Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat heel goed thuis, voel me prima. zkh traject is dat ik ook niks weet, als dat ik dinsdag over 1 week bij de chirurg moet zijn, en dat dan gekeken wordt hoe de bloedwaardes zijn, en als dat goed is, zal er een operatie gepland worden.

Verder erg druk met Bammeis haar vertrek ( ze wil ook liever niet!, dus ook lekker sjaggie, haha). Vandaag gaat een deel van haar spullen over!
Jinny: Ik kan me je "gedrag" heel goed voorstellen. Ook al heb je er voor gekozen, wil niet zeggen dat het altijd even makkelijk is en dan moet je gewoon even af reageren. Het lijkt mij ook erg zwaar allemaal, je staat er toch ook erg vaak alleen voor en dan zonder je Familie in de buurt, gaat je dat niet in de koude kleren zitten.

Knuf voor jou.

Wat vindt Jinnyman er van?
Morguh,

Jin, alhoewel ik geen man heb met dat beroep kan ik me je gevoelens wel voorstellen . En knuf voor je jongste, hoe heeft hij geslapen.

Bridges, aha nieuw eetkamerstoelen. Leuk! En hoe gaat de eetkamertafel er dan gepimpt uitzien?

Bam, nou ja..... ik zie hier een Bambino3. Was het je al opgevallen? Sterkte met verhuizen van spullen Bammeisje. Denk je wel aan jezelf, niet teveel doen hoor! (zei juf Kokos streng ) Opzouten...
Het heeft geen zin om streng te zijn, hahaha. Ik bezit de eigenschap: Eigenwijs ;)

Ik ben gewoon bambino zonder 3?, ik snap je dus niet
Misschien dat er iemand hier een briljant idee heeft, want ik vind het niet.

Ben op zoek naar een leuk activiteit wat we met zijn 4-tjes kunnen doen. Alles wat ik vind, is of Juul te jong of Bammeis te oud. Lijkt wel onmogelijk wat leuks te vinden wat we met zijn allen kunnen doen.

Jullie ideetjes?
oja, zwemmen valt af
Dierentuin?
Dolfinarium? Efteling?
Jin, kan je geen studie daar oppaken? Al dan niet thuis via de Open Universiteit?

Nlse taal kunnen ze wel volgen in Jinnystad overigens, net even gekeken.

Voor de rest, kan me je bleeeeeeeeugh gevoelens zo heel goed voorstellen. Wij hebben ze beide ook, al woon in wel 'thuis'.
Duinrell?
Naturalis?
Dagje A'dam met rondvaart en Madame Tussaud's?
Sealife in Scheveningen?
valt allemaal af, op dolfenarium na

Het lijkt ons het leukst om iets van een workshop te volgen, maar goed dat valt ook bijna allemaal af.
Kan je niet iets van workshop chocolaatjes maken doen? Kan Juul zich ook uitleven
Google eens op het Kinderkookcafé, kunnen Juul en Bammeis samen voor jullie koken.
www.muiderslot.nl
http://www.archeon.nl/
dat vindt bammeis niet leuk dat kookgebeuren.

en voor archeon is ze te groot.

muiderslot zal ik eens nader bekijken
Bam, misschien dat ene in Den Haag met die koepel, dat je een film kunt kijken op zo'n megascherm? Het omniversum bedoel ik.

Ik ben druk aan het leren! Tussendoor doe ik af en toe een online examen, dat gaat dan meestal net niet goed (6 of 7 fout)
Stressed is just desserts spelled backwards
ik heb ut
wat ga je doen dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Film wa shier ook al afgekets, omdat voor Juul veel niet geschikt is.

Wanneer heb je theorie examen?
keramieken
Bam, fijn dat je je wat beter voelt en ik hoop dat er snel een operatie gepland kan worden! Hoe lang duurt dat herstel ongeveer?

Mal, wat spannend zo´n examen! Je kunt het, je kunt het, je kunt het!!!

Star, waar heb je gekeken bij Nederlandse taal? Heb je een link oid voor mij? Studie zal voorlopig niet lukken denk ik. Ik ben echt bekaf (jongste slaapt nog immer beroerd), en met oudste in de buurt kan ik niet eens een tijdschrift lezen want dan is ie jaloers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven