Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2017

17-12-2017 20:01 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het jaarlijkse kerstpakket topic.

(Mocht ik er overheen gelezen hebben, dan hoor ik het wel :whip: )

Krijg je iets? Of niks?
Krijg je vreetpakket? Of wordt er namens jouw iets aan het goede doel gestort?
Troeteltje schreef:
18-12-2017 09:28
Echt? Ze hebben jullie verwachtingen welke niet gehonoreerd zijn goed te maken?

Ik lees dat er mensen zijn zonder kerstpakket in welke vorm dan ook.
Iets geven met kerst is toch een blijk van waardering. Attent.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Oh wij hebben weer een echt vreetpakket gekregen! Zo leuk!

Er zat in: kerststol, amandelstaaf, chocolaatjes, jam, roomboter, bokbier met pul, doucheschuim, kaasstengels, nootjes, chips, soep, ragout, 1 kilo serranoham met mes en plankje, kaasplankje met lekkere kaas, mosterd, kilonet walnoten, babybel kaasjes, chocoladecroissants, een grote rollade en varkenshaas. En dat allemaal in een grote bewaarbox.

Wij zijn weer blij!
LizBakker schreef:
18-12-2017 07:45
Misschien werkt die man gewoon in het bedrijfsleven? Daar kan dat allemaal prima.
Nee hij werkte op een gemeentehuis. Veel kreeg hij op zijn werk maar er werden ook veel dingen thuis bezorgd. Tussendoor kreeg hij ook vaak attenties en zo mocht hij ook een aantal keren naar een voetbalwedstrijd bij de VIps met hapjes en drankjes. Toen het bij Feyenoord was gingen ze eerst uit eten en onze zoon mocht mee en daarna met watertaxi naar de Kuip. Mijn man deed inkoop en dan krijg je vaak wat.
Ik heb 2 werkgevers en dus ook 2 pakketten. Een bon en een vreetpakket. Man heeft nog niks gehad.
Ik vind vreetpakketten toch echt de leukste ;-)
LizBakker schreef:
18-12-2017 07:45
Misschien werkt die man gewoon in het bedrijfsleven? Daar kan dat allemaal prima.
Ze heeft het er regelmatig over dat haar man werkte bij de gemeente.
Bij het bedrijfsleven is het bij ons in de omgeving ook steeds minder. Bij mijn man op het bedrijf is het ook not done.
Oh ja en zowel man als ikzelf een kerstdiner van het werk. Ik ben al geweest. Man gaat deze week.
Nyx- schreef:
18-12-2017 09:03

Vriendlief heeft afgelopen jaar een pakket gehad waar zijn hele afdeling over gemopperd heeft. Dit jaar krijgt hij punten om iets mee uit te zoeken, ben benieuwd! Hij heeft me beloofd dat ik mocht kiezen.
:flirting: Lief hoor dat je iets mag uitzoeken van zijn bon.

Ik mag ook altijd zijn pakket uitpakken. En bonnen mocht ik ook altijd uitgeven. :cheer:

Mijn vriend heeft trouwens nog niks gehad. Krijgt hij vrijdag pas. Maar hij weet nog helemaal niet wat het is.
Sara9876 schreef:
17-12-2017 22:10
Tot 2 jaar gelden kregen wij altijd een standaard kerstpakket, met als gevolg dat iedereen zat te klagen over de meuk die er in zat. Nu krijg we een voucher t.w.v. 60 euro, en zitten er weer veel te klagen dat ze een traditioneel kerstpakket willen....
Mensen moeten ook altijd wat te klagen hebben. Het is toch leuk dat je wat krijgt.
Ik kreeg een bon waarmee ik iets op internet kan uitzoeken. Hartstikke leuk
En dan is er weer een collega die zit te zeuren dat ze het maar karig vindt.

Ik werk er via het uitzendbureau (al 2 en een half jaar) en we kregen ieder jaar ook iets van het uitzendbureau. Maar nog niets gehoord hierover.
Troeteltje schreef:
18-12-2017 09:28
Echt? Ze hebben jullie verwachtingen welke niet gehonoreerd zijn goed te maken?

Ik lees dat er mensen zijn zonder kerstpakket in welke vorm dan ook.
Het was het kerstpakket van een andere afdeling van een jaar eerder. De etenswaar die erin zou zitten was verdwenen, en verder zat er niet veel nuttigs in. Vanwege herkenbaarheid kan ik er niet teveel over kwijt, maar onder andere een paar ovenwanten dat je zelfs als pannenlap niet kon gebruiken omdat je dan langs de eerste hulp mocht met dikke brandblaren en andere kapotte meuk zegt wel voldoende over het niveau.

Wij zijn echt geen luxepaardjes, maar gezien hij voor een heel grote organisatie werkt die normaal heel gul is met alles hadden we toch wel wat beters verwacht. Dan hadden we nog liever een flinke donatie uit zijn naam naar de voedselbank gehad, dit voelde echt heel erg naar.
anoniem_196771 wijzigde dit bericht op 18-12-2017 12:21
0.05% gewijzigd
Hier hebben sommige collegas wel iets gekregen en andere niet. Dit kan door het als attentie te geven en niet als kerstpakket. Er is zoveel stuk gemaakt nu....heel jammer.
Hier nog geen kerstpakket, Sinterklaas is wel bij ons op kantoor langs geweest en heeft een rituals pakketje in mijn favoriete geur gegeven!
Damselindistress schreef:
18-12-2017 10:09
Hier hebben sommige collegas wel iets gekregen en andere niet. Dit kan door het als attentie te geven en niet als kerstpakket. Er is zoveel stuk gemaakt nu....heel jammer.
Wat oneerlijk zeg!
Wow, dat is gewoon lomp. Waar werd op gebaseerd of je iets kreeg? Hier is het alleen maar zo dat je salarisverhoging deels afhangt van je werkniveau, maar dat is redelijk te beredeneren.

Bij vriendlief zijn er andere voordeeltjes die mensen als inhuur / uitzendkracht niet krijgen en vast personeel wel, weet zo gauw niet meer of dat ook voor kerstpakketten gold.
Dit jaar nog niets gehoord over een kerstpakket van mijn man.

Vorig jaar kregen we heel veel eten en een fitbit.

Dat jaar daarvoor een cadeubon van €100 van Coolblue. Aangezien we beiden bij hetzelfde bedrijf werkten, dus €200 :yes:

Dit jaar zal het me benieuwen....
Deelname aan een activiteit....niet iedereen kon aanwezig zijn. Jammer maar helaas.... Het gaat om vast personeel. Ik kan er met mijn kop niet bij....
Blondie456 schreef:
18-12-2017 09:47
Nee hij werkte op een gemeentehuis. Veel kreeg hij op zijn werk maar er werden ook veel dingen thuis bezorgd. Tussendoor kreeg hij ook vaak attenties en zo mocht hij ook een aantal keren naar een voetbalwedstrijd bij de VIps met hapjes en drankjes. Toen het bij Feyenoord was gingen ze eerst uit eten en onze zoon mocht mee en daarna met watertaxi naar de Kuip. Mijn man deed inkoop en dan krijg je vaak wat.
Werkt hij op het stadhuis van Rotterdam dan? Daar zijn de kerstpakketten al lang wegbezuinigd jammer genoeg.
Hier in totaal voor € 40,- aan waardebonnen van plaatselijke ondernemers.
Er werden verschillende combinaties weggegeven, dus er ontstond een soort ruilhandel... ;)
miezemuis schreef:
18-12-2017 11:46
Werkt hij op het stadhuis van Rotterdam dan? Daar zijn de kerstpakketten al lang wegbezuinigd jammer genoeg.
Nee in Brabant. Bij mijn man op het werk was er de laatste jaren een Kerstmarkt met plaatselijke ondernemers zoals een drogist, supermarkt, slijterij. Dan kreeg je een bedrag aan bonnen die je kon besteden op de Kerstmarkt. Zo had iedereen iets naar eigen smaak.
O_O
Dit vind ik niet alleen jammer.
Eigelijk vind ik dit gewoon niet kunnen.
Ik krijg hem eind deze week, naar horen zeggen wordt het een verrassingsdoos.
Een tingsz code. Geen idee wat ik moet uitzoeken, het aanbod is voor mij net niks.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb ook nog niet gehad, maar ik heb ze tijdens een avonddienst wel in het kantoor van het hoofd mogen zetten. We krijgen wit met gouden dozen.
Ik haal 'm deze week op. Staat al klaar en ik zag een behoorlijke grote doos op foto die ik via de app van een collega kreeg.
Ben benieuwd.

Ook blij dat nog niemand heeft verklapt wat erin zit. Het uitpakken is de helft van de vreugde :lol:
Scratte schreef:
18-12-2017 13:18
Ik haal 'm deze week op. Staat al klaar en ik zag een behoorlijke grote doos op foto die ik via de app van een collega kreeg.
Ben benieuwd.

Ook blij dat nog niemand heeft verklapt wat erin zit. Het uitpakken is de helft van de vreugde :lol:

Dat is zo! Ik heb ooit een collega gehad (niet bijster slim) die bij iedereen ging verstellen wat er in zat. Ik heb haar al heel snel onderbroken om aan te geven dat dit dus niet te bedoeling is. Ze snapte ook niet waarom mensen er geirriteerd over werden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Bijstand dus in principe geen kerstpakket. ( zouden ze best kunnen doen, leuke verrassing)

Maar..

Van een vriendin een enorm pakket opgestuurd gekregen. Thema BBQ. Zoon kwijlde nog net niet bij het uitpakken. Wat is dat leuk om maar te kijken!!
Ook zat wr een bijzettafeltje / opbergmand met deksel in. En... als extra..alsof dit niet al meer dan genoeg was...een t shirt met leuke tekst voor zoon en een heerlijk vest voor mij!!

Heel bijzonder, lief en welkom!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven