'' Oude bekende ''
dinsdag 5 december 2017 om 22:35
Hallo iedereen,
Ik wilde even iets kwijt, en hoor graag jullie mening/tips.
Bijna 4 jaar geleden heb ik een man ontmoet waar ik een klik mee had.
Omdat ik toen een relatie had, werd het niet meer dan een vriendschap. De laatste keer dat we elkaar zagen was 2 jaar geleden. Toen hebben we samen wat gedronken. Daarna vertelde hij me dat hij me echt leuk vindt en nog wel contact wil houden maar omdat een relatie niet mogelijk is hij liever niet meer afspreekt. Ook zei hij dat omdat hij niet echt dichtbij woont, een drukke baan en een kind heeft, ik meer dan 8 jaar jonger ben (ik was 22 hij 31)en omdat ik periodes met straatvrees had een relatie waarschijnlijk niet zou gaan werken. Ik vond dit toen niet leuk om te horen en heb in mijn teleurgestelde bui zijn nummer verwijderd. Achteraf snapte ik zijn redenen natuurlijk wel. Daarna viel ook nog eens mijn telefoon kapot dus moest ik een nieuwe. Aangezien hij verder geen social media heeft, hebben we dus 2 jaar geen contact gehad.
Deze zomer vond ik zijn nummer toevallig weer in een hele oude mail. Ik heb hem toen een bericht gestuurd. Hij was verbaasd maar wel aangenaam verrast. Hij was erg benieuwd hoe het met me ging, en we hadden gelijk weer diezelfde klik. Ik vond hem altijd al leuk, intelligent en anders hij ging altijd met respect met mij om en had altijd interesse in mij als persoon. Hij ging vaak niet eens in op seksueel getinte opmerkingen van mij. Dat was nu weer precies zo.
Na een paar weken kletsen hebben we uitgesproken dat we elkaar nog steeds leuk vinden. Ik vroeg hem of hij het leuk vond om nog eens af te spreken.
Afgelopen weekend heeft hij er dus alles aan gedaan om tijd voor me te maken en heeft hij na een lange dag werken meer dan 2 uur gereisd om bij mij te kunnen zijn. We hebben de hele avond film gekeken, gekletst en geknuffeld. Uiteindelijk hebben we sex gehad (wat overigens pas gebeurde toen hij zeker wist dat ik het echt wilde).
Na die avond/nacht kreeg ik gelijk lieve appjes. En ging het eigenlijk door zoals altijd.
Ik had mezelf voorgenomen om het gewoon te zien als een gezellige avond en verder niks. Maar dat is me dus uiteindelijk niet gelukt. Hij was zo lief, respectvol en romantisch. De gevoelens die ik al voor hem had zijn weer terug en sterker.
Ik heb geprobeerd het te ontkennen, maar stiekem zou ik toch wel wat meer met hem willen.
Ik heb nu geen relatie meer en mijn straatvrees is nauwelijks nog aanwezig. Maarja hij woont nog steeds niet echt dichtbij, heeft nog steeds een drukke baan en een kind, wat destijds een van de redenen voor hem waren dat het niet zou werken.
Ik weet niet hoe hij er nu over denkt, dus ga ik er maar vanuit dat het nog hetzelfde is, ookal laat hij heel erg blijken dat hij me wel echt leuk vindt). Echt heel stom, maar ik durf het dus niet te vragen.
Zouden jullie het vragen, of is dat te vroeg? Of het gewoon nog aankijken?
Ik wilde even iets kwijt, en hoor graag jullie mening/tips.
Bijna 4 jaar geleden heb ik een man ontmoet waar ik een klik mee had.
Omdat ik toen een relatie had, werd het niet meer dan een vriendschap. De laatste keer dat we elkaar zagen was 2 jaar geleden. Toen hebben we samen wat gedronken. Daarna vertelde hij me dat hij me echt leuk vindt en nog wel contact wil houden maar omdat een relatie niet mogelijk is hij liever niet meer afspreekt. Ook zei hij dat omdat hij niet echt dichtbij woont, een drukke baan en een kind heeft, ik meer dan 8 jaar jonger ben (ik was 22 hij 31)en omdat ik periodes met straatvrees had een relatie waarschijnlijk niet zou gaan werken. Ik vond dit toen niet leuk om te horen en heb in mijn teleurgestelde bui zijn nummer verwijderd. Achteraf snapte ik zijn redenen natuurlijk wel. Daarna viel ook nog eens mijn telefoon kapot dus moest ik een nieuwe. Aangezien hij verder geen social media heeft, hebben we dus 2 jaar geen contact gehad.
Deze zomer vond ik zijn nummer toevallig weer in een hele oude mail. Ik heb hem toen een bericht gestuurd. Hij was verbaasd maar wel aangenaam verrast. Hij was erg benieuwd hoe het met me ging, en we hadden gelijk weer diezelfde klik. Ik vond hem altijd al leuk, intelligent en anders hij ging altijd met respect met mij om en had altijd interesse in mij als persoon. Hij ging vaak niet eens in op seksueel getinte opmerkingen van mij. Dat was nu weer precies zo.
Na een paar weken kletsen hebben we uitgesproken dat we elkaar nog steeds leuk vinden. Ik vroeg hem of hij het leuk vond om nog eens af te spreken.
Afgelopen weekend heeft hij er dus alles aan gedaan om tijd voor me te maken en heeft hij na een lange dag werken meer dan 2 uur gereisd om bij mij te kunnen zijn. We hebben de hele avond film gekeken, gekletst en geknuffeld. Uiteindelijk hebben we sex gehad (wat overigens pas gebeurde toen hij zeker wist dat ik het echt wilde).
Na die avond/nacht kreeg ik gelijk lieve appjes. En ging het eigenlijk door zoals altijd.
Ik had mezelf voorgenomen om het gewoon te zien als een gezellige avond en verder niks. Maar dat is me dus uiteindelijk niet gelukt. Hij was zo lief, respectvol en romantisch. De gevoelens die ik al voor hem had zijn weer terug en sterker.
Ik heb geprobeerd het te ontkennen, maar stiekem zou ik toch wel wat meer met hem willen.
Ik heb nu geen relatie meer en mijn straatvrees is nauwelijks nog aanwezig. Maarja hij woont nog steeds niet echt dichtbij, heeft nog steeds een drukke baan en een kind, wat destijds een van de redenen voor hem waren dat het niet zou werken.
Ik weet niet hoe hij er nu over denkt, dus ga ik er maar vanuit dat het nog hetzelfde is, ookal laat hij heel erg blijken dat hij me wel echt leuk vindt). Echt heel stom, maar ik durf het dus niet te vragen.
Zouden jullie het vragen, of is dat te vroeg? Of het gewoon nog aankijken?
dinsdag 26 december 2017 om 23:04
Mijn eerdere reactie hierop was niet echt redelijk, dus die heb ik ook verwijderd. Om hier even op terug te komen. Ik begrijp je reactie. Niet om het goed te praten maar om het uit te leggen. Ik was toen 21. Mijn relatie zat al een lange tijd niet goed. Door de omstandigheden toen kon ik de knoop niet doorhakken. Inplaats van eerlijk te zijn en de relatie te verbreken liet ik me dus een beetje gaan bij deze man (als in flirten, seksuele opmerkingen etc.). Is geen reden, maar het is gebeurd. Ik zou dit nu nooit doen, ik zou gewoon eerlijk zijn.
Ik vind alleen dat dit stukje wat jij er nu uithaalt niet meer van toepassing is op de situatie nu. Dat was 4 jaar geleden.
woensdag 27 december 2017 om 00:06
Sinds ik hem gevraagd heb hoe hij ''dit'' ziet ben ik wat rustiger en sta ik meer met beide benen op de grond.
Ik wil mezelf ook niet nog eens voor schut zetten. Voor mij voelt het of dat ik dat gedaan heb door dat bericht met de vraag hoe hij het nu ziet.
Achteraf gezien vond ik ook dat ik veel te snel ging in mijn hoofd en een beetje overweldigd werd door gevoelens en dus rustiger aan moest doen.
Ik heb sindsdien ook een stapje terug gedaan. Ik vind dat ik hem duidelijk heb laten merken dat ik hem leuk vind en genoeg initiatief genomen heb. Ik laat het initiatief sindsdien ook aan hem over. Ik stuur verder nog weinig berichtjes uit mezelf, ook dat laat ik aan hem over nu. Ik wil mezelf behoeden om op basis van mijn gevoelens/emoties of gevoelige momenten hem te gaan appen, dus ik houd mij in. Ik heb verder ook niks meer gevraagd over afspreken of dat hij al wist of hij op mijn verjaardag kon komen, want hij zei dat het nog heel druk is tot half januari. Ik vind ook dat als hij me echt leuk vindt hij er zelf mee moet komen. Ondanks dat het echt heel druk was met de kerst stuurde hij mij toch appjes. We hebben dan wel leuk contact.
Aan de ene kant heb ik zoiets van, als hij me echt leuk vindt en het ''meant to be'' is dan komt het allemaal vanzelf wel goed. Aan de andere kant vind ik het ook best frustrerend, omdat ik toch gevoelens voor hem heb en ik graag bij hem wil zijn en niet weet hoe het nu verder gaat/ of we verder komen.
Het is wel leuk dat hij initiatief neemt en leuke en lieve appjes stuurt. Ik denk alleen niet dat hij uit zichzelf zou gaan zeggen dat hij me wil. Omdat zoals ik al eerder aangaf in dit topic hij erg afwachtend is en hij mij meestal in alles afwacht.
Dusja weet verder niet echt wat ik er nu mee moet.