Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 23 december 2017 om 10:41
Had ik gedaan maar het is al weggehaald, jouw post trouwens ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 december 2017 om 10:42
zaterdag 23 december 2017 om 10:44
Nja... ze geven aan dat ze in contact zijn met RB via mail en dat kan wellicht nog wel wat opleveren. Niet gelijk denken dat het niet mogelijk is, zo ben ik ook al twee keer zeer redelijk behandeld door de mod nadat een of andere simpele ziel op het forum mij gestaft had als spammer omdat ik linkjes plaatste en omdat een vrij doorsnee grapje als aanstootgevend was gerapporteerd. Serieus dat staffen zouden ze imho moeten verbieden. En kan dit niet dan zouden ze zeker de mensen die voortdurend staffen en drammen, zelf maar eens een ban moeten geven. Schop onder de kont met het gezeur, het wordt tijd.Blondie456 schreef: ↑23-12-2017 10:42Ze gaan een ban echt niet terug draaien want dan moeten ze toe geven dat ze fout zaten en dat doen ze niet.
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:52
52.85% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 december 2017 om 10:51
Mmmm.... jammer. Echt jammer.
Nah redbull:
Van harte gefeliciteerd!
zaterdag 23 december 2017 om 10:52
Eens.ThunderassMan schreef: ↑23-12-2017 10:52Heel jammer dat ook Rb slachtoffer is geworden van de Sylvanasering die overal plaatsvindt.
Jammer ook dat Moi daarom minder scherp durft te zijn.
Jammer dat daarom dit forum zo saai wordt.
Jammer.
Jammer.
Jammer.
Bah.
zaterdag 23 december 2017 om 10:58
Helemaal mee eens.Enn schreef: ↑23-12-2017 10:44Nja... ze geven aan dat ze in contact zijn met RB via mail en dat kan wellicht nog wel wat opleveren. Niet gelijk denken dat het niet mogelijk is, zo ben ik ook al twee keer zeer redelijk behandeld door de mod nadat een of andere simpele ziel op het forum mij gestaft had als spammer omdat ik linkjes plaatste en omdat een vrij doorsnee grapje als aanstootgevend was gerapporteerd. Serieus dat staffen zouden ze imho moeten verbieden. En kan dit niet dan zouden ze zeker de mensen die voortdurend staffen en drammen, zelf maar eens een ban moeten geven. Schop onder de kont met het gezeur, het wordt tijd.
zaterdag 23 december 2017 om 11:01
Ja en tijdens de vergaderingen drinken zeyasmijn schreef: ↑23-12-2017 10:19Redbulletje laat weten dat ze de steun waardeert en deelt hierbij een virtuele pint uit.![]()
Echt he. Ik had vorig jaar tijdens mijn kerstvakantie ook een ban. Maand of 2 weken, dat weet ik niet meer.
Ze snappen er nietsss van. Zurigheid en incompetente viert nog steeds hoogtij hier. Neem aan dat de stagiaires inmiddels wel gewisseld zijn.
Gewoon middels een script voor de leeuwen zonder begeleiding. Ben ervan overtuigd.

en worden er zure matjes gegeten om enig gevoel voor humor de kop in te drukken daar word je vanzelf chagrijnig van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 23 december 2017 om 11:02
Graag gedaan, jammer dat het geen effect heeft.
RB, gefeliciteerd!
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 23 december 2017 om 11:03
Het forum is niet alleen oersaai sinds mei 17 maar ook niet meer bruikbaar. Ik zie niks meer behalve doodenge adverteerders en als ik al ergens kom moet ik het van linkjes hebben. Je kunt klagen wat je wilt maar je weet dat het zo blijft en dat er echt niets meer gaat verbeteren.
En laten we het maar niet hebben over het incompetente infantiele modbeleid en een cm die, nou ja vul zelf maar in.
En laten we het maar niet hebben over het incompetente infantiele modbeleid en een cm die, nou ja vul zelf maar in.
zaterdag 23 december 2017 om 11:06
zaterdag 23 december 2017 om 11:10
Ergens in de wereld zit echt wel de 4 in de klok.Blondie456 schreef: ↑23-12-2017 11:00Het is nog wat vroeg om al aan de wijn te gaan maar vanmiddag proost ik op RB. Van harte RB en fijne dagen.
RB:
zaterdag 23 december 2017 om 11:19