Polygamy
woensdag 27 december 2017 om 18:21
.... zou jij deel kunnen uitmaken van een MODERN gezin met twee vrouwen en 1 man ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.
Wat denk je ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.
Wat denk je ?
woensdag 27 december 2017 om 18:33
Zou jij het leuk vinden om te functioneren in een huishouden met 1 vrouw en 3 mannen. Wel allemaal hetero hoor en niet gestoeld op 1 of andere vage refotheorie.
viva-amber wijzigde dit bericht op 27-12-2017 18:34
18.82% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 27 december 2017 om 18:55
ClassyLadeee .... ook goed natuurlijk
Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken.
Als het voor de sex zou zijn kan je evengoed in een zatte/hete bui ergens een steegje bezoeken.
Het gaat om de relatie op zich.
Op aanvallende berichten reageer ik zelfs niet.
Modern omdat tegenwoordig alles kan en mag en omdat polygamy steeds geassocieerd wordt/werd met sectes of moslims.
Grappig, velen doen het liever in het geheim met de buurvrouw/man (of beiden haha) Dan vraag ik me af wie het eerlijkst is .....
Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken.
Als het voor de sex zou zijn kan je evengoed in een zatte/hete bui ergens een steegje bezoeken.
Modern omdat tegenwoordig alles kan en mag en omdat polygamy steeds geassocieerd wordt/werd met sectes of moslims.
Grappig, velen doen het liever in het geheim met de buurvrouw/man (of beiden haha) Dan vraag ik me af wie het eerlijkst is .....
woensdag 27 december 2017 om 18:57
Een hoop superlatieven.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 18:55ClassyLadeee .... ook goed natuurlijk
Onderbouw dit alles eens.
woensdag 27 december 2017 om 19:02
Ik vind het wel gek dat jij dat in de meeste reacties leest.streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 18:55
Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken
woensdag 27 december 2017 om 19:07
Vele?streetboy123 schreef: ↑27-12-2017 18:55ClassyLadeee .... ook goed natuurlijk
Er zijn net een paar reacties.
Overdrijven is ook een vak he? Klinkt meer alsof jij het lekker geil vind. Moet jij weten hoor.
woensdag 27 december 2017 om 19:12
Ik ben overigens noch aanvallend, noch op seksueel vlak aan het denken hoor, ik denk eerlijk gezegd dat de seks me nog het minst zou storen, als ik het gevoel zou hebben dat de rest van het plaatje wel voor mij is.
Het gaat me vooral om intimiteit, dingen die ik alleen met partner wil delen, en het op nummer 1 willen staan, ik ben voor polygedoe niet geschikt.
Ik zou dat echt niet in m'n huishouden willen, en intimiteit hoeft ook niet altijd seksueel te zijn, maar ik wil dat gewoon echt niet delen met andere personen,
Verder heb ik niets tegen polyamorie of polygamie, als iedereen daar blij en tevreden mee is, ga vooral je gang.
Het gaat me vooral om intimiteit, dingen die ik alleen met partner wil delen, en het op nummer 1 willen staan, ik ben voor polygedoe niet geschikt.
Ik zou dat echt niet in m'n huishouden willen, en intimiteit hoeft ook niet altijd seksueel te zijn, maar ik wil dat gewoon echt niet delen met andere personen,
Verder heb ik niets tegen polyamorie of polygamie, als iedereen daar blij en tevreden mee is, ga vooral je gang.
anoniem_312539 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 19:14
1.65% gewijzigd
woensdag 27 december 2017 om 19:14
samen naar een parenclub gaan is ok vermoed ik
transsexueel is ok
scheve schaats rijden is ok
je partner bedriegen is ok
Ik hoor direct al reacties als : als niet over seks gaat !
De meeste koppels leven in hetzelfde huis. s'ochtends hoteldebotel de auto in naar het werk, kindjes ff droppen en weg ....
Tijdens de middagpauze met collega's iets gaan eten of drinken.
s'avonds snel alle taken die moeten gebeuren uitvoeren (kids, boodschappen, ...) en opniew weg om appart hobbies te doen. Doodmoe in bed, een al dan niet verplicht nummertje en dan snel licht uit want morgen .... zelfde spurt !
Ooit al eens bij nagedacht hoeveel uur je "echt" doorbrengt met je partner ? Hoeveel dingen je samen doet ? Hoelang je het zou uithouden om vaak samen te zijn ?
Geef mij dan maar mijn twee dames (of omgekeerd twee heren) om samen veel tijd door te brengen met kokerellen, boardgames, tuinieren, discussieren, gewoon lekker samen zijn ...
transsexueel is ok
scheve schaats rijden is ok
je partner bedriegen is ok
Ik hoor direct al reacties als : als niet over seks gaat !
De meeste koppels leven in hetzelfde huis. s'ochtends hoteldebotel de auto in naar het werk, kindjes ff droppen en weg ....
Tijdens de middagpauze met collega's iets gaan eten of drinken.
s'avonds snel alle taken die moeten gebeuren uitvoeren (kids, boodschappen, ...) en opniew weg om appart hobbies te doen. Doodmoe in bed, een al dan niet verplicht nummertje en dan snel licht uit want morgen .... zelfde spurt !
Ooit al eens bij nagedacht hoeveel uur je "echt" doorbrengt met je partner ? Hoeveel dingen je samen doet ? Hoelang je het zou uithouden om vaak samen te zijn ?
Geef mij dan maar mijn twee dames (of omgekeerd twee heren) om samen veel tijd door te brengen met kokerellen, boardgames, tuinieren, discussieren, gewoon lekker samen zijn ...