Help :(

04-01-2018 11:30 18 berichten
X
anoniem_361799 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 21:07
Reden: Herkenbaar
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
neem jezelf en haar in bescherming en neem even geen contact op. Ook niet op haar verjaardag.
Gister opende je hetzelfde topic.
Stuur een simpel kaartje
mijn tip, hou het bij 1 topic
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
04-01-2018 11:37
mijn tip, hou het bij 1 topic
Wilde hem wijzigen, verwijderde hem perongeluk..
anoniem_361799 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 11:48
Reden: typfouten
1.31% gewijzigd
dat is raar, want hier staat ie nog

relaties/nog-een-gebroken-hart/list_mes ... #p27977291
Lorem Ipsum
L24 schreef:
04-01-2018 11:48
Wilde hem wijzigen, verwijderde hem perongeluk..
Je kan topics hier niet zelf verwijderen.

Maar in ieder geval geen contact opnemen. Het is uit en over met de vriendschap ook hoe lastig dat ook is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Accepteer dat jij moet afkicken. Dat kost tijd en moeite. Wat je wel hebt geleerd van deze relatie is wat je wel en niet leuk vind aan iemand en in een relatie. Dus, inderdaad, alle contact verbreken. Op een gegeven moment kom je iemand nieuw tegen en ga je weer eens daten met vele verschillende personen totdat er eentje tussenuit steekt waarbij je merkt dat het daar goed mee zit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
lilalinda schreef:
04-01-2018 11:33
neem jezelf en haar in bescherming en neem even geen contact op. Ook niet op haar verjaardag.
DIt. Liefdesverdriet is erg, maar je komt er heus overheen.
Ik snap echt dat ik moet afkicken. Ik ben alleen elke dag aan het vechten om maar niet te appen of bellen. Afgelopen 6 weken heb ik nog geen normale nacht goed heb geslapen.
L24 schreef:
04-01-2018 15:46
Ik snap echt dat ik moet afkicken. Ik ben alleen elke dag aan het vechten om maar niet te appen of bellen. Afgelopen 6 weken heb ik nog geen normale nacht goed heb geslapen.
en dat gaat over. Liefdesverdriet is echt ruk. waarom denk je dat er zo veel liedjes over geschreven worden?
L24 schreef:
04-01-2018 15:46
Grow a pair, echt. Als iedereen zoiets een arts nodig heeft is het geen wonder dat de zorgkosten de pan uitrijzen. Het gaat vanzelf over, maar na 6 weken kan je jezelf natuurlijk ook een schop onder de kont geven.
Ze heeft je gebruikt als praatpaal om over de dood van haar broer te komen, jij kreeg een troostprijs zolang je nuttig was. Probeer het op die manier een plaats te geven, gaat een stuk sneller dan in je verdriet te verdrinken.
HuLang schreef:
04-01-2018 15:57
Ze heeft je gebruikt als praatpaal om over de dood van haar broer te komen, jij kreeg een troostprijs zolang je nuttig was. Probeer het op die manier een plaats te geven, gaat een stuk sneller dan in je verdriet te verdrinken.
3 jaar als praatpaal.. zie al dat ik niks te zoeken heb op dit forum..
je gebruikt ons toch ook als praatpaal.... :bye:
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
04-01-2018 16:04
je gebruikt ons toch ook als praatpaal.... :bye:
Haha ja, maar die opmerking...
L24 schreef:
04-01-2018 16:00
3 jaar als praatpaal.. zie al dat ik niks te zoeken heb op dit forum..
Ik voorspel dat je het nog erg moeilijk gaat krijgen in het leven
:fortune:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven