Good Luck!
zondag 22 februari 2009 om 09:45
Gaat heel goed thuis, voel me prima. zkh traject is dat ik ook niks weet, als dat ik dinsdag over 1 week bij de chirurg moet zijn, en dat dan gekeken wordt hoe de bloedwaardes zijn, en als dat goed is, zal er een operatie gepland worden.
Verder erg druk met Bammeis haar vertrek ( ze wil ook liever niet!, dus ook lekker sjaggie, haha). Vandaag gaat een deel van haar spullen over!
Verder erg druk met Bammeis haar vertrek ( ze wil ook liever niet!, dus ook lekker sjaggie, haha). Vandaag gaat een deel van haar spullen over!
zondag 22 februari 2009 om 09:48
Jinny: Ik kan me je "gedrag" heel goed voorstellen. Ook al heb je er voor gekozen, wil niet zeggen dat het altijd even makkelijk is en dan moet je gewoon even af reageren. Het lijkt mij ook erg zwaar allemaal, je staat er toch ook erg vaak alleen voor en dan zonder je Familie in de buurt, gaat je dat niet in de koude kleren zitten.
Knuf voor jou.
Wat vindt Jinnyman er van?
Knuf voor jou.
Wat vindt Jinnyman er van?
zondag 22 februari 2009 om 10:20
Morguh,
Jin, alhoewel ik geen man heb met dat beroep kan ik me je gevoelens wel voorstellen . En knuf voor je jongste, hoe heeft hij geslapen.
Bridges, aha nieuw eetkamerstoelen. Leuk! En hoe gaat de eetkamertafel er dan gepimpt uitzien?
Bam, nou ja..... ik zie hier een Bambino3. Was het je al opgevallen? Sterkte met verhuizen van spullen Bammeisje. Denk je wel aan jezelf, niet teveel doen hoor! (zei juf Kokos streng ) Opzouten...
Jin, alhoewel ik geen man heb met dat beroep kan ik me je gevoelens wel voorstellen . En knuf voor je jongste, hoe heeft hij geslapen.
Bridges, aha nieuw eetkamerstoelen. Leuk! En hoe gaat de eetkamertafel er dan gepimpt uitzien?
Bam, nou ja..... ik zie hier een Bambino3. Was het je al opgevallen? Sterkte met verhuizen van spullen Bammeisje. Denk je wel aan jezelf, niet teveel doen hoor! (zei juf Kokos streng ) Opzouten...
zondag 22 februari 2009 om 10:25

zondag 22 februari 2009 om 10:50

zondag 22 februari 2009 om 11:53
zondag 22 februari 2009 om 12:55
Bam, fijn dat je je wat beter voelt en ik hoop dat er snel een operatie gepland kan worden! Hoe lang duurt dat herstel ongeveer?
Mal, wat spannend zo´n examen! Je kunt het, je kunt het, je kunt het!!!
Star, waar heb je gekeken bij Nederlandse taal? Heb je een link oid voor mij? Studie zal voorlopig niet lukken denk ik. Ik ben echt bekaf (jongste slaapt nog immer beroerd), en met oudste in de buurt kan ik niet eens een tijdschrift lezen want dan is ie jaloers.
Mal, wat spannend zo´n examen! Je kunt het, je kunt het, je kunt het!!!
Star, waar heb je gekeken bij Nederlandse taal? Heb je een link oid voor mij? Studie zal voorlopig niet lukken denk ik. Ik ben echt bekaf (jongste slaapt nog immer beroerd), en met oudste in de buurt kan ik niet eens een tijdschrift lezen want dan is ie jaloers.