Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bjort schreef:
27-12-2017 15:01
Ik bedoel niet de reacties van TO maar van andere forumers. Ik vind het echt zielig voor TO
Ik maak mij meer ongerust over de kinderen.
8102 schreef:
27-12-2017 15:02
Ik maak mij meer ongerust over de kinderen.
Ik ook, hopelijk krijgt ze begeleiding vanuit jeugdzorg
Bjort schreef:
Ik bedoel niet de reacties van TO maar van andere forumers. Ik vind het echt zielig voor TO

Ik vind drie keer ongewenst zwanger zielig voor de kinderen.
Star² schreef:
27-12-2017 15:04
Ik vind drie keer ongewenst zwanger zielig voor de kinderen.
En voor dat de eerste werd geboren ook nog een abortus.
Bjort schreef:
Ik vind het zielig voor de kinderen. Die zie ik ook over een jaar of 10 in mijn klas. En echt, dat gun je geen kind, hoe leuk ik ook als juf ben ;-)
Moiren’ schreef:
27-12-2017 15:06
Ik vind het zielig voor de kinderen. Die zie ik ook over een jaar of 10 in mijn klas. En echt, dat gun je geen kind, hoe leuk ik ook als juf ben ;-)
Je hebt gelijk.

Ik hoop zo dat dit jonge gezin hulp krijgt
8102 schreef:
27-12-2017 15:05
En voor dat de eerste werd geboren ook nog een abortus.
Ze gaan wel heel slordig met voorbehoedsmiddelen om als ze 4 keer zwanger raakt
Van een dagje mee lezen hier zou je bijna depressief van worden
zomaar uit niets melden dat er een afspraak bij de huisarts staat in een topic.
Altijd zo sneu, van die mensen die inleveren op hun normen en waarden, om maar zoveel mogelijk geld te hebben.
En dan gaan klagen dat ze niet anders kunnen.
8102 schreef:
27-12-2017 15:17
Van een dagje mee lezen hier zou je bijna depressief van worden
Nou, inderdaad ja.
Dat 'slaande ruzie' topic, ook zo'n fijne. Een vriendin die erbij stond en er gewoon naar keek? Ineens is er ook een kind?
Ik weet dat die dingen echt gebeuren, maar mag toch hopen dat to uit het hoge noorden komt.
There is always something happening, and it's usually right now
Hoe meer posts die TO plaatst, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het niet echt is. In werkelijk iedere post komt er iets nieuws bij, wiet, uitspraken die ze moet doen, een kind, het gaat maar door.
Marana-- schreef:
27-12-2017 16:06
Hoe meer posts die TO plaatst, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het niet echt is. In werkelijk iedere post komt er iets nieuws bij, wiet, uitspraken die ze moet doen, een kind, het gaat maar door.
Dat dus.
De eerste zin van de OP viel me wel enigszins op ;-D
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
27-12-2017 16:13
Hahaha, dat ook ja.
MevrouwJack schreef:
:proud:
Marana-- schreef:
27-12-2017 16:06
Eens.
En dan in zo'n situatie gaan forummen, niet ingaan op alle forumsters die zeggen politie bellen, steeds beetje aandikken.
Wel een heel naar onderwerp om over te trollen, mocht het een trol zijn. Zat vrouwen die wel in zo'n situatie zitten.
MevrouwJack schreef:
:proud:
Dat had ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Head schreef:
27-12-2017 16:57
Wel een heel naar onderwerp om over te trollen, mocht het een trol zijn. Zat vrouwen die wel in zo'n situatie zitten.
Tsja.... juist daarom is het helaas wel een goed onderwerp voor een trol. Kindermishandeling beschrijven en volhouden dat het normaal is om zo op te voeden hebben meerdere trollen hier ook al ingezet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
27-12-2017 17:00
Tsja.... juist daarom is het helaas wel een goed onderwerp voor een trol. Kindermishandeling beschrijven en volhouden dat het normaal is om zo op te voeden heeft ook menig trol hier ook al ingezet.

Dan is er wel iets mis in je hoofd, dat je daar je lol aan beleeft. Of in je fatsoen.
Head schreef:
27-12-2017 17:01
Dan is er wel iets mis in je hoofd, dat je daar je lol aan beleeft. Of in je fatsoen.
Jah.... helemaal eens en toch gebeurt het wel.
Geen idee of deze TO een trol is, maar zijn er echt mensen die denken dat dit niet voorkomt in Nederland? Dat vind ik zo ontzettend dom.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-12-2017 17:12
Geen idee of deze TO een trol is, maar zijn er echt mensen die denken dat dit niet voorkomt in Nederland? Dat vind ik zo ontzettend dom.
Dit. Als je in zo’n situatie zit heb je allang niet meer door in wat voor een situatie je zit.
doornroosje9 schreef:
27-12-2017 17:12
Zeker weten dat het gebeurd maar in dit geval wordt het weer post na post zodanig opgebouwd dat zelfs ik (sorry Yas, je hebt je best gedaan) mijn twijfels heb. En ik ben best goedgelovig.
Grobbekuiken_ schreef:
27-12-2017 17:16
Zeker weten dat het gebeurd maar in dit geval wordt het weer post na post zodanig opgebouwd dat zelfs ik (sorry Yas, je hebt je best gedaan) mijn twijfels heb. En ik ben best goedgelovig.
+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven