Kerstpakket 2017
maandag 18 december 2017 om 14:56
Ik ben dit jaar in januari begonnen, dus dit wordt mijn eerste kerstpakket in dit bedrijf. Geen idee nog, maar krijg hem vanavond.
Wanneer Man de zijne krijgt? Geen idee, ergens deze week. Tot nu toe elk jaar een pakket met een thema qua eten.
Leuk om te krijgen en wat we niet willen geven we door, in onze familie- en kennissenkring genoeg mensen met bijstand.
Wanneer Man de zijne krijgt? Geen idee, ergens deze week. Tot nu toe elk jaar een pakket met een thema qua eten.
Leuk om te krijgen en wat we niet willen geven we door, in onze familie- en kennissenkring genoeg mensen met bijstand.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 18 december 2017 om 15:03
Nou dit idd. Vind het ook schokkend om te lezen dat dit bij de Gemeente idd zomaar kan?
In alle 4 (grote) bedrijven waar ik tot nu toe gewerkt heb, mocht je geen persoonlijke relatiegeschenken aannemen ofwel direct afstaan aan het bedrijf zodat ze later verloot konden worden. Uitgezonderd een balpen, fles wijn of doosje bonbons, daar lag wel ongeveer de grens. Stond altijd duidelijk beschreven in het personeelsregelement, en evt. sacnties zijn meestal niet mals.
maandag 18 december 2017 om 15:29
nootboek schreef: ↑18-12-2017 15:03Nou dit idd. Vind het ook schokkend om te lezen dat dit bij de Gemeente idd zomaar kan?
In alle 4 (grote) bedrijven waar ik tot nu toe gewerkt heb, mocht je geen persoonlijke relatiegeschenken aannemen ofwel direct afstaan aan het bedrijf zodat ze later verloot konden worden. Uitgezonderd een balpen, fles wijn of doosje bonbons, daar lag wel ongeveer de grens. Stond altijd duidelijk beschreven in het personeelsregelement, en evt. sacnties zijn meestal niet mals.
Dit inderdaad bij mijn man ook. Man 'koopt in' en alles moet eerlijk gaan en om de prijs en zo. Niet de klus gunnen aan de gever van het leukste relatiegeschenk. Sinds wel heel erg jammer, ooit mocht het wel een hadden we veel uitjes enzo. Voetbal musicals, etentjes.
maandag 18 december 2017 om 15:34
Verder vind ik zeuren over iets dat je krijgt ongepast.
Klagen in de meest nette vorm moet kunnen als het echt niet deugd. Man kreeg ooit een pakket met heel veel producten die over de datum waren. (Verse dingen dus echt bedorven) Daar hebben de managers over geklaagd zodat er een klacht naar de leverancier kon. Is niets mee gedaan. Heel jammer. Denk dan aan verschimmelde kaas, appelsap dat was gaan gisten waardoor het flesje op knappen stond etc.
Klagen in de meest nette vorm moet kunnen als het echt niet deugd. Man kreeg ooit een pakket met heel veel producten die over de datum waren. (Verse dingen dus echt bedorven) Daar hebben de managers over geklaagd zodat er een klacht naar de leverancier kon. Is niets mee gedaan. Heel jammer. Denk dan aan verschimmelde kaas, appelsap dat was gaan gisten waardoor het flesje op knappen stond etc.
maandag 18 december 2017 om 15:37
Dit jaar een traditioneel kerstpakket. Erg leuk, zelfs de doos is mooi en mijn konijnen zijn er nu blij mee.
Het is een goed gevuld pakket met leuke en lekkere dingen dus ik ben er erg tevreden mee. Andere jaren bij mijn vorige werkgever kregen we een cadeaukaart van 35 euro dat was toch minder gezellig vond ik.
Het is een goed gevuld pakket met leuke en lekkere dingen dus ik ben er erg tevreden mee. Andere jaren bij mijn vorige werkgever kregen we een cadeaukaart van 35 euro dat was toch minder gezellig vond ik.
Ja en?
maandag 18 december 2017 om 15:41
Een harde worst?
Die heb ik elke dag.....
Ja en?
maandag 18 december 2017 om 15:46
maandag 18 december 2017 om 15:49
Zzp'er, dus geen kerstpakket. Maar... wel met een paar collega's lootjes getrokken, en elkaar een pakketje gestuurd. Na de kerst onthullen we wat iedereen gekregen heeft. Doen we nu een paar jaar, is erg leuk. Het is heel bescheiden, max 15 euro en het moet door de brievenbus passen, maar het is elk jaar weer een leuke verrassing!
maandag 18 december 2017 om 17:05
Ow, ok. Deze uitleg verklaart wel een en ander.Nyx- schreef: ↑18-12-2017 10:05Het was het kerstpakket van een andere afdeling van een jaar eerder. De etenswaar die erin zou zitten was verdwenen, en verder zat er niet veel nuttigs in. Vanwege herkenbaarheid kan ik er niet teveel over kwijt, maar onder andere een paar ovenwanten dat je zelfs als pannenlap niet kon gebruiken omdat je dan langs de eerste hulp mocht met dikke brandblaren en andere kapotte meuk zegt wel voldoende over het niveau.
Wij zijn echt geen luxepaardjes, maar gezien hij voor een heel grote organisatie werkt die normaal heel gul is met alles hadden we toch wel wat beters verwacht. Dan hadden we nog liever een flinke donatie uit zijn naam naar de voedselbank gehad, dit voelde echt heel erg naar.
maandag 18 december 2017 om 21:33
Niets, zoals voorgaande jaren. Man mag morgen op een soort van kerstmarkt zelf zijn pakket bijeen shoppen. De secretaresse heeft heel attent mij de lijst doorgestuurd wat er zoal te shoppen valt
.
Vrijwilligerswerk: een verrassing. Ik weet alleen dat ik a.s. donderdag mij met een lege maag moet melden dus ik vermoed een diner of borrel. Ontzettend leuk, voor het eerst dat 'we' iets gaan doen (ik zie de overige vrijwilligers zelden).
Vrijwilligerswerk: een verrassing. Ik weet alleen dat ik a.s. donderdag mij met een lege maag moet melden dus ik vermoed een diner of borrel. Ontzettend leuk, voor het eerst dat 'we' iets gaan doen (ik zie de overige vrijwilligers zelden).
maandag 18 december 2017 om 21:36
Hier voor het eerst een tintelingcadeaukaart als kerstpakket. Eindelijk, geen gesleep met tientallen pakketten, omdat medewerkers niet op de centrale kerstborrel kunnen/willen komen. Altijd een behoorlijk ding hier in de organisatie en nu heeft de directie eindelijk eens besloten om met cadeaukaarten te werken.
Een stuk makkelijker dit voor de ondersteuning en daarnaast kan het ook geschonken worden aan een goed doel, mochten mensen dat graag willen.
Een stuk makkelijker dit voor de ondersteuning en daarnaast kan het ook geschonken worden aan een goed doel, mochten mensen dat graag willen.
dinsdag 19 december 2017 om 08:43
Hier een nieuwerwets eetpakket. Dat wil zeggen; een electrische steengrill/bakplaat/gourmetplaat, een fles wijn, wat nootjes, snoepjes, sausjes en twee leuke kommetjes die ik vorige week nog in de winkel in mijn handen had, maar ze gauw weer terugzette vanwege de prijs. Leuk pakket
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 19 december 2017 om 10:11
nootboek schreef: ↑18-12-2017 15:03Nou dit idd. Vind het ook schokkend om te lezen dat dit bij de Gemeente idd zomaar kan?
Bij de meeste bedrijven waar ik gewerkt heb, moest je een relatiegeschenk vanaf een bepaald bedrag idd melden. Maar vroegerrrr, was dat allemaal veel makkelijker. Mijn vader kreeg ook elk jaar meerdere pakketten, wijndozen en een doos chocolade (driemaal raden welke wij het leukste vonden).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 19 december 2017 om 10:31
Roggenbrood schreef: ↑18-12-2017 15:49Zzp'er, dus geen kerstpakket. Maar... wel met een paar collega's lootjes getrokken, en elkaar een pakketje gestuurd. Na de kerst onthullen we wat iedereen gekregen heeft. Doen we nu een paar jaar, is erg leuk. Het is heel bescheiden, max 15 euro en het moet door de brievenbus passen, maar het is elk jaar weer een leuke verrassing!
Wat een leuk initiatief!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 19 december 2017 om 11:24
Wij kregen altijd een code om online iets uit te zoeken uit een beperkt assortiment (met name boeken en CD's).
Die optie is dit jaar uitgebreid met een kerstmarkt. Ben dus heel benieuwd wat ik daar aan ga treffen!
En nog een kerstborrel van de afdeling.
Bij mijn man op het werk hebben ze ieder jaar een kerstfeest met een cadeau. Dit jaar een Carrousel bon. Heb nog niet gekeken wat er te kiezen valt.
Ik "koop" ook voor ons bedrijf, maar in de 10 jaar dat ik in deze branche werkzaam ben heb ik nog nooit op persoonlijke titel een relatiegeschenk ontvangen (hooguit kerstkaarten). Ik ben wel echt blij dat die hele tendens van relatiegeschenken bij ons drastisch afgenomen is. En de spullen die binnen kwamen werden altijd met de hele afdeling gedeeld.
Man is deze hele week op pad om vanuit zijn bedrijf kerstgeschenken af te geven bij zijn klanten...
Bij zoon op school zamelen ze in voor de voedselbank. Zoon wilde graag een pot aardbeienjam doneren. Tot op heden was hij nog de enige van zijn klas die iets gedoneerd had. Dat vond hij zelf best wel erg.
Die optie is dit jaar uitgebreid met een kerstmarkt. Ben dus heel benieuwd wat ik daar aan ga treffen!
En nog een kerstborrel van de afdeling.
Bij mijn man op het werk hebben ze ieder jaar een kerstfeest met een cadeau. Dit jaar een Carrousel bon. Heb nog niet gekeken wat er te kiezen valt.
Ik "koop" ook voor ons bedrijf, maar in de 10 jaar dat ik in deze branche werkzaam ben heb ik nog nooit op persoonlijke titel een relatiegeschenk ontvangen (hooguit kerstkaarten). Ik ben wel echt blij dat die hele tendens van relatiegeschenken bij ons drastisch afgenomen is. En de spullen die binnen kwamen werden altijd met de hele afdeling gedeeld.
Man is deze hele week op pad om vanuit zijn bedrijf kerstgeschenken af te geven bij zijn klanten...
Bij zoon op school zamelen ze in voor de voedselbank. Zoon wilde graag een pot aardbeienjam doneren. Tot op heden was hij nog de enige van zijn klas die iets gedoneerd had. Dat vond hij zelf best wel erg.
dinsdag 19 december 2017 om 11:36
dinsdag 19 december 2017 om 12:11
Erg raar en verdacht.Blondie456 schreef: ↑17-12-2017 20:43Aanstaande donderdag hebben wij de jaarlijkse kerstborrel voor de vrijwilligers van de kantine van de voetbalvereniging. Dan is er ook een verdeling van de fooienpot en krijgen we van de vereniging nog wat. Vorig jaar was het een doos bonbons en waardebonnen voor Ici Paris.
Mijn man kreeg altijd veel relatiegeschenken vanaf begin december. veel werd er thuis bezorgd. veel kistjes wijn altijd gekregen.
dinsdag 19 december 2017 om 12:23
Vanavond is de kerstdrink met hapjes voor het hele bedrijf op de plaatselijke kerstmarkt. (Grote stad) Daar staat een enorme tent die magisch mooi versierd is. Ik werk hier net geen jaar dus ik weet maar van horen zeggen dat er kerstpakketten zijn. Ik vermoed dat die vanavond uitgedeeld worden.
Vrijdagmiddag is er een kerstlunch met onze afdeling (op kosten van de baas) waarbij we de cadeau's die we voor elkaar hebben gekocht gaan uitdelen.
Uiteraard 13de maand en misschien een bonus (het is nog even spannend!).
Ik ben hier best tevreden. Oh en ik werk in België! Ik las van een aantal belgen hier op het forum dat kerstpakketten niet gebruikelijk zijn hier, maar dat moet ik toch tegenspreken. Ik heb bij mijn vorige 2 werkgevers ook vreetpakketten gekregen. Maar dat waren wel multinationals. Misschien daarom?
Vrijdagmiddag is er een kerstlunch met onze afdeling (op kosten van de baas) waarbij we de cadeau's die we voor elkaar hebben gekocht gaan uitdelen.
Uiteraard 13de maand en misschien een bonus (het is nog even spannend!).
Ik ben hier best tevreden. Oh en ik werk in België! Ik las van een aantal belgen hier op het forum dat kerstpakketten niet gebruikelijk zijn hier, maar dat moet ik toch tegenspreken. Ik heb bij mijn vorige 2 werkgevers ook vreetpakketten gekregen. Maar dat waren wel multinationals. Misschien daarom?