Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
depster schreef:
24-12-2017 18:02
Anyhow, hier kan men verder lief en leed over tinderen weer met een gerust hart kwijt. Zijn er nog leuke en positieve verhalen om met kerstavond te delen?
Nou, blijkbaar dus niet.
Whahaha welk een drama hier.
Ik dacht, ik ga weer es bijlezen, gelijk genezen weer.

Wel 1 succesverhaal.. via okc 4 maanden geleden een hele leuke man aan de haak geslagen, klikte gelijk eigenlijk heel goed, en hij woont een uur rijden hier vandaan maar is inmiddels al veel bij mij thuis, gewoon gezellig en leuk.

Ikke blij 😁

@mats wat vervelend om te lezen, jammer dat t niet is gelukt, je was zo blij met haar.
Jeetje wat een berichten zeg. We zitten hier op een forum, iedereen mag posten maar zo op de man vind ik onnodig. Dit heeft eerder schrijfsters weggejaagd, wat ik echt zonde vind. Volgens mij ziet iedereen hier dat Alice in de knoop zit met zichzelf en daar ook hulp bij krijgt, wat echt heel vervelend is. Om zo los te gaan is echt onnodig. Ze zal haar eigen weg moeten vinden.

@ Alice, als je dit nog leest. Neem het niet te persoonlijk allemaal. Stap voor stap, komt vast goed ;-D

En Waterman, wat is jouw bijdrage in dit topic dan? Ik lees ook niks van jou, dus als iets je niet aanstaat dan lees je toch even niet mee? Ga dan op een ander forum zitten.

Ineens wel weer oude garde voorbij gekomen, leuk!! :-D

@ Deptster, heb jij je date al gehad?

@ Mats, fijn dat je leuke gesprekjes hebt! Leuke afleiding toch?

Hier twee dates op een avond gehad :proud: eerste was echt een fiasco. Beetje mijn eigen schuld, niet genoeg foto's gehad en hij viel zo enorm tegen in het echt. Drankje gedronken en eerlijk geweest. Daarna naar iemand geweest waar ik al eerder contact mee had. Hij viel absoluut niet tegen in het echt :yes: dit waren dates via ander kanaal dan Tinder. Ben een beetje swipe moe (teveel toeristen) en heb eigenlijk ook geen behoefte aan een relatie. Te ingewikkeld nu.

Fijne kerstdagen allemaal! B-)
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
@Harvey ik denk dat Alice je bericht wel op prijs zal stellen!

Mijn date is donderdag, maar jeetje de vonken vliegen er al een beetje vanaf via de app.

Wat grappig twee dates op 1 avond! Ga je die man nog zien?
@ Depster, heerlijk die spanning vooraf :biggrin: Lekker van genieten. Ik hoop dat de date super is! Gaan jullie wat drinken?

Het was niet gepland. Ik had de eerste date gehad en hij had niks te doen. Kon hem er nog prima achteraan plakken :proud: Hadden eigenlijk komend weekend afgesproken. Ga kijken of ik dat nog naar voren kan trekken, geen geduld :A:
Haha dus die klik is mooi aanwezig! Wat super leuk!

Ja wij gaan wat drinken/lunchen ^^
Leuk! Als het nou enorm klikt, heb je nog de rest van de dag :-D
Ik las gisteren een artikel waarin een psycholoog zei dat veel online dates mislukken omdat je al zoveel met iemand hebt gepraat dat je een verkeerd beeld hebt, te hoge verwachtingen, en doordat je iemand al “kent” ga je niet onbevangen de date in en gedraag je je anders. Advies was om van tevoren zo weinig mogelijk te berichten.

Ik heb de apps verwijderd - ben iemand aan het daten die ik ken van een netwerk event en ben verder het typen dat tot niks leidt ook zat.

Hij is 8 jaar jonger, dus weet niet of t echt iets wordt. Hij appt elke dag, of nou ja, t is meer een soort van ongoing gesprek.

We hadden een tijd gepraat en na een week berichten wilde hij een avond naar het strand. Ik dacht, leuk, iemand die me op excursie meeneemt, maar verder neem ik het niet serieus. Maar de date was zo perfect en hij had zo z’n best gedaan dat ik van gedachten veranderd ben en hem inmiddels een paar keer heb gezien!

Nu allebei op vakantie dus moet even wachten.

Anyway, netwerk evenementen mensen ;-) Geen tinder dus op t moment maar lees graag mee!
Hello, can you hear me?
Smee, leuk om te lezen, zo moet het zijn he.
Ja jammer, ik was er inderdaad heel erg blij mee maar het is zoals het is.

Harvey, 1 gesprekje is erg interessant, we hebben elkaar gezien/gesproken op skype, helaas is ze nu een paar dagen niet meer online geweest want ik ben nieuwsgierig ( best gek ).
De ander is ook leuk met kletsen maar die gesprekjes gaan een bepaalde richting op merk ik en áls we afspreken dan ligt dat er dik bovenop.
Leuk als afleiding maar uiteindelijk niet wat ik wil.... hopelijk komt nr.1 snel weer online.
Mats; dat klinkt goed dat je nieuwsgierigheid aangewakkerd is!

Ik heb vanmiddag een date :) Ben erg benieuwd!
even kort want moet nu werken.
:cheer: :heart:
Geslaagde date depster??!! Zou leuk zijn:))

En mats, weer enkele leuke gesprekken dus? En vielen de kerstdagen mee? Ik hoop dat je genoeg afleiding had.

Ik had vanmiddag een hele korte date (wisten we vooraf). Was gezellig maar weet nog niet helemaal of het m’n type is. Maar ik was wel positief verrast. Hij is wel kleiner dan ik ben... dat vind ik wel een minpuntje..

En ik heb morgenavond nog een andere date gepland waar ik veel zin ik heb:) Leuke actieve date wordt het! Hij woont alleen niet echt in de buurt..

En met NYE naar een feestje dus wellicht zijn er nog leuke mannen in het wild :))
Depster, we wachten het af..

Nijn-tje, dat is wel goed voor de gemoedstoestand ja.
Veel plezier alvast op het feestje!
De kerstdagen waren niet je van het, ik merk dat ik 'haar' mis bij tijd en wijle, ik denk ook regelmatig aan haar en vrijwel met alles 'komt zij nog voor' in mijn beeld.
Dat geeft duidelijk aan de ze écht indruk heeft gemaakt en dat geeft me alleen maar een ellendiger gevoel.
Er is nog app contact geweest waarin ze mij voor volgend jaar al het goede en mooie momenten wenst in alles waar voor mij de gevoelige zaken liggen.
Heel lief natuurlijk maar het doet wel wat, vooral toen ze er bij schreef dat ze hoopte dat ik mij al beter zou voelen.
Opnieuw heeft ze mij bedankt voor alles.
Ik heb haar oprecht ook het beste gewenst, haar bedankt en aangegeven dat 2017 ook heel mooie dingen heeft gebracht i.p.v. alleen maar naar 2018 te kijken.
Wel heb ik aangegeven dat ik zou willen dat we elkaar niet hadden ontmoet, dat klinkt misschien hard maar mijn god, dit gevoel wens je niemand toe hoor... zonder dat zij er ook echt iets aan kan doen uiteraard.
Die vrouw doet echt iets met mij en het is natuurlijk heel mooi dat ik dat heb mogen ervaren maar als zoiets eindigt dan komt de mineur.

Interessant gesprek gaf aan het heel rustig aan te willen doen maar nu tijd voor zichzelf nodig te hebben... daar gaan we dus weer en ik verwacht er niet veel van.
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en met 'fout' gesprek afgesproken, was gezellig en relaxed maar meer ook niet, ik klapte dicht toen ze toenadering zocht en heb er een eind aan gebreid.
Dit was voordat 'zij' een app stuurde.

