Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 13 december 2017 om 07:44
Ja en hij komt ook veel te veel voorbijSweetFirefly schreef: ↑12-12-2017 23:08Die van de gescheiden ouders en de dochter die dan dat gourmetpannetje voor haar vader inpakt. Alsof die ouders alleen met kerst er samen voor dat kind kunnen zijn.

woensdag 13 december 2017 om 11:01
Ik dacht dat juist dat de gyneacoloog tegen de patient zegt ; " de mama van Kiki"
woensdag 13 december 2017 om 11:15

woensdag 13 december 2017 om 12:06
Nee hoor. Op vrouwen die denken dat ze er net zo uit horen te zien als deze meiden als ze willen verhinderen dat hun man wegloopt.AnAppleADay schreef: ↑13-12-2017 11:39Die reclame is zo duidelijk gericht om mannen die kerstkadootjes kopen ipv op vrouwen die hun eigen lingerie kopen![]()

woensdag 13 december 2017 om 12:08
En die denken dat ze de troela's meegeleverd krijgen zekerAnAppleADay schreef: ↑13-12-2017 11:39Die reclame is zo duidelijk gericht om mannen die kerstkadootjes kopen ipv op vrouwen die hun eigen lingerie kopen![]()
woensdag 13 december 2017 om 12:23
Zelfde vind ik van de Pandora-reclame waarbij al die kerels een "hint" krijgen. Alsof je sieraden alleen hoort te krijgen en ze niet zelf kunt kopen als vrouw. Het rollenpatroon wordt stevig neergezet in reclames. Ici Paris heeft geloof ik ook zoiets.AnAppleADay schreef: ↑13-12-2017 11:39Die reclame is zo duidelijk gericht om mannen die kerstkadootjes kopen ipv op vrouwen die hun eigen lingerie kopen![]()
Hoeverder het te verkopen product van basislevensbehoefte af staat, hoe dikker de man-vrouw positie wordt onderstreept.
Bij wasmiddel en schoonmaakmiddelen zien we meestal een vrouw, bij auto's meestal een man.
Maar vooral datde vrouwen bij lingerie en parfum worden weggezet als perfect ogende sexobjecten met van die zaadvragende ogen stoort me.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 14 december 2017 om 10:42
.SweetFirefly schreef: ↑12-12-2017 23:08Die van de gescheiden ouders en de dochter die dan dat gourmetpannetje voor haar vader inpakt. Alsof die ouders alleen met kerst er samen voor dat kind kunnen zijn.
Eigenlijk vind ik het wel een mooie reclame, qua idee. Snap alleen dat heel veel gescheiden stellen hier niet op zitten te wachten.
Later is nu
donderdag 14 december 2017 om 10:44
,gemini2009 schreef: ↑13-12-2017 14:00De bolletje crackers reclame.
Waar dat stel ligt te stoeien in bed en zij om een cracker zeurt.
Ik zie alleen maar die borsten op en neer gaan, ik waarschijnlijk niet de enige zijn die alleen dat ziet.
Ik heb nog geen borst zien hobbelen, maar snap 'm niet. Hoezo is een cracker makkelijker en sneller dan een boterham? Je besmeert ze toch beide. Slaat nergens op.
Later is nu
vrijdag 15 december 2017 om 00:03
vrijdag 15 december 2017 om 09:04
De aller- allerergste reclame ooit wat mij betreft;
Nagesynchroniseerde mensen die zeggen dat hun pensioengeld niet in wapens of de tabaksindustrie geïnvesteerd mag worden.
Afgezien van de vreselijke stem en boze koppen, stoor ik me enorm aan de insinuatie dat andere verzekeraars dat wel doen.
Nagesynchroniseerde mensen die zeggen dat hun pensioengeld niet in wapens of de tabaksindustrie geïnvesteerd mag worden.
Afgezien van de vreselijke stem en boze koppen, stoor ik me enorm aan de insinuatie dat andere verzekeraars dat wel doen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

vrijdag 15 december 2017 om 11:26
Dit. Die stem ook. Vreselijk.SweetFirefly schreef: ↑15-12-2017 00:03Hi, ik ben Anouk, Ik krijg vaak complimenten over mijn huid. Mijn geheim? Olaz.
I love it.
Ja hoor.zum kotzen, Anouk.
vrijdag 15 december 2017 om 11:31
marjorette schreef: ↑13-12-2017 11:01Ik dacht dat juist dat de gyneacoloog tegen de patient zegt ; " de mama van Kiki"

Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin