Ergerlijke facebookberichten deel 5

woensdag 27 december 2017 om 22:16
Zo had zo iemand uit mijn lijst zich een nieuw kapsel aan laten meten.tove82 schreef: ↑23-12-2017 17:54Ja, die opmerkingen van 'knapperd', 'mooierd' enz zie ik voortdurend. Het stoort me niet, omdat het gewoon lief bedoeld is. Het valt me alleen op dat 9/10 die mensen helemaal niet zo mooi zijn. En dat het vaak vrouwen van middelbare leeftijd zijn die dat doen bij andere vrouwen van middelbare leeftijd, allemaal met een eerder middelmatig uiterlijk. Misschien willen ze elkaar een hart onder de riem steken? Het ergert me niet, moet er soms wel om gniffelen.
Werkelijk geen gezicht. Model niet mooi, kleur niet mooi, stond ook voor geen meter. Toen ik het zag hebben man en ik er hard om gelachen.
En ja hoor, alle dinnetjes bleven maar dingen posten als 'Ooooooh, staat je goed zeg', 'Wat een mooie kleur' (Nee!).
Zien die mensen die foto wel denk ik dan.

woensdag 27 december 2017 om 22:20
Naar haar hele vriendenlijst incl werkgever doorsturenTruusdemier1981 schreef: ↑27-12-2017 12:53Fb ergernissen? Ik kreeg een privé bericht waar mijn mond werkelijk van openviel!
En dat alleen maar omdat ik een andere mening heb op een bepaald onderwerp.
Het niveau van sommige mensen![]()
Ik kreeg dus het volgende,
Wat is jou probleem met je lelijke kanker koters? Nog 1 kick en ik pleur jou kop met je die van je koters op alle socials online wegens misbruik en mishandeling. Is me meerdere malen gelukt ZONDER problemenzo snugger had je me vast niet verwacht. En nu kerst gaan vieren met dat zogenaamde gelukkige gezin van je ipv mensen waar je tegen op kijkt naar beneden te halen. Kankerhoertje zo zielig dit. Omdat ik iemand een huppelkut vind? Serieus? Ga je kids vermaken. Laat je een keer goed neuken. Misschien knap je er van op stuk verrot kanker dat je dr bent. Laat dit een waarschuwing zijn dat je niet alles tegen iedereen kan zeggen zonder dat dat gevolgen heeft . Niet iedereen is zo een zacht gekookt ei als die homo vent van je
fijne kerst he lelijkerd

donderdag 28 december 2017 om 02:17

donderdag 28 december 2017 om 14:45
Want de oorspronkelijke verzender is wel volwassen en toerekeningsvatbaar?
Als ik zo'n mail zou krijgen en ik weet dat de verzender bv werkzaam is als docent dan denk ik dat de werkgever best blij is dat hij erop gewezen wordt dat de medewerker een erg slecht voorbeeld voor de leerlingen is.
En je las het toch: de politie gaat er niks mee doen. Maar ondertussen word je wel bedreigd.
Moet je dan lijdzaam afwachten tot zo'n pestkop een onterechte melding over je doet bij Veilig Thuis? Of dat zo iemand praatjes over jou gaat verspreiden?
Nee hoor, de aanval is de beste verdediging. Dan zingt zo iemand heel snel een toontje lager.

donderdag 28 december 2017 om 14:55
Saoghail schreef: ↑28-12-2017 14:45Want de oorspronkelijke verzender is wel volwassen en toerekeningsvatbaar?
Als ik zo'n mail zou krijgen en ik weet dat de verzender bv werkzaam is als docent dan denk ik dat de werkgever best blij is dat hij erop gewezen wordt dat de medewerker een erg slecht voorbeeld voor de leerlingen is.
En je las het toch: de politie gaat er niks mee doen. Maar ondertussen word je wel bedreigd.
Moet je dan lijdzaam afwachten tot zo'n pestkop een onterechte melding over je doet bij Veilig Thuis? Of dat zo iemand praatjes over jou gaat verspreiden?
Nee hoor, de aanval is de beste verdediging. Dan zingt zo iemand heel snel een toontje lager.
Er bestaat ook zoiets als erboven staan.
donderdag 28 december 2017 om 15:44
.
Nou, totdat het je echt gaat raken, natuurijk. En de bedreigingen die erin staan kunnen je best gaan raken als ze ze echt uitvoert.
Terugmelden dat je haar bedreigingen hebt doorgegeven aan de politie is waarschijnlijk al genoeg, hoewel ze niet positiever over je zal gaan denken.
Later is nu

donderdag 28 december 2017 om 16:14
Dan ga je toch niet die mail doorverzenden naar haar vriendenlijst inclusief de werkgever? Er staat in de mail dat als ze nog één kick geeft. Nou dan moet je vooral zulke acties gaan ondernemen. En de politie maar weer opdraven. Erboven staan, melding maken van het dreigement dat ze de foto's online wil zetten en verder niet terug ouwehoeren, blijft het voor de politie ook wat overzichtelijker.Dreamer schreef: ↑28-12-2017 15:44.
Nou, totdat het je echt gaat raken, natuurijk. En de bedreigingen die erin staan kunnen je best gaan raken als ze ze echt uitvoert.
Terugmelden dat je haar bedreigingen hebt doorgegeven aan de politie is waarschijnlijk al genoeg, hoewel ze niet positiever over je zal gaan denken.

donderdag 28 december 2017 om 23:53
je kan dit melden bij facebook, er is een speciaal formulier hiervoor, als je via de chat een bedreigend berichtje krijgt. Zij gaan hier mee aan de slag.Truusdemier1981 schreef: ↑27-12-2017 19:28Sommige mensen zijn de schaamte gewoon ver voorbij. Ik heb een screenshot gemaakt en contact met de politie gehad. Ik kreeg inderdaad het advies een wijkagent te raadplegen. Verder kon er niet veel aan worden gedaan helaas. Gelukkig heb ik geen foto's van mezelf of mijn kinderen openbaar(alleen een foto waarop ze met hun rug naar de camera toe zitten) dus daar kan ze verder niks mee. Maar dit soort berichten zijn natuurlijk krankzinnig. En dat alleen omdat je het niet met iemand eens bent. Gewoon zielig!

vrijdag 29 december 2017 om 08:02
Ik krijg bij deze teksten echt blokkeer neigingen van. Wat heeft het voor zin an bericht op Facebook te zetten. Maal een donatie over of help op een andere manier deze mensen.
---------
In de moeilijkste momenten van het leven realiseer je wie je echte vrienden zijn en wie je waardeert. Helaas zijn de meeste "vriendschappen" niet echt. Ze laten je in moeilijke tijden achter en sturen je altijd een "
" of een " ❤ " in je berichten, maar ze nemen geen tijd om het bericht te lezen.
Ik heb besloten dit bericht te publiceren om een zeer speciaal persoon te steunen die voortdurend vecht in een moeilijke strijd. Ik zal zien wie er echt tijd heeft om dit bericht te lezen tot het einde. Het is een test om te zien wie dit leest en die aandelen deelt zonder te lezen.
Kanker is zeer ingrijpend en destructief voor het lichaam. Zelfs na het einde van de behandeling, blijft het lichaam vechten en proberen alle schade te herstellen die veroorzaakt wordt door chemotherapie en bestraling. Dit is een heel lang proces. Zou het niet goed zijn om een geneesmiddel te vinden voor deze tumoren? Mijn wens!
Dit is ter ere van een familielid of een vriend die nu in behandeld is tegen kanker of hij is behandeld, of hij is dood: kopieer en plak dit op je tijdlijn.. je leest dit tot het einde - de meeste zullen de instructies niet volgen. Maar ik denk dat sommige van mijn vrienden het publiceren om hun vrienden te laten zien, of misschien mij. Kopieer (niet delen) en plak het op uw tijdlijn. Dit vereist slechts één minuut van je dag en aangezien je dit bericht volledig hebt gelezen, schrijf je "gedaan" in de reacties hieronder, en daarom dank ik je. ❤.
---------
In de moeilijkste momenten van het leven realiseer je wie je echte vrienden zijn en wie je waardeert. Helaas zijn de meeste "vriendschappen" niet echt. Ze laten je in moeilijke tijden achter en sturen je altijd een "
Ik heb besloten dit bericht te publiceren om een zeer speciaal persoon te steunen die voortdurend vecht in een moeilijke strijd. Ik zal zien wie er echt tijd heeft om dit bericht te lezen tot het einde. Het is een test om te zien wie dit leest en die aandelen deelt zonder te lezen.
Kanker is zeer ingrijpend en destructief voor het lichaam. Zelfs na het einde van de behandeling, blijft het lichaam vechten en proberen alle schade te herstellen die veroorzaakt wordt door chemotherapie en bestraling. Dit is een heel lang proces. Zou het niet goed zijn om een geneesmiddel te vinden voor deze tumoren? Mijn wens!
Dit is ter ere van een familielid of een vriend die nu in behandeld is tegen kanker of hij is behandeld, of hij is dood: kopieer en plak dit op je tijdlijn.. je leest dit tot het einde - de meeste zullen de instructies niet volgen. Maar ik denk dat sommige van mijn vrienden het publiceren om hun vrienden te laten zien, of misschien mij. Kopieer (niet delen) en plak het op uw tijdlijn. Dit vereist slechts één minuut van je dag en aangezien je dit bericht volledig hebt gelezen, schrijf je "gedaan" in de reacties hieronder, en daarom dank ik je. ❤.

vrijdag 29 december 2017 om 09:36
Dit soort teksten, die worden bij mij er direct van mijn facebook afgehaald, ik ga er van over mijn nek.single1985 schreef: ↑29-12-2017 08:02
---------
In de moeilijkste momenten van het leven realiseer je wie je echte vrienden zijn en wie je waardeert. Helaas zijn de meeste "vriendschappen" niet echt. Ze laten je in moeilijke tijden achter en sturen je altijd een "" of een " ❤ " in je berichten, maar ze nemen geen tijd om het bericht te lezen...............................

vrijdag 29 december 2017 om 11:05
Truusdemier1981 schreef: ↑27-12-2017 13:20Zou dat kunnen? Deze dame heeft me namelijk wel geblokkeerd. Ik ga het gewoon proberen, dit is toch niet normaal.
Ook melden bij facebook?! Screenshots maken ed.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

vrijdag 29 december 2017 om 16:39
Nog zn pareltje
Ga van het weekend eens wat mensen ontvolgen
----
Ik heb soms gefaald als dochter, zus, vrouw en vriendin.
Ik zeg niet altijd de juiste dingen.
Ik ben niet de mooiste vrouw ter wereld,
Ik heb littekens omdat ik geschiedenis heb.
Sommige mensen houden van me, andere niet.
Ik heb dingen goed gedaan.
Ik heb dingen verkeerd gedaan.
Ik zet dingen op mijn Facebook omdat het mijn Facebook is.
Ik ga met of zonder make-up, en soms doe ik mijn haar niet.
Ik ben niet van plan om iemand te zijn die ik niet ben. Ik ben wie ik ben, je kunt van me houden of niet. En als ik van je hou, doe ik het met heel mijn hart!!
Ik verontschuldig me niet dat ik mezelf ben!
Ik daag je uit om dit op je prikbord te kopiëren en een foto van jezelf te delen als je trots bent op wat je bent...

Ga van het weekend eens wat mensen ontvolgen
----
Ik heb soms gefaald als dochter, zus, vrouw en vriendin.
Ik zeg niet altijd de juiste dingen.
Ik ben niet de mooiste vrouw ter wereld,
Ik heb littekens omdat ik geschiedenis heb.
Sommige mensen houden van me, andere niet.
Ik heb dingen goed gedaan.
Ik heb dingen verkeerd gedaan.
Ik zet dingen op mijn Facebook omdat het mijn Facebook is.
Ik ga met of zonder make-up, en soms doe ik mijn haar niet.
Ik ben niet van plan om iemand te zijn die ik niet ben. Ik ben wie ik ben, je kunt van me houden of niet. En als ik van je hou, doe ik het met heel mijn hart!!
Ik verontschuldig me niet dat ik mezelf ben!
Ik daag je uit om dit op je prikbord te kopiëren en een foto van jezelf te delen als je trots bent op wat je bent...
vrijdag 29 december 2017 om 20:28
Dit is echt zo triest. Als je wilt kun je het melden. Bij meerdere meldingen gaan ze wel heen om te praten.Truusdemier1981 schreef: ↑27-12-2017 12:53Fb ergernissen? Ik kreeg een privé bericht waar mijn mond werkelijk van openviel!
En dat alleen maar omdat ik een andere mening heb op een bepaald onderwerp.
Het niveau van sommige mensen![]()
Ik kreeg dus het volgende,
Wat is jou probleem met je lelijke kanker koters? Nog 1 kick en ik pleur jou kop met je die van je koters op alle socials online wegens misbruik en mishandeling. Is me meerdere malen gelukt ZONDER problemenzo snugger had je me vast niet verwacht. En nu kerst gaan vieren met dat zogenaamde gelukkige gezin van je ipv mensen waar je tegen op kijkt naar beneden te halen. Kankerhoertje zo zielig dit. Omdat ik iemand een huppelkut vind? Serieus? Ga je kids vermaken. Laat je een keer goed neuken. Misschien knap je er van op stuk verrot kanker dat je dr bent. Laat dit een waarschuwing zijn dat je niet alles tegen iedereen kan zeggen zonder dat dat gevolgen heeft . Niet iedereen is zo een zacht gekookt ei als die homo vent van je
fijne kerst he lelijkerd
Ik schreef een tijdje een column en modereerde reacties bij sommige categorieën voor een grote regionale nieuwspagina. Zo'n 79.000 lezers.
Dat was vorig jaar tijdens de grote vluchtelingenstroom.
Op den duur werden de reacties onder berichten en sommige columns ronduit onbeschoft en racistisch.
Als het te ver ging verwijderde ik de reacties en gaf duidelijk aan dat bepaalde uitspraken gewoon niet getolereerd werden. Niet eens onder mijn eigen naam, gewoon van de pagina zelf, maar ergens heeft iemand weten te achterhalen dat ik het was die op sommige categorieën modereerde.
Ik kreeg daadwerkelijk in mijn inbox dat ik maar eens goed verkracht moest worden of mijn kinderen.
Dan piepte ik wel anders over moslims/buitenlanders.
Of ik was een kankerhoer, een slet of andere vriendelijke benamingen.
Of andere bedreigingen en doodverklaringen.
Zelfs mijn moeder en zusje kregen berichten in hun inbox met een zelfde soort boodschap.
Vooral nadat mijn moeder en zusje bedreigd werden ben ik er mee gestopt.
De redacteur heeft toen al mijn berichten doorgestuurd naar de politie, echter ik moest zelf komen en een procesverbaal laten opmaken.
Dat heb ik niet gedaan, ik wilde er niet langer energie in steken. Ik heb ze geblokkeerd en genegeerd.
Mijn zusje heeft dat wel gedaan trouwens. Er is toen wel een wijkagent geweest die naar een paar personen zijn geweest om te praten en te waarschuwen.
Niet alleen voor mijn zusje hoor, meerdere journalisten en columnisten zijn toen zo geïntimideerd. Het waren wel steeds dezelfde personen.
Dus ik zou het melden. Wellicht doen ze er ooit wat mee.

zaterdag 30 december 2017 om 08:39
Wat ik irritant vind is dat iemand mij altijd informatie, foto's en filmpjes via de messenger van fb persoonlijk toestuurt.
Alsof ik daar in geintereseerd ben en het wel moet lezen.
Ik reageer er niet op maar de boodschap komt niet over. Het gaat maar door.
Deze persoon plaatst zo veel berichten achter elkaar, soms wel 20 dat ik serieus overweeg hem te verwijderen. Zo irritant.
Alsof ik daar in geintereseerd ben en het wel moet lezen.
Ik reageer er niet op maar de boodschap komt niet over. Het gaat maar door.
Deze persoon plaatst zo veel berichten achter elkaar, soms wel 20 dat ik serieus overweeg hem te verwijderen. Zo irritant.
zaterdag 30 december 2017 om 19:43
Op rare privémails reageer ik in de open ruimte. In dit geval bijvoorbeeld: Wat vinden jullie van onderstaand bericht dat X me stuurde???
anoniem_26602 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 21:38
0.20% gewijzigd

zondag 31 december 2017 om 08:33