Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18
zondag 15 januari 2017 om 20:33
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
zondag 10 december 2017 om 21:02
Na twee keer Fun gisteren Fata bezocht. Beneden ziet het er iets sjieker ingericht uit dan de Fun, maar bij de Fun zijn de playrooms dan weer iets snolleriger 
Beide leuke clubs, voor mij was het grote verschil het publiek. In Fata meer 'gewone mensen' ipv 'kijk mij eens mooi zijn' publiek zoals je in Fun veel ziet.
Ik blijf het moeilijk vinden om beneden contact te leggen met andere koppels. Oogcontact heb ik wel maar daarna weet ik niet hoe dit een vervolg te geven. In de playrooms lukt het beter, een beetje strelen doet vaak wonderen
Beide leuke clubs, voor mij was het grote verschil het publiek. In Fata meer 'gewone mensen' ipv 'kijk mij eens mooi zijn' publiek zoals je in Fun veel ziet.
Ik blijf het moeilijk vinden om beneden contact te leggen met andere koppels. Oogcontact heb ik wel maar daarna weet ik niet hoe dit een vervolg te geven. In de playrooms lukt het beter, een beetje strelen doet vaak wonderen
dinsdag 12 december 2017 om 17:31
A caress with permission?83nd0ver schreef: ↑10-12-2017 21:02Na twee keer Fun gisteren Fata bezocht. Beneden ziet het er iets sjieker ingericht uit dan de Fun, maar bij de Fun zijn de playrooms dan weer iets snolleriger
Ik blijf het moeilijk vinden om beneden contact te leggen met andere koppels. Oogcontact heb ik wel maar daarna weet ik niet hoe dit een vervolg te geven. In de playrooms lukt het beter, een beetje strelen doet vaak wonderen![]()
dinsdag 12 december 2017 om 19:42
dinsdag 12 december 2017 om 20:44
I didn't walk. She was lying next to me while her boy was licking her. I slowly touched her arm and looked her in the eye. She looked back and touched my arm followed by my leg. I placed little kisses on her hand to her arm and to her neck. We crawled next to each other and my wife and her boy did the same.
No drinks nor talking needed, just body language
woensdag 13 december 2017 om 12:17
Ons gestreeld toevallig ?? Wij waren er ook Lol83nd0ver schreef: ↑10-12-2017 21:02Na twee keer Fun gisteren Fata bezocht. Beneden ziet het er iets sjieker ingericht uit dan de Fun, maar bij de Fun zijn de playrooms dan weer iets snolleriger
Ik blijf het moeilijk vinden om beneden contact te leggen met andere koppels. Oogcontact heb ik wel maar daarna weet ik niet hoe dit een vervolg te geven. In de playrooms lukt het beter, een beetje strelen doet vaak wonderen![]()
woensdag 13 december 2017 om 12:59
Wie weet, het zou zomaar kunnen! Het was niet mega druk dus gezien hebben we jullie waarschijnlijk sowieso.
Mochten je ogen erop gevallen zijn, ik had een kekke paars-zwarte slip aan
woensdag 13 december 2017 om 14:44
Ik bezoek een aantal keer per jaar een club met mijn partner. Op https://parenclub.eu kijk ik dan vaak. Daar geven ze namelijk een mooi overzicht van parenclubs in Nederland en Belgie.
Wellicht is er een koppel dat een keer met ons een nieuwe club wil proberen?
Wellicht is er een koppel dat een keer met ons een nieuwe club wil proberen?
donderdag 14 december 2017 om 14:59
Ik een licht getinte meid
Met zwart doorschijnend jurkje en geen slip
donderdag 14 december 2017 om 15:24
Dan heb ik je (helaas voor mij) waarschijnlijk gemist en (helaas voor jou) dus ook niet gestreeldSwinging020 schreef: ↑14-12-2017 14:59Ik een licht getinte meid
Met zwart doorschijnend jurkje en geen slipWaren met grote groep stonden meeste tijd op dansvloer naast dj bij die bankjes
Wij waren ook het grootste deel van de tijd ook boven bezig in plaats van op de dansvloer, dat is toch uiteindelijk waar wij daar voor komen.
Wel waren wij boven getuige van een hele fijne 69 door een licht getinte dame en een andere dame. En die licht getinte dame vertelde tegen die andere dame dat ze daar met een grote groep waren dus wellicht was jij dat? Dan heb ik je toch (een stukje) gezien!
anoniem_65546b46a7777 wijzigde dit bericht op 14-12-2017 16:28
Reden: typo
Reden: typo
27.80% gewijzigd
donderdag 14 december 2017 om 22:20
Ik draag ook graag mijn piece of experience aan, gezien ik dat ook waardeerde voordat wij gingen.
Sinds oktober gaan wij zo nu en dan naar de Fata, het leek mij vooral nogal spannend gezien ik voller ben maar als je een leuk setje draagt, goed verzorgd bent en een leuk koppie hebt kom je ver!
Ik kan niet anders zeggen van de afgelopen keren dat wij geweest zijn, het ontzettend gezellig gehad hebben. Ik vind men heel respectvol met elkaar omgaan, het plezier is hoog en het is gewoon relaxt.
Op vrijdag en zondag breng ik het leeftijdsgemiddelde wel zwaar omlaag met mijn 22 jaar, maar vind dat verder niet erg vervelend, gezien leeftijd er niet heel erg toe doet voor ons ( mijn man is 32)
8 december waren we er voor het laatst, daar hebben we op het einde van de avond leuk israelisch stelletje ontmoet en seks mee gehad. (eerste keer in een PC voor ons gezien we hiervoor alleen maar veel gespeeld hebben met stelletjes)
Was enorm spontaan, leuk en gezellig, veel respect van beide kanten, was wat onwennig voor mij gezien voor onze parenclub ervaringen alleen seks gehad had met mijn man
Maar leuke is dat je enorm veel leert en dat is ook een van de beweegredenen waarom we gaan.
Het leuke is ook van de Fata, geen idee als het trouwens altijd zo is, maar er komen daadwerkelijk mannen en stelletjes op ons af om te zeggen dat ze mij (de vrouw) knap vinden, of dat mijn man het getroffen heeft, of gewoon heel spontaan dat je er leuk uit ziet, en dat vindt ik zo leuk en lief! Je ziet echt dat men het beste met elkaar voor heeft. De Darkroom vinden we ook enorm leuk in de Fata, beetje mystische ervan is aan te raden, zo lig je met ze alle te kutten en zo zoek je iemand zijn slip of korset
Het contact leggen vinden we alleen lastig, er is constant oog contact, of mensen die gezellig komen kletsen maar vanaf daar wordt ik vooral nogal verlegen omdat ik niet zo goed weet hoe je dan echt verder gaat. Boven in de kamertjes komt het ook echt van andere stelletjes af die ineens komen strelen want uit ons zelf vinden we dat nog best onwennig, maar gaat steeds beter, is ervaring denk ik
Wij vinden het een groot gezellig feest met leuke, gezellige mensen op een pracht locatie. 22 december gaan we weer, zijn benieuwd wat we nu weer aantreffen!
Sinds oktober gaan wij zo nu en dan naar de Fata, het leek mij vooral nogal spannend gezien ik voller ben maar als je een leuk setje draagt, goed verzorgd bent en een leuk koppie hebt kom je ver!
Ik kan niet anders zeggen van de afgelopen keren dat wij geweest zijn, het ontzettend gezellig gehad hebben. Ik vind men heel respectvol met elkaar omgaan, het plezier is hoog en het is gewoon relaxt.
Op vrijdag en zondag breng ik het leeftijdsgemiddelde wel zwaar omlaag met mijn 22 jaar, maar vind dat verder niet erg vervelend, gezien leeftijd er niet heel erg toe doet voor ons ( mijn man is 32)
8 december waren we er voor het laatst, daar hebben we op het einde van de avond leuk israelisch stelletje ontmoet en seks mee gehad. (eerste keer in een PC voor ons gezien we hiervoor alleen maar veel gespeeld hebben met stelletjes)
Was enorm spontaan, leuk en gezellig, veel respect van beide kanten, was wat onwennig voor mij gezien voor onze parenclub ervaringen alleen seks gehad had met mijn man
Het leuke is ook van de Fata, geen idee als het trouwens altijd zo is, maar er komen daadwerkelijk mannen en stelletjes op ons af om te zeggen dat ze mij (de vrouw) knap vinden, of dat mijn man het getroffen heeft, of gewoon heel spontaan dat je er leuk uit ziet, en dat vindt ik zo leuk en lief! Je ziet echt dat men het beste met elkaar voor heeft. De Darkroom vinden we ook enorm leuk in de Fata, beetje mystische ervan is aan te raden, zo lig je met ze alle te kutten en zo zoek je iemand zijn slip of korset
Het contact leggen vinden we alleen lastig, er is constant oog contact, of mensen die gezellig komen kletsen maar vanaf daar wordt ik vooral nogal verlegen omdat ik niet zo goed weet hoe je dan echt verder gaat. Boven in de kamertjes komt het ook echt van andere stelletjes af die ineens komen strelen want uit ons zelf vinden we dat nog best onwennig, maar gaat steeds beter, is ervaring denk ik
Wij vinden het een groot gezellig feest met leuke, gezellige mensen op een pracht locatie. 22 december gaan we weer, zijn benieuwd wat we nu weer aantreffen!
Love her wild
vrijdag 15 december 2017 om 12:23
Wij gaan ook, en zijn ook andere jaren geweest. Het is een gezellige dag, deels omdat iedereen toch in een beetje feeststemming is. Een goede mix van bekende gezichten, toeristen en jonge mensen die de familie ontvlucht zijn. Voordeel is ook dat het iets vroeger afgelopen is (het begint ook vroeger) Maar doordat je toch geen contact met 'buiten' hebt, heb je na een uurtje binnen al niet meer door dat het eigenlijk nog best vroeg is voor een avondje uit.otherdouble schreef: ↑09-12-2017 13:38Op 26/12 gaan wij tweetjes naar fun4two. Wordt onze derde keer in de fun maar eerste keer op zo een avond.
Wie heeft ervaring met kerst feestjes in de fun? Komt iedereen in sexy Santa pakje of is het een dag als een andere![]()
Sommigen doen wat feestelijks aan, maar de meerderheid komt in de gewone partykleding.
Enige nadeel is dat er weer zo'n verschrikkelijke zanger of zangeres komt. Tijd om de sauna in te duiken of te gaan eten.
vrijdag 15 december 2017 om 12:27
Iets waar ik wel nieuwsgierig naar ben.
Ik doe aan bdsm avond. Nu is er bij de meeste clubs ook een bdsm ruimte. Hoe kijken jullie er tegenaan als daar op een reguliere parenclub avond (waar ik ook interesse in heb) gebruik van wordt gemaakt voor een bdsm-spel?
Ik doe aan bdsm avond. Nu is er bij de meeste clubs ook een bdsm ruimte. Hoe kijken jullie er tegenaan als daar op een reguliere parenclub avond (waar ik ook interesse in heb) gebruik van wordt gemaakt voor een bdsm-spel?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 15 december 2017 om 12:37
Waarom zou je dat niet doen? Daar is die ruimte toch voor gemaakt? Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken, hooguit even nieuwsgierig naar binnen glurenlollypopje schreef: ↑15-12-2017 12:27Iets waar ik wel nieuwsgierig naar ben.
vrijdag 15 december 2017 om 12:45
Ik zou het waarschijnlijk ook gewoon doen, maar ik hoor weleens dat mensen er van schrikken.
Nieuwsgierige kijkers overigens geen problemen mee, heb ik op kinkfeesten ook vaak
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 15 december 2017 om 12:46
In Monique hebben ze een gecombineerde bdsm/swingers-avonden. Daar wordt dus meer gebdsmt dan bij een gewone avond. Bevriende subs die daar wel eens zijn geweest vertelden dat de sfeer heel anders is dan op bdsm-feesten en zo. Swingers houden wat minder afstand, zowel fysiek als bijv qua geluid. Ik ben er zelf nog nooit geweest, dus heb er geen ervaring mee.
Ik ben wel 1x in de fata geweest en daar vond ik die avond het spel in de bdsm-ruimte nogal respectloos. Op een bdsm-feest kan ik erg genieten van de interactie tussen een D en een s, die interactie was daar bij de Domina die met haar sub speelde wel een beetje, bij de Dom die naast zijn eigen sub nog een vrouw op de dansvloer had gescoord zag ik dat helemaal niet en ik werd er misselijk van.
Ik ben wel 1x in de fata geweest en daar vond ik die avond het spel in de bdsm-ruimte nogal respectloos. Op een bdsm-feest kan ik erg genieten van de interactie tussen een D en een s, die interactie was daar bij de Domina die met haar sub speelde wel een beetje, bij de Dom die naast zijn eigen sub nog een vrouw op de dansvloer had gescoord zag ik dat helemaal niet en ik werd er misselijk van.
vrijdag 15 december 2017 om 12:53
@Marana dat de ongeschreven regels bij swingers anders zijn en dat ze minder afstand houden heb ik gemerkt toen ik ooit bij Kinky Paradise was en ik een kinkfeest verwachtte. Kennissen van mij speelden daar en swingers liepen door de baan van de zweep of gingen er vlak naast met elkaar bezig. Of raken aan, terwijl het stel duidelijk geconcentreerd is. Hadden misschien ook wat op, dat zal vast hebben meegespeeld. Maar die dingen geven ook het gevoel dat zo'n spel daar minder passend is.
En nee ik ben niet anti-swingers hoor
Maar omdat dit soort dingen anders zijn, ben ik er wel nieuwsgierig naar. Wil namelijk niemand voor het hoofd stoten of een vervelende situatie creeëren.
Wat jij schrijft over die D met zijn s, dat is denk ik niet exclusief voor bdsm op swingersfeesten. Ik zie dit soort dingen ook wel bij bdsm gelegenheden, waar ik totaal de connectie of interactie mis bij de mensen die spelen.
En nee ik ben niet anti-swingers hoor
Wat jij schrijft over die D met zijn s, dat is denk ik niet exclusief voor bdsm op swingersfeesten. Ik zie dit soort dingen ook wel bij bdsm gelegenheden, waar ik totaal de connectie of interactie mis bij de mensen die spelen.
vrijdag 15 december 2017 om 12:54
Overigens heb ik wel goede ervaringen met de zondagmiddag in Lelystad, waarschijnlijk omdat het dan een stuk rustiger is. Maar dat richt zich ook bewust op zowel bdsm'ers en swingers. Dus mensen weten dan van te voren wat ze kunnen verwachten.