Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
single1985 schreef:
31-12-2017 08:33
ik heb deze inmiddels al een keer of 10 gehad via messenger

ik wens jou in 2018
12 maanden zonder ziekte 🤒
52' weken zonder stress 🤕
365' dagen van geluk 😁
8760' uren zonder ruzie 😠
525600' minuten vrede🤗
31536000' seconde blijschap😂

Stuur dit Door naar al je vrienden die je het zelfde wenst ✨
Ik heb ze gelukkig niet gehad! Van 1 persoon weet ik dat hij dit soort geneuzel doorstuurt maar tot nu toe nog niet naar mij. Wie weet begint ie het te leren.
damesbril schreef:
30-12-2017 08:39
Wat ik irritant vind is dat iemand mij altijd informatie, foto's en filmpjes via de messenger van fb persoonlijk toestuurt.
Alsof ik daar in geintereseerd ben en het wel moet lezen.
Ik reageer er niet op maar de boodschap komt niet over. Het gaat maar door.
Deze persoon plaatst zo veel berichten achter elkaar, soms wel 20 dat ik serieus overweeg hem te verwijderen. Zo irritant.

Heb je al eens gezegd dat je er niet van gediend bent? Ik vind het altijd een beetje vreemd om je dan in stilte gaan ergeren dat je vage boodschap niet aankomt en bij andere te gaan klagen maar niet de persoon zelf even aanspreken.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik had tijdenlang zo een dodo op facebook die mij en zijn halve vriendenkring serieus elke ochtend en elke avond tagde in een goedemorgen en goedenacht foto. Dat was de reden dat ik toen het tags moeten goedkeuren heb aangezet.

Die kneus heb ik al heel lang geleden verwijderd (heerlijk rustig! ) maar die functie blijft aan, ideaal.
hamaika schreef:
31-12-2017 08:53
Ik had tijdenlang zo een dodo op facebook die mij en zijn halve vriendenkring serieus elke ochtend en elke avond tagde in een goedemorgen en goedenacht foto. Dat was de reden dat ik toen het tags moeten goedkeuren heb aangezet.

Die kneus heb ik al heel lang geleden verwijderd (heerlijk rustig! ) maar die functie blijft aan, ideaal.
:rofl: zo eentje had ik ook in mn lijst. Uiteindelijk ook haar eruit gebonjourd, nadat ik al een paar keer had gevraagd of ze mij niet meer wilde taggen. Mw reageerde beledigd, heb nooit meer van dr gehoord. Lekker rustig.
Op Facebook nu te lezen een lijst, van huisdieren, die zijn omgekomen ,als gevolg van het vuurwerkgeweld.
Oh bah, Josske :(

Ik kreeg al van 2mensen een klok toegestuurd via messenger. Geen idee wat ie doet, want ik ga het filmpje niet draaien. Ze bedoelen het vast lief ofzo.
Later is nu
Mieshka schreef:
31-12-2017 00:07
Het is weer de tijd van wanstaltige gedichtjes over hoe zwaar huisdieren het nu hebben door vuurwerk.
Nou ben ik het op zich wel eens met de strekking (geen vuurwerk naar dieren gooien, dieren hebben veel stress door vuurwerk), maar de aangedragen oplossingen zijn ook niet reëel. Even allemaal stoppen tussen 22 en 22.30 ofzo zodat alle honden even uit kunnen. Tja, als dat toch eens zou kunnen....
Over die bedreigingen.. heel erg herkenbaar.
Ik ben jaren geleden begonnen met een inzamelingsactie voor kinderen (vluchtelingen).
Doel was om naar een opvang bij Turks/Syrische grens te gaan en daar een boel speelgoed en kleding uit te delen aan voornamelijk weeskindjes.
Ik zocht (en kreeg) daar best wat media aandacht voor en buiten een heleboel spullen kreeg ik me een bak vuiligheid over me heen.
Reacties als dat ik een vieze moslimhoer, een kanker landverrader was, mijn zoon een vies bastaardkind, mijn man een gelukszoeker.
Het ging maar door.

Waarom ik niks voor mijn eigen volk deed, dat ik maar verkracht moest worden door dat kankervolk, ze maar in huis moest nemen, en onze bejaarden zitten in de stront en ik ging dat kankervolk hierheen halen.
Enzovoorts enzovoorts...

Ik vond het best wel eng, als mensen me op mijn werk (bakkerij) aanspraken 'Oh jij bent toch *echte naam*', dacht ik heel snel ohhh shit.
Toen ik een bloemetje kreeg van een mevrouw omdat ze het zo goed vond wat ik deed heb ik ook enorm staan janken.

Het is bizar wat mensen schrijven, met hun eigen hebben en houden open en bloot. Je ziet foto's van hun kinderen, gezellig samenzijn met familie en als je dan de berichten leest die ze je sturen is dat echt bizar.
Saoghail schreef:
31-12-2017 09:45
Nou ben ik het op zich wel eens met de strekking (geen vuurwerk naar dieren gooien, dieren hebben veel stress door vuurwerk), maar de aangedragen oplossingen zijn ook niet reëel. Even allemaal stoppen tussen 22 en 22.30 ofzo zodat alle honden even uit kunnen. Tja, als dat toch eens zou kunnen....

:facepalm: Men houd zich al niet aan de juiste dag maar ze zullen vast allemaal en half uur stoppen om honden uit te laten.. Ik vraag me af hoeveel tijd deze klagers steken in het trainen van hun hond? Vuurwerk angst is te trainen (politiehonden worden ook getraind om niet te reageren op knallen) maar daar moet je op tijd mee beginnen want als de hond al extreem angstig is dan lukt het waarschijnlijk niet meer. Maar ja dan moet je er zelf tijd in steken en het is zoveel makkelijker te verwachten dat andere jouw probleem oplossen.. Huisdieren gaan ook heus niet dood van een dagje angst door knallen, leuk is het niet maar daar komen ze heus wel weer overheen. Ik hou de katten trouwens binnen vanaf de 29e tot de 2e en met de hond lopen we voor het donker wordt uitgebreid in een natuur gebied in de buurt waar dus geen vuurwerk wordt afgestoken. De hond blijft trouwens aan de lijn, de afgelopen dagen ook. Geen handige keus om je hond los te laten als er vuurwerk wordt afgestoken, dan is de kans inderdaad groot dat hij voor een auto rent als hij schrikt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
josske schreef:
31-12-2017 08:59
Op Facebook nu te lezen een lijst, van huisdieren, die zijn omgekomen ,als gevolg van het vuurwerkgeweld.
Bah dat zou ik gelijk blokkeren er zijn dingen die ik niet wil weten
MwTheelepel schreef:
31-12-2017 10:23
:facepalm: Men houd zich al niet aan de juiste dag maar ze zullen vast allemaal en half uur stoppen om honden uit te laten.. Ik vraag me af hoeveel tijd deze klagers steken in het trainen van hun hond? Vuurwerk angst is te trainen (politiehonden worden ook getraind om niet te reageren op knallen) maar daar moet je op tijd mee beginnen want als de hond al extreem angstig is dan lukt het waarschijnlijk niet meer. Maar ja dan moet je er zelf tijd in steken en het is zoveel makkelijker te verwachten dat andere jouw probleem oplossen.. Huisdieren gaan ook heus niet dood van een dagje angst door knallen, leuk is het niet maar daar komen ze heus wel weer overheen. Ik hou de katten trouwens binnen vanaf de 29e tot de 2e en met de hond lopen we voor het donker wordt uitgebreid in een natuur gebied in de buurt waar dus geen vuurwerk wordt afgestoken. De hond blijft trouwens aan de lijn, de afgelopen dagen ook. Geen handige keus om je hond los te laten als er vuurwerk wordt afgestoken, dan is de kans inderdaad groot dat hij voor een auto rent als hij schrikt.
.
Ik heb een asielhond, die doodsbenauwd is voor vuurwerk. Bij knallen raakt hij volledig in paniek. Echt niet te trainen, vertelde een hondentrainer mij, dus nee.. DAT KAN DUS NIET!!

Verder hebben mijn ouders maar 1 hond gehad, die bang was voor vuurwerk, terwijl die net zo behandeld is als de andere honden. Soms doe je er niets tegen (zei ook weer die hondentrainer), zoals je ook bange en minder bange mensen hebt. En politiehonden worden eerst getest, of ze überhaupt goed te trainen zijn én of ze tegen knallen kunnen, dus ga alsjeblieft even ergens anders je aannames ventileren!!!

Ik heb dat plaatje dus wel gedeeld, en ja.. ik wéét dat het niet haalbaar is, zoals ik ook weet dat een vuurwerkverbod waarschijnlijk niet haalbaar is, aangezien er in mijn wijk zelfs zomers nog gewoon geknald wordt. Wanneer het écht verboden is dus. Zo is mijn hond dus altijd alert en zal hij de eerste weken van januari zelfs schrikken van een deur, die te hard dichtslaat.
En nee, ik ben dus niet tegen vuurwerk, maar zou het fijn vinden, als het zich inderdaad tot één dagje beperkte, in plaats van 3 weken, zoals bij ons. En dat is nog maar vóór de jaarwisseling. Ook in januari gaan ze rustig door. Mijn hond is zo 2 maanden bang buiten.
Een natuurgebied heb ik een aantal jaren terug geprobeerd, maar wij hebben niet zo'n groot natuurgebied in de buurt, dat je geen knallen in de verte hoort. Is het geen rotje dan is het wel carbid. :(
Ik ben vanmorgen wel extra vroeg gaan wandelen, maar zelfs om 7 uur werd er geknald

Als maar de helft van de mensen, die het berichtje lezen, wat minder knalt in die periode, genoemd in het plaatje, dan kan ik mijn hond nét z'n behoefte doen.
Later is nu
Verder vind ik het echt bizar dat mensen, die zich richten tegen mensen die vluchtelingen helpen, hen een verkrachting toewensen @(
Later is nu
Dochter (19) van oud-collega die ik op FB heb:
I said yes!!! 'Cause why should we wait when it feels so right?

Ze gaat trouwen met een man van 56 die ze vier maanden geleden heeft ontmoet op een Djoser rondreis in haar tussenjaar. :facepalm: Ik wou dat ik het verzon, maar het is toch echt waar.
Keramiek schreef:
31-12-2017 16:26
Dochter (19) van oud-collega die ik op FB heb:
I said yes!!! 'Cause why should we wait when it feels so right?

Ze gaat trouwen met een man van 56 die ze vier maanden geleden heeft ontmoet op een Djoser rondreis in haar tussenjaar. :facepalm: Ik wou dat ik het verzon, maar het is toch echt waar.
omg :hihi: :hihi: :hihi: :rofl:

Van zo'n grietje kan ik het nog een beetje begrijpen (blind van verliefdheid en te jong om op lange termijn te denken), maar van zo'n kerel? Getverdemme.
Coco87 schreef:
31-12-2017 16:46

Van zo'n grietje kan ik het nog een beetje begrijpen (blind van verliefdheid en te jong om op lange termijn te denken), maar van zo'n kerel? Getverdemme.
Ja, ik vind het ook echt een rare situatie en bovendien gedoemd om te mislukken. De kerel in kwestie is al 3x getrouwd geweest en hij heeft twee kleine kinderen van zijn vorige vrouw en één oudere zoon waar hij niet meer mee omgaat door een ruzie ofzo. Deze info kwam ook allemaal gewoon op FB voorbij. Het lijkt wel een soap :hihi:
Keramiek schreef:
31-12-2017 16:52
Ja, ik vind het ook echt een rare situatie en bovendien gedoemd om te mislukken. De kerel in kwestie is al 3x getrouwd geweest en hij heeft twee kleine kinderen van zijn vorige vrouw en één oudere zoon waar hij niet meer mee omgaat door een ruzie ofzo. Deze info kwam ook allemaal gewoon op FB voorbij. Het lijkt wel een soap :hihi:
Mijn god, wat mensen toch allemaal op internet pleuren he.

Zo heeft een oud-collega van mij iemand op Facebook die vorig jaar haar vriend vermoord heeft, is onlangs nog in het nieuws geweest. Als je dan kijkt wat die persoon en familie allemaal op Facebook posten. Ook bij nieuwsberichten over die zaak :facepalm:
En dan dat taalgebruik :facepalm: 'je weet tog da ik voor niemant bang ben, hier komme kk mongool'. Zoiets dus.
minnimouse schreef:
31-12-2017 17:06
Mijn god, wat mensen toch allemaal op internet pleuren he.

Zo heeft een oud-collega van mij iemand op Facebook die vorig jaar haar vriend vermoord heeft, is onlangs nog in het nieuws geweest. Als je dan kijkt wat die persoon en familie allemaal op Facebook posten. Ook bij nieuwsberichten over die zaak :facepalm:
En dan dat taalgebruik :facepalm: 'je weet tog da ik voor niemant bang ben, hier komme kk mongool'. Zoiets dus.
OMG! :bonk: Die zijn echt niet helemaal goed in de bovenkamer. Het niveau van die meid uit mijn FB lijst en haar aanstaande is gelukkig wel iets hoger dan dat. Geen scheldwoorden, maar wel heel veel privéinfo en roddels die je niet op internet zou moeten willen. Ik had van die meid eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze zo'n stunt zou doen aangezien ze eerst van plan was geneeskunde te gaan studeren en geen relatie te willen omdat dat te druk zou worden in haar leven (ze deed erg haar best op de middelbare school en ook topsport erbij enzovoorts). Blijkbaar heeft de Djoser rondreis haar voorgoed veranderd :hihi:
Namens ons van harte welkom aan boord van vlucht ✈ 2017 naar 2018
Je wordt verzocht 💼 alleen de beste herinneringen aan 2017 als handbagage mee te nemen
Vervelende, foute en droevige 😔 momenten kun je opbergen in de bagagevakken achter je

Vlucht 2017 naar 2018 staat gepland voor een reisduur van 12 maanden
Tijdens de vlucht wordt persoonlijk contact op prijs gesteld
Het gebruik van social media is ook toegestaan
Maak de stoelriem goed vast 💺

Onderweg passeren wij: Gezondheid, Liefde💝, Blijdschap, Harmonie, Welzijn en Vrede ✌

Tijdens deze vlucht serveren wij:
Een Cocktail 🍸 van Vriendschap
Een Sabayon van Gezondheid
Een Gratin van Welvaart
Een Schaal 🍜 vol Excellent Nieuws 📰
Een Salade van Succes
Een Cake 🎂 van Blijdschap

Dit alles wordt geserveerd met knapperige croutons van knetterende lachsalvo’s…

Wij wensen jou en allen die je lief zijn 👪 een plezierige reis aan boord van vlucht ✈ 2017…🌟💥✨💥🌟

Nu 2017 is geëindigd willen we alle gezellige, fijne en lieve mensen zoals jij bedanken 👍

Jullie maakten 2017 voor ons heel bijzonder!

Wij wensen je een:
🌹 Fantastisch Januari🌹
💖 Liefdevol Februari 💖
🌾 Wonderbaarlijk mooi Maart 🌾
🌻 Doldwaas April 🌻
☀ Aangenaam Mei ☀
🍀 Successvol Juni 🍀
☔ Prachtig Juli ☔
🌴 Gelukkig Augustus 🌴
🌺 Krachtig September 🌺
🍔 Smaakvol Oktober 🍔
🎉 Mooi november 🎉
⛄ Stoer December ⛄

💐 Kortom een bijzonder mooi, liefdevol nieuw jaar vol mooie, nieuwe en waardevolle herinneringen.

🛎 ✋🏼
minnimouse schreef:
31-12-2017 23:13
Namens ons van harte welkom aan boord van vlucht ✈ 2017 naar 2018
Je wordt verzocht 💼 alleen de beste herinneringen aan 2017 als handbagage mee te nemen
Vervelende, foute en droevige 😔 momenten kun je opbergen in de bagagevakken achter je

Vlucht 2017 naar 2018 staat gepland voor een reisduur van 12 maanden
Tijdens de vlucht wordt persoonlijk contact op prijs gesteld
Het gebruik van social media is ook toegestaan
Maak de stoelriem goed vast 💺

Onderweg passeren wij: Gezondheid, Liefde💝, Blijdschap, Harmonie, Welzijn en Vrede ✌

Tijdens deze vlucht serveren wij:
Een Cocktail 🍸 van Vriendschap
Een Sabayon van Gezondheid
Een Gratin van Welvaart
Een Schaal 🍜 vol Excellent Nieuws 📰
Een Salade van Succes
Een Cake 🎂 van Blijdschap

Dit alles wordt geserveerd met knapperige croutons van knetterende lachsalvo’s…

Wij wensen jou en allen die je lief zijn 👪 een plezierige reis aan boord van vlucht ✈ 2017…🌟💥✨💥🌟

Nu 2017 is geëindigd willen we alle gezellige, fijne en lieve mensen zoals jij bedanken 👍

Jullie maakten 2017 voor ons heel bijzonder!

Wij wensen je een:
🌹 Fantastisch Januari🌹
💖 Liefdevol Februari 💖
🌾 Wonderbaarlijk mooi Maart 🌾
🌻 Doldwaas April 🌻
☀ Aangenaam Mei ☀
🍀 Successvol Juni 🍀
☔ Prachtig Juli ☔
🌴 Gelukkig Augustus 🌴
🌺 Krachtig September 🌺
🍔 Smaakvol Oktober 🍔
🎉 Mooi november 🎉
⛄ Stoer December ⛄

💐 Kortom een bijzonder mooi, liefdevol nieuw jaar vol mooie, nieuwe en waardevolle herinneringen.

🛎 ✋🏼
...En met een zakje 🛍om in te kotsen🤮
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
S7rin :proud:
Coco87 schreef:
31-12-2017 16:46

nou he, wat zou zo'n oude vent toch zien in een jonge griet.
Lillienne schreef:
01-01-2018 13:18
nou he, wat zou zo'n oude vent toch zien in een jonge griet.
Een 19 jarige ten huwelijk vragen? Dan heb je ze niet allemaal op een rijtje als 50 jarige. Bedoel meer dat ik dat een stuk abnormaler vind dan een 19 jarige blinde bakvis.
Ik erger me aan een facebookvriendin die steeds van die stomme hoaxes plaatst, dat je moet hoesten als je een hartstilstand hebt bijv., of een waarschuwing voor pakketjesfraude. Ik reageer dan standaard met een link naar de hoaxmeldingenpagina. Wordt gewoon niet op gereageerd, post wordt ook niet weggehaald ofzo. Ze zal me wel een vervelende betweter vinden, maar ik blijf er toch lekker mee doorgaan :proud:
Nothing happens for a reason
Gisteren deelde iemand een vermissingsbericht uit 2011. Ik heb gevraagd of ze naar de datum had gekeken ,dat ze dus niet schreef ze.
geneet van 't laeve
juliet64 schreef:
09-01-2018 10:23
Ik erger me aan een facebookvriendin die steeds van die stomme hoaxes plaatst, dat je moet hoesten als je een hartstilstand hebt bijv., of een waarschuwing voor pakketjesfraude. Ik reageer dan standaard met een link naar de hoaxmeldingenpagina. Wordt gewoon niet op gereageerd, post wordt ook niet weggehaald ofzo. Ze zal me wel een vervelende betweter vinden, maar ik blijf er toch lekker mee doorgaan :proud:

Hier ook zo'n kennis, ik reageer dan ook zo en krijg ook zo'n (geen) reactie. Eerst dacht ik dat die misschien niet begreep wat een hoax is, dus zet ik er nu ook kreten als 'nepbericht' of 'nepnieuws' bij, maar word nog steeds genegeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven