Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Ik zal even terug zoeken waneer ik em jeb gekocht.
Overigens wel bij een ander, niet bij de eerste waar de smoker van in de fik vloog.
Bruise schreef:
25-12-2017 12:04
En ik wens jullie natuurlijk allemaal hele fijne feestdagen met flinke wolken en throathits.

Afbeelding

:HA:

Dit plaatje werd bijna mijn dood want ik had net zo'n kerstzuurstok ( die je aan de boom kunt hangen ) overdwars in mijn mond gestopt voordat ik de prachtige banner zag! :rofl:

Jij ook fijne feestdagen, Bruise! Dat de vapewolken je met geluk, gezondheid en voorspoed mogen omhullen :love:
Monty, het kan ook zijn dat de USB poort van je vaper kapot is. Volgens mij heeft mijn eGo One mini hetzelfde defect maar dat was nadat 'ie na een val ook krom was geworden.
Je hebt nog een reserve thuis toch?
Dan zou ik een vriendelijk mailtje sturen en daarin het mankement uitleggen. Ook dat dit al je zoveelste probleem is bij de leverancier en je geld terug eisen. Lost of trust. Punto.
Deze vind ik kewl

Afbeelding
Mijn liquids zijn in NL gearriveerd, dus hopelijk een dezer dagen in huis :loveit:
Wow, die vind ik ook wel sehr bijzonder :photo:

Van de week nog wat filmpjes bekeken op youtube en daar kwam ik ook nog mooie andere elektrische sigaretten tegen. Had ze eigenlijk hier moeten plaatsen want ben nu de naam ervan kwijt.

De baby beast lijkt me ook wel wat als ik de recensies lees :)

Veel vape plezier met je nieuwe liquids, welke smaken waren het ook alweer?
Allemaal fruitsmaken.

Geen pinguin nemen hoor, ben die zo beu ineens. Ik wacht nog even m'n anderen af en dan mag ik even niks meer bestellen.
Van die box mod hierboven heb ik nog geen recensies gelezen. Alleen even de prijzen vergeleken.
Kwam ook nog een handig opbergtasje tegen. maar ik gooi toch nog steeds alles liever los in de tas.
Ik heb een opbergtasje gekocht bij de op=op shop voor maar 1,75, ik denk dat ie eigenlijk voor leesbrillen is bedoeld maar mijn AIO past er precies in en er kan dan ook nog een flesje liquid in plus het snoertje. Met mijn Aspire wordt het wat moeilijker want daar moet ik de tank dan vanaf draaien en de oplader van de Aspire past er niet bij in vanwege de grote stekker. Maar het is een schattig tasje met leren hengsels :)

Fruitliquids, lekker!
Gooi anders mint in je Pinguin dat is lekker voor zo nu en dan tussen het fruitvapen door, dan proef je de fruitsmaken ook weer sterker.
Ik heb al mint in mijn pico en die wil er niet meer uit.
Het enige wat ik nog schijn te proeven is covfefe en mint :cry:
Bruise schreef:
27-12-2017 23:23
Ik heb al mint in mijn pico en die wil er niet meer uit.
Het enige wat ik nog schijn te proeven is covfefe en mint :cry:
Oi, een Trump espresso met mint?
Ik dacht er inderdaad om die te mixen, maar dat lijkt me nog goorder dan die gewone cappuccino smaak. Want dan is het koffie, chocola en mint in 1 en bij dat idee hang ik nu al boven de plee.
Ja nee, doe dat maar niet.
Lastig lastig, anders die cappuccino er maar gewoon uitmikken en eventjes een basic dampen.
Zal eens kijken of ik het terug kan krijgen in een flesje, want 7ml weggooien vind ik wil een zonde.
Beter is het ook om niet zo'n grote tankopslag te hebben is nu mijn mening. 3ml is groot genoeg.

Jij nog steeds content met je Aspire premium? En het gewicht, ook al aan kunnen wennen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik heb jullie hulp hard nodig!
Zit al een tijdje mee te lezen in dit topic (leest zo gezellig weg).
Ik ben gestopt met roken toen ik zwanger wilde worden, inmiddels ben ik 12 weken in verwachting maar mis ik het 'roken' nog steeds.
Ik heb geen sigaret aangeraakt maar zit toch zeer sterk te denken om te beginnen met dampen!
Zonder nicotine uiteraard.

Nu ben ik wat aan het rondneuzen op sites om zo'n apparaat te bestellen maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer.
Je ziet de startersets maar ik wil toch eerder iets meer investeren omdat ik ook bij jullie lees dat het dan gewoonweg lekkerder is/niet direct in de prullenbak verdwijnt wegens waardeloze kwaliteit.

Is er een model waar jullie zelf zeer tevreden over zijn? Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Oja ik draai momenteel nachtdienst, vandaar de vreemde tijd ;-D
Oké schat
Hoi Ineedyourlove,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat grappig dat je het leuk vindt om hier mee te lezen.
Wat betreft dampen tijdens je zwangerschap durf ik geen advies te geven, er is nog zo weinig bekend of de PG of VG schadelijk zouden kunnen zijn voor het ongeboren kind ook al is de liquid zelf nicotinevrij.

Is het geen optie om gewoon HEEL erg trots op jezelf te zijn dat je al gestopt bent met roken want dat vind ik wel :)
En anders:
https://www.gearbest.com/mod-kits/pp_341143.html?wid=21
https://www.gearbest.com/vapor-accessor ... tml?wid=21 0.5 of 0.3 ohm (hier heb ik nog steeds geen verstand van)
$40.59
Maar inderdaad, heel goed dat je het al zolang vol hebt gehouden om niet te roken!
Ik kan eventueel nog een linkje posten naar een ander (in mijn ogen) goed apparaat, maar wacht even op een paar anderen die hier regelmatig posten.
Bedankt Meiden!
Nog voor je je bericht getypt hebt bobby-pin heb ik zelf al het 1 en ander gelezen.
Onderzoeken zijn nog niet duidelijk inderdaad.

Ik ging er een beetje vanuit (want geen nicotine/schadelijke stoffen) maar bedacht me na mn bericht het nog even verder uit te zoeken.

Ik hou het voorlopig bij mn glaasje appelsap :yes:
Oké schat
Bedenk me net dat je bij die Eleaf Istick Pico (ja BP daar heb je me weer haha) ook een batterij nodig hebt. En altijd handig om er minstens 2 te hebben.
Bij Gearbest bestel ik zelf geen liquids meer, omdat ik er een paar keer iets heb gekocht wat me zwaar tegenviel en dat ik twijfelde over de echtheid van het merk daar er een ander flesje en doosje omheen zat,
Bij Fasttech koop ik dus altijd Hangda en Hangsen en die vind ik wel goed.
Het mooie is dat als je uit China besteld je nog een week of 3 rookvrij zal zijn en daarmee de trek misschien alweer verminderd is ;)
Ineedyourlove, gefeliciteerd met je zwangerschap en ook het stoppen met roken !!

Nou, mn smokie doet het gewoon. Had em gewoon niet goed aangezet :-?
Hier helemaal blij met mijn pico :)

Ik heb het mistbank trekken onder de knie. De eerste paar dagen moest ik steeds zo verschrikkelijk hoesten dus maar ff een winkeltje voor esmokers binnen gelopen. Op hun advies vloeistof aangeschaft met een hoge vg waarde (of 20/vg 80) en het hoesten was direct over.

Vandaag zelf een litertje basis en nicotine (3mg) aangeschaft icm met heerlijke smaken. Dus even laborantje gespeeld en 2 x 100 ml gemaakt.

Ik had gewoon jaren eerder moeten overstappen :)
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
@Monty, dat is mij ook wel eens overkomen, toen had ik 'm er niet goed opgeschroefd en het kan ook gebeuren dat er liquid op het randje zit. Dat moet je dan even goed droogmaken en de kop er weer opschroeven. Gelukkig maar dat ie niet echt stuk was :)

@Klinkt goed, Up4more. Helemaal in je sas met de Pico, je kunt nu Bruise de hand schudden. Die schept hier altijd op over de Pico :lol:

Ik was voor het avondeten in slaap gedommeld en toen ik wakker werd, het avondeten ging bereiden en eten bedacht ik mij pas na het eten dat ik mijn e-sigaret helemaal niet meer had aangeraakt :O .
Goed nieuws, dat betekent voor mij dat het toch ook weer niet zoooooooo verslavend is. Toen ik nog rookte ging dat wel een stukje anders.
Bobby-Pin schreef:
28-12-2017 21:01
@Monty, dat is mij ook wel eens overkomen, toen had ik 'm er niet goed opgeschroefd en het kan ook gebeuren dat er liquid op het randje zit. Dat moet je dan even goed droogmaken en de kop er weer opschroeven. Gelukkig maar dat ie niet echt stuk was :)

@Klinkt goed, Up4more. Helemaal in je sas met de Pico, je kunt nu Bruise de hand schudden. Die schept hier altijd op over de Pico :lol:

Ik was voor het avondeten in slaap gedommeld en toen ik wakker werd, het avondeten ging bereiden en eten bedacht ik mij pas na het eten dat ik mijn e-sigaret helemaal niet meer had aangeraakt :O .
Goed nieuws, dat betekent voor mij dat het toch ook weer niet zoooooooo verslavend is. Toen ik nog rookte ging dat wel een stukje anders.
Herkenbaar Bobby. Wij hebben al dagen de griep (vandaar ook late reactie) want kon me niet schelen zo gezegd.
Normaliter als je rookt blijf je roken etc.
Ik had geen coils meer en dacht dat smoky kapot was ( heb er idd npg één) maar heb mij geen drukte gemaakt verder
De kers is heel lekker!
Vond de geur vies toen ik aan het flesje rook, die typiche geur/smaak die cherry coke ook heeft, maar hier ben ik goed tevreden over,
Voor de meeschrijvers en meelezers een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven