Kerstpakket 2017
zondag 17 december 2017 om 20:08
Flinke dozen zijn fijn!Phoebe-Buffay schreef: ↑17-12-2017 20:03To begint...
Ik heb nog geen kerstpakket gekregen.
Maar ze staan al op kantoor van de baas.
Volgens mij zijn het flinke dozen.
![]()
Wij kregen dit jaar een paar kerstsokken. Tijdens de kerstborrel stond er een grot kerstboom met allemaal sokken erin. Bovenin voor de mannen, onderste helft damesmaat.
En via de mail een cadeaubon te besteden bij bol van 25 euro.
Ik miste het topic ook al!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 17 december 2017 om 20:16
Martje2801 schreef: ↑17-12-2017 20:14Hier 60 euro aan cadeaubonnen.
Ventlief 4 vreetpakketten.
1 van de baas, en 3 van opdrachtgevers.
Jullie zijn goed verwend met de pakketten!
zondag 17 december 2017 om 20:17
Je hoort mij ook niet klagen hoor
zondag 17 december 2017 om 20:17
Ik weet niet of ik iets ga krijgen voor kerst. Dit jaar nieuwe baan, dus verrassing.
Man krijgt al jaren niks van werkgever en relatiegeschenken aanpakken is aan zoveel regels gebonden dat dat ook zo goed als is afgeschaft.
Zoon heeft al iets gekregen en cadeaubon bij een bedrijf met een beperkt assortiment. Vorig jaar heeft hij een broodrooster genomen en die hebben wij van hem overgenomen. Hadden er echt een nodig dus prima.
Dochter krijgt altijd iets leuks, maar pas echt de dag voor kerst dus ik ben benieuwd.
Jongste heeft sinds twee weken een baantje bij een heel nieuw bedrijf dus nog geen idee wat dat zou kunnen worden.
Spannend dus nog hier.
Man krijgt al jaren niks van werkgever en relatiegeschenken aanpakken is aan zoveel regels gebonden dat dat ook zo goed als is afgeschaft.
Zoon heeft al iets gekregen en cadeaubon bij een bedrijf met een beperkt assortiment. Vorig jaar heeft hij een broodrooster genomen en die hebben wij van hem overgenomen. Hadden er echt een nodig dus prima.
Dochter krijgt altijd iets leuks, maar pas echt de dag voor kerst dus ik ben benieuwd.
Jongste heeft sinds twee weken een baantje bij een heel nieuw bedrijf dus nog geen idee wat dat zou kunnen worden.
Spannend dus nog hier.
zondag 17 december 2017 om 20:19
Balen....
zondag 17 december 2017 om 20:20
Het zag er inderdaad heel erg leuk uit, zo'n boom vol sokken. En je mocht als vrouw best een mannenpaar pakken.GinnyJones schreef: ↑17-12-2017 20:16Hier helemaal geen kerstpakket. Is wegbezuinigd helaas..
Ik vind dat idee van de kerstsokken erg leuk, maar wat ik me dan toch afvraag als vrouw met schoenmaat 42, mag je dan als vrouw ook een paar mannensokken pakken?
De mannen met echt grote voeten, die namen juist een vrouwenpaar mee voor hun vrouw/vriendin.
Zo was iedereen toch nog blij.
Ik heb een paar met pinguins erop.
En het kerstpakket wegbezuinigen! Hoe durven ze! Dat is toch heilig?!
tonkje wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:22
5.75% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 17 december 2017 om 20:23
zondag 17 december 2017 om 20:28
zondag 17 december 2017 om 20:31