relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
@Glitterbep spannend! Benieuwd hoe je het gaat ervaren. En mooi dat je er voor jezelf uit bent dat je niet je ex mist maar het samenzijn met iemand.

Ik las op Google dat inderdaad de klap van het ineens weer alleen zijn ook hard aankomt. Dat dit verwarring opwekt, maar jij verwoordt het heel goed.

T26, wees welkom en wat een ellendige toestand zeg waar jij je in bevindt. Hoe moeilijk het ook is laat niet met je sollen. Neem voor jezelf een besluit, en laat je niet meevoeren in deze man zijn verwarrende rebound toestanden.

JIj bent baas over jou leven, geef de controle aub niet weg. En ik zeg dit wel heel stoer maar op de lange duur werkt dit het beste!
Bedankt voor jullie reacties. ja ik heb voor mezelf nu besloten dat het genoeg is geweest met touwtrekken. Ik sta al 3 maanden op hetzelfde zielige plekje en dat is echt afgelopen.
Ik hou zielsveel van hem en wil niets liever dan hem terug - maar dan moet hij dat wel doen en niet samenwonen met zijn nu vriendin en ondertussen mij hoop geven. Dat is geen fluit.
ik wil niet meer het idee geven dat ik alles accepteer en maar wacht tot in st juttemis.. Ik wil dat hij ook merkt wat het is zonder mij.
Tsja die klappen gaan bij mij komende tijd nog wel hard komen ben ik bang..
@T26, hij zal niet merken hoe het zonder jou is want hij heeft iemand in zijn bed liggen elke nacht.

Ik weet dat het moeilijk is maar het is in wezen zo zonde van jouw tijd om te wachten, want hij komt niet terug. Hij smeert jou stroop om de mond voor het geval het weer niet goed gaat met zijn vriendin dat jij zijn backup plan bent, dat moet je toch niet willen?

En ja het doet vreselijk pijn, alsof je hart er wordt uitgerukt, alsof het leven een zwart/wit film is geworden. Ja, er zullen de komende tijden van allerlei emoties door je lijf razen, van kwaadheid tot wanhoop...

Maar uiteindelijk en ik weet dat notabene uit ervaring, want dit is niet de eerste keer in mijn leven dat ik liefdesverdriet heb gaat het voorbij. Het heeft echt tijd nodig.
Maar probeer in ieder geval die beslissingen te nemen waardoor jij je in ieder geval goed over jezelf voelt, dat is zo belangrijk. En graaf jezelf niet in thuis!
Dames,

Ik kreeg zojuist een reactie van hem dat hij zijn spullen nog wel wil hebben maar dat het wel in 2018 komt en als het in de weg staat ik het ergens neer kan zetten.

Was het ineens zat en heb hem op de man af gevraagd wat er aan de hand is, waarom hij mij ontwijkt terwijl hij het belangrijk vond dat we nog samen door een deur konden en normaal tegen elkaar zouden doen omdat we elkaar minstens een keer per week kunnen tegenkomen op een bepaalde plek.

Ik besef dat ik mij hiermee kwetsbaar opstel maar heb toch niets meer te verliezen en ik weet liever echt de waarheid dan dat ik in blijf vullen.
Het antwoord zal wss mijn hart nog een keer breken mits hij sowieso nog antwoord geeft.
Ik dacht het is toch voorbij, maar wil van die zelfgemaakte verhalen in mijn hoofd af.
@ sjaantje: knap hoor van je, dat je toch die confrontatie op zoekt. Misschien krijg je woorden die je weer terug trekken maar misschien krijg je ook een vorm van closure.. Ben benieuwd wat hij zegt..

En verder, tsja ik weet niet of hij het niet zal in zien. Ze slapen apart, de relatie die ze hebben is bij lange na niet wat het was.
Ik vind het ergens ook moeilijk dat mijn omgeving, behalve 1 vriendin, geen enkel goed woord over hem heeft. Oke hij heeft geen ruggegraat, en hij zit klem. maar hij werkt wel aan zichzelf bij een therapeut, het is niet zo dat hij geen gevoelens voor me heeft en niet zo dat hij me opzettelijk kwetst. Hij heeft alleen zijn eerdere relatie totaal niet afgesloten en moet voor zichzelf erachter komen of het werkt en zo ja waarom niet. Enige fout die hij hierbij maakt is dat hij nog gevoel heeft voor mij en me daardoor hoop geeft met dingen die hij zegt.
het is allemaal vreselijk pijnlijk en moeilijk. Ik merk ook dat de woede die ik eergister had nu weer aan het afzwakken is en ik hem wel weer begrijp.. maar deze keer voelt het of er geen weg meer terug is. Ik heb zijn nummer verwijderd.. Ik heb een grens getrokken voor mezelf en wil niet over komen als een zwakke vrouw... Maar die DAMN hoop.........
@T26,

Ik denk dat het beste is dat hij dat dan voor zichzelf gaat uitzoeken en jullie het contact verbreken voor een bepaalde tijd.

Want dit is een te grote emotionele rollercoaster voor jou.
jep dit is dag 2. joehoe nog vele dagen ellende te gaan:D
Ja en toch zal je merken dat de dagen op een gegeven moment minder ellendig worden met hier daar een terugval.

Maar ben ook weer terug bij af hoor, hij heeft gereageerd met dat hij er nog een beetje moeite mee heeft om mij te zien, maar dat het maar afgelopen moet zijn en hij mij misschien vanavond zou zien op de plek waar ik elke week ben (en VNV een extra keer ben) als hij niet te moe is van zijn werk.

Ik ben eerlijk geweest en gezegd dat ik het er nog steeds moeilijk mee heb en dat we elkaar niet willen/kunnen zien begrijpelijk vind maar ik het wel pittig vond dat ik niets op mijn verjaardag van hem hoorde.

Heb hem gezegd dat ik rond dat tijdstip wss al weg ben en dat is ook zo ivm mijn zoon.

Maar dit had ik ook even niet zien aankomen. Niets over een andere vrouw trouwens.

Pfffffffffffffffffffffffffff
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 15:44
19.21% gewijzigd
Ik heb een dipdag. Niet eens persé om hem, maar gewoon een gebruikelijke dipdag die ik altijd wel heb soms, voornamelijk in de winter. Ik krijg een flashback, want op dat soort momenten kroop ik altijd lekker tegen hem aan of belde ik ‘m. Dat kan nu niet meer.. Dit soort dingen komen zó hard aan. Ik zit ook weer met tranen op de bank.. Die éne persoon is gewoon echt weg..
@ThisGirlM, ach meisje toch wat hier dan een virtuele knuffel van mij, ik weet hoe het voelt echt ik weet hoe het voelt.

Had van de week in bed, kreeg het maar niet warm, en zijn handen waren altijd zo warm en dat kroop hij tegen mij aan zodat ik het warmer kreeg en zo in slaap kon vallen....

Maar geloof dat het bij mij ook ff helemaal niet meer goed gaat....
Veel sterkte dames!!! Ik weet dat het niet hetzelfde is als een warme man, en helemaal niet zonder die speciale man.. maar een kruik en een warme kop chocolademelk doen soms ook wonderen. We moeten leren hoe we ook zonder man toch gelukkig kunnen zijn. En dat gaat ons lukken!

Mijn man deelt zijn warme lichaam mogelijk met een andere vrouw, word ook enigszins onpasselijk als ik daar aan denk.. maarja.. embrace change, its the only constant - helaas.
Ik heb echt geen deugd van die dromen. Alweer een ganse dag van slag, net weer tranen in de auto onderweg naar huis. Pff, ik dacht echt dat ik vooruitgang geboekt had :cry: .
GlitterBep schreef:
17-11-2017 15:20
Wat een herkenning in dit topic..

Mijn ex heeft het 3 weken uit het niets uitgemaakt en ik zag het echt niet aankomen. Zijn reden is dat hij mij niet omlaag wilt trekken en wilt verpesten (hij had de nodige problemen in zijn leven) en ik ben het nog steeds niet eens met die beslissing. Of ja vooral met het feit dat hij die beslissing in zijn eentje heeft genomen zonder daarover in gesprek te gaan.
Na anderhalve week zag ik op zijn WhatsApp een foto van hem met een meisje, en nadat ik gevraagd had of het zijn nieuwe vriendin was en of dat de reden voor onze breuk was kreeg ik als reactie dat het niet de reden van onze breuk was maar dat hij van mening is dat hij zich niet hoeft te verklaren of het wel of niet zijn nieuwe vriendin is.
overdag gaat het wel en kan ik redelijk de dag doorkomen, maar 's avonds thuis op de bank dan ben ik doodmoe en komen de tranen en het gemis.
Heel herkenbaar exact t zelfde. Alleen hadden wij elkaar al 3 maanden niet meer gezien ivm zn werk in het buitenland. En toen plots.. zou het misschien wel langer duren dat hij daar zo moeten blijven. Had hij gefaald. En speet het hem. Geblokkeerd en verwijderd. Zonder pardon. Ik zie dan wel geen foto met een meisje op zn profiel. Maar diep van binnen weet ik wel dat hij daar aan t rotzooien is. Ik ben nu twee weken verder. Ik was iedere dag aan het aftellen tot 23 dec tot hij terug zou komen vanaf 12 sept. is helaas nooit gebeurd en ik verwacht hem echt niet t aanstaande weekend in dit land. Het verschil is alleen wel dat hij blijft zeggen dat onze liefde onvoorwaardelijk is. En dat hij hoopt alsnog op tijd terug te zijn. En dat ik hem nog wil zien. Yeah right. Hij brengt t allemaal zo mooi. Maar ik weet gwn dat daar meer aan de hand is. Ook ik heb t moeilijk 5 kilo afgevallen in 2 weken. Maarja het is wat het is? Ik probeer door te bijten. Wens je ontzettend veel sterkte toe.
@ Sjaantje als je je zo herkent in min verhaal raad ik je het boek van Robin Norwood - Als hij maar gelukkig is aan (ergens hier op het forum gelezen) Na 4 bladzijdes was dit boek echt een eye opener. Ik heb er heel lang over gedaan omdat ik veel wat erin stond even psychisch moest verwerken. Te bizar om zoveel overeenkomsten te lezen. Ergens ook weer goed om te weten dat ik niet de enige ben die zoiets overkomt. Ik denk nog eerlijk gezegd vaak aan hem, maar ik merk al dat het stukke minder is dan een 3 tal maanden geleden.

Ik kijk dan ook weer erg uit naar het jaar 2018! Dat het maar een mooi en liefdevol jaar mag worden, ook voor jullie allemaal uit dit topic :)
Dames,

Nou ik heb hem dus voor het eerst gezien vanavond na 6 weken. Dacht eigenlijk dat hij niet meer zou komen maar ik liep in de hal tegen hem aan en in een reflex sloeg ik mijn armen om hem heen en drukte mijzelf tegen hem aan waarop hij moest glimlachen en hij liet het ook toe maar toen ik hem automatisch een kus gaf trok ik mezelf gelijk terug met de gedachte, hee wacht even we zijn geen stel meer....echt super raar maar het was niet ongemakkelijk alsof ik hem gisteren voor het laatst had gezien.

Wat ik best grappig vond was dat ik elke keer hoopte als ik hem tegen zou komen dat ik er op mijn paasbest uit zou zien, maar ik was helemaal bezweet en moe na een dag werken en een avond in een kleine repetitie ruimte met teveel muzikanten.
Maar hij zag er nu ook niet bepaald op zijn paasbest uit, volgens mij heeft hij zich helemaal op zijn werk gestort.

Hoe voel ik mij nu? Geloof dat het nog niet zo tot mij doordring.

Wat ik wel weet na vanavond is dat het echt voorbij is. Ik vroeg hem wanneer hij zijn laatste spullen op wilde halen en toen zei hij in 2018.
Ik denk als hij nog iets van mij had gewild hij dit had aangegrepen om bij mij langs te komen. Misschien is het maar goed dat hij sterker hierin is dan ik.
Denk dat ik hiervan nog wel een terugslag zal hebben als ik het echt tot mij gaat doordringen.

Maar ik ben nog even verliefd als altijd ondanks de ellende die ik met hem heb doorgemaakt, dus dat is best een ding waar ik vreselijk van baal.

Maar helaas besef ik nu wel dat ik hem moet laten gaan, loslaten en zonder hem door moet met mijn leven....maar ik kan het nu wel toegeven ik mis hem echt verschrikkelijk....

@inwonderland ik heb het boek gelezen en wat mij vooral raakte in dit boek wat een effect het heeft op je kind, dat stond er ook in beschreven.

@Callie, het is echt een lijdensweg, maar er is licht aan het eind van deze donkere tunnel.

@Sugarbunny wat moet jij je kut voelen zeg, wat een klote situatie, maar je kan het hier totaal van je afschrijven...
Hi dames, ik lees morgen even al jullie dingetjes om op te reageren maar wil dit nu even van me af schrijven en slapen.
ik had tentamenweken afgelopen weken. ik had vanavond mijn laatste tentamen. op de weg naar huis stortte ik ineens compleet in, ik zat ineens heel hard te huilen in de bus. Ik stapte op station in mijn dorp uit en wilde meteen naar hem toefietsen, gewoon om te huilen en hem te knuffelen en om te horen dat hij mij ook mist. ik ben zo verdrietig ineens. Ik ben niet naar m toegegaan en heb m ook niet gebeld of gewhatsappt. maar ik moest echt veel moeite doen om me in te houden.Ik heb gewoon 3 weken alleen maar geleerd en tentamens gemaakt en nu is er ineens weer ruimte voor hem in mijn hoofd en ik ben eventjes zo erg ingestort. Ik mis hem zo erg en ik zie niet voor me hoe ik ooit weer blij kan zijn ofzo :(
Lieve Bessa, wat klote joh dat jij je zo ellendig voelt. Maar ik begrijp jouw gemis, herken dat zeer. Wel supersterk dat je geen contact met hem hebt opgenomen. Weet je het schiet ook zo weinig op. Zou het ook de moeheid zijn die er bij je uitkomt?
Begrijp wel heel goed dat je die armen even om je nodig hebt, is toch anders dan van vrienden.
Bessa ik weet dat het nu niet zo voelt maar ja je gaat echt weer een keer blij zijn, dit gaat echt over ook al zit je er nu nog midden in.

Mijn ex zien gisteren was minder heftig dan ik mij van tevoren had voorgesteld. Had verwacht dat ik mij nu veel rotter had gevoeld.
Besef wel dat ik dit rouwproces moet doormaken en dat is het Bessa een rouwproces, met vallen en opstaan.
Weet nu ook dat hij het er ook moeilijk mee heeft, wel in mindere mate dan ik maar toch. Zag aan zijn glimlach dat hij het wel fijn vond de knuffel die ik hem gaf.

En toch was het ook wel een beetje ongemakkelijk, had diep van binnen wel echt even met hem willen praten maar misschien is het maar goed ook dat dit niet gebeurd is.
Ook dat hij pas in het nieuwe jaar zijn spullen op komt halen is misschien maar goed ook dan zijn we door die emotionele feestdagen heen en begint het normale leven weer. Benieuwd hoe ik mij tegen die tijd voel.

Ik denk maar zo we zijn ook niet voor niets uit elkaar, ik ga mijzelf niet meer focussen dat het wel weer goedkomt, het moet goedkomen met mijzelf en daar ga ik hard aan werken.
Dag dames,

ik reageer niet altijd maar lees wel mee !

Callie en thisgirlm wat naar dat jullie weer een terugval hadden, hoe is het nu ?

Bessa, voor jou hetzelfde, wat naar dat je je nu zo voelt :( denk inderdaad ook een beetje moeheid /stress die eruit komt. Dit zijn de moeilijke momenten, jank lekker alles eruit. Ik snap helemaal dat je je niet kunt voorstellen hier ooit uit te komen maar geloof me, je gaat je ooit weer beter voelen.

Sjaantje wat een rollercoaster deze week ! Fijn dat het gister meeviel, hoe is het nu?

Ik denk dat we van jullie kunnen leren dat het niet werkt om die emoties weg te stoppen want vroeg of laat komen ze er toch wel uit helaas.

Ik heb afgelopen dagen ook weer een dip. Echt balen want het ging zo goed ! Heb ook andere dingetjes op werk en prive die ook niet meehelpen (niet heel dramatisch maar alles komt veel harder binnen). Ik weet nou niet of ik hem per se mis (zeg al 5 weken tegen mezelf dat ik hem niet terug wil en het goed is zo) of het toch dat ego ding is waar ik zo moeilijk overheen kom dat iemand aan wie ik mijn hart heb gegeven mij aan de kant heeft gezet... ik ben ook als de dood om hem tegen te komen, dat zegt ook wel wat.

Ik vind het wel typisch dat we allemaal nu een dip hebben ! :hug: voor iedereen
@Claire111, inderdaad typisch maar denk dat het ook met de aankomende feestdagen te maken heeft. Verleden jaar was mijn moeder net een paar weken overleden en dit jaar is mijn relatie een sinds paar weken overleden.

Het is zo erg dat ik een kerstboom heb staan waar ik lichtjes in heb gekwakt maar er zit nog geen bal in, vanavond gaan mijn zoon en ik daar werk van maken.

Hoe ik mijn voel? In alle eerlijkheid superverdrietig, maar ik stop mijn emoties niet meer weg, wil er echt doorheen want anders blijft het duren.
Ik ben echt benieuwd of hij er a.s zondag weer is, ik hoop van niet want achteraf vond ik het erg heftig om hem te zien.

Ik heb mij ook voorgenomen hem niet meer te vragen zijn spullen op te halen, hij moet zelf maar bezien hoe belangrijk dit voor hem is, maar ik heb besloten geen contact meer op te nemen, niet de komende tijd in ieder geval meer het is echt gewoon te heftig....
Hallo allemaal,

Jeetje het hangt echt in de lucht al die dips.. We naderen natuurlijk ook die feestdagen weer, dat zal wel even anders zijn dit jaar..

Bessa, super dat je geen contact hebt opgenomen! Ijzersterk zelf discipline ook al voel je je rot. Uiteindelijk gaat contact met hem je ook zeker niet beter laten voelen, dat is wel de moraal van het verhaal die ik uit deze 290 berichten heb gehaald. Zelf door de pijn en de tijd heelt je..
Was het maar al zo ver.. dat hoop ik echt voor iedereen hier dat dat snel komt.

Sjaantje, misschien was het ook wel goed om hem te zien. Alles in een perspectief te plaatsen en te zien dat hij er ook moeite mee heeft al is het anders. Volhouden nu:)

Ik heb net zoals iedereen hier vandaag een belachelijke dip dag. Er kan echt geen lachje vanaf, ik ben net het weer. Ik mis hem en ik ben bang. Bang dat het deze keer voor goed is. Bang dat ik hem niet meer spreken zal en bang dat zijn relatie goed komt. Is dat egoistisch, ja een beetje wel. Want echte liefde draait toch om dat je wil dat de ander zijn geluk ook vind. En oprecht ik wil ook wel dat hij gelukkig is..maar..:(
Kreeg vanmorgen een bericht van zijn zus of ik hem nog spreek, dit ontkent. Ze zei misschien beter zo nu het allemaal niet duidelijk is. Ik zei het is wel duidelijk, hij is namelijk met haar. Zegt ze ja klopt. Dit soort dingen maken mij ook boos. Ik vind het lief dat ze me appt maar aan de andere kant ben ik ook die familie uit gebonjourd zonder problemen omdat zijn ex terug in het spel was. Dat blijft wel lastig. Alles blijft lastig, bah.
@Sugarbunny ik kan de totale ontreddering jij nu voelt nog heel goed voor de geest halen. Alsof de grond onder je voeten wordt weggeslagen! Heel veel sterkte!
Ik voel me inmiddels weer stukken beter en zou mijn ex voor geen goud terug willen!

Voor alle andere dames, hele dikke virtuele knuffel :hug:
Eat glitter for breakfast and shine all day
@Glitterbep, wat goed zeg dat je al zover bent. Ben toch nieuwsgierig, hoe besefte je dat jij je ex niet meer mist, hoor je sowieso nog welke eens iets van hem?

Ik na echt de conclusie voor mezelf trekken dat het te vroeg was om elkaar te zien, moet wel zeggen dat ik nu geen hoop meer koester en besef ik ben weer alleen.

Ik ben wel echt blij als deze dagen achter de rug zijn en ik naar de lente kan uitkijken.
@Sjaantje door het besef dat hij niet de persoon is wie ik dacht dat hij was (en op wie ik dus verliefd ben geworden), hij zei van mij te houden en dat wij samen oud zouden worden, na anderhalve week zag ik al op zijn Whatsapp een foto van hem met een ander meisje en nadat ik hem gevraagd had of het zijn nieuwe vriendin was vond hij dat hij zich daarover niet hoefde te verklaren alleen dat het niet de reden was van onze breuk. Na drie weken had zij een foto van hen samen op facebook staan (ja ik heb mij ook schuldig gemaakt aan social media stalking) en daarop had hij gereageerd met jij bent mijn leventje hou van jou sgat. Dat was zo'n klap in mijn gezicht dat ik alle gevoelens die ik had voor hem verloor en er alleen boosheid overbleef. Toen heb ik hem eind november nog gezien op een carnaval gerelateerd evenement en wilde hij wat zeggen, maar daar had ik al totaal geen behoefte meer aan dus ik heb mij demonstratief omgedraaid en ben verder gaan feesten met de mensen met wie ik daar was. Verder hoor ik niks meer van hem en wonen we in verschillende steden, dus de kans dat ik hem tegenkom is gelukkig heel klein. Hooguit volgend jaar misschien weer op het carnaval gerelateerde evenement dat jaarlijks eind november plaats vind.

Gisteren een afspraakje gehad met de Tinder man. Het was heel leuk en voel me tot hem aangetrokken (en dat is wederzijds!) en er is gezoend. Maar merk wel dat ik voorzichtig ben (maar daar is opzich niks mis mee toch?)
@Glitterbep, YES dat zijn de verhalen die ik graag hoor, even iets positiefs!

Ik heb volgende week voor het eerst een soort van date, we gaan wat eten en drinken.

Ik wilde eerst afzeggen maar heb echt zoiets van kom op, hij klinkt als een leuke gast, geen verplichtingen. Misschien is dit juist wat ik even nodig heb.
Sjaantje wel gaan hoor! In het ergste geval kom je erachter dat je er nog niet klaar voor bent en doe je het voorlopig niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven