Kerstpakket 2017
zondag 17 december 2017 om 21:19
Ik maak het op, geef het aan schoonouders of zet het op mijn werk in de kantine. Dan is het ook zo weg.Blondie456 schreef: ↑17-12-2017 21:05Mijn ervaring met van die voedselpakketten is dat er veel van weg werd gegooid. Het kwam in de voorraadkast terecht en dan na een tijd gooide je het alsnog weg.
In het pakket van man dit jaar niks we we niet lusten.
zondag 17 december 2017 om 21:28
Dat is de winkelwaarde. Dat heeft jullie bedrijf er bij lange na niet voor betaald hoor.the4ofus schreef: ↑17-12-2017 20:42Hier was het een douchegel met een bijbehorende spons. Elk cadeautje is leuk, maar om te zeggen dat we daar nou echt enthousiast van werden met z'n allen, nou, nee. Een collega had het meteen even gegoogeld (om te zien welke geuren er allemaal waren, want we hadden er verschillende en zij vond e hare niet zo lekker ruiken) en het bleek ruim 40 euro te kosten... daar had HR wel leukere dingen mee kunnen bedenken...
zondag 17 december 2017 om 21:29
Wij mochten uitzoeken op cadeausite. Ik ben uitzendkracht en ons 'budget' was ongeveer 25 euro. Ik heb een fietskrat en bel uitgezocht. Ik vind voedselpakket leuk maar ivm voedselallergie dit jaar niet gekozen. Of uitzendbureau ook kerstpakketten doet is nog onbekend.
Volgens mij heeft man teamuitje ipv kerstpakket, of dat moet nog komen. Nieuwe baan dus geen idee.
Volgens mij heeft man teamuitje ipv kerstpakket, of dat moet nog komen. Nieuwe baan dus geen idee.
zondag 17 december 2017 om 21:29
Ik heb deze fiets gekregen
https://www.vanmoof.com/en_nl/bikes/smart-straight
Oh en een hele toffe kerst trui met ons logo en AI ‘poppetje’ met een naam die met het bedrijf te maken heeft. Super blij mee
Oh en een hele toffe kerst trui met ons logo en AI ‘poppetje’ met een naam die met het bedrijf te maken heeft. Super blij mee
maaique wijzigde dit bericht op 17-12-2017 21:34
43.52% gewijzigd
Internagelaktisch
zondag 17 december 2017 om 21:30
zondag 17 december 2017 om 21:33
Gaaf!Maaique schreef: ↑17-12-2017 21:29Ik heb deze fiets gekregen![]()
zondag 17 december 2017 om 21:34
Echt? Supercool zeg! Ik zou nooit weer weggaan bij dat bedrijfMaaique schreef: ↑17-12-2017 21:29Ik heb deze fiets gekregen![]()
zondag 17 december 2017 om 21:35
Die keuze heb ik ook. Moeilijk, moeilijk...blueeyes*3 schreef: ↑17-12-2017 21:21Ik mag kiezen: een ouderwets pakket, een bon voor een woonwarenhuis of doneren aan een goed doel.
zondag 17 december 2017 om 22:05
Toen ik in België woonde met mijn vriend (hij werkte in België, ik in Nederland) kreeg hij een enorm kerstpakket!the4ofus schreef: ↑17-12-2017 20:48Ik werk in België en wij krijgen dus elk jaar wel een cadeautje. Inderdaad nooit een echt pakket. Dat heb ik hier nog nooit gehoord in België. Maar ik heb doorheen de jaren al een wijnpakket, koptelefoon, tablet, tijdschriftenabo, ritualspakket ... en allerlei dingen die ik ben vergeten gekregen. En nu dus douchegel![]()
Was wel op de Nederlandse grens
Ik ben afgekeurd en krijg dus ook geen pakket. Maar heb wel een pakketje gemaakt voor mijn hulp.
Dienblaadje met een witte amaryllis in een zilveren emmertje en een grote geurkaarsen en kleine kerstballetjes er omheen. En natuurlijk een kaartje erbij.
Ik hoop dat ze het leuk vindt. Anders mag ze het hier laten
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
zondag 17 december 2017 om 22:09
Lief!marjorette schreef: ↑17-12-2017 21:03Via tinteling een verrassingspakket uitgezocht en aan mijn zus gegeven omdat zij als zelfstandige niets krijgt en het niet ruim heeft.
Zaten leuke en lekkere dingen in.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
zondag 17 december 2017 om 22:10
zondag 17 december 2017 om 22:13
Mijn werkgever had een kerstmarktje georganiseerd met ondernemers uit de omgeving. Allemaal een aantal bonnen die we zelf konden uitgeven. Er leuk maar Veel te veel keuze 
Uiteindelijk met een fles drank, lekkere nootjes en een aantal gedroogde worsten naar huis gegaan.
Partner had een biologisch vreetpakket met allerlei lekkers dat hier wel
Op komt.
En beiden nog 13e mnd
Uiteindelijk met een fles drank, lekkere nootjes en een aantal gedroogde worsten naar huis gegaan.
Partner had een biologisch vreetpakket met allerlei lekkers dat hier wel
Op komt.
En beiden nog 13e mnd
zondag 17 december 2017 om 22:15
Ik kreeg een combinatie vreet / gezelligheidspakket. Wat er in zat: fleece deken en geurstokjes voor de gezelligheid en een tapas pakket (brood, aioli, tapenade, bruschetta brood, pot olijven, pot zongedroogde tomaten, fles olijfolie, fles bubbelende witte wijn) met een idioot grote houten plank om de tapas op te serveren. Ik denk dat ik het hele eet gebeuren maar meenemen naar het kerstdiner bij mijn schoonmoeder om daar op tafel te zetten. Komt hier anders nooit op, helaas.