Kerstpakket 2017
zondag 17 december 2017 om 20:33
Wij krijgen altijd VVV bonnen, alleen de waarde ervan is elk jaar weer een verrassing. Meestal rond 75 euro. Aan de ene kant een beetje saai, maar in een grote organisatie heb je er wel het minste gedoe over is mijn ervaring.
Ik ben er wel blij mee. Heb er afgelopen jaar een mooie Rains regenjas van gekocht die ik anders veel te duur had gevonden.
Ik ben er wel blij mee. Heb er afgelopen jaar een mooie Rains regenjas van gekocht die ik anders veel te duur had gevonden.
zondag 17 december 2017 om 20:34
Hier stonden de doosjes ook klaar, voorheen altijd een bol bon van ongeveer €25, maar dit jaar weer eens een verrassingsdoos. Ik heb meer met de bon (elk jaar een nieuwe koekenpan) maar dat komt ook omdat mijn broer altijd wel een pakket extra bij ons komt brengen. Benieuwd of hij dat dit jaar weer kan doen! Manlief krijgt helaas niks (zegt hij, volgens mij vorig jaar ook niet idd). En anders genieten we van mijn pakket en mag ik mijn moeder assisteren met het uitpakken van de hare, ik vind het uitpakken gewoon zo leuk!
zondag 17 december 2017 om 20:38
Wij kregen elk jaar een boek of dvd, maar dat viel meestal niet zo in de smaak. Dit jaar een bon waarmee je zelf iets uit kunt kiezen op een site, waarde meestal rond de 15,-.
Wat ik wel leuk vind is dat bij ons iedereen hetzelfde krijgt. Directie, betaalde kracht, vrijwilliger of stagiaire, iedereen krijgt hetzelfde.
Man kreeg een bol.com bon.
Wat ik wel leuk vind is dat bij ons iedereen hetzelfde krijgt. Directie, betaalde kracht, vrijwilliger of stagiaire, iedereen krijgt hetzelfde.
Man kreeg een bol.com bon.
zondag 17 december 2017 om 20:42
Hier was het een douchegel met een bijbehorende spons. Elk cadeautje is leuk, maar om te zeggen dat we daar nou echt enthousiast van werden met z'n allen, nou, nee. Een collega had het meteen even gegoogeld (om te zien welke geuren er allemaal waren, want we hadden er verschillende en zij vond e hare niet zo lekker ruiken) en het bleek ruim 40 euro te kosten... daar had HR wel leukere dingen mee kunnen bedenken...
zondag 17 december 2017 om 20:43
Aanstaande donderdag hebben wij de jaarlijkse kerstborrel voor de vrijwilligers van de kantine van de voetbalvereniging. Dan is er ook een verdeling van de fooienpot en krijgen we van de vereniging nog wat. Vorig jaar was het een doos bonbons en waardebonnen voor Ici Paris.
Mijn man kreeg altijd veel relatiegeschenken vanaf begin december. veel werd er thuis bezorgd. veel kistjes wijn altijd gekregen.
Mijn man kreeg altijd veel relatiegeschenken vanaf begin december. veel werd er thuis bezorgd. veel kistjes wijn altijd gekregen.
zondag 17 december 2017 om 20:43
Misschien was het een stille hint, inzake jullie persoonlijke hygiënethe4ofus schreef: ↑17-12-2017 20:42Hier was het een douchegel met een bijbehorende spons. Elk cadeautje is leuk, maar om te zeggen dat we daar nou echt enthousiast van werden met z'n allen, nou, nee. Een collega had het meteen even gegoogeld (om te zien welke geuren er allemaal waren, want we hadden er verschillende en zij vond e hare niet zo lekker ruiken) en het bleek ruim 40 euro te kosten... daar had HR wel leukere dingen mee kunnen bedenken...
zondag 17 december 2017 om 20:48
Ik werk in België en wij krijgen dus elk jaar wel een cadeautje. Inderdaad nooit een echt pakket. Dat heb ik hier nog nooit gehoord in België. Maar ik heb doorheen de jaren al een wijnpakket, koptelefoon, tablet, tijdschriftenabo, ritualspakket ... en allerlei dingen die ik ben vergeten gekregen. En nu dus douchegel
Geen idee, ik moet het nog in ontvangst nemen. Vorig jaar zat er pepermuntdrop in en dat was al mooi genoeg. Wat een geweldige uitvinding is dat.
Daar kom je de kerstdagen aardig mee door of nietMartje2801 schreef: ↑17-12-2017 20:14
Ventlief 4 vreetpakketten.
1 van de baas, en 3 van opdrachtgevers.
zondag 17 december 2017 om 20:49
Nou, we werken met zowat 1.500 in ons bedrijf dus dat lijkt me sterkLady*Voldemort schreef: ↑17-12-2017 20:43Misschien was het een stille hint, inzake jullie persoonlijke hygiëne![]()
zondag 17 december 2017 om 20:50
Was zeker de favoriete douchegel van degene die de bestelling mocht doenthe4ofus schreef: ↑17-12-2017 20:42Hier was het een douchegel met een bijbehorende spons. Elk cadeautje is leuk, maar om te zeggen dat we daar nou echt enthousiast van werden met z'n allen, nou, nee. Een collega had het meteen even gegoogeld (om te zien welke geuren er allemaal waren, want we hadden er verschillende en zij vond e hare niet zo lekker ruiken) en het bleek ruim 40 euro te kosten... daar had HR wel leukere dingen mee kunnen bedenken...
zondag 17 december 2017 om 21:03