Kerstpakket 2017
zondag 17 december 2017 om 22:55
Wij krijgen altijd een kleinigheidje voor de sint. Dit jaar een amandelstaaf en een chocoladeletter.
Met kerst een kerstkaart met een code om in te loggen op een website. Hier staan enorm veel producten op maar ik koos toch maar voor een vvv bon twv 40 euro.
Uiteraard een dertiende maand, wat ongeveer 2/3 van mijn maandsalaris bedraagt. Maar dit is gewoon een arbeidsvoorwaarde, dus heeft weinig te maken met een kerstattentie.
Ook hebben we in december altijd een kerstlunch met daarna een borrel of een diner met daarna een borrel. Dit is doorbetaald.
Dus best verwend. Maar als ik heel eerlijk ben, heb ik liever een ouderwets vreetpakket dan een bon. Het is toch dan een verrassing elke keer wat er in zit. Nu neem ik de bon in ontvangst en kwak hem in mijn tas. Niet uit ondankbaarheid, maar ik mis de spanning van het naar huis gaan met de doos en dan thuis open maken.
Maar....gelukkig krijgt mijn man wel z'n spannende doos. En gelukkig mag ik die altijd uitpakken.
Met kerst een kerstkaart met een code om in te loggen op een website. Hier staan enorm veel producten op maar ik koos toch maar voor een vvv bon twv 40 euro.
Uiteraard een dertiende maand, wat ongeveer 2/3 van mijn maandsalaris bedraagt. Maar dit is gewoon een arbeidsvoorwaarde, dus heeft weinig te maken met een kerstattentie.
Ook hebben we in december altijd een kerstlunch met daarna een borrel of een diner met daarna een borrel. Dit is doorbetaald.
Dus best verwend. Maar als ik heel eerlijk ben, heb ik liever een ouderwets vreetpakket dan een bon. Het is toch dan een verrassing elke keer wat er in zit. Nu neem ik de bon in ontvangst en kwak hem in mijn tas. Niet uit ondankbaarheid, maar ik mis de spanning van het naar huis gaan met de doos en dan thuis open maken.
Maar....gelukkig krijgt mijn man wel z'n spannende doos. En gelukkig mag ik die altijd uitpakken.
zondag 17 december 2017 om 23:07
En wat kregen de mannen?
zondag 17 december 2017 om 23:13
Mag hem morgen ophalen. Alleen uitzendbureau heeft enkel rekening gehouden met de productie afdeling. En ik ben de enige uzk die op kantoor zit.. Even kijken hoe doen omdat er diepvries bij zit. Daar moesten we rekening mee houden. Hoe en wat weet ik niet. Enkel diepvries vanuit bedrijf (etennnn diepvries vleesverwerking). Maar rest onbekend... Wordt vervolgd morgen.
Die van mijn vriendin moet nog komen. Gekozen voor verassingpakket. Maar ze kon niet naar de kerst bijeenkomst, dus ze zouden laten weten hoe die nog komt. Denk met de normale werkbezorging mee (werken vanuit huis).
Die van mijn vriendin moet nog komen. Gekozen voor verassingpakket. Maar ze kon niet naar de kerst bijeenkomst, dus ze zouden laten weten hoe die nog komt. Denk met de normale werkbezorging mee (werken vanuit huis).
maandag 18 december 2017 om 00:36
maandag 18 december 2017 om 06:44
Dit verbaast mij zeer ik werk ook bij een overheidsorganisatie en dit is al sinds ik daar werk wat nu 7 jaar en relatie geschenken naar huis laten sturen kan echt niet. Alles wat je krijgt moet gemeld worden en doe je dat niet dan krijg je een waarschuwing. Er zijn al medewerkers geweest die dat gehad hebben en ook een waar mede hierdoor is ontslagen.Blondie456 schreef: ↑17-12-2017 20:43Mijn man kreeg altijd veel relatiegeschenken vanaf begin december. veel werd er thuis bezorgd. veel kistjes wijn altijd gekregen.
Als er iets komt wordt het of ter plekke opgegeten of verdeelt.
maandag 18 december 2017 om 06:48
Hier bijenkorfbon. Leuk en attent. Maar beetje jammer. Groot deel van personeel heeft het niet zo breed en heeft eerder al eens laten weten de attentie zeer te waarderen maar of er niet gekeken kan worden naar een breder inzetbare bon zoals bijvoorbeeld vvv die je zelfs bij de super kan inleveren. Maar office manager bepaald en die snapt dat niet.
maandag 18 december 2017 om 06:55
maandag 18 december 2017 om 07:45
Misschien werkt die man gewoon in het bedrijfsleven? Daar kan dat allemaal prima.leoni schreef: ↑18-12-2017 06:44Dit verbaast mij zeer ik werk ook bij een overheidsorganisatie en dit is al sinds ik daar werk wat nu 7 jaar en relatie geschenken naar huis laten sturen kan echt niet. Alles wat je krijgt moet gemeld worden en doe je dat niet dan krijg je een waarschuwing. Er zijn al medewerkers geweest die dat gehad hebben en ook een waar mede hierdoor is ontslagen.
maandag 18 december 2017 om 07:52
Ik kan me er ook helemaal niets bij voorstellen. Ik ken genoeg mensen die bij de gemeente werken, maar het is echt not done om zomaar iets aan te nemen en naar huis laten sturen is helemaal onacceptabel.leoni schreef: ↑18-12-2017 06:44Dit verbaast mij zeer ik werk ook bij een overheidsorganisatie en dit is al sinds ik daar werk wat nu 7 jaar en relatie geschenken naar huis laten sturen kan echt niet. Alles wat je krijgt moet gemeld worden en doe je dat niet dan krijg je een waarschuwing. Er zijn al medewerkers geweest die dat gehad hebben en ook een waar mede hierdoor is ontslagen.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 18-12-2017 07:53
0.51% gewijzigd
maandag 18 december 2017 om 07:53
Een code om zelf iets uit te zoeken. Kon vanalles zijn. Van een sieraad tot een kledingstuk. Van een broodrooster tot een reistrolley. Waarde onbekend. Ik heb gekozen voor een blender met bijpassende assecoires. Erg leuk. Blender niet noodzakelijk, echter juist daarom is het leuk. Zou het zelf niet snel kopen en nu hebben we er een. Is ook al gearriveerd en gisteren voor kind eerste smoothie gemaakt.
Relatiegeschenken zullen vast ook zijn. We krijgen elk jaar van een vaste relatie van partner, welke een functie heeft die horecagerelateerd is, een verpakking keidure zalm en van een andere vaste relatie een kist met 2 sjieke wijnen. Die laatst drinken we zelf niet echter zijn fijn voor bezoek of om weg te geven. Partner krijgt wel geen kerst”geschenk” van eigen werkgever. Enkele jaren geleden afgeschaft daar.
Ons hoor je beslist niet klagen.
Relatiegeschenken zullen vast ook zijn. We krijgen elk jaar van een vaste relatie van partner, welke een functie heeft die horecagerelateerd is, een verpakking keidure zalm en van een andere vaste relatie een kist met 2 sjieke wijnen. Die laatst drinken we zelf niet echter zijn fijn voor bezoek of om weg te geven. Partner krijgt wel geen kerst”geschenk” van eigen werkgever. Enkele jaren geleden afgeschaft daar.
Ons hoor je beslist niet klagen.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 18-12-2017 09:14
0.35% gewijzigd
maandag 18 december 2017 om 08:07
Bij mijn werk altijd een pakket met thema. Ene jaar leuker dan het andere.
Afgelopen week pakket gekregen en voor het eerst in 2 jaar hoor je weer meer enthousiaste reacties!
Het thema was gericht op ontbijt en er zaten producten in vanuit de regio.
Vriend krijgt zijn pakket vrijdag en die zijn altijd zoooooooooo leuk om open te maken
echt de wel eetpakketten maar met altijd ook handige hebbedingen.
Zo heeft er al eens een super fijne broodsnijplank ingezeten, soepkommen erna vorig jaar zat alles in een hele handigen boodschappen tas die ik nog steeds heel vaak gebruik!
Afgelopen week pakket gekregen en voor het eerst in 2 jaar hoor je weer meer enthousiaste reacties!
Het thema was gericht op ontbijt en er zaten producten in vanuit de regio.
Vriend krijgt zijn pakket vrijdag en die zijn altijd zoooooooooo leuk om open te maken
Zo heeft er al eens een super fijne broodsnijplank ingezeten, soepkommen erna vorig jaar zat alles in een hele handigen boodschappen tas die ik nog steeds heel vaak gebruik!
Tralalalala
maandag 18 december 2017 om 08:47
Ik ben verantwoordelijk voor het uitzoeken en bestellen van de pakketten binnen ons bedrijf.
Ik vind het best lastig moet ik zeggen. Werkgever wil graag een traditioneel pakket met niet al te veel prullaria erin. Vorig jaar een eetpakket met een heerlijke plaid erin.
Dit jaar heb ik een wat groter vreetpakket gekozen, met alleen een paar weckpotjes erin, maar verder alleen maar eten.
Morgen worden ze bij ons bezorgd en kunnen we overgaan tot overhandigen. Ben benieuwd wat ze ervan vinden!
Ik vind het best lastig moet ik zeggen. Werkgever wil graag een traditioneel pakket met niet al te veel prullaria erin. Vorig jaar een eetpakket met een heerlijke plaid erin.
Dit jaar heb ik een wat groter vreetpakket gekozen, met alleen een paar weckpotjes erin, maar verder alleen maar eten.
Morgen worden ze bij ons bezorgd en kunnen we overgaan tot overhandigen. Ben benieuwd wat ze ervan vinden!
maandag 18 december 2017 om 09:00
Bij ons een kerstmarkt. Leuk idee maar heel slecht opgezet. Slechts 6 kraampjes, 20 munten (20 euro), ergens op een parkeerplaats waar je dus niet meer mocht parkeren. Je moest je apart aanmelden, een collega mocht niet voor je gaan en was van 10-1730. Terwijl werktijden van ons tof 16:00 of 17:00 uur zijn. Veel mensen zijn dan ook niet geweest.
Kraampjes van 1,5 m breed met bijv 6 boeken, 6 rituelpakketjes of olijfolie voor 10 munten, waardoor je met 10 munten overzat.
Voor de grote organisatie die we hebben, had dit veel beter gekund.
Mijn man heeft vanavond ook een kerstmarkt, maar eerst met diner door de baas betaald en daarna voor 100 euro marktshoppen bij de lokale overnemers. Veel beter!
Kraampjes van 1,5 m breed met bijv 6 boeken, 6 rituelpakketjes of olijfolie voor 10 munten, waardoor je met 10 munten overzat.
Voor de grote organisatie die we hebben, had dit veel beter gekund.
Mijn man heeft vanavond ook een kerstmarkt, maar eerst met diner door de baas betaald en daarna voor 100 euro marktshoppen bij de lokale overnemers. Veel beter!
maandag 18 december 2017 om 09:03
Een paar jaar terug hadden we een tas met allemaal eetbare producten van een duurzame supermarkt, afgelopen jaar een doos met vooral biologisch eten maar ook een paar leuke spullen voor in huis. Dit jaar hebben ze het anders aangepakt, we hebben een inlogcode om een cadeau van ongeveer €35 uit te zoeken. Ook deze site heeft weer een link met duurzaam, maar er staan echt leuke dingen tussen.
Vriendlief heeft afgelopen jaar een pakket gehad waar zijn hele afdeling over gemopperd heeft. Dit jaar krijgt hij punten om iets mee uit te zoeken, ben benieuwd! Hij heeft me beloofd dat ik mocht kiezen. Ik verwacht dat het voor een aardig bedrag is, ze hebben iets goed te maken.
Vriendlief heeft afgelopen jaar een pakket gehad waar zijn hele afdeling over gemopperd heeft. Dit jaar krijgt hij punten om iets mee uit te zoeken, ben benieuwd! Hij heeft me beloofd dat ik mocht kiezen. Ik verwacht dat het voor een aardig bedrag is, ze hebben iets goed te maken.
maandag 18 december 2017 om 09:25
Hier ook een bon van de Bijenkorf. Is niet de eerste keer.
Man werkt in de FMCG/Consumentengoederen. PAkket bestaat dus steevast uit etenswaren uit eigen huis.... die hij gedurende het jaar ook al regelmatig meekrijgt. Hoewel ik het idee wel begrijp, vind ik het toch altijd een beetje karig voor zo'n groot bedrijf.
Man werkt in de FMCG/Consumentengoederen. PAkket bestaat dus steevast uit etenswaren uit eigen huis.... die hij gedurende het jaar ook al regelmatig meekrijgt. Hoewel ik het idee wel begrijp, vind ik het toch altijd een beetje karig voor zo'n groot bedrijf.
maandag 18 december 2017 om 09:28
Echt? Ze hebben jullie verwachtingen welke niet gehonoreerd zijn goed te maken?Nyx- schreef: ↑18-12-2017 09:03Een paar jaar terug hadden we een tas met allemaal eetbare producten van een duurzame supermarkt, afgelopen jaar een doos met vooral biologisch eten maar ook een paar leuke spullen voor in huis. Dit jaar hebben ze het anders aangepakt, we hebben een inlogcode om een cadeau van ongeveer €35 uit te zoeken. Ook deze site heeft weer een link met duurzaam, maar er staan echt leuke dingen tussen.
Ik lees dat er mensen zijn zonder kerstpakket in welke vorm dan ook.