog Moiron, dat ik dat even kan incalculeren met mijn pillen.
Half uur, maar ga nu mijn boek lezen, anders wordt het uren.
Ik wens je een fijne leesbeurt!
Bruise schreef:
12-12-2017 02:15
Je oren kan je eventueel met wat oorbellen versieren, dat is toegestaan.
Ik heb al 30 ringen per oor.
Dat meen je niet! Dat had ik vroeger ook en noemde iemand een fietsenrek :cry:
Nu heb ik er minder minder minder.
Als je dan slim bent verbind je het ene oor met het andere d.m.v. een touwtje en zo achterlangs je hoofd. Trekt je oren plat. Succes gegarandeerd!
Ik wens je een fijne nachtrust en een mooie volle kerstboom.
Bruise schreef:
12-12-2017 02:18
Als je dan slim bent verbind je het ene oor met het andere d.m.v. een touwtje en zo achterlangs je hoofd. Trekt je oren plat. Succes gegarandeerd!
Waar laat ik dan mijn haar?
Doe die maar in een straatje, staat je goed.
Je mag over kennissen, vrienden, familie en buren vertellen wat je wil, maar je zet daarmee de relatie met die persoon wel onder druk. Mogelijk zal ze concluderen dat je niet zo sympathiek bent en die anderen dat zijzelf bij gelegenheid ook bij jou heel makkelijk over de tong zullen gaan?

Verder overschat je haar geloofwaardigheid. Tenzij je haar zelf verteld hebt dat je zwanger bent is dat een onterechte aanname van haar en zo zien de anderen dat ook. Je bent niet verplicht om haar beweringen te corrigeren. Volgende keer is ze nóg minder geloofwaardig want niemand vergeet dat ze het toen mis had.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De babysokjes zou ik aannemen overigens. Altijd handig als je een koude grote teen hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven