Pijn onderbuik, help
vrijdag 5 januari 2018 om 04:08
Hi dames,
Ik heb al een paar dagen vreselijke pijn in mijn onderbuik, alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Ben ik vorige week geweest. Druk zetten (en toiletteren dus) doet echt heel veel pijn, kan wel janken. Soms ook steken die dan doortrekken verder naar onder zeg maar.
Verder geen klachten, wel wat vermoeid en heb het idee dat ik wat meer aandrang heb. Mijn buik lijkt wat meer opgeblazen. Maar ik kan dan ook moeilijk naar het toilet omdat druk zetten pijn doet..
Geen blaasontsteking, normale cyclus (slik de pil) en tijdens menstruatie merk ik geen abnormale dingen.
De huisarts heeft inwendig onderzoek gedaan en voelt niks bijzonders. Dokters wil is wet dus ik moet een paar weken (??!!!?) wachten. Dan een echo oid.
Heeft iemand ervaring met deze klachten?
Ik heb al een paar dagen vreselijke pijn in mijn onderbuik, alsof ik zwaar ongesteld moet worden. Ben ik vorige week geweest. Druk zetten (en toiletteren dus) doet echt heel veel pijn, kan wel janken. Soms ook steken die dan doortrekken verder naar onder zeg maar.
Verder geen klachten, wel wat vermoeid en heb het idee dat ik wat meer aandrang heb. Mijn buik lijkt wat meer opgeblazen. Maar ik kan dan ook moeilijk naar het toilet omdat druk zetten pijn doet..
Geen blaasontsteking, normale cyclus (slik de pil) en tijdens menstruatie merk ik geen abnormale dingen.
De huisarts heeft inwendig onderzoek gedaan en voelt niks bijzonders. Dokters wil is wet dus ik moet een paar weken (??!!!?) wachten. Dan een echo oid.
Heeft iemand ervaring met deze klachten?
vrijdag 5 januari 2018 om 05:01
Wat een vreemde reactie. Toevallig geeft Himalaya het enige juiste advies! Buikklachten kunnen veel verschillende oorzaken hebben en de enige die hier iets zinnigs over kan zeggen is een arts. Dus terug naar de huisarts en wel vandaag. Je hebt toch geen zin om zo het weekend in te moeten gaan, lijkt me?
vrijdag 5 januari 2018 om 05:20
SilverShadow schreef: ↑05-01-2018 05:14Vraag dan geen advies als je zo reageert.
Maar je kunt ook met je moonboots een dansje in de regen doen terwijl je door een rietje bier drinkt. Werkt bij mij voor zowel aambeien als een gekneusd ego.
Zonder moonboots maar op teenslippers helpt weer fantastisch tegen een zure visgleuf.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 5 januari 2018 om 06:22
Nie verstandig om iemand te adviseren paracetamol te slikken. Je weet toch niet of en welke medicatie iemand verder gebruikt en of er een wisselwerking is?Gele_Suikerspin schreef: ↑05-01-2018 05:51Of je nu wel of geen pijn hebt, paar dagen om de 4 uur 2 paracetamol nemen. Als je pas inneemt bij pijn ben je te laat. Algemeen advies bij pijn.
En wel poepen ondanks de pijn.
vrijdag 5 januari 2018 om 08:38
Artsen trekken niet meteen bij het eerste bezoek de hele trukenla open. Meestal gaan de klachten vanzelf over dus de verzekering zou het niet fijn vinden als je meteen voor een megaonderzoek het ziekenhuis zou platlopen.
Dus telkens zal hij iets uit willen zoeken. Tegen de tijd dat je alle mogelijkheden hebt gehad ben je meestal wel weer beter.
Maar goed: ben je misschien donker van huidskleur? In dat geval zou je een lactose-intolerantie kunnen hebben.
Dus telkens zal hij iets uit willen zoeken. Tegen de tijd dat je alle mogelijkheden hebt gehad ben je meestal wel weer beter.
Maar goed: ben je misschien donker van huidskleur? In dat geval zou je een lactose-intolerantie kunnen hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 5 januari 2018 om 09:22