Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
20-11-2017 13:29
Debuutroman? De buurman natuurlijk! Suffe autocorrect ;-D
Hahaha ik had 'm door! 😉
Afgelopen zaterdag de Fata bezocht, leuke sfeer, muziek kon wat ons betreft wel wat beter, wij vinden de Erotic Dance avonden qua muziek leuker. Leuke contacten opgedaan, lekker van en met elkaar genieten en als kers op de taart nog mee geweest met een lekker stel om de nacht thuis bij hen af te sluiten....... :cheer2:
anoniem_638f50d08b10f wijzigde dit bericht op 21-11-2017 13:16
Reden: typefoutje ;-)
0.31% gewijzigd
Afgelopen zaterdag na een lange tijd weer eens naar Eroroma gegaan. Was minder druk dan de vorige keer maar daarmee was het niet ge(il)zelliger integendeel, was juist heel ge(il)zellig.
We waren aangenaam verrast dat er nu een aparte rookruimte gerealiseerd is in Eroroma: vinden wij als niet-rokers zeer aangenaam! Van Excitant wisten we al dat er andere "Excitantjes" kwamen. Met een ander Excitant stel hebben we het daarna heel gezellig gehad. Dus het hoeft helemaal niet druk te zijn om het leuk te hebben in een p.c., waarbij wij Eroroma altijd als heel gemoedelijk ervaren.
lekkergenietenpaar wijzigde dit bericht op 22-11-2017 10:35
Reden: Aanvulling
13.15% gewijzigd
Live is short
Hi iedereen,

Ik ben opzoek naar een parenclub waar veel getinte/donkere mensen komen. Hebben jullie tips?

:lijstje:
Mystique heeft thema-avonden waarbij getint een rol speelt maar nooit geweest op die bewuste thema-avonden dus geen idee of het wat is
Wat is een Bilf in hemelsnaam?
Bilf schreef:
22-11-2017 17:47
Mystique heeft thema-avonden waarbij getint een rol speelt maar nooit geweest op die bewuste thema-avonden dus geen idee of het wat is
Ze “huren” dan 5 getinte mannen in, de keer dat ik er was liepen deze nogal onhandig rond, probeerden een paar keer contact met mij te zoeken, maar ook dit ging heel onhandig..
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Uomo schreef:
22-11-2017 18:53
Wat is een Bilf in hemelsnaam?
Op basis van profielfoto gok ik

"Beef I like to fuck" :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
haha..inderdaad een dikke koe op de foto..nee dat zal toch niet..

zou het Bull i'ld like to fuck zijn ?
Uomo schreef:
22-11-2017 20:14
haha..inderdaad een dikke koe op de foto..nee dat zal toch niet..

zou het Bull i'ld like to fuck zijn ?
ik ging er vanuit dat ze zichzelf bedoeld, dus dan leek Beef mij waarschijnlijker...

Maar nu wacht ik ook in spanning op het antwoord :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Geslacht wordt niet opgegeven in het profiel..logisch met zo'n dikke koe..maar het kan een man zijn..

gevonden in de urban dictionary

BILF
Beard I'd Like to Fondle
Lea ~ "Holy shitkebabs; see that beautiful bloke over there with a massive beard?"

Victoria ~ "Yeah, what a BILF, let's go fondle it!"
Jep, dat moet hem zijn :p
Kriebelt zo lekker tussen mn bovenbenen :$
Hallo allemaal,

Met veel interesse jullie forum gelezen. Mijn vriend en ik hebben afgelopen jaar genoten op de kamasutra en willen binnenkort fata eens bezoeken, ik ben al een stuk wijzer geworden van jullie ervaringen maar heb nog een paar korte vragen. Wat trek je bijvoorbeeld aan? Vanaf het tijdstip van de dress code is het mij duidelijk maar daarvoor en wat als je van natte ruimtes gebruik maakt? Gaat dan alles uit of kleed je je om in bikini?

Groetjes!
@ 2_sweet

Gewone uitgaanskleding zoals je normaal naar een normale club gaat en idd in het zwembad is het alles uit of je wil je lingerie zeiknat willen hebben.
Is er iemand hier bekend met swingersclub Oase in Ammerzoden? En dan meer specifiek de Kinky/BDSM avond (3e zaterdag vd maand).

Met mijn vorige partner ging ik geregeld naar parenclubs (Fata, Fun) maar dan naar de "gewone" avonden. Mijn huidige meneer is nooit naar een parenclub geweest maar bloednieuwsgierig er naar. Wil hem niet meenemen naar een beginnersavond oid, hij is niet bleu en hij weet waar Abraham de mosterd haalt. We gaan samen geregeld naar BDSM-speelfeesten en een kinky/BDSM-avond in een parenclub lijkt ons allebei wel iets voor ons.
Vroeger hadden Fata en Fun dergelijke avonden, maar die zie ik nu niet meer op hun agenda's staan. Showboat staat wel op het verlanglijstje maar wel willen ook een keer naar een iets minder drukke en kleinschaliger avond. Dat er ook tijd en gelegenheid is om bijvoorbeeld van een aanwezige jacuzzi/bubbelbad/zwembad/sauna gebruik te maken maar dat eventuele Nilla's geen aanstoot nemen aan zijn dominantie t.o.v. mij.

Tips voor andere clubs zijn dus ook welkom!
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
zsazsad1 schreef:
22-11-2017 14:21
Hi iedereen,

Ik ben opzoek naar een parenclub waar veel getinte/donkere mensen komen. Hebben jullie tips?

:lijstje:
Ik ging altijd met erg veel plezier naar de Milk&chocolate-avonden op de Showboat. Goede sfeer en heel veel donker lekkers. Ze houden elke twee maanden zo'n avond, data staan op hun website.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
2_sweet schreef:
23-11-2017 08:19
Hallo allemaal,

Met veel interesse jullie forum gelezen. Mijn vriend en ik hebben afgelopen jaar genoten op de kamasutra en willen binnenkort fata eens bezoeken, ik ben al een stuk wijzer geworden van jullie ervaringen maar heb nog een paar korte vragen. Wat trek je bijvoorbeeld aan? Vanaf het tijdstip van de dress code is het mij duidelijk maar daarvoor en wat als je van natte ruimtes gebruik maakt? Gaat dan alles uit of kleed je je om in bikini?

Groetjes!
Hi
Im sure my partner and I will be naked in a whirlpool or sauna! My partners lingerie will not be that difficult to remove 😉
Iemand bekend met erotische sauna Azzura in Beuningen? Misschien dat ik er vanavond heen ga. De recensies zijn in ieder geval niet slecht.
Gisteren weer eens naar de fun geweest waar het gezellig druk was. We hebben ons lekker vermaakt in het bubbelbad en heerlijk een paar uurtjes in de tantra doorgebracht.
Ik ben hier nieuw, en lees al een paar dagen deze lange thread.

Mijn vriend en ik hebben ons net ingeschreven bij SDC, maar ik merk dat er niet veel jonge stellen zijn?
( ik ben 26, vriend 29 )

Ben benieuwd, misschien zijn er nog mensen van het forum ook op SDC?
We maken graag contact.. :)
Dawn00 schreef:
27-11-2017 20:43
Mijn vriend en ik hebben ons net ingeschreven bij SDC, maar ik merk dat er niet veel jonge stellen zijn?
( ik ben 26, vriend 29 )
Op SDC staan inderdaad relatief veel mensen met een ietsiepietsie meer levenservaring ;-)

Wij zijn zelf begin 40 en hebben geen issues met leeftijd, zodra we een klik hebben met een mogelijke date wordt er meer gekeken naar overeenkomsten in een profiel dan naar leeftijd. De eerlijkheid gebied ons wel te zeggen, dat wij over het algemeen in de leeftijd van 35-55 kijken, een mogelijke date zit dan vaak ik dezelfde levensfase als wij........

Veel plezier op en met SDC, en zorg goed voor jezelf!

:rose:
anoniem_638f50d08b10f wijzigde dit bericht op 29-11-2017 08:19
Reden: inkorten
0.07% gewijzigd
Ik en mijn vriend gaan binnenkort naar mistique. Ik ga voor het eerst naar een pc hij is al vaker geweest. Maar wat ik me afvroeg wie heeft er een recente ervaring met mistique?
Loha76 schreef:
29-11-2017 14:02
wie heeft er een recente ervaring met mistique?
Ik heb meerdere verslagen over Mystique geschreven. Klik op mijn profielfoto, dan kun je zien waar dat is.

Heel veel plezier in ieder geval!
If i require any further information is private messaging allowed on this site please?

Thank you in advance

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven