Uitgerekend augustus 2009!

01-12-2008 13:58 875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Augustus 2009 mama's!

Wat vreselijk Zomer!

Echt een nachtmerrie.

Heel veel sterkte. Diana
Zomer...

Wat ontzettend verdrietig...

Heel veel sterkte gewenst!
Zomer, wat verschrikkelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte!

PS. Ik heb al een tijdje niet meegeschreven, zal later vandaag een update doen.
@Zomer en zomerman: heel veel sterkte!
Hallo meiden,

Gaat het goed met jullie?

Het is natuurlijk heel erg verdrietig voor Zomer dat het zo gegaan is, maar ik zou het toch leuk vinden als we blijven schrijven op dit topic.

Vandaag 2 sollicitatiegesprekken. De eerste was vanochtend en dat is m niet geworden. Jammer, misschien vanmiddag meer geluk.

Afgelopen vrijdag grote stress. Ik had enorm veel bloed verloren, zomaar vanuit het niets. Gelukkig kon er meteen een echo gemaakt worden en daarop was te zien dat het in orde is met de baby. Waarom ik dan bloed is niet duidelijk maar het is nu bijna over. Als het deze week blijft of erger wordt dan gaan ze me doorverwijzen naar het ziekenhuis voor onderzoek maar op dit moment is het afwachten. Ik ben weer een beetje gerustgesteld nadat ik de echo zag.

Tja, en verder geen nieuws. Kunnen jullie de baby al voelen? (ik niet, maar ben ook pas 14 weken). Daar zie ik erg naar uit.

Groet, Diana
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Diana heeft groot gelijk, jullie moeten gewoon lekker door blijven schrijven. Ik wist eerst niet zeker of ik het wel op het forum wilde vertellen omdat ik bang was om het topic dan voor jullie te verpesten maar toen dacht ik, dit is toch eigenlijk ook waar het voor is, dat je zulke dingen kan delen en het leek me ook raar als jullie opeens niks meer van me zouden horen.

Als er iemand is die ook zoiets heeft meegemaakt dan zou ik daar graag mee kletsen.

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige zwangerschap hebben!

Liefs
Sja, ik merk dat ik echt even een drempel over moet om weer vrolijk verder te schrijven terwijl een ander net zo'n afschuwelijk nieuws heeft gekregen.

Ik voel idd al wel leven, al vanaf de 11e week af en toe een plopje en de laatste weken echt gedraai en getrappel. Het scheelt dat het én de tweede is (en ik dus weet wat ik moet voelen) en dat ik niet dik ben.

Wij hebben 23 maart de uitgebreide echo. Ik merk dat ik er steeds meer over inzit. Geen foliumzuur geslikt (ik moet 5 mg slikken omdat ik zelf spina bifida heb), gefeest, flink gezopen, sushi gegeten. Allemaal omdat ik niet wist dat ik zwanger was. Ik denk dat ik pas écht los durf te gaan als op de echo gebleken is dat alles goed is.
Diana, pfff schrikken als je bloed verliest. Prettig dat je meteen een echo kreeg en kon zien dat alles goed is. Ik hoop dat het bloeden niet meer komt. Hoe heb je het uiteindelijk opgelost met solliciteren? Niets gezegd over zwangerschap (staat mij bij dat je twijfelde over wel/niet vertellen).

Zomer, bedankt voor je berichtje en tuurlijk dit is inderdaad ook waar een forum voor is.

Laminaat, leuk dat je nu al leven voelt. Ik heb het ook al zo snel, bij de verloskundige even nagevraagd omdat ik 10/11 weken wel heel snel vond. Maar volgens haar kon het beste (derde zwangerschap en weten wat je voelt). Dus ben ik er maar heerlijk van genieten. Na een beweging per dag, is het steeds meer gaan worden en nu is het zo nu en dan een tijdje achter elkaar. Erg leuk

Ik mag de 17e voor de 20 weken echo en ben ook erg benieuwd. Hoop natuurlijk dat alles er goed uitziet en dat het tussendoor genieten van het kindje is.

Ik kan mij voorstellen dat je je wat druk maakt over de start periode, maar ik vraag mij af of dat dan van zoveel invloed is? Kan het vanaf het begin de groei van het kindje beïnvloeden? Kun je het eventueel nog met de verloskundige over hebben? Wat houdt het in dat je spina binfida hebt?

Ik hoop dat Margje ook weer online komt en de tabel kan bijwerken. Ik zou het leuk vinden om te zien wanneer iedereen weer naar de VK moet en wanneer de 20 weken echo is.
Hoi allemaal,

Zomer, natuurlijk moet je zulke dingen ook vertellen hier! We kunnen misschien niet veel voor je doen maar leven wel ontzettend met je mee. Juist omdat we allemaal zwanger zijn en ons goed kunnen voorstellen hoe afschuwelijk het voor je moet zijn. Ik heb niet hetzelfde als jij meegemaakt maar afgelopen augustus wel een missed abortion gehad. Wat ik achteraf het ergste heb gevonden was niet dat de zwangerschap niet goed gegaan was, daar kon ik op zich wel mee leven, blijkbaar was er iets helemaal niet goed met het kindje...maar de enorme streep door de rekening, dat we geen vader en moeder werden terwijl we er zo klaar voor waren. Dit zijn dingen in een mensenleven waarvan je je afvraagt waarom je ze moet meemaken. Ik hoop dat jullie er voor elkaar kunnen zijn nu. Nogmaals veel sterkte, we denken aan je

Diana, dat zal zeker wel schrikken geweest zijn, gaat het nu beter of heb je er nog steeds last van? Gelukkig was de baby wel in orde maar het lijkt me ook eng hoor. Hoe was je tweede gesprek?

Hier is de baby nog niet te voelen, ben nu 15 weken en 4 dagen maar helaas nog geen bewegingen gemerkt. Ik kijk er ook erg naar uit, ook omdat ik dan vaker "bevestiging" krijg dat het goed zit. Vorige week heb ik bij de vk aangegeven dat ik vier weken tussen de controles heel lang vind en nogal onzeker ben over de zwangerschap en het welzijn van de baby. Gelukkig zei ze dat ik altijd een afspraak mag maken voor het beluisteren van het hartje als ik daar behoefte aan heb. We gaan proberen er geen gebruik van te maken en vertrouwen te hebben!

Is er van julie nog iemand naar de negenmaandenbeurs geweest? Ik wel met mijn vriend maar we vonden er allebei niks aan, jammer

Binnenkort gaan we maar beginnen met het babykamertje, de muren verven, een behangetje enz. Weten jullie al ongeveer hoe jullie het willen inrichten? Of zijn er al kamertjes besteld? Wij hebben een familiewiegje, die moet opnieuw bekleed en gespoten worden.

Zijn jullie al aangekomen? Ik sinds de vorige controle 2 kilo, dat vond ze netjes. Dat ik in het kleine jaar daarvoor al 8 kilo zwaarder ben geworden door stoppen met roken komt er nog bij en moet er straks dus ook nog af...

Fijne avond!
Hey allemaal,

Vandaag bij de vk geweest alles was prima, hartje was zowel te zien op de echo als te horen met de doptone deze keer. Alleen vergeten afspraak alvast te maken voor de 20 weken echo. Verder afgelopen zaterdag naar de negenmaandenbeurs geweest. Was erg druk, gelukkig waren wij met de trein gegaan en stonden dus niet in de file. Vond het opzich wel leuk ook nog een paar dingen gekocht die goedkoper waren: slaaptentje, draagzak en positiebroek. Verder voornamelijk onze ogen uitgekeken en folders verzameld. Naast mijn vriend waren ook een zwangere vriendin plus haar vriend mee wat ook wel leuk was. Mocht ik ooit nog een keer de behoeften hebben om naar iets dergelijks te gaan dan ga ik wel doordeweeks.

@gazelle: jammer dat jullie de beurs niet leuk vonden, waren jullie ook in het weekend geweest? Wij zijn nog niet bezig met dingen kopen voor de kinderkamer, moet eerst in de fam nog kijken wat we kunnen/willen lenen. Verder denk ik dat ik nu ook ongeveer 2 a 2,5 kilo zwaarder ben dan voor de zwangerschap.

@ iedereen: het zou idd leuk zijn als de tabel weer bijgewerkt zou worden, misschien kunnen we al onze info nog een keer overzichtelijk bijelkaar zetten zodat marieg niet zo hoeft te zoeken en dan kan ze gelijk iedereen eruit halen die niet meer meeschrijft.

Hierbij mijn lijstje gegevens+aanvulling:

naam:Speesjaal

leeftijd: 21

uitgerekend: 24-08

hoeveelste kind: 1e

20-weken echo: ?

(volgende vk afspraak: 24-03, lijkt me heel veel werk om bij te houden hoeft er van mij niet perse bij)

Groetjes Speesjaal
Speesjaal, wij zijn vrijdagavond geweest en vonden het echt retedruk en bloedheet. Wat als gevolg had dat we nergens goed konden kijken (en het bloedheet hadden

Dat van die tabel vind ik wel een goed idee.

Mijn gegevens:

Gazelle

32 jaar

1e kind

uitgerekend 14-08

20 weken echo nog geen afspr.
Hoi allemaal,

Hier alles goed! Hartje gehoord maandag en mijn buikje begint al te groeien... Ik geniet er met volle teugen van! :-)

9maandenbeurs hebben we overgeslagen, waren wel van plan te gaan, maar had niet zoveel zin in die drukte. En we weten toch al in grote lijnen wat we allemaal willen hebben...

Babykamertje zijn we al over aan het nadenken, kan niet wachten om hem in te richten!

Hierbij mijn lijstje:

Loulou

25 jaar

1e kind

uitgerekend 21-08

20 weken echo: 6 april
Hier komt geen babykamer. De baby slaapt bij ons in een co-sleeper op de slaapkamer en de commode van de eerste heb ik nog staan (momenteel in gebruik als kledingkast voor mezelf, dus er zal wel het eea verhuisd moeten worden aan zooi ).

De 9-maanden-beurs ben ik niet geweest. Ik houd niet zo van samengepakte mensenmeute's in een groot gebouw.

Wat baby-aankopen betreft wachten we dus tot we goed nieuws hebben gekregen op 23 maart. Ik durf gewoon nog niet los te gaan merk ik, ben veel te bang dat er toch nog iets mis is. Júist de eerste 12 weken wordt alles aangelegd en júist in die weken heb ik én geen foliumzuur geslikt én flink gedronken én sushi gegeten. Aangezien ik op de kraam/zwangeren afdeling werk, weet ik gewoon te goed wat er allemaal mis kan gaan. Da's niet echt fijn. We wachten gewoon nog even af.

Mijn gegevens:

Laminaat

33 jaar

2e kind

uitgerekend 07-08-09

20 weken echo: 23 maart
Hoi allemaal,

Hier ook weer even een teken van leven van mij! Hier ook lekker zwanger. Gelukkig sinds een week of 3 niet meer misselijk. Ben alleen nog wel heel erg moe. Val om 9 uur om van de slaap.

Ik merk ook dat ik het prettig vind om even te wachten met helemaal losgaan. 25 maart hebben wij de 20-weken echo. Toch wel erg spannend hoor! Maar goed, ik ga wel van het goede uit.

Wij kunnen qua meubeltjes mooi dingen overnemen van kennissen/vrienden. Dat scheelt een heleboel! Wat ik wel nieuw wil is een kinderwagen: mijn man voelt dat niet echt zo. Die vind het wel best (op dat gebied dan!).

Begin april begin ik trouwens met een zwangerschapscursus. Zijn jullie daar al mee bezig? Gaan jullie nog wat doen?

Ik maak me trouwens wel zorgen om de kinderopvang. Wij staan er nu bij 4 (!) ingeschreven en de wachttijd schijnt 2 jaar te zijn! We overwegen op dit moment om ons ook in te schrijven bij een gastouderbureau. Maar dat moet nog even in mijn hoofd rondgaan, ben nogal een denker... Heeft iemand daar ervaringen mee?

Goed, dan nog even voor de tabel:

Hila

30 jaar

1e kind

uitgerekend: 12/08/2009

20 wk echo: 25/03

Tot de volgende keer!
Hallo allemaal,

Ik vond het ook heel lastig om weer in te haken na het nare bericht van Zomer. Fijn dat het forum nu weer op gang gekomen is.

Ik stond op zaterdagavond voor een dichte deur bij de RAI. Mijn zusje en ik waren in de veronderstelling dat de 9-maandenbeurs ook zaterdagavond open was, maar dat was dus niet zo. We vonden het al zo rustig bij de ingang, haha. Gelukkig wonen we allebei vlakbij en wilden we sowieso maar heel even gaan.

Onze babykamer is nu nog van ons zoontje (helemaal blauw). Even afwachten wat de 20-wekenecho ons laat zien: kan alles zo blijven of wordt het een nieuw behangetje uitzoeken. We hebben verder geen spullen nodig, zowel wieg als commode waren al generaties in de familie. De oudste krijgt wel nieuwe spulletjes: een groot (kasteel-)bed en een nieuwe commode.

Laminaat, wat vervelend dat je je zoveel zorgen maakt. Ik herken je bezorgdheid wel, bij de eerste ben ik 13 uur onder narcose geweest en al zeiden de artsen dat het geen negatieve gevolgen zou hebben voor het kindje, ik was toch tot het allerlaatst bang dat er iets mis zou zijn met de baby in mijn buik (onterecht zorgen gemaakt, zoontje is helemaal ok). Ik hoop dat je echo alle zorgen wegneemt.

Hieronder mijn lijstje:

Kike

33 jaar

2e kind

uitgerekend 05-08-09

20 weken-echo: 16 maart
Zeg, zolang Marieg33 niet online komt, kan de lijst ook niet aangepast worden natuurlijk. Toch? Kent iemand haar irl? Ik zag net dat ze al een maand niet online is geweest.
Nee, dat is zo. Dan schiet het ook niet echt op.

De enige oplossing die ik kan bedenken is een nieuw topic te openen... Iemand andere ideeën?
Eén van de engeltjes vragen of die kunnen helpen?
Hier ook weer eens een berichtje van mij. Geen viva-angel, maar een ander engeltje

Betrap me op veel meelezen en weinig posten hier, zal proberen mijn leven te beteren

Alles gaat goed hier. NIet meer misselijk, wel ´s avonds wat sneller moe, maar dat is te doen. Ik heb op 20 maart de 20 weken echo, vind dat wel spannend... Op mijn werk zijn veel zwangeren, dus we kletsen wat af!

De zwangerschapskleding heb ik ook flink ingeslagen, zijn wel leuke dingen te krijgen.

De 9 maandenbeurs heb ik overgeslagen. Had vrijkaartjes, maar vond het toch te ver en te druk.

Wat ik me afvroeg he: hoe lang vantevoren moet je zwangerschapsgym regelen? Moet ik toch echt eens achteraan....

Groetjes

Engeltje
Hoi Ladies,

Ik ben er nog wel, hoor. Had ik vorige week een heel verhaal geschreven, was het weg toen ik het verstuurde....grrrr!

Die tabel is echt drama eerste klas. Ik weet niet of iemand van jullie op dit forum ooit een tabel heeft proberen te maken, maar het is echt absurd. Je moet met allerlei codes werken, valt niet te knippen en plakken uit excel. Dus echt heel veel werk. Maar ik zal ook mijn leven beteren en hem eens aanpassen.

Ik heb de laatste tijd veel gezeik om me heen, waar ik nu ff liever niet op in wil gaan, maar waardoor ik niet echt op een roze wolk zit om hier happy te schrijven. Niet netjes als topic-opener. Heb inmiddels ook veel last van harde buiken, vk heeft aangegeven dat ik echt rustig aan moet doen en stress moet vermijden...makkelijker gezegd dan gedaan. Had ook wat verhoogde waarde in mijn urine dat op een blaasontsteking zou kunnen duiden, moet vrijdag weer naar vk toe om opnieuw te controleren.

Ga nu lekker mijn bedje opzoeken, maar beloof snel terug te komen.

x

Marie
Mijn gegevens voor de tabel;

naam: Merel1971

leeftijd: 37

uitgerekend: 04-08

hoeveelste kind: 3e

20-weken echo: 17 maart

Wij waren ook naar de 9maanden beurs geweest op vrijdagavond. Ons viel het ook wat tegen. Hoewel we de Nijntjes stand onweerstaanbaar vonden en een t-shirt met de tekst "ik ben stoer want ik wordt een grote broer" voor mijn zoon, konden we ook niet echt veel ideeën opdoen of zo.

Wij hebben wel al een kinderwagen, bij toeval in de uitverkoop (is een "oud" 2008 model), maar moeten nog op zoek naar een kinderkamer. Daarnaast zal de kinderkamer nog lichtelijk verbouwd moeten worden en daar gaan we maar eens aan beginnen.

Van de kinderopvang schrok ik wel even, 2 jaar wachttijd!! Ik ga toch maar eens bellen hoe lang het hier duurt (sta wel al ingeschreven). Ik heb eerst in een dorp gewoond en daar was gewoon plek. Nu dus in een vrij grote stad en daar werkt dit soort dingen toch anders

Ik ga geen zwangerschapscursus doen (denk ik). Ik heb er 2 eerder gedaan en ik weet niet of ik er zoveel aan heb. De 2e viel voor mij nl. tegen. Maar goed, voordeel van een stad, is dat je meer keuze hebt.

Marie wat vervelend dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ik hoop dat ze op te lossen zijn en dat je meer kan genieten van je zwangerschap.
Hé Engeltje en Marie, hoera jullie zijn terug!

Marie, wat vervelend dat je niet lekker onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap, hoop dat dat snel beter wordt.

Ik twijfel nog over zwangerschapsgym. Heb er vorige keer wel veel aan gehad, maar ik denk dat ik die ademhaling nog wel weet. En qua gezelligheid viel de gym wel tegen, na afloop is er geen enkel contact meer geweest met de deelnemers. Misschien dat ik wel een mini-opfriscursus doe van twee privélessen. Vriendlief miste beide partnerlessen vorige keer dus voor hem zou het wel nuttig kunnen zijn. Zelf vind ie dat trouwens onzin ('Ik deed het vorige keer toch ook goed? Ik ben gewoon een natuurtalent!" En hij deed het inderdaad super, behalve toen ie even lekker op een stretcher naast mij lag te snurken en ik hem niet wakker kreeg terwijl ik verging van de rugweeen...).

Wij wonen in Amsterdam en daar hoor je altijd van die spookverhalen over qua creche-wachttijden. Maar eigenlijk valt het bij iedereen in mijn omgeving enorm mee. Iedereen krijgt snel een plekje, alleen hoor je dat pas vaak op het laatste moment, dus dat geeft wel onrust. Wij hebben de eerste keer enorm mazzel gehad dat we meteen plek hadden en broertjes/zusjes hebben voorrang dus de tweede was ook geen probleem. Het helpt wel om je op meerdere creches in te schrijven.

Diana, hoe ging je gesprek? Al iets gehoord?

Groeten!

Kike
Hoi,

Zo ben ik er nooit en zo weer vaak!

Thanks voor het medeleven. Ik had het me allemaal ook heel anders voorgesteld dan hoe mijn leventje op het moment loopt. Maakt me erg verdrietig dat ik niet in een jippie stemming zit. Voel me soms echt schuldig naar de baby in mijn buik...

Ik heb ook op 20 maart de echo. Spannend! Heb nu 2 echo's gehad die er goed uitzagen, maar die 20 weken echo is toch een ander verhaal.

Hoe ver zijn jullie met de babynamen? Wij zijn er eigenlijk al wel redelijk uit. Meisjesnaam zit al jaren in mijn hoofd en de jongensnaam die vind ik wel wat lastiger, maar we hebben nu 2 namen over voor een jongen die we beiden leuk vinden. Ik denk (weer) heel erg sterk dat het een meisje wordt. Weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb gewoon een heel sterk gevoel. Zal echt verbaasd zijn als het een jongen is (uiteraard even welkom!)

Wij hebben ons bij 1 kdv ingeschreven voor 3 dagen. Voor 2 dagen heb ik inmiddels de bevestiging dat er plaats is, voor 1 dag staan we nog op de wachtlijst, maar het is nog vroeg, dus dat komt vast wel goed. En anders is 1 dagje voorlopig ook wel op te lossen met opa/oma.

Wat zwangerschapskleding betreft ben ik helemaal los gegaan. Voel ik me tenminste nog ergens lekker over, wil er wel een beetje leuk uitblijven zien. Ik vind de noppies collectie wel leuk en daar heb ik dan ook een aantal spullen van gekocht, maar ook bij de H&M ben ik geslaagd. Vind de pasvorm van de broeken daar niet zo geweldig, als je eenmaal een noppiesbroek hebt aangehad, maar heb er wel leuke blousen gescoord en truitjes. Ik wil niet eens optellen wat ik heb uitgegeven...maar ik gun het mezelf maar gewoon even.

Zwangerschapsyoga heb ik bij de eerste gedaan, maar dat was echt niet aan mij besteed. ik ben daar denk ik te nuchter over. Had ik ook nog eens les van een man... ik kon er niks aan doen, maar een man die me leert puffen, ik kreeg er steeds de slappe lach van, kon het niet serieus nemen. Ik zie die vent nog zitten, echt hylarisch. Ook geen contact met de andere vrouwen, ook niet daarna, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.

Had trouwens vandaag veel minder last van harde buiken, de rust die ik de laatste dagen heb genomen heeft dus blijkbaar toch geholpen.

tot snel!

Marie
Hallo!

Marie, een kerel die pufles geeft, hoe verzin je het! Ik zou ook constant in een flauwte liggen.

Fijn dat je harde buiken minder zijn.

Wij zijn er nog lang niet uit met namen. Vorige keer hadden we 1 naam die er met kop en schouders bovenuit stak, nu is het veel lastiger. Ik heb eigenlijk maar 1 meisjesnaam die ik 100% leuk vind, maar mijn vriend is nog niet helemaal overtuigd. Voor een jongen hebben we meerdere namen, maar geen enkele steekt echt boven de rest uit. Maar goed, we hebben nog wel even. Voor mij vallen sowieso alle namen uit de top-20 van de sociale verzekeringsbank af. Het hoeft geen giga-originele naam te zijn, maar hij moet niet al teveel voorkomen. Bij ons op de creche zijn bijvoorbeeld 3 Fays en twee Jesse's, dus die namen vallen voor mij dan af.

Ik heb net mijn zoontje in bed gelegd, ga nu ook even lekker slapen!
Hallo meiden,

Leuk dat er weer veel is geschreven.

Ik heb de afgelopen weke 3 sollicitatie gesprekken gehad. 2 daarvan gingen goed en voor eentje was ik gewoon niet de juiste kandidaat.

Van die 2 goede mag ik er bij 1 opnieuw op gesprek en van de 2de hoor ik binnenkort hoe of wat.

Verder nog 2 gesprekken in de planning, dus wat gesprekken gaat hiet ineens goed. Ik kan mijn zwangersachap nog goed verbergen, heb nog geen buik en draag nog geen positiekleding. Maar vind het toch wel vervelend om zoiets te verzwijgen. Misschien dat ik het uiteindelijk tijdens mijn proeftijd wel vertel, dan is het aan hun om te beslissen of ze me willen houden of niet en dan weten ze iig wat ik kan.

Het bloeden is gelukkig gestopt en niet meer teruggekomen. Hopelijk blijft dat zo. Volgende week weer op controle maar dan geen echo, alleen het hartje luisteren met de optone.

En ik weet niet of ik ben aangekomen, heb me niet gewogen. Bij de controles wegen ze me ook niet.

Ben helaas nog steeds misselijk en moe, maar ik verwacht dat dat na de 4 maanden wel over is. Was de vorige keer ook zo, dus nog even volhouden, ik zit nu in de 15de week. Een afspraak voor de 20 weken echo heb ik nog niet gemaakt, dat doe ik na de komende controle.

Wij waren ook naar de 9 maanden beurs, ik had vrijkaarten voor de avond. Maar het viel me erg tegen, die drukte, verschrikkelijk! Nooit meer. Ik was gewoon erg nieuwschierig, en eigenlijk hebben we alles al, alleen een nieuwe (tweedehands) wagen nog. Een duo wagen zodat ze daar met z'n 2-en inkunnen.

Ik wil wel weer naar zwangerschaps cursus. Vorige keer yoga gedaan, en dat was helemaal niet zweverig gelukkig. Ze leerde me om me te concentreren, de ontspannen en goed te ademen. Heb er enorm veel aan gehad. Alleen kon ik niet goed persen tijdens de bevalling, maar weet niet of je dat wel leert op een andere zwangerschaps cursus. Deze keer geen yoga waarschijnlijk maar gewoon gym ofzo, om een beetje actief te blijven. Vorifge keer ook gezwommen en dat was ook lekker, dat ga ik deze keer ook weer doen.

Marie: Babynamen zijn we nog helemaal niet mee bezig. Zal ik toch maar eens over gaan nadenken. Enneh: Vervelend dat je in een stress situatie zit, dus pas extra goed op jezelf he! rustig aan doen.

Gazelle: Wat leuk dat jullie al gaan beginnen met de babykamer! Heb je al een idee hoe het moet worden?

Fijn weekend allemaal.

Diana

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven