Polygamy

27-12-2017 18:21 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
.... zou jij deel kunnen uitmaken van een MODERN gezin met twee vrouwen en 1 man ?
Het gaat helemaal niet om de seks, hoewel dit ook deel van een relatie is. Het gaat om sister/wife relatie in een 100% hetero relatie. Dit om de focus op bi-ervaringen even terzijde te laten en het dus over "samen leven" te hebben met alles wat een relatie meebrengt.

Wat denk je ?
Nee. Ik vind één ander persoon al moeilijk.
Hoezo is dit modern?
die ik wilde bestaat al...
Het klinkt niet modern.
Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen.

Dus waarom zou ik dat willen?
Ik zou het trouwens niet kunnen, wil mijn man niet delen.
die ik wilde bestaat al...
Zou het niet kunnen of willen.
Ik zou eerder gaan voor een man-man-vrouw-relatie... en daarbij moeten de mannen ook bi zijn. En als toetje mag er soms een extra vrouw meespelen
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Nee. Ik heb wel genoeg aan één man en een man delen wil ik ook niet. Lijkt mij alleen maar nodeloos ingewikkeld. Ik vind het al lastig om één relatie goed te houden in combinatie met kinderen, werk, familie, vrienden, tijd voor mezelf, etc.
Zou jij het leuk vinden om te functioneren in een huishouden met 1 vrouw en 3 mannen. Wel allemaal hetero hoor en niet gestoeld op 1 of andere vage refotheorie.
viva-amber wijzigde dit bericht op 27-12-2017 18:34
18.82% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee, wil ik niet.
Ik wil m'n partner niet delen.
Waarom moet het nu weer per sé 2 vrouwen en 1 man zijn? Geef mij maar 2 mannen en 1 vrouw.
Sjongejongejongejonge........
En als het al zou moeten, liever geen vrouw erbij, doe dan maar een extra man.
Ik heb al genoeg aan mezelf ;-)
Modern? In de tijd van de bijbel was polygamie de norm. Misschien kun je beter eerst iets aan je algemene ontwikkeling gaan doen voordat jij je met dit soort vraagstukken bezig gaat houden?
Nee geen behoefte aan, maar als jij het wel ziet zitten vind ik dat helemaal prima. Ieder zijn feestje
Geen haar op m'n hoofd. Ook al vind ik vrouwen wel aantrekkelijk, ik wil mijn man niet delen. En een relatie met 1 persoon is al lastig zat te combineren met alles wat je moet/wil doen.
ClassyLadeee .... ook goed natuurlijk

Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken.
Als het voor de sex zou zijn kan je evengoed in een zatte/hete bui ergens een steegje bezoeken.
Het gaat om de relatie op zich.

Op aanvallende berichten reageer ik zelfs niet.

Modern omdat tegenwoordig alles kan en mag en omdat polygamy steeds geassocieerd wordt/werd met sectes of moslims.

Grappig, velen doen het liever in het geheim met de buurvrouw/man (of beiden haha) Dan vraag ik me af wie het eerlijkst is .....
streetboy123 schreef:
27-12-2017 18:55

Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken.
Als het voor de sex zou zijn kan je evengoed in een zatte/hete bui ergens een steegje bezoeken.

Modern omdat tegenwoordig alles kan en mag en omdat polygamy steeds geassocieerd wordt/werd met sectes of moslims.

Grappig, velen doen het liever in het geheim met de buurvrouw/man (of beiden haha) Dan vraag ik me af wie het eerlijkst is .....
Een hoop superlatieven.
Onderbouw dit alles eens.
streetboy123 schreef:

Toch gek dat de meeste reacties onmiddelijk de sexuele kant van de zaak onderzoeken
Ik vind het wel gek dat jij dat in de meeste reacties leest.
Kijk weleens naar die tlc programma..enige voordeel is dat werk/kinderen stuk makkelijker te verdelen is als je tenminste voor elkaars kinderen wil zorgen.

Verder lijkt het me verschrikkelijk
Nee. Maar wat maakt jou dat uit?

Als jij dat wil en je partners ook. Moet je zelf weten. Mij kan het niet boeien.
streetboy123 schreef:

Vele?
Er zijn net een paar reacties. :rofl:

Overdrijven is ook een vak he? Klinkt meer alsof jij het lekker geil vind. Moet jij weten hoor.
Ik ben overigens noch aanvallend, noch op seksueel vlak aan het denken hoor, ik denk eerlijk gezegd dat de seks me nog het minst zou storen, als ik het gevoel zou hebben dat de rest van het plaatje wel voor mij is.
Het gaat me vooral om intimiteit, dingen die ik alleen met partner wil delen, en het op nummer 1 willen staan, ik ben voor polygedoe niet geschikt.
Ik zou dat echt niet in m'n huishouden willen, en intimiteit hoeft ook niet altijd seksueel te zijn, maar ik wil dat gewoon echt niet delen met andere personen,
Verder heb ik niets tegen polyamorie of polygamie, als iedereen daar blij en tevreden mee is, ga vooral je gang.
anoniem_312539 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 19:14
1.65% gewijzigd
Wat is de opzet? Dat ze tegen elkaar gaan zeuren ipv tegen jou als man?

Geniaal.
samen naar een parenclub gaan is ok vermoed ik

transsexueel is ok

scheve schaats rijden is ok

je partner bedriegen is ok

Ik hoor direct al reacties als : als niet over seks gaat !

De meeste koppels leven in hetzelfde huis. s'ochtends hoteldebotel de auto in naar het werk, kindjes ff droppen en weg ....

Tijdens de middagpauze met collega's iets gaan eten of drinken.

s'avonds snel alle taken die moeten gebeuren uitvoeren (kids, boodschappen, ...) en opniew weg om appart hobbies te doen. Doodmoe in bed, een al dan niet verplicht nummertje en dan snel licht uit want morgen .... zelfde spurt !
Ooit al eens bij nagedacht hoeveel uur je "echt" doorbrengt met je partner ? Hoeveel dingen je samen doet ? Hoelang je het zou uithouden om vaak samen te zijn ?

Geef mij dan maar mijn twee dames (of omgekeerd twee heren) om samen veel tijd door te brengen met kokerellen, boardgames, tuinieren, discussieren, gewoon lekker samen zijn ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven