VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Googlen helpt niet, ik vind alleen Holden als ik google op Caleb....

Sjemig, we hebben onwijs haast (wilden om 10 uur in de auto zitten) en ik zit hier te googlen op Caleb!
Ik zat net even op zo'n site met de cast van ATWT, allemachtig, wat een hoop bekende ouwe koppen zitten daar nog bij! Ik kende zeker de helft nog wel van toen ik in mijn studententijd keek en da's toch alweer een jaar of 10 geleden. Zag wel dat ik in de war was met Jack Snyder, die ander (die ik me nu al helemaal niet meer voor de geest kan halen) zit er zo te zien als personage al een tijd niet meer in.

Zo, ik ga nog even wat textiel verven zodat het leuk bij Schurks gepimpte kamer past. Vent is mijn zelfgeknutselde kapstok aan het ophangen en dan zijn we gewoon klaar. Fijn als zo'n projectje dan weer af is en naar tevredenheid.

En dan de kerels maar eens uit pyjama en in kleding hijsen, 't is echt zo'n lekkere hangzondag hier.

Boefje werd vanmorgen helemaal enthousiast toen ik voorzichtig iets opperde over de carnavalsoptocht in naburig deurp hier (naar hun zeggen de grootste boven de rivieren). Dus we gaan straks toch maar even - ondanks onze eigen schurft aan carnaval - even op de fiets erheen.
Morrie, muts ! Doet Vrolijk haar best de naam van haar neefje niet te schrijven, schrijf jij 'm gewoon alsnog !

I feel your pain, Athena! Wij gaan zo richting mijn geboortedurrep voor de carnavalsoptocht, heb er geen hol zin in maar de kinderen vinden het helemaal geweldig.
Hier gaat carnaval helemaal aan ons voorbij.

En gelukkig maar...

Gefeliciteerd Ely en Vrolijk!

Hoe zou het ventje toch heten?

Het taartenbakken laat ik even voor wat het is. Het ziet er allemaal mooi en lekker uit maar het lijkt me zo tijdrovend. Nog een hobby/activiteit er bij! Ik begin dinsdagavond met naailes. Laat ik daar eerst maar eens aan beginnen.

Nathje en Lien hebben echt lekker weer!

Lekker aan het genieten dames?

Ik zal 28 maart op de kalender zetten, Pebbles.

Is het kindproof? Want dan komen we denk ik met z'n vieren, zo niet dan kom ik alleen.

Gisteren KW en BRS naar opa en oma gebracht na de zwemles van KW en ze waren helemaal hyper de pieper dat ze gingen logeren. Wat een rust in de auto toen we na de lunch samen naar huis gingen. Gistermiddag lekker gekeuteld in de tuin (bolletjes in potten gedaan etc.) en was al heerlijk in de lente mood. Gisteravond kwamen de buren langs en hebben een gezellige avond gehad en veel gelachen. We lagen er om 01.45 uur in (en dat héél laat voor ons ) en hebben heerlijk uitgeslapen tot 10.45 uur.

GW is alweer druk aan de slag met allemaal klusjes (auto wassen, traphek maken etc. en ik zit nog lekker in huispak te genieten van deze zeldzame rust en vrije tijd. Ga zo denk ik hardlopen en daarna in bad.

Vanavond eten bij mijn ouders en de kinderen ophalen.

Ben benieuwd hoe ze het hebben!
quote:Wind schreef op 22 februari 2009 @ 11:35:

Ik zal 28 maart op de kalender zetten, Pebbles.

Is het kindproof? Want dan komen we denk ik met z'n vieren, zo niet dan kom ik alleen.

Tsja, het is een lampenwinkel, hè.

Borrel vindt plaats in ruimte achter winkel, winkel is vrij te doorlopen en te bezichtigen. Meenemen kinderen is op eigen verantwoordelijkheid, (logisch uiteraard, maar we verzinnen niet iets om de kinderen te vermaken zeg maar) zolang ze niet tussen de lampen doorrennen is er weinig aan de hand. Pebbeltjes zijn er ook gewoon. Dus ze mogen absoluut mee, het is wat je zelf wilt.
Nee? Huur je geen clown in? Tsss... lullig.

Vraag was meer in de vorm of kinderen welkom zijn, want dan kom ik liever met gezin. En dat kinderen niet tussen de lampen door mogen rennen lijkt me vanzelfsprekend.

Zo... ben net gedoucht.

Wenkbrauwen geepileerd, scrubje en ik voel me als herboren.

Mooie tijd. 15.30 uur en klaar om aan de dag te beginnen.

Zo de koters ophalen en lekker bij mijn ouders eten. Broertje en vriendin komt ook. Heb er zin in!
Lekker weer Wind? Hier is het koud en het regent. Hoop van harte dat Nath en Lien het beter getroffen hebben.

Carnavalsoptocht leek eerst niks te worden, de kleine heren waren zwaar onder de indruk en Schurk was al moe. Maar na een kwartiertje vonden ze het toch wel erg leuk allemaal en ik moet zeggen: het was weer een fraaie optocht. Uiteindelijk ben ik met Schurk na 3 kwartier naar huis gegaan om hem in bed te stoppen. Vent en Boef zijn gebleven en hebben hem helemaal afgezien (2 uur lang), Boef was laaiend enthousiast.

Moet zeggen dat ik het zelf ook wel weer gezellig vond toen we er stonden. Heb het carnaval daar in mijn jonge jaren een paar keer gevierd en daar wel goeie herinneringen aan, die nu wel weer terugkwamen bij het feest dat voorbijkwam. Toch minder grote pesthekel dan ik dacht.

Lekker he Wind, zo'n knutselzondag. Vent hier is ook bezig met allerlei klusjes die nog lagen. Beide kinderen liggen nu ook nog steeds te maffen (Boef is op de bank in slaap gekacheld) en dat scheelt toch altijd wel weer een heleboel.

Morgen begint de schoolweek hier weer. Moet er wel weer een beetje gaan inkomen hoor, vond een weekje rustig aan zonder gehaast en gestress 's ochtends wel heel erg lekker.
Weekendje weg was erg lekker. Droog gebleven, maar we waren vanochtend ook al weg, hier heeft het vanmiddag geregend, daar wellicht ook.

Goede dingen gedaan, BNJMN is kleine baby af: bak van wandelwagen gewisseld voor zitdeel, bed naar beneden etcetera. Hij kruipt ineens enorm snel en ik kreeg de kriebels toen hij ineen zijn hand in een bak met speelgoed stopte. Die bak was echt niet hoger dan zijn bedrand... Nu dus diepe Alcatraz constructie, daar komt hij niet zo makkelijk uit .

Niet echt bijgelezen: in de snelheid: Gefeliciteerd met neef Vrolijk en carnaval is niets voor mij Athena. Ben nog wel in het zuiden van het land geboren, maar ook niet lang gewoond .
En idd, morgen weer school. Ben blij dat ik nog 1 week kan genieten van het feit dat ik niet hoef te werken. En dan.... moet ik echt aan de bak.
BJMN uit de wiegbak en in de zithouding

Hebben jullie het lekker gehad Lien? Was het in de planning dat jullie vanmorgen al terug kwamen?

Hier is het het hele weekend schitterend weer geweest vandaar mijn opmerking. Droog en zon. Gisteren in het zonnetje en 8 graden in de tuin de bollen gepot en had toen echt lentekriebels.

Jammer dat het niet in het hele land zo lekker was.

Net lekker gegeten bij mijn ouders. We hebben gesmuld. Sla, bruine bonen, kiprollade en zelf gemaakte gebakken aardappels (die van mijn vader zijn het allerlekkerst!). Kinderen zijn helemaal gesloopt en liggen na een badbeurt op bed. KW zei zelf dat hij wilde gaan slapen omdat hij zo moe was. Jammer dat op dat moment alle bedden nog opgemaakt moesten worden.

En hier begint het weekje vrij morgen nog!

Morrie, heb je Schorrie al weggebracht?
quote:lien schreef op 22 februari 2009 @ 19:23:

Weekendje weg was erg lekker. Ja dus.
Oh en Peb en ik hebben het plan morgen te bellen met HvS om alvast de reserveringen te doen voor de pakkings, gezichtsbehandeling, massage etc. dus wie ook wil kan inschrijven op de LP en dan reserveren we in 1 keer.
Ik vind dit zo'n bizarre videoclip.

Het gaat echt synchroon. Zo knap!

Single ladies
quote:dropje schreef op 22 februari 2009 @ 11:31:

Morrie, muts ! Doet Vrolijk haar best de naam van haar neefje niet te schrijven, schrijf jij 'm gewoon alsnog !

En ook gewoon al die letters van alle genoemde namen weggeven he. Nou weet elke meelezert wat de 4e letter van Vrolijks naam is

De LP Wind? Als dat is wat ik denk dat het is heb ik daar al aangegeven dat ik graag meteen mee reserveer. Ik zit alleen nog te dubben wat ik ga doen. Die hotstonetoestand klinkt wel goed, of zo'n pakking ofzo.

Morrie, mooie foto's van je kinderen! Wat is Knorrie ook al groot geworden zeg! Ik vind nu ineens Knorrie wat meer op Harrie lijken, en Schorrie meer op jou. Maar allebei een 'kekker dinnn', zoals Nano zou zeggen (dat krijg je met een zus van 13 ).

Ely, nog gefeliciteerd met Zootje! Wat een grote meid alweer!

Ehm. Geheugenprobleempje (ik wilde nog ergens op reageren) dus eerst maar even dit posten..
Oh ja, leuk dat weekendje weg geslaagd was Lien! Hopelijk dat van Nathje ook. En wat klinkt BNJMN al groot ineens!

Peb, dat agenda bijhouden van je kinderen wordt op een gegeven moment weer wat minder gelukkig. Maxi regelt heel veel van dat soort dingen zelf. Alleen moet ik soms onthouden dat ze gehaald moet worden, zoals afgelopen vrijdag (feest voor 12-16-jarigen in In Casa, het stappen is begonnen geloof ik..).
Oh Mille, een nieuwe fase met stappend kind!

En Lien, dat zal wennen zijn, weer aan de slag!

Wind, kinderen zijn welkom, en ik ben blij dat je het vanzelfsprekend vindt dat kinderen niet tussen de lampen door lopen/rennen. Geloof me, dat is niet voor iedereen zo. Laatst nog een dreumes die zich optrok aan een vloerlamp en de ouders die er naar stonden te kijken en het normaal vonden. Vloerlampen staan op een 'catwalk', op een kleine verhoging, en ik heb ook al ouders gehad die het normaal vonden dat hun kind daar op ging staan (en dus voetafdrukken achterliet op het hout).

We hebben een achteringang met overheaddeur. Die deur zetten we open. Dat komt uit op een grote gemeenschappelijke lege hal en darvan laten we de deur naar buiten dicht. Daar mogen kindeen rennen.

Wind, ik bedacht net dat je nog Photoshop van ons krijgt! Ik ga dat van de week echt echt doen. Was het een beetje vergeten.

Ik ga aanstaande vrijdag naar de kapper. Nog een stukje korter en heel veel blonder.
Leuk Pebbles, klinkt als een blij lentekapsel. Nou hopen dat het weer zich daar aan aanpast!

En ik kom zonder kinderen naar borrel. Ik doe mezelf er geen plezier mee als ik alleen maar op Nano aan het letten ben. Die is behoorlijk eigenwijs op het moment. Het kan zijn dat hij alleen maar lief en schattig doet, maar hij kan ook zomaar een kwartier krijsend op de grond liggen omdat hij een lamp wil molesteren en dat niet mag

Ik kijk morgen nog wel even op LP. Heb die gezichtsbehandelingen daar even voor je heen gekopieerd Peb!
Peb, borrel gaat mij helaas niet lukken. Ik moet werken die dag.

Etentje bij ouders klinkt lekker Wind!

Hier morgen de kinders ook weer naar school. Jammer hoor.

En ik ben een beetje zwaarmoedig (is dat een woord?) Weet niet wat er aan de hand is, maar loop de hele dag te janken.

Lekker gezellig

Ach komt wel weer goed, denk ik, het zullen de spanningen op het werk wel zijn, misschien.

Ik ga even de mannen van Morrie bekijken!

En Lien, fijn dat je het leuk hebt gehad. Geniet nog maar even van je weekje!
Ach Ely meis, gooi het toch gewoon op de hormonen! Met ook nog gezeik op je werk erbij kan ik me reuzegoed voorstellen dat de tranen af en toe hoog zitten!

Lien dus een droog weekend gehad, mooi. Als je het weer had dat wij vandaag hier hadden, was het niet erg lekker geweest. En dus al bijna weer aan het werk. Ghe, dat wordt voortaan weer veel strijken.

Mille wow, een stappend kind. Weet je dat ik me niet kan voorstellen dat mijn kinderen dat ook gaan doen ooit. En overmorgen is het al zover, eergisteren geboren, gisteren ging Boefje naar school en over een paar dagen doet hij aan comazuipen met zijn vrienden. Aargh!

Zo, ik heb een avond druk doorgebracht met creadoen en ben nu gaar. Nog een klein glaasje wijn en dan met mijn boek richting bed.

Hebben jullie trouwens dat topic al gezien over 2e kind wel/niet ondergoed van 1e kind laten dragen ? Ben ik nou heel raar als ik daar werkelijk nog nooit een seconde over had nagedacht? Niet dat het hier al aan de orde is, maar kan me tzt niet voorstellen dat Schurk bezwaar zou maken tegen de door Boef gedragen (jaja en uiteraard daarna gewassen) Carsboxertjes. Volgens mij gaat 'ie dat alleen maar heel stoer vinden. Of ben ik dan de ransaap hier als ik dat zeg?
Ik heb me er ook over verbaasd Athena. Klein Pebbeltje draagt hier vrolijk het ondergoed van Groot Pebbeltje hoor!

Ik vond het trouwens nog gekker dat je in het kader van geen onderscheid en je kinderen even veel geven voor de tweede ook een hele nieuwe baby-uitzet zou moeten kopen!
Wat er niet meer mooi uitziet gaat weg, maar nieuw ondergoed kopen omdat het al gedragen is? Echt niet. Wat een onzin.

Zo, de eerste sessie van de schoolweek zit erop, iedereen weer met trommels en bekers op plaats van bestemming afgeleverd. Nu boodschappen halen en eens verzinnen wat voor slimme dingen ik deze laatste week nog ga doen. Ik ga in elk geval naar Koeka donderdag, dat is leuk en verder nog eens een flink opruimen denk ik (en dat is stom, maar goed, nu kan ik het nog lekker overdag zonder kinderen doen).
Idd. een bizarre discussie. Wat schoon, niet verwassen en nog goed bruikbaar is gaat gewoon door naar de volgende, en ik heb er nooit een seconde bij stilgestaan dat je dat misschien met ondergoed niet zou doen.

Hier was het ook weer even wennen aan het vroeg op en haasten Lien, maar Mini zat net op tijd in de kring. Nu maar eens wat gaan doen met Nano zo.

Ely, combi van hormonen en druk? Gewoon even lekker aan toegeven als het kan, en tijd voor jezelf nemen. Combi met werkstress is idd. niet fijn!
Ik had vanmorgen een boos Klein Pebbeltje omdat hij moest aankleden en niet kon spelen. En een Groot Pebbeltje dat liever mee wilde gaan werken dan naar school. Ik vind het wel lekker, kunnen we weer wat meer doorwerken en op orde komen.

Ze zijn de straat hier aan het doen en ik heb net met een stratenmaker samen achter mijn hond aan gezeten die de benen had genomen. :-)

En ik bedacht -misschien worden jullie er wel een beetje moe van- vanmorgen dat ik me in tijden niet zo goed heb gevoeld. Echt, nu merk ik pas hoeveel minder goed ik me de afgelopen ruim 2 jaar tijdens ziekte en na dood van mama heb gevoeld. toen het zo was had ik het niet zo in de gaten als nu achteraf!
Juist fijn om te horen Pebbles! Ik denk er vrij regelmatig aan, dan vraag ik me af hoe het nu met je gaat, maar wil er ook niet over beginnen als jij misschien net met andere dingen bezig bent in je hoofd..Dus alleen maar goed om van je te horen hoe het gaat, en zeker fijn als het goed gaat.

En hebben jullie al gebeld? Ik had op LP nog gereageerd, maar anders bel ik Wind straks wel even (die ging bellen geloof ik, toch?).
Oh, ik zie nu net je bericht op LP. Zullen we dan maar afspreken dat we even wachten tot iemand ergens wat van Wind hoort?

Op LP staat in elk geval wat wij allebei willen, als we het ook nog van Wind weten kan er iemand gaan bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven