Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 27 december 2017 om 15:06

woensdag 27 december 2017 om 16:02
Nou, inderdaad ja.
Dat 'slaande ruzie' topic, ook zo'n fijne. Een vriendin die erbij stond en er gewoon naar keek? Ineens is er ook een kind?
Ik weet dat die dingen echt gebeuren, maar mag toch hopen dat to uit het hoge noorden komt.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 27 december 2017 om 16:09
Dat dus.
woensdag 27 december 2017 om 16:18
Hahaha, dat ook ja.

woensdag 27 december 2017 om 16:22

woensdag 27 december 2017 om 16:57
Eens.
En dan in zo'n situatie gaan forummen, niet ingaan op alle forumsters die zeggen politie bellen, steeds beetje aandikken.
Wel een heel naar onderwerp om over te trollen, mocht het een trol zijn. Zat vrouwen die wel in zo'n situatie zitten.
woensdag 27 december 2017 om 16:58

Dat had ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 27 december 2017 om 17:00
Tsja.... juist daarom is het helaas wel een goed onderwerp voor een trol. Kindermishandeling beschrijven en volhouden dat het normaal is om zo op te voeden hebben meerdere trollen hier ook al ingezet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 27 december 2017 om 17:01
Dan is er wel iets mis in je hoofd, dat je daar je lol aan beleeft. Of in je fatsoen.
woensdag 27 december 2017 om 17:02
Jah.... helemaal eens en toch gebeurt het wel.

woensdag 27 december 2017 om 17:14
Dit. Als je in zo’n situatie zit heb je allang niet meer door in wat voor een situatie je zit.doornroosje9 schreef: ↑27-12-2017 17:12Geen idee of deze TO een trol is, maar zijn er echt mensen die denken dat dit niet voorkomt in Nederland? Dat vind ik zo ontzettend dom.
woensdag 27 december 2017 om 17:16
Zeker weten dat het gebeurd maar in dit geval wordt het weer post na post zodanig opgebouwd dat zelfs ik (sorry Yas, je hebt je best gedaan) mijn twijfels heb. En ik ben best goedgelovig.doornroosje9 schreef: ↑27-12-2017 17:12Geen idee of deze TO een trol is, maar zijn er echt mensen die denken dat dit niet voorkomt in Nederland? Dat vind ik zo ontzettend dom.
woensdag 27 december 2017 om 17:18
+1Grobbekuiken_ schreef: ↑27-12-2017 17:16Zeker weten dat het gebeurd maar in dit geval wordt het weer post na post zodanig opgebouwd dat zelfs ik (sorry Yas, je hebt je best gedaan) mijn twijfels heb. En ik ben best goedgelovig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.