Ik ben vandaag verder maar eens lief voor mezelf geweest, heb een hybride fiets met alle toebehoren, fluoriserende fietskleding en nog meer shit gekocht.
Eens kijken of het opbouwen en uitbreiden van sporten helpt, ook dat deed ik samen met 'haar'.. zo gek allemaal na slechts 4 maanden.
Ik hou voor ogen dat het goed komt, dat is ook zo maar of ik mijn gevoel voor haar ooit los kan laten?
Excuus voor het monoloog maar ik merk dat zij nog heel diep zit maar ik mij van de andere kant ook geen mogelijkheid tot contact wil onthouden.
Ik doe al zo lang alles alleen en heb ervaren hoe het mag/kan zijn, zoiets wil iedereen toch?
Nou moe... super gezellige date, gezoend met afscheid..

Blijkt hij geen klik te voelen, niet dat erg is natuurlijk. Vraag mij dan af of mijn beeld zo vertekend is haha
Dat zou ik dan ook niet begrijpen.. waarom dan zoenen?

Jammer joh, het is wat met dat daten.
Ja het is best erg jammer, ik vind iemand niet zo snel interessant of leuk en hem echt wel. Dus ik moet zeggen dat ik vandaag even een baaldagje mag hebben van mijzelf.
Verder snap ik die zoen dan op het einde dan ook niets, maar ach..heb ik dat ook weer even kunnen oefenen denk ik dan maar? ;)

Vervelend dat je kerstdagen niet zo tof waren, maar het is wel te begrijpen natuurlijk. Ik krijg een beetje het idee dat je het jezelf een beetje kwalijk neem dat de 'breuk/stop/welkwoordpasthier?' je zoveel doet of vergis ik mij hierin?

Sommige mensen kunnen wel echt een impact op je hebben en dus is het niet zo gek natuurlijk. En ja, ik één van de basisbehoefte van de mens is geborgenheid. Natuurlijk vind iedereen die op een andere manier, maar samen iets doen en samen hiervan genieten hoort daar wel bij
Gewoon even een :hug: voor jou Mats.

Ik heb een tijd meegeschreven in het internetdaten topic maar later ook even hier. Sinds juni had ik een Tinder match waarmee ik ook sinds lange tijd een enorm goede klik had. Hij heeft er in november een punt achter gezet, vooral ook vanwege omstandigheden. Maar we konden elkaar niet loslaten, hebben nog een aantal keer afgesproken en nu is het toch weer over.

Ik herken erg veel in wat je beschrijft, dat afsluiten voor anderen, geen zin meer hebben om alles alleen te doen. Zelfs dat je haar eigenlijk liever niet had ontmoet kan ik me voorstellen.
Vind het zelf vooral erg lastig dat je met de feestdagen continue geconfronteerd word met gelukkige stelletjes en ik mezelf daar als stelletje tussen zag zitten. En dat ik nog altijd hoop dat hij mij toch te veel mist en er ondanks alles toch voor wil gaan. Met de tijd gaat het vast beter worden, geef je verdriet gewoon de ruimte, iets geforceerd willen afsluiten werkt niet. Je gaat je echt weer een keer beter voelen.
Depster, dat is waar ik ook mee kamp ( en met ons vele anderen ).
Er is niet heel vaak een klik en het doet altijd toch weer een beetje pijn als de kik niet wederzijds is als een ontmoeting zo ervaren word.

Ik neem het mezelf niet kwalijk dat het pijn/verdriet doet, ik vind het wel vervelend dat je in zo'n situatie geen knop om kan zetten, immers wil de ander niet dus waarom niet alles laten verdwijnen?
Ik kan er van balen dat het me zoveel doet want het ontneemt veel plezier in de leuke dingen die er ondertussen ook zijn, het is overheersend en dát is wat ik er zo vervelend aan vind.
Vandaag ook weer een slechte dag gehad, in een zwak moment heb ik 'haar' een app gestuurd met het oog op nieuwjaar.
Ze gaf aan dat doordat het zo intens is geweest tussen ons dat het belangrijk is om het echt goed los te laten en dat een vriendschap/contact nu te beladen is.
Ik kan dat begrijpen en laat het voortaan om te appen, een block zou er zomaar in kunnen zitten anders.
Niet dat ik hoop heb maar meer omdat het contact dan ook definitief voorbij is terwijl ik over een tijd best van haar zou willen horen en eens luisteren hoe het er dan mee is.
Of het er van komt weet ik niet en wie weet sta ik er tegen die tijd zelf niet voor open.

Brennan, thanks en voor jou ook een :hug:
Ik heb jouw bijdragen gezien destijds.
Het is oneerlijk soms en veelal worden factoren door anderen veroorzaakt.
Wel fijn om te lezen dat je dingen herkent, we zijn allemaal uiteindelijk ook maar mensen en gevoel kan je maken of breken.
Wellicht krijgt hij de kans niet om je te missen omdat er zo te lezen voldoende speelt, ik kreeg dat van haar te horen en iets naar boven schreef ik dus wat de lading is.
Het is zo dat haar omgeving heeft gezegd dat ze mij moet blocken, geen idee wat of hoe ze het aan haar omgeving meldt maar ze heeft zaken met mij gedeeld en mij in betrokken waar eigenlijk niemand iets van af weet, ik snap dus dat haar omgeving dat zegt maar haar omgeving weet niet hoe intens ons contact is geweest.
Zou ze op de stoep staan en aangeven weer terug te willen omdat ze mij mist dan zal het zeker geen vanzelfsprekendheid zijn dat ik overstag ga.
Daar heb ik mij ondertussen té kut voor gevoeld en er is een stukje vertrouwen beschadigd, wie zegt mij dat het nu wel goed kan komen?
Ik snap dat je het denkt maar na de breuk zijn jullie af blijven spreken en is het opnieuw mis gegaan.
Waarschijnlijk wil hij jou niet bezwaren met zijn issues en voelt hij zich er schuldig over en is dat zijn reden om het te verbreken.
Die feestdagen zijn het meest erg, ik zag er echt enorm naar uit om dit jaar eens samen met iemand kerst te vieren en die symbolische pijl de lucht in te schieten na elkaar een nieuwjaars kus gegeven te hebben, en overal zie je mensen iets samen doen.
Het komt ook goed en het heeft tijd nodig, met jou ook.
Ik zie er echt tegenop om het hele riedeltje weer opnieuw te moeten ervaren met alle mogelijke teleurstellingen van dien.
Ik was zó blij om er vanaf te zijn ;-)
mats schreef:
29-12-2017 22:39
Ik zie er echt tegenop om het hele riedeltje weer opnieuw te moeten ervaren met alle mogelijke teleurstellingen van dien.
Dit!
En nuttiger wordt het niet op dit tijdstip.
mats schreef:
29-12-2017 22:39
Waarschijnlijk wil hij jou niet bezwaren met zijn issues en voelt hij zich er schuldig over en is dat zijn reden om het te verbreken.
Die feestdagen zijn het meest erg, ik zag er echt enorm naar uit om dit jaar eens samen met iemand kerst te vieren en die symbolische pijl de lucht in te schieten na elkaar een nieuwjaars kus gegeven te hebben, en overal zie je mensen iets samen doen.
Het komt ook goed en het heeft tijd nodig, met jou ook.
Zo herkenbaar dit...
Hij zegt letterlijk dat die mij leuk vind en er echt wel iets is tussen ons maar dat hij er niet voor kan gaan, probeer dat maar eens afsluiten. Ik ben nog in het stadium dat als hij zegt laten we het toch proberen ik hem waarschijnlijk weer met open armen ontvang. Ook omdat ik geen zin heb in weer dat hele riedeltje van daten en hoe vaak moeten mannen mij nog afwijzen (of ik hen) voordat er iemand is die blijft.
Ik heb Tinder wel weer geïnstalleerd maar merk dat ik extreem kieskeurig ben en met de matches die ik heb loopt het gesprek niet. Komt ook gewoon omdat ik er te weinig energie in stop. Ik heb me voor het nieuwe jaar ingeschreven voor een evenement en een cursus, ga me maar weer even onder nieuwe mensen begeven en dan komt de zin in het daten wel weer een keer.

Ik blijf jullie verhalen hier wel volgen, maar voorlopig van mij geen bijdragen dus. Is het al te vroeg om iedereen wel een heel mooi 2018 te wensen met allemaal vaste liefdes?
Veel minder van Tinder berichten, jammer :|
Ga gewoon de stad in, dansen, feest vieren, dat is veel leuker dan Tinder en je weet ook sneller of je een klik hebt of niet :-D
Brennan,

Ik heb het ook wel eens gehad bij iemand dat er echt wel iets zit maar dat ik er door omstandigheden niet voor kon gaan.
Deels omdat je de ander er niet mee wil belasten en het gevoel hebt diegene niet te kunnen bieden wat diegene nodig heeft/verdient.
Achteraf gezien miste ik iets bij diegene waardoor ik mij er niet genoeg voor open kon stellen en dat klinkt heel gek want het is mij nu ook overkomen en ik kan het vanuit mijn positie niet helemaal volgen/begrijpen.
Bij ons was die connectie er namelijk wel op alle vlakken, de laatste maand was die connectie, het fijn vinden met en bij elkaar en de zin in elkaar juist meer dan daar voor.
Als je iemand écht leuk vind dat durf je je open en kwetsbaar op te stellen, is dat niet zo dan is iemand niet leuk genoeg.. maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik heb ook gemerkt dat mij wel als klankbord heeft 'gebruikt' en beïnvloedbaar was als ik mijn visie gaf op haar vraagstukken.
Nu legt ze haar verhaal bij anderen neer ( en ook goed dat dat kan ) die o.a. blijkbaar aangeven dat ze het contact met mij nu moet bannen omdat het te beladen is, dat beladen kan ik dan nog begrijpen want dat is het voor mij net zo.

Ik denk dat je jezelf de vraag uit zelfrespect moet stellen of je hem nog met open armen wil ontvangen omdat het eerder als eens over is gegaan tussen jullie, wil je continu in de angst leven dat er weer een moment kan komen dat hij het afkapt?
Dat je als het ware op je tenen moet lopen?
Ik merk dat ik dat gedaan heb, het mij enorm veel energie gekost heeft en ik mij, mocht er een volgende keer komen, meer in zal moeten houden en niet zo snel meer de behulpzame bal uit moet gaan lopen hangen.
We kenden elkaar ruim twee maanden en ik heb een appartement volledig in orde gemaakt in 10 dagen tijd!
Van de andere kant: op dat moment voelde het goed, was ik dankbaar dat zij mij daar in wilde betrekken en was zij enorm dankbaar voor wat ik voor haar deed.
Mij was er namelijk alles aan gelegen dat ze dat stukje zo spoedig mogelijk af kon ronden en rust kreeg om andere zaken aan te gaan die aandacht nodig hebben.
Niet wetende dat ik ook gesaneerd zou gaan worden..

Ik heb tinder ook weer geïnstalleerd, ik heb helemaal geen matches maar swipe bijna geen like op dit moment, herkenbaar dus.
Ik had mijn account verwijderd maar toen ik tinder weer installeerde zag ik gek genoeg mijn match met haar en onze gesprekjes, heel bizar!
Het komt goed, de feestdagen zijn bijna voorbij.
Ik heb het met je te doen Mats! Hopelijk kan je vanavond zien als een nieuw begin :)

Goed dat je Tinder weer heb geïnstalleerd, ookal swipe je niet veel naar rechts..je bent terug op het paard. Wandelen komt vanzelf :)

Het wordt je gegund, je klinkt als een hele betrouwbare man!
Dank je wel Depster, lief van je.

Een goed uiteinde alvast voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven