Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
30-12-2017 18:16
Ondertussen komt er nog iemand op Jolly stampen.
Ook dat moet gebeuren :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Star² schreef:
30-12-2017 18:29
Enn ik kan niet wennen aan deze foto. Denk telkens dat je de TO van dat vuurwerktopic bent. Wees maar weer gewoon je eigen zelf :)
Ja! Ik ook, maar dan omgedraaid.
Begrijp ik niet wat Enn nou schrijft, kijk ik beter en dan verklaart het ineens een hoop.
Star² schreef:
Enn ik kan niet wennen aan deze foto. Denk telkens dat je de TO van dat vuurwerktopic bent. Wees maar weer gewoon je eigen zelf :)
Ik ben mijn eigen zelf! Vorig jaar de hele winter deze gehad. Echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:27
Blijven? Wil je al die berichten waarin ik blijf hakken (En ook waar ik daar dan mee begonnen ben) even linken?
Nee, het was niet erg, maar ik mag er ook wat van zeggen. En dat deed ik, zeer netjes zelfs.
Ja de groeten ik ga hier geen links plakken. Beetje onnodig ook toch? Jij weet zelf toch wat je recent geschreven hebt en ik vind dat je erg fel bent. Wat kan het jou toch allemaal zo schelen joh? Nou dan zegt yggdrasil dingen die jij raar vindt, who cares?
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:30
Begrijp ik niet wat Enn nou schrijft, kijk ik beter en dan verklaart het ineens een hoop.

:rofl: Ja dit.
nina1966 schreef:
30-12-2017 18:26
ze heeft wel meer topics of iig reacties met dingen die niet zo goed gaan en waarvan ze altijd beweerd dat het bij haar niet gebeurt, zij het beter weet, het beter kan, het beter doet ....
Ze heeft een "beetje" last van grootheidswaanzin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:30
Huh? Wat zeg je nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
30-12-2017 18:25
Nou, ik zou bolletjes met kaas eten maar ben net terug van een verjaardagsfeest waar zoveel hapjes werden aangeboden dat ik die bolletjes nu maar even oversla.
O ja, dan best even wachten. Die bolletjes zijn er morgen ook nog.
Life is short. Eat dessert first.
HasseSimonsdochter schreef:
30-12-2017 18:31
Ja de groeten ik ga hier geen links plakken. Beetje onnodig ook toch? Jij weet zelf toch wat je recent geschreven hebt en ik vind dat je erg fel bent. Wat kan het jou toch allemaal zo schelen joh? Nou dan zegt yggdrasil dingen die jij raar vindt, who cares?
Hoe kom je er ik dat het me iets kan schelen?

Het is een forum, ik zeg wat, op een zeer normale en gewoon nette wijze. Ik heb nergens gehakt.
Dat anderen daar op flippen of van alles in denken te zien is niet mijn verantwoordelijkheid.
Beschuldig me alleen niet, impliciet, van stalken en bedreigen.
Enn schreef:
30-12-2017 18:32
Huh? Wat zeg je nu?

Dat we denken dat je Francieneke bent. En ons afvragen wat je nou toch brabbelt. Maar dan ben jij het gelukkig niet.
Star² schreef:
30-12-2017 18:31
:rofl: Ja dit.
Ik zal vast erg simpel zijn maar snap er geen drol van.
Enn schreef:
Huh? Wat zeg je nu?
Ja.

Dan schrijft die ene bijzondere forumster wat en dat is dan zo buiten jouw karakter dat ik het niet snap. Al dagen lang. En dan denk ik ‘mijn hemel, Enn is bezeten’, maar blijkt het die ander te zijn.
JollyRider schreef:
Wie, of wat, buiten haar eigen niet onderbouwde beweringen doen je dat denken?
Ik geloof haar, meer is het niet. En natuurlijk heeft ze er een eigen aandeel in, dat snap ik ook.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:33
Hoe kom je er ik dat het me iets kan schelen?

Het is een forum, ik zeg wat, op een zeer normale en gewoon nette wijze. Ik heb nergens gehakt.
Dat anderen daar op flippen of van alles in denken te zien is niet mijn verantwoordelijkheid.
Beschuldig me alleen niet, impliciet, van stalken en bedreigen.
Ik beschuldig je iig niet van stalken op bedreigen.
Enn schreef:
30-12-2017 18:34
Ik zal vast erg simpel zijn maar snap er geen drol van.
Food coma?
charlottew88 schreef:
Ze heeft een "beetje" last van grootheidswaanzin.

Ik vind haar een beetje zielig.
Iemand die goed in zijn vel zit, heeft niet de behoefte zulke verhalen op te hangen.
30-12-2017 18:36
Ik beschuldig je iig niet van stalken op bedreigen.
Ik heb het dan ook over Y.

Verder heb ik buiten 2 andere berichten op dat topic nergens gereageerd op haar.
30-12-2017 18:25
Je hoeft niet aanmatigend te worden meid.
Over aanmatigend gesproken. Goed voorbeeld geef je!
Jullie is Tokstra.
Star² schreef:
30-12-2017 18:34
Dat we denken dat je Francieneke bent. En ons afvragen wat je nou toch brabbelt. Maar dan ben jij het gelukkig niet.
Ik brabbel lukraak rondom al het gezeik over deze forummer heen want:

1 Het gebeurt elke keer weer.
2 Er ontstaat keer op keer dezelfde discussie.
3 Elke keer wordt het aantal mensen dat elkaar in deze discussie aanspreekt groter en groter.
4 het start altijd door één centraal middelpunt.

Nu zal het per mening verschillen wie het centrale middelpunt is maar een ding: Ik eet liever (geen) bolletjes, zie er liever uit als Francieneke en brabbel er liever wat oenig tussendoor dan me ook maar een post met deze oeverloze discussie bezig te houden.

Dus wat eten jullie vanavond?
enn wijzigde dit bericht op 30-12-2017 18:43
1.09% gewijzigd
Enn schreef:
30-12-2017 18:40
Ik brabbel lukraak rondom die gezeik over deze forummer heen want:

3 Elke keer wordt het aantal mensen dat elkaar in deze discussie aanspreekt groter en groter.

Nu zal het per mening verschillen wie het centrale middelpunt is maar een ding: Ik eet liever (geen) bolletjes, zie er liever eruit als Francieneke en brabbel liever wat oenig ertussen door dan me ook maar een post met deze oeverloze discussie bezig te houden.

Roti :cheer2:
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:35
Ja.

Dan schrijft die ene bijzondere forumster wat en dat is dan zo buiten jouw karakter dat ik het niet snap. Al dagen lang. En dan denk ik ‘mijn hemel, Enn is bezeten’, maar blijkt het die ander te zijn.
:rofl:

Salie ik heb salie nodig!
doornroosje9 schreef:
30-12-2017 18:36
Food coma?
Niet van de bolletje iig
Enn schreef:
30-12-2017 18:41
:rofl:

Salie ik heb salie nodig!
Ik denk het ook steeds hoor, kan je geen rode muts op doen of zo? :biggrin:
Enn schreef:
30-12-2017 18:40
Ik brabbel lukraak rondom al het gezeik over deze forummer heen want:

Nu zal het per mening verschillen wie het centrale middelpunt is maar een ding: Ik eet liever (geen) bolletjes, zie er liever uit als Francieneke en brabbel liever wat oenig ertussen door dan me ook maar een post met deze oeverloze discussie bezig te houden.

Ik ben alleen, dus ik eet alleen maar snacks! Ik begin met Leonidas. :jump:

En ik heb appel-kaneelhagelslag en ik moet nog verder testen of ik dat nu lekker vind of niet. Ik twijfel nog. Het smaakt niet naar chocolade. Verwarring alom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven