Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
ik wil iedereen hier even veel geluk wensen, dat 2018 maar een toptinderjaar mag worden!!
Lorem Ipsum
Ben het eens met jou Mats, wat Brennan betreft. Als het echt goed zit gaan persoonlijke problemen je niet weerhouden om met iemand een relatie door te zetten. Vooral omdat jullie al enkele maanden aan het daten waren. Ik hoor de tot in den treure gebruikte excuses, 'er is zeker iets maar ik kan er niet voor gaan'...
Meestal betekent dit gewoon 'ik vind je leuk maar meer zit er niet in'

Leuk jou hier terug te lezen trouwens Brenn al gunde ik je dat het met positiever nieuws zou geweest zijn.
Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling. Dat het een jaar vol met mooie liefde mag worden :heart:
depster schreef:
31-12-2017 23:35
Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling. Dat het een jaar vol met mooie liefde mag worden :heart:
Ik wens iedereen hetzelfde hier :)
Gelukkig nieuwjaar! Heel veel geweldige dates en liefde toegewenst :cheer:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Hadewych en Mats, ik weet echt wel dat jullie gelijk hebben. Maar mijn gevoel en ratio zitten nog niet helemaal op één lijn daarin. En dat komt wel, maar dat heeft tijd nodig.

Voor iedereen hier een heel liefdevol 2018
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!! Hebben jullie het goed gevierd? Of juist klein? Ik had een erg gezellige avond met vrienden thuis en daarna nog dansen ergens:-)

En leuk Brennan weer iets van jou te lezen, ken je nog van het internetdaten topic.
Klote dat het zo gelopen is met je laatste date. Ik snap jou (en Mats) helemaal. Je ziet wel weer wanneer je weer actief wil gaan daten.. Je krijgt er vast wel weer energie voor. En je gevoel en ratio komen ongetwijfeld nog op een lijn.

En Mats, ik vind het helemaal niet gek dat je je zo voelt. Wel ontzettend klote natuurlijk. En dat je het niet zo kan loslaten is niet meer dan logisch. Zowel dat je niet meer bij degene bent op wie je verliefd was maar ook dat het plaatje dat je voor ogen had weer helemaal in duigen is gevallen. En ook al denk je nu dat je je nooit meer beter gaat voelen, tijd is echt de beste genezer. Je gaat je echt weer beter voelen. En dan krijg je ook wel weer soort van zin in daten.

Ik had vlak voor de jaarwisseling nog een leuke date! Die dag ervoor ook, weet niet meer of ik dat al geschreven had. Eerst een hele korte date, was leuk, maar of het helemaal m'n type is weet ik niet. En hij was kleiner. Maar ik was toch aangenaam verrast. En die dag erna dus met een ander een langere date gehad. WOont niet heel erg in de buurt maar hij kwam naar mijn stad en we hebben lekker in de kroeg drankjes gedronken tot z'n laatste trein ging;-) Na 3 kussen op de wang een heeeeel klein subtiel kusje op de mond, haha. Beide mannen gaven eigenlijk vrij snel aan nog wel een keer af te willen spreken maar voor mij werkt het niet om 2 mannen tegelijk te daten. Dus met die eerste is het contact inmiddels wat minder intensief. Twijfel nog een beetje of ik het moet laten gaan of warm moet houden...
En met die ander heb ik heel soepel appcontact (fijn want dat ging bij m'n vorige date wat moeizaam...;-)) en woensdag een 2de date gepland! Goed begin van 2018:-)
Wat leuk nijn!
Ik vraag mij af - ook naar afleiding van mijn dates - wanneer jullie besluiten op nog een date te willen?
Waterman26 schreef:
23-12-2017 16:15
Pffffff. Dit topic ook al veranderd in de Alice ego show. :)
Jij komt ook bijna alleen tevoorschijn om iemand aan te vallen he? Wel heel makkelijk.. iemand aanvallen die zichzelf hier veilig waant en blootgeeft. Waarom heb je daar steeds behoefte aan? Sadistisch trekje?

Karma is a bitch als je gegevens dan opeens op het forum staan. Was vast even schrikken? Dat iemand van je vrienden of familie je misschien zou herkennen en zou zien dat je eigenlijk iemand bent die in haar vrije tijd mensen die zich online blootgeven afzeikt?

Alice, ik zou me er lekker niets van aantrekken. Je bent niet de eerste. Ik vond het ook jammer toen Eva op dezelfde manier weggepest werd, maar ik kan me ook voorstellen dat je het niet ziet zitten om je nog bloot te geven.

Hier ook iemand die eerder heeft meegeschreven. Ik kwam, nu inmiddels 8 maanden, geleden een man tegen op wie ik niet meteen verliefd was. Gelukkig heb ik het de tijd gegeven, want dat ben ik nu wel en we hebben het heel fijn samen. We hebben best al wat pittige dingen meegemaakt in korte tijd, tegenslagen in zowel zijn als mijn leven waarbij we elkaar opvingen en dat maakt ons sterk.

@Mats: Ik kan me nog herinneren hoe fijn je het had met haar en hoe goed het vanaf het begin voelde. Wat jammer dat het toch zo af is gelopen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je geen zin hebt om weer aan het daten te beginnen. Ik weet precies wat je bedoelt als je zegt dat die klik zeldzaam is, maar je hebt al eens een leuke vrouw gevonden. Dat lukt je echt weer!

Van mij ook nog een gelukkig nieuwjaar.. veel leuke dates en misschien iemand die blijft hangen gewenst aan iedereen!
Si vis pacem, para bellum
Iedereen veel plezier op Tinder!

Ik heb zin in 2018!
Depster, ik weet vrij snel of ik iemand nog een keer wil zien of niet. Als het een leuke date was waarbij ik de ander graag beter wil leren kennen (en ik enige aantrekkingskracht voel) dan wil ik wel een tweede date. Als de ander dan ook wil of course. Als ik alleen denk het was heel gezellig maar meer dan vriendschap zal het nooit worden dan ga ik niet op tweede date. Soms twijfel ik wel eens hoor, zoals bij die van vorige week. Maar we hebben elkaar maar een uurtje gezien, misschien te kort dus;-) De ene keer is het wat duidelijker dan de andere keer.

Waar twijfel je aan?
Idem als Nijn-tje. Ik weet vrijwel meteen of er iets in zit of niet. Ik heb mezelf al vaak in de nesten gewerkt door steeds maar weer het voordeel van de twijfel te geven. Nu ook weer vrees ik. :facepalm:

Het is graag of niet. Hell yeah of hell no. ;-)

Maar soms is iemand perfect op papier, maar is die klik er niet. Dan heb ik het toch vaak moeilijk om het meteen af te kappen zeg maar. Want wie weet...? Maar ik weet uit ervaring dat het bij mij niet komt met de tijd. Die vonk moet er meteen zijn.
Paardenbloempjes schreef:
02-01-2018 03:46
Jij komt ook bijna alleen tevoorschijn om iemand aan te vallen he? Wel heel makkelijk.. iemand aanvallen die zichzelf hier veilig waant en blootgeeft. Waarom heb je daar steeds behoefte aan? Sadistisch trekje?

Karma is a bitch als je gegevens dan opeens op het forum staan. Was vast even schrikken? Dat iemand van je vrienden of familie je misschien zou herkennen en zou zien dat je eigenlijk iemand bent die in haar vrije tijd mensen die zich online blootgeven afzeikt?

Alice, ik zou me er lekker niets van aantrekken. Je bent niet de eerste. Ik vond het ook jammer toen Eva op dezelfde manier weggepest werd, maar ik kan me ook voorstellen dat je het niet ziet zitten om je nog bloot te geven.
Dank je wel, dat ga ik idd niet doen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van een ander.

:hello: nieuw jaar nieuwe naam. (Niet in het kader van onherkenbaar willen zijn hoor)

Bedankt voor je lieve reactie Paardebloem, de rest van de 'Alice -fanclub' 😁😉 ook bedankt voor jullie begripvolle en lieve reacties.

Als eerste, een heel erg fijn 2018 gewenst allen! :cheer2: :puh: B-)

Ten tweede heb ik een leuk berichtje: ik heb een date/koffiemeet gehad!
Het klikte op Tinder al, en in RL ook.
We willen mekaar beter eigenlijk gewoon beter leren kennen, een vervolg date komt er hoogstwaarschijnlijk. (Dat wil hij wel)

Ik heb het idee dat we best veel gemeen hebben.
Ik vermoed ook dat dit, eigenlijk voor het eerst, een man is die niet op seks uit is (dat zei hij ook, dat hij daar geen zin meer in heeft ivm teleurstellingen uit het verleden), maar echt de tijd wil nemen om mij te leren kennen. (En dat wil ik ook. Ik heb best wat issues gehad met mezelf en ik wil echt eerst iemand goed leren kennen)
Hij heeft dit overigens meerdere malen gezegd, en in RL komt hij ook rustig en totaal niet opdringerig of jachterig over.
Dit is nieuw voor mij, ik moet er eigenlijk gewoon aan wennen, maar ik vind het wel erg fijn en het geeft me een goed gevoel.
To be continued.... ;-D
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 20:32
17.46% gewijzigd
depster schreef:
01-01-2018 19:11
Wat leuk nijn!
Ik vraag mij af - ook naar afleiding van mijn dates - wanneer jullie besluiten op nog een date te willen?
Wanneer het niet meteen 'nee' is maar 'misschien'
‘Karma is a bitch als je gegevens dan opeens op het forum staan. Was vast even schrikken? Dat iemand van je vrienden of familie je misschien zou herkennen en zou zien dat je eigenlijk iemand bent die in haar vrije tijd mensen die zich online blootgeven afzeikt? ‘

Het idee dat ik daar bang voor zou zijn komt niet eens bij me op. Haha.
Volgens mij is het gewoon niet beschaafd van Alice ( ook ik ken haar echte naam maar ben wel beschaafd) om iemand hier opeens bij haar echte voornaam te noemen. Zeker niet omdat ze mijn naam kent uit een privé app groep waar ze zich ook niet gedroeg, maar dat terzijde. Verder is mijn voornaam natuurlijk totaal niet zo boeiend of herkenbaar, dus t zal me een worst wezen. Volgens mij is hier niemand die het vermelden van iemands voornaam okay vindt. Maar ja... we meten niet met een maat natuurlijk.
:daisy:
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 19:03
84.91% gewijzigd

Wow jij bent lekker mosterd na een week. Maakt niet uit hoe oneens je het met elkaar bent hier op het forum, altijd elkaars privacy respecteren.
Beetje sneu, jouw reactie.
Fizzyhideous schreef:
02-01-2018 18:09
Wow jij bent lekker mosterd na een week. Maakt niet uit hoe oneens je het met elkaar bent hier op het forum, altijd elkaars privacy respecteren.
Beetje sneu, jouw reactie.
Dat dus.
Ik begrijp echt niet dat deze Alice hier nog onder een andere naam mag schrijven en dat iedereen dat hier normaal vindt. Dat heeft niets maar dan ook niets te maken met of je lid bent van iemands fanclub ( zoals ze t zelf omschrijft)
Violettavalerie82 schreef:
02-01-2018 16:52

Ik heb het idee dat we best veel gemeen hebben.
Ik vermoed ook dat dit, eigenlijk voor het eerst, een man is die niet op seks uit is (dat zei hij ook, dat hij daar geen zin meer in heeft ivm teleurstellingen uit het verleden), maar echt de tijd wil nemen om mij te leren kennen. (En dat wil ik ook. Ik heb best wat issues gehad met mezelf en ik wil echt eerst iemand goed leren kennen)
Dit verzin ik overigens niet, hij heeft dit meerdere malen gezegd, en in RL komt hij ook rustig en totaal niet opdringerig of jachterig over.
Dit is nieuw voor mij, ik moet er eigenlijk gewoon aan wennen, maar ik vind het wel erg fijn en het geeft me een goed gevoel.
To be continued.... ;-D
Ik hoop voor je dat het wat wordt, maar het feit dat een man dit meerdere malen zegt kan juist betekenen dat hij eigenlijk het tegenovergestelde bedoelt. Het betekent niks.

Hm.. dat heb je goed onthouden van die Eva.
broodroostertje schreef:
02-01-2018 18:20
Hm.. dat heb je goed onthouden van die Eva.
Weer zo n fanclub zeker. Hoeveel leden?
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 18:25
21.00% gewijzigd
Fizz: dank je voor de waarschuwing. Ik houd het in de gaten.
Vooral mezelf want ik weet zo snel echt niet wat ik precies wil, en of ik wat wil met iemand die ik nog nauwelijks ken.
Slow down wat mij betreft...
Waterman, vroeger zou ik zeggen; die heeft een beurt nodig, zuurpruim. Nu denk ik; wat een verveling. Beiden gaan eigenlijk wel op. Ga wat nuttigs doen.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Harvey_Specter schreef:
02-01-2018 18:54
Waterman, vroeger zou ik zeggen; die heeft een beurt nodig, zuurpruim. Nu denk ik; wat een verveling. Beiden gaan eigenlijk wel op. Ga wat nuttigs doen.
Gelukkig is er een negeerknop.
Ik zou zeggen, laat lekker...
Thnx trouwens, ook voor je eerdere berichten. :smooch:

(En nou ben ik echt klaar met dit onderwerp. Wat mij betreft gaan we weer lekker ontopic :cheer: )
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 19:49
24.65% gewijzigd
Fizzyhideous schreef:
02-01-2018 18:15
Ik hoop voor je dat het wat wordt, maar het feit dat een man dit meerdere malen zegt kan juist betekenen dat hij eigenlijk het tegenovergestelde bedoelt. Het betekent niks.
Was ook mijn eerste gedacht. Maar zei niets want het brengt toch niets op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